-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MC Pite #67041 üzenetére
Szia, a megane-t nem tudom, de laguna 3-nál két kerékszettnyi szenzort lehet felprogramozni (téli/nyári).
Így nem kell programozgatni, csak egyszer.
A feltanításhoz és a kikapcsolásához is gyári vagy gyári szintű diag kell. Az előbbihez még egy plusz spéci eszköz is a szenzorok aktiválásához.
Úgy sejtem a megane esetében is ez a rendszer.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #67063 üzenetére
Van egy srác aki ezzel szíta végig a nyarat tavaly.
Az egyik lemerült, kicserélte szerelés programozás.
Kapott egy defektet javíthatatlan volt a gumi csere új gumi miatt programozás.
Majd lemerült a jobb hátsóban is az elem.
Csere programozás.
Ezután eladta a kocsit és vett egy IIIas meganet amiben még nem volt.
Valahogy megértem, ez a világ legnagyobb user szop@tása. Értelme pedig semmi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
válasz MC Pite #67141 üzenetére
Hát, ez a megane 3 nem semmi...ebbe úgy látom sikerült a renaultnak mindent beletuszkolnia, ami sz@r.
Múltkor ez a nyomásszenzoros mizéria.
Most meg az elemes.Megane 2 és laguna 3-nál is úgy működik, hogy kicserélem az elemet és nem mond/ír semmilyen hibát az autó.
Merülő elemnél természetesen írja, de elemcsere után eltűnik.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #67141 üzenetére
A jó hír: Ma mentünk az autóval, és nem rinyált többet low keycard battery miatt.
A rossz hír:
-3 nap állás után 2-3 másodperces csattogással indult (2014, 1.6 16V 110Le benzin) ami feltételezem azt jelenti hogy a vezérlésmódosító kerék cseréjét is vegyem hozzá a kb ősszel esedékes vezérléscseréhez?
-Egyúttal ignition és crusie control fault-ot is dobott. Leállítottam, újra beindítottam, ezek nem jöttek többet elő. Erre tippetek van mit nézzek meg? Kedden hoztam el a járművet, azóta garázsban pakolgattam bele, stb; érdemi előzményt nem tudok mondani.Gondoltam rálesek mi van a hibatárolóban, de aki ezekben kitalálta hova dugják el az OBD csatit, és milyen golyóálló fedelet rakjanak elé... kívánom naponta kelljen leszedniük. A készletből egyik szerszám sem illik igazán ide, mert úgy nézem fentről kellene kipattintani ha minden igaz [link] - idáig nem sikerült. Néztem korábbi és jelenlegi psa járművekhez képest hogy pl olajszűrő,légszűrő, különöseb a pollenszűrőt nehezebb cserélni; ez van. De ekkora faszságot mint ezt a csati eldugás...
Bónuszkérdés: Elég idegesítő a kis műanyag minden ajtóban -a kilincs alatt ami gondolom az antenna miatt van- hogy becsukáskor zörög. Erre komplett ajtószétszedés nélkül van valami gyógyír?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #67180 üzenetére
Ha kiszedted, akkor a két patentfület a nyelveken kicsit nyomd ösze fogóval, mert azért nem jön ki, valaki okosan már megfeszegette és belefeszül a két fül.
Egyébként van hozzá kiszedő szerszám. Csak ugye ezt senki nem veszi meg mindenki feszegeti inkább.
Van annak értelme, hogy el van dugva, nem kell azt mindenkinek piszkálni!
Okoskerék meg szolenoiddal együtt cserés. Mellesleg lehet , hogy a kerék jó, csak a szolenoid fosta össze magát.Renault power
-
gixxergabi
senior tag
válasz MC Pite #67437 üzenetére
Egyém 2010-es M3, gyári szenzoros alukerék került rá utólag, be lett kapcsolva a tpms funkció és másfél km után már mutatta is az értékeket, és ahogy a képen látszik nyári szetthez rakta. Gyanítom ha most másik szenzoros kerekeket tennék fel azt meg felismerné télinek.
Még annyit kellett csinálnom hogy az ajánlott kis-és nagysebességhez tartozó guminyomást kellett beírni... -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #67442 üzenetére
Én nem akartam beleszólni, ha a mindentudó renaultosok azt mondták, de én még csak olyannal találkoztam amihez téli nyárit külön lehetett betanítani és úgy váltani köztük, ahogy leírtad te magad.
Egyébként az én diagommal is be lehet állítani, nem egy agysebész dolog.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #67487 üzenetére
Miből gondolod, hogy kiment egy bizti? A generátornál valószínű a pozitív sarut zártad a hajtókaron keresztül az olajszűrőn át a motorblokkal. Semmi nem történik, ha csak 1 pillanat volt. Ezért szokás az akkusarut lehúzni, ha olyan egység közelében dolgozunk ahol villany van.
Az olajszűrő rátépés meg egy agyhalála néhány szerelőnek úgy látszik, "nehogy folyjon". A Kangoo szerintem azóta is az általam behorpasztott ezeréves olajszűrőjével jár az új gazdáinál. Mondjuk szerintem ez a legkisebb baja.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #67493 üzenetére
Ezt alaposan rövidre vágtad.
Multiméter biztitábla ki és minden biztosíték mér. Nem szemre!!! Ilyenkor meg kell mérni őket, vagy a legjobb ha cseréled az összeset.
Majd kell egy diag, mert telifosta a vezérlőt hibakóddal.
Sajnos volt már olyan amelyik tréleren jött, mert a motorvezérlő is odalett, szerencsédre ezt megúsztad és gondolom egy életre megtanultad, hogy aksi le ha a motortérben babrálsz. Az önindítón és generátoron hegeszteni lehet
Sok sikert.Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #67493 üzenetére
Rámérhetnél járó motornál, hogy van-e töltés. Legalább annyit megtudunk, hogy a generátor jó-e a baleset bekövetkezte után. A biztosítékokat meg végig kell egyesével nézni. Bár ha van olyan ami burkolt és nem látni bele akkor mérni is kell. A többit nem tudom, gondolom televan hibakódokkal is most.
[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
válasz MC Pite #67541 üzenetére
Szia hogy érted hogy miért nem rakok bele normális olajat? Ez az olaj amit linkeltem nem az? Azt hittem normális minőség,de elvileg az elf oldalán nem is találok jobbat(vagy csak én nem tskáltam 😀)És a gyári könyvében is ez van. Milyen típust érdemes akkor bele rakni? Teljesen meg vagyok keveredve,azt hittem h a legjobb olaj amit kaphat. Amit linkeltem annak is meg van az RN0700 minősítése.
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #67596 üzenetére
2 eset volt eddig ahol bizonyítottan a járó motoros tisztítás után 2 hónappal elfogyott a motorból az olaj.
Az egyiknél a dugatyú gyűrűk tapadtak le, mert a feloldott kosz pont oda ékelődött be a másiknál a szelepszár szimeringek kikeményedtek a vegyszeres beavatkozás miatt. Olyan kioufogó koncentrációt mértünk, higy nem hittük el.
Ennyi ez csak az én személyes tapasztalatom..Renault power
-
albiosz
őstag
válasz MC Pite #67600 üzenetére
Suzuki topikban elég nagy mozgástérről írtak. Ezt a kettőt találtam capturból, amik olcsóbbak, mint a listaár. [link] [link]
Az elsőnél lízinget ajánl a leírásban, nem tudom kp-ra is adja-e ennyiért. A másodiknál nincs szó lízingről.
(#67601) Gombinyó: 10% jól hangzik. Tolatóradart építenek be vajon?
(#67602) Josi: így lesz, köszi!
Egyébként ajánlott ez a modell ezzel a budget motorral?[ Szerkesztve ]
-
Scalar24
csendes tag
válasz MC Pite #67600 üzenetére
13cm-es van jópár az árkeresőn, csodát nem várhatunk ekkorától de a gyárinál jobb hangzása lesz. Az a lényeg nagy legyen a mágnes súlya.
Nekem ilyen van hátul: https://www.arukereso.hu/hangszoro-c3618/alpine/spg-13-c-p232116443/Elöl meg: https://www.google.com/search?q=blaupunkt+ts+series&client=firefox-b-d&channel=trow&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwim_-zxnc3iAhWk_CoKHRKUAc0Q_AUIECgB&biw=1280&bih=910
Ezekhez viszont illik egy normális fejegység vagy inkább erősítő, hogy kitudd hajtani. Vagy szétszeded a fejegységet és telirakod pufferkondival.
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #67621 üzenetére
Őszinte leszek nem értem amit írsz kicsit csapkodsz, vagy én nem tudom követni a menetét annak ani írsz.
A trafók cserélés után kimennek a világból.
A vezérlés módosító 35evel megdobja a vegérléscserét, de ha ki van cserélve akkor ennyi 5 évet biztosan kibír.
Nincs olyan hibaforrás benne mint a tce-ben.
A közvetlen befecsis kormol le ezt a részét nem értem az írásodnak. A közvetlen befecskendezésesnek pont ez a legnagyobb baja. Nincs mi lemossa a szelepeket.Renault power
-
Scalar24
csendes tag
válasz MC Pite #67621 üzenetére
Nekem Pioneer fejegységem van kissé veterán de az erősebb szériából. Ugye 4*50W van ráírva zenei... Egy TDA ic hajtja kb 4*17w-ot tud az adatlapja szerint az ic, viszont a DAC az elég jó van bene. Közép hangerőn 60-70°C a hűtőborda. Gyári fejegységet megfogod izzasztani. Az a baj mindent alulméreteznek és idő elött tönkremegy.
-
-
-
Jaded
senior tag
válasz MC Pite #67840 üzenetére
Most nézem, hogy a Life-ban még könyöklő sincs. Megőrülök anélkül, az fontosabb, mint az abs 200e ft-tal drágább a Limited, abban már az egyszerű földi halandónak minden benne van.
eTrade: asszony azt mondja, hogy mivel neki sem Clio lett, így magamnak nem vehetek
Renault Megane IV Limited
Új hozzászólás Aktív témák
- War Thunder - MMO Combat Game
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gitáros topic
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Energiaital topic
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer