-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gixxergabi
senior tag
válasz blackmorph #71898 üzenetére
Én a visszatérő ágat nem látom mert ott fekete a gumicső (megane, de ujjabaknál már a belépő is fekete, hogy ne aggódjon a tulaj, sőt meganeface csoportban azt mondják ez ilyen nem kell aggódni), viszont én kidobtam a szűrűről-pumpára-nagynyomásúra menő csövet, na jó ez drasztikus, külföldi fórumon vki kemény zsírt ajánlott a szűrő csatlakozásához, hogy a vákum miatt a gyári csatlakozásban lévő 2 kis gumigyűrű mellett ne tudjon levegőt szippantani. (nem tom működhet e, ha egyáltalán ott a bibi)
Aztán persze lehet a szűrő is hibás, az előmelegítő (mintha olyat is olvastam volna hogy elrepedt) meg a kocsi alatt is tekeredik a kígyó egy csomó csatlakozás van, a tanknál az üzemanyagpumpánál is, maga a kézi pumpa gumi is...
El lehet vele szórakozni -
zibo73
aktív tag
válasz blackmorph #71898 üzenetére
Szia!
2 éve vettem a Megi 2 nekem azóta buborékos,de nekem sincs indítási problémám.
Szintén 1.5 dci. -
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #71898 üzenetére
Szia.
Szűrő purflux, hengst.
A csövet pedig le kell venni és vákum pumpával ellenőrizni.
A csatlakozókat pedig szilikonzsírral meg kell kenni, ezt sokan nem teszik meg és akkor kezd el levegőt szívni, mert kiszárad a tömítés a gyors csatlakozóban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #71907 üzenetére
Lecsapatót nem szabad, főleg a tél közeledtével.
Abba vízpára is lecsapódik aztán reggelre jól szétfagy az egész.
Én szvsz sufnituningnak tartom.Amire figyelni kell, az a Nm amit tudsz ezek szerint.
Motorfüggesztővel egyszerűbb, de alulról megtámasztva is lehet.
A klímacsövekre figyelj, azt felfelé meg kell húzni kicsit a szárítószűrőt kiakasztva a függesztőből, a jobb dobbetét alatt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #71910 üzenetére
Tévúton jársz azok a bölcső szilentek, az a remegéshez nem járul hozzá.
Ha a bakokat kicseréled nem lesz gond.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #71932 üzenetére
Komfort elektronika kérdése.
A nagy többségénél cserélni kell, mert két féle van.
A tempomatosokban lehet kapcsolgatni amelyikben nincs, ott elektronika cserével orvosolható.Renault power
-
gixxergabi
senior tag
válasz blackmorph #71968 üzenetére
"van az a klassz kerek membrános olajleválasztó"
Már én is rá akartam nézni mert külföldi fórumon olvastam olyat is hogy átszakadt, de nekem sajna egybe van a fedéllel...majd egyszer -
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #72054 üzenetére
Meg kell melegíteni, aztán grafitos kúszó olajjal megfújni.
A külső gömbfejet melegítsd az axiált pedig hűteni kell.
Aztán szépen széttekered és ennyi.
Már ha nem nyaltad még el az anya fejét teljesen, mert akkor csőfogó és ima.
Vagy marad a flex és az axiál cseréje is.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #72419 üzenetére
Ha mindent kicserélsz akkor igen, ellenkező esetben nem megoldható.
Más a fogasléc.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #72475 üzenetére
Áttettelek, mert ez bőven jó hozzászólás ahhoz, hogy offba tedd
így kell feléleszteni egy hibás dieselt ennyi és se nem több se nem kevesebb.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #72481 üzenetére
Szerencsére ezen a fórumon nem jellemző ez a hozzáállás.
Ez inkább a facebook okosoknál minden második poszt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #72538 üzenetére
A patkára ugratás nem a IIes meganenak való mutatvány.
Párszor már leírtam, hogy alul van méretezve a futóműve, főleg egy dieselhez. Egyébként minden a helyén volt és ott ahol lennie kellett.
(nem én csináltam, de ismerem aki csinálta)Renault power
-
shifty!
senior tag
válasz blackmorph #72538 üzenetére
Robinak sajnos igaza van, sokadjára tapasztalom meg a Megane II futóművének alulméretezettségét. Ha Svájcban élnénk, lehet hogy nem lenne vele bajom, de amíg BP útjainak nagy része olyan, mint Drezda a szőnyegbombázás után, addig ez nem lesz sokkal jobb.
Nyilván a kényszerpadkázás más tészta, ez már az én hibám, (illetve azé, kitolatott a forgalom elé és vészfékezni kellett ) de mivel tudom hogy jól össze volt rakva (még elég frissen ráadásul) a futómű, új gólyalábakkal, új tengelycsonkkal, és beállítva rendesen, így nem tudok másra gondolni, minthogy a rugók öregek, és hogy a jobb oldalát nem kéne mindennek kitenni.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #72578 üzenetére
Milyen autóról kell kideríteni?
Alvázszám alapján megmondom azonnal.Az rs futóműve felejtős. ott erősített minden.
Egy rossz szavam nem lenne rá, ha a sima alatt is az a futómű lenne, meg olyan anyagok.
De próbálj meg egy rs futóművet szerelni azonnal megérzed a minőségbeli különbséget a pénztárcádon is[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #78204 üzenetére
diagra kell tenni és monitorozni a perdületi értéket indításkor.
Abból sokminden kiderül.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz blackmorph #78204 üzenetére
Ha nem tudod a hiba okát, akkor azt honnan tudod, hogy minden, amit felsoroltál rendben?
Ez akár haldokló vezérműtengely-jeladó lehet.
Kiolvasás megmondja, ha más nem, tárolt hibaként ott kell lennie.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel