- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samus
addikt
Ellenőriztük, megfelelően működik. Ami nekem így eszembe jutott (olvasva a Totalbike Motordoktorát, ahová már vagy két hete én is írtam, de választ nem kaptam a rovatban), a kipufogó. Nincs-e esetleg eldugulva, ezáltal a gyorsan mozgó égéstermék nem tud megfelelő ütemben távozni, így egy idő után már szinte teljesen lefojtja magát a sok bennrekedt gáz. Ha a cserélt alkatrészek és javítások nem hoznak sikert, megnézzük ezt is.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #9046 üzenetére
és a minuszos honda KnN mapok?
-30%fogyi,jobb gázreakció,kicsit nagyobb nyomaték,igy teljesitmény.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #9053 üzenetére
az max vezetéstechnika. 30% fogyasztáscsökkenés nincs. Az kivitelezhetetlen.Nagyobb teljesítmény akkor lesz ha több benzint égetsz el. ennyi. a többi legenda. Vannak néhány kivételek, ha egy konstrukció cefetrossz hatékonysággal bír, de 30% fogyasztáscsökkenéshez és ezzel együtt teljesítménynövekedéshez jutni... Nem életszerű, főleg Hondánál.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gergello
addikt
Érdekes. A vizes gyertya nem hangzik túl jól mindenesetre. Holnap én is beindítom a sajátot. Már egy hete pihen. Majd lehet csinálok, egy videót, hogy nekem milyen kínszenvedés az indulás amikor hideg. Hátha tudja valaki az okát.
Elindul, szivató nélkül is felugrik hirtelen a fordulat, aztán gyorsan beáll az alapjáratra. Eddig oké. Aztán ráülök, indulnék húzom a gázt, de csak a füst jön nem indul. Ezt eljátszom 3szor (jól odahúzom, jön a füst) nagy nehezen elkezd gurulni. Megyek 2 métert és normális, hideg motoros darálós lesz. Ez aztán 2-3 sarok alatt elmúlik és normális. A szivató kézi, egyáltalán nincs használva.
-
birdhouse
csendes tag
válasz bajnokpityu #9041 üzenetére
pl chip tuningnál fogyasztás csökkenés érhető el, de nem ugy hogy taposod neki csippelés után, hanem ahhoz viszonyítva, hogy előtte pl ha normál módba vezettél, és csippelés után ugyanígy normál módban vezetsz, akkor tényleg elképzelhető a dolog, mert ugye a chippelés lényege az hogy több levegőt juttat a motorba(tökéletesebb égés, ezáltal ugyanolyan teljesítmény eléréséhez kevesebb üzemanyag is elég) (javítsatok ki ha nem igaz) de persze ha nyomod padlóig chippelés után akkor természetesen nő a fogyasztás remélem érthető voltam
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Gergello
addikt
válasz birdhouse #9057 üzenetére
Szerintem nem az a lényege, hogy több levegő jusson a motorba, hanem hogy optimalizálják, hogy mikor milyen arányban. Ha tuningolnak vmit, felkerül egy turbo, amivel mondjuk több levegő jut a motorba, akkor ahhoz több anyag is kell ->nagyobb injektor, a több égésterméket ki kell juttatni -> leömlő, nyitottabb kipufogó. Hogy mikor kerüljön be az anyag a nagyobb injektorokból és milyen arányban legyen, mikor ezt állítják. Vagy egy szívó tuningnál felkerül egy leömlő, kipuf rendszer és egy cold air intake vagy vmilyen levegő szívó rendszer, akkor is állítani kell, hogy a több levegőhöz több anyag.
Csak több levegőtől nem hiszem, hogy bármi jobban menne. Vékonyíthatják a keveréket kevesebb üzemanyaggal, akkor elvileg jobb lesz mert élesebb a keverék, de ettől ugye meg is ragadhat mert elszegényedik. (bár ez már inkább 2t)
Dízeleknél még látom értelmét a gyári gép progizásnak, külföldi fórumon ez remapnak írják. Azzal ha a hardware marad gyári, akkor is lehet javítani valamennyit, de nem 30 %-ot, mint amiket reklámoznak.
Azonos használat mellett nem tudom, hogy fogyaszthat-e kevesebbet. Mondjuk inkább, hogy nem többet.
De persze ez egy szakma, van aki ezt csinálja, ebből él. Én annyit tudok erről, amennyit olvastam.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #9054 üzenetére
régebbi injektoros hondánál?
tele vannak a dynojet mapok -30 akkal.persze ki tudja,h ez %-e.
ugyanakkor meséltem,hogy 6.5öt eszik F4 egyenletes túratempóban.haver megcsinálta a preciz térképet ugyanehhez, 4.8at mesélt hasonlóan 110es papatempóban.és nem megy rosszabbul.de nem emlékszel,még beszéltük, is h köcsög Hronda a könyezetvédelem miatt mennyivel többet zabál.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
akos3
addikt
Nah ma is vtam kicsit gyakorolni ezt-azt
Megfigyeltem, h ülve alig tom megemelni az első kereket, míg az ülésen gugolva már simán menne, ha több bátorságom lenne! Ott sokkal könnyebb megcsinálni..érdekes..
Tavasszal ki kéne gyakorolni egy két trükköt, azt lehet készítek videót is Csak úgy féltem a mocit, h elesek vele -
Samus
addikt
válasz Gergello #9056 üzenetére
Elvileg azért vizes, mert a hengerfej tömítése nem megfelelő, valahol átereszt, a víz pedig itt csapódik le, rontja az égést, nem távozik el, elvileg ezért nem hajlandó kipörögni.
A jelenség nálam is fennáll, annyi különbséggel, hogy szívatóval feltornászom az alapjáratot, tíz-tizenöt másodpercig így jártom, majd lassan visszaengedem (így nem áll le), és ezután hadd járjon magában hidegtől függően egytől öt percig. 20 fokban egy perc is elég, de 10 alatt már öt is épphogy. Ezután szívató nélkül közlekedhetek vele.
A szaggatott járás a hideg miatt van, nálam ezt a szívató korrigálta, de a baj az volt, ha így húztam szívatva, amint elengedtem, leállt. És egyébként sem pörgött ki, így a harmincas maximum nem tűnt jó választásnak. Szívatót húzva ment, de ahogy indexelni kellett, leállt, mert nincs két hüvelykujjam...A füst pedig az miatt van, hogy sokat rúgod, mire elindul. Megszívja magát olajjal, és indulás után ezt elégeti. Az én taktikám, mert hidegen enyém is keservesen indul. Gyújtás nélkül szívatóval három-öt rúgás, majd gyújtás, szívató ilyenkor általában második, harmadik rúgásra életre kel. Ha leáll (előfordul), akkor a következő rúgás eredményt hoz.
Az indítás utáni gázhúzás lefulladást eredményez nálam, a szívató ezen is segít addig, míg el nem engedem...Megoldás: automata szívatós új motor...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
birdhouse
csendes tag
válasz bajnokpityu #9061 üzenetére
te azt énsem tudom, valahogy kilyukadtunk ide. s elnézést ha valami balgaságot írtam, én csak azt írtam le, amit tudtam(olvastam, mondták mások)
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Dízeles
aktív tag
Szívatós témában azt tapasztaltam ha indítás után megvárom ,hogy kicsit felpörögjön kb fél gázig szabad csak húznom nagyjából fél percig.Utána szalad mint a szél.
Én nem melegítem semeddig .Ha hideg indítás után a pirosnál állok akkor úgy csinál mintha lezabált volna.Ekkor félgázon , néhány másodperc múlva már pörög rendesen.De ez télen nyáron igaz rá.Igaz automataszívatós 97' Liberty.
Lelke van ezeknek a masináknak.És szerintem női .Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
akos3
addikt
Mennyi gondotok van! Én azt se tudom, milyen gyertya van az enyémben, de télen-nyáron öninditóval indul
[ Szerkesztve ]
-
nLali
senior tag
Nekem is indul elsőre önindítóval. Ilyen hidegbe inkább rúgni szoktam reggel az első indításnál. Rúgás nálam annyi, hogy amíg oldaltámasztón van és a sisakot húzom, addig megbillentem a berúgókart és megy. Viszont hőmérséklettől függetlenül, kell neki pár méter, mire kipörög rendesen. Addig olyan hülye hangja van és erő sincs benne. Ez egyetlen helyen zavar. Melóból hazafelé, rögtön indulás után keresztül kell mennem a 6os úton. Na ott nem szeretem, hogy nem "ugrik" ki.
Samus : Lehet, hogy mire ezt megcsináljátok, addire belejössz és legközelebb már teljesen egyedül fogod szerelni !
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nekem az oldalsztender lehajtva megszakítja a gyújtást.
Gondolom biztonsági okokból, mivel ha pl. hidegen az automata
szívató ad annyi benyát, hogy a magasabb fordulattól csússzon
a kuplung, s magától is megforogjon a kerék, esetleg feldöntené
magát a motor (amíg pl. veszem a sisakom, stb.) Sz'al beindított
motor csak középsztenderen, vagy alattam lehet, másképp nem.(Amit tavasszal béreltem robogót - 50ccm, 4T -, annak volt baja
ezzel a hidegen nem megy dologgal: Petőfi hídra felhajtani max.
30-cal tudtam... Ez a 125-ös simán megoldaná, de már találtam
közben jobb útvonalat hazafelé. Mindenestre megyeget a cucc,
a berúgókarhoz eddig csak véletlenül értem, önindító rulez. -
Samus
addikt
válasz DigitXT #9071 üzenetére
Nekem önindítóval csak akkor indul, ha már nagyon meleg a motor (legalább egy negyed a hőfok), egyébként indítás után első rúgásra. Lehet a gyenge akku miatt is...ez akkor idegesítő, mikor hidegen megáll egy kereszteződésben, és motoron ülve nem tudom berúgni, mert a középsztender útbaban van.
Magam pedig biztos nem fogom szerelni egyhamar. Annyira el van dugva minden...ha az ember hozzá akar férni, az egész motort szét kellene bontani, hogy aránylag kényelmesen lehessen szerelgetni.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Gergello
addikt
Eladó a Piaggio Zipem. Link
-
Samus
addikt
Francba, hogy még mindig nem jött a szerelő...telefont sem veszi fel...tök jó, még a gyertyát sem tudom kipróbálni (hengerfej nélkül nehéz). Mondta, hogy az autót szerelik, de én is szóltam, hogy elmegyek érte és viszem vissza is...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #9076 üzenetére
Kerítek rá vmi Yamaha matricát
-
Samus
addikt
Ha valaki meg szeretne lepni karácsonyra ..., persze egy új SR Street-et is elfogadok.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Brogyi
senior tag
Ma reggel is elaztam meg este is. Elegem van, vege a szezonnak.Egyebkent van itt a forumon meg aki napi szintem motorozik? Futar meg egyeb profi dolgok kizarva.Csak kivancsiskodom hogy hany orult van meg.
-
Dízeles
aktív tag
Hali
Igen napi 5-20 km.Páromtól kaptam szép sárga gumikabátot.Igen jó!Ha bemegyek valahova kisebb tócsa alakul ki amiatt ami a kabáton marad az esőből .Viszont én szárazon megúszom .És ez mellett a lehajthatós plexis sisak is jól jön.
Szerintem jó cuccban simán lehet suhanni csak jóval lassabban és óvatosan.
#9085 a Vespa már az enyém.J.Lo legyen ....[ Szerkesztve ]
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
birdhouse
csendes tag
ha készlesz a gép (téliszünet) akkor ujra napi szinten fogom használni. hideg nem ellenfél de most egyenlőre nyelvvizsgámon legyek túl...
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Dízeles
aktív tag
Szombaton és vasárnap már igazi téli időre van kilátás, hiszen reggelente egyre keményebb fagyok lehetnek (szombaton -4, vasárnap -6 fok körüli értékeket mérhetünk) és nappal is csupán fagypont körül alakulhat a hőmérséklet. A napsütés mellett megnövekedhet a felhőzet és főleg délen és délnyugaton alakulhat ki hózápor. Élénk lesz az északkeleti szél.
Hát ez valóban a szezon végét jelenti.Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Tothgera30
Ármester
Kinéztem magamnak őt, és az a kérdésem hogy mi a véleményetek, és érdemes-e elhozni?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
birdhouse
csendes tag
válasz Tothgera30 #9093 üzenetére
nem tűnik rossznak, de kicsit sokallom az árát. végülis ha rászánsz ennyit akkor rendbe
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #9093 üzenetére
Szerintem is sok. Rejtett hibák meg ígyis-úgyis lehetnek. Ebből alkudni kell még. 190-ért már úgyse adná oda, de szerintem még az is sok egy kicsit...
-
akos3
addikt
válasz Tothgera30 #9093 üzenetére
Sztem meg nem olyan sok az ára! El kell fogadni, h a vezettet szervízkönyv és ebből kifolyólag mindenbizonnyal garantált kevés km ennyibe kerül! Én ennyiért is megvenném, mert jónak tűnik!
-
Gergello
addikt
Ilyen szervízkönyvet találomra bárki ki tud állítani...
A fölöttem hozzászólónak is igaza van, bár én nem tudom megmondani, hogy morini vagy sem. + Aki tuningos gépre, 2t krosszra, vagy nagy 2t runnerra akarja cserélni az biztos kímélte. Már amennyire lehet megkímélésről beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen