-
IT café
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
Páromnak volt egy nagyon régi előfizetése a T-Mobilnál, amit kb. két éve blindre fizetett, mert céges telefont használ. Gondoltuk lemondjuk az előfizetést. Bementünk az üzletükbe, ahol közöltük a szándékot. Kérték az előfizetéshez tartozó telefonszámot és egy szig-t. Pár másodperces kattintgatás után az ügyintéző azt mondta: semmi akadálya, küldeni fognak sms-t egy másik megadott számra, amikor megszűnik az előfizetés. Rendben, megköszöntük és pár nap múlva jött is az sms. Szuper. Két hétre rá aztán jött egy levél, melyben közel 30.000 Ft-os kötbér fizetésére szólítanak fel. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, megérdeklődtem a részleteket. A hölgy elmondása szerint másfél éve történt egy készülékvásárlás (valóban) az előfizetéshez, így akkor megújult a 2 éves hűségidő, amiből a felmondáskor még volt fél év. Erről mi teljesen megfeledkeztünk. Szeretném leszögezni, hogy megértem és elfogadom a „reklamációjukat”, de:
1. Azt gondolom az ügyintéző egy mondatban azért felhívhatta volna a figyelmünket a lemondáskor arra, hogy kötbérezni fognak. Ebben megerősített a telefonos ügyintéző is, elmondása szerint mulasztott a kollégája, amikor ezt nem tette meg. Persze tiszta, ettől még a szerződési feltétel él, na de na....
2. Elvileg van mód visszavonni az előfizetés felmondását, bizonyos szolgáltatási díj ellenében. Szerettem volna ezzel a lehetőséggel élni, de a levél készhezvételének napján erre már nem volt mód, ugyanis kifutottunk az időkeretből. Ergo ezt a lehetőséget kicselezték.A telefonos ügyfélszolgálat átirányított a reklamációs csoporthoz, akik egy max. 30 napos kivizsgálást követően levélben fognak tájékoztatni az ügy fejleményeiről. Én arra számítok, hogy változatlanul kiállnak majd a követelésük mellett. Kérdésem felétek, hogy a válaszlevelük után tudok-e valamivel védekezni a kötbér elkerülése érdekében? Számomra az is opció, hogy kifizetem a maradék 6 hónap havidíjat a szolgáltatás visszakapcsolása nélkül, vagy valami, de egy 2400 ft-os előfizetés miatt nem szeretnék 30 ezret befizetni nekik.
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpársportok
- Broken Sword – Shadow of the Templars: Reforged teszt
- Hisense LCD és LED TV-k
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Sapka nélküli processzorok garanciával
- Windows 10
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Windows 11
- Külpolitika
- További aktív témák...
- iPhone 16 Pro Max, Black Titanium 512GB 3 év Magyarórszági Garancia. Független és rengeteg tartozék!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új RYZEN 7 5700/5800X + RX 7800 XT 16GB GDDR6 + Új 16-32GB DDR4! GARANCIA/SZÁMLA!
- ELADÓ: Corsair Vengeance RGB PRO 2x16GB 3200MHz DDR4
- iPhone 14 Pro 128 GB Silver, Független! Mint egy új! 91% Akku! 2026.04.16-ig garanciális!
- Macbook Air 13" 2015