- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nod1
csendes tag
válasz perge666 #81700 üzenetére
Ez jó ár ennyiért ha a motorja rendben van. Én egy tízessel drágábban adtam el a free-t.
Mondjuk annak a külseje ettől fényévekkel jobb állapotban volt, és normális gumik is voltak rajta.
Nekem bejön ez a Centro, egy méltatlanul lenézett robogó egyébként, semmi ára nincs akkor sem, ha jó. 14-es kerék, ha jól tudom akkor 8 literes a tankja, mint a Ciakomnak,
és ugye az egyik legjobb, fekvő levegős Minarelli blokk. Világítását szidja mindenki, mondjuk az a Ciakban is gyertyaláng kategória.
Egy darabig egyébként én is lelkesem javítgattam a romokat. Aztán most a Sendával megint akkora szopórolleren vagyok, hogy talán ez volt a pont, amikor eldöntöttem, hogy felesleges. Főleg, ha nem eladásra, hanem magadnak csinálgatod. Mert hiába javítasz ki rajta mindent, akkor is egy leütött, sosem kímélt alapod van. Ha ehelyett veszel egy olyat, amire vigyáztak, és megkímélték, sokkal több élményt adhat egy adott modell. Biztos vagyok benne, hogy az én Sendám már sosem lesz úgy egyben (hiába teszem rendbe), mint amire új kora óta figyeltek, és karban tartották. A tiéddel kellene összehasonlítani, mert te új kora óta figyelsz rá, és nem is ütöd soha. Vagy legalábbis pályanapokon még tuti nem futottunk össze.. -
-
perge666
veterán
Elvileg rendben van a motorja,kaptam is róla egy videót....
Tetszik nekem is ez a Malaguti,de most gyorsba jött egy Honda Dio biznisz,szóval meglátom mi lesz....Na igen az én Sendám teljesen olyan mint ahogy a gyárban megálmodták a maga kicsivel több mint 5000km-ével meg a 3 évével.
De ott a Typhoonom azt a jó ég sem tudja mennyit ment de elég jó kis gép,jön-megy,teszi a dolgát. Annyi hogy sok állás után nehezen indul,gondolom idő kell neki hogy a karbiba follyon az üzemanyag. -
szabcsab
csendes tag
Kérdés, Runner SP50-ben kellene főtengely csapágyakat cserélni, mennyire kell szétrobbantani a ruházatot hozzá, hogy a blokkot kiszedjem?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz szabcsab #81704 üzenetére
Ha jol remlik, akkor jobban jarsz ha a hasidom-taposo-csomagtartot leveszed/kiveszed, hogy normalisan es kenyelmesen hozzaferj a dolgokhoz
Taposo/hasidomban nem vagyok mar biztos, mert amikor csinaltam, mas dolog is volt. De ha a csomagtartot kiszeded, hogy ralass/hozzaferj a karbihoz,benzincsohoz, vizcsovekhez, akkor mar latni fogod eleg-e annyi.
[ Szerkesztve ]
-
tothferenc
senior tag
sziasztok. Magnet RS-re milyen gumit ajánlanátok 130/60XR13 méretben? Melóba járós, városban szaladgálós üzemmód van. 10 fok alatt nem robogózom, viszont esőben előfordul.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
nyogo83
Topikgazda
válasz tothferenc #81706 üzenetére
Nekem eddig ami nem szelsoseges hasznalatra kellett(tehat 7-8 fok alatt), de esoben is jol hasznalhato gumi, az a Michelin City Grip volt.
Ha van meretben, akkor altalaban a normal hasznalatban meno robogokra az szokott menni nalam.[ Szerkesztve ]
-
nod1
csendes tag
válasz tothferenc #81706 üzenetére
Mi valtottunk legutobb gumit NYPD- vel Michelin Citygripet. En meg a teli robogot koptatom, de szerintem o tud mar esos tapasztalatot is megosztani. Ha magamnak keresnek most ujat, akkor tuti raneznek a Heidenaura. Nekem ebbol a markabol volt negyevszakos, most meg teli gumim. Nagyon elegedett vagyok veluk. Esoben is dicserik masok is. Persze van pro/kontra. Ami viszont nagyjabol egyetertes, hogy also polcosat( vee rubber, kinai markak ) nem erdemes. Foleg esoben pocsek szinte mind.
-
nyogo83
Topikgazda
"Ami viszont nagyjabol egyetertes, hogy also polcosat( vee rubber, kinai markak ) nem erdemes"
Jaja es igazabol egy ilyen 130/60 r13-as meretben nagy arkulonbseg sincs. Heidenauk tenyleg jok nedves idoben, bar ebbol adodoan hogy kicsit puhabb a keverek, picit hamarabb is kopik. De valamit valamiert. Mondjuk nekem negyevszakos Heidenaut kicsivel tobb mint 8-9000km korul sikerult hatul "elkoptatni". Ez alatt csak azt ertem, hogy a finom pici barazdak, amik pont a teli 4-5 fok alatti tapadasert felelnek, lekoptak.
Szoval hideg idoben mar nem volt az igazi, de ha a teljes profilmelyseget nezem, akkor meg nyari hasznalatban siman benne volt meg 6-7000km. -
tothferenc
senior tag
Koszi mindenkinek. Elso korben en is a CityGripet neztem ki. Jelenleg egy kinai CST markaju van fent, ami mar annyira kemeny es oreg, hogy mar nem is kopik osszel a Varosmajor utcaban sikerul suoermotosan kanyarodni, ha nem rakom le a labam, oriasi perec lett volna belole
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
Zoli bácsi
őstag
Jobb híján (Vihar, hideg, szezonnyitó pecára készültem amúgy) rendezkedek a ház körül. Garázst is kitakarítottam, előszedtem a kompresszort, hogy megnézem a gumikban a nyomásokat. Autót, bicajokat felfújtam, a Liberty-t is meg akartam nézni, ugyan jónak tűnt a nyomás, de rátettem a nyomásmérős szerkezetet.
Meglepődtem, ősszel volt ezres szervizen, akkor mondta is a szerelő hogy túl volt fújva. Hazafele komfortosabb volt a rugózás, az tuti...
Na, amin meglepődtem, elől-hátul 2 bar nyomás volt a gumikba. Szerintem nem engedett, ennyire állította a szerelő.
Ülést felhajtva van egy matrica, ami szerint elől 2,2, hátul 2,4 bar az előírt nyomás..Kb ennyi lehetett benne tavaly. Illetve utassal 2,5 bar a nyomás hátul. Lehet ennyire (2,5) fújtam tavaly, 133kg voltam......(Drasztikus fogyókúra után most 116kg vagyok, még faragni akarok, 100 a cél. 194cm-hez, mert azért nem mindegy)
Na, a lényeg, szerintetek a gyári előírásra hallgassak, vagy a szerelő amennyit beállított, a 2 bar ? Azzal jobb volt a rugózás. Gondolom az sem mindegy mekkora súlyt cipel, azért felöltözve karcolom még a 120 kilót.
Másik kérdésem az, hogy a hátsó kerék kisebb mint az első, ha jól emlékezem 14". A kompresszorhoz csatlakoztatott szerkezet [link] tömlője egyenes, egyszerűen a hátsó kerék szelepjéhez nem tudtam csatlakoztatni, nem fért el a küllők közé.
Van egy Lidl-es nyomásmérős kézi pumpa, ennek a szelepre rászorító karja kinyitva nem fért szintén a küllők közé, keservesen tudtam csak rátenni, kifele fordítva a szelepet, így tudtam rátenni, aztán felfújni, de ennek az órájában nem bízom, emlékeim szerint tavaly is ezzel kínlódtam.
Lehet venni olyan tömlőt, vagy a végére csatlakozót, amivel ilyen kis helyekre is oda lehet férni? -
NYPD
aktív tag
válasz tothferenc #81710 üzenetére
Nem rossz a City Grip. Nemrég újítottam be két jó állapotút, eddig egyszer kellett gyenge esőben menni vele, nem volt rossz, nem csúszkált. Kövi motorra ha kell majd adott esetben venni gumit, szerintem a City Grip 2 lesz a választás (négy évszakos, a sima CG csak nyári ha jól tudom), ha csak addig nem jön ki a Michelintől annak egy továbbfejlesztett változata. Monjuk én amúgy sem borítgatom nagyon kanyarokban, jobb a békesség alapon. Városmajor-Csaba u. kereszteződésben a gyalogátkelő vörös borítása halál esőben, ott észnél kell lenni, olyan mint a jég..
-
tothferenc
senior tag
Koszi, akkor megrendelem. Negy evszakos nem kell, mert tenyleg csak "szezonmotoros" vagyok, ha nem muszaj, nem ulok ra, kizarolag varosban hasznalom, szaladgalosnak. Minden masra ott a kocsi meg a nagy motor. igen, a piros felfestessel mar en is megszivtam a Varosmajornal, csak pislogtam. Elotte sehol nem lattam ilyen, mert mifelenk videken (Veszprembol koltoztem fel) sehol nincs ilyen, csak a fenyes feher aszfalt
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
mumtaz
senior tag
Van annál jobb is. Mondjuk Budáról az Erzsébet hídon átjövet, ha vissza akarsz kanyarodni a Pesti rakpart felé a Március 15. térnél. Na az a kanyar csúszik rendesen.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
akos3
addikt
Tudom, hogy táv diagnosztika nem egyszerű, meg valószínűleg vissza is viszem a szervizbe majd a motor, de kíváncsi vagyok hogy nektek van e ötlet.
A hétvégén többször is mentem vele és mindig ezt produkálta: az első 2-3 km alatt hirtelen leesik a fordulat hiába húzom neki, megtorpant a motor, csökken a sebesség, majd a motor is leáll magától. Azon túl hogy kellemetlen, még veszélyes is.
Szerintetek? -
akos3
addikt
válasz energy4ever #81716 üzenetére
Tank alatt az esetlegesen belekerülő koszt érted?
Amugy esdig direkt olajozasu volt, és visszaállitották a szervizben kulon olajozasra. Azota nem tankoltam még rá, tehát most valamennyi olaj van a benzinben is. Esetleg ez lehet az ok? Mert karbit tisztitottak rajta legutóbb. -
akos3
addikt
válasz energy4ever #81718 üzenetére
2-3 rugás attól függ mennyire vagyok határozott. 😀 De volt mar hogy elsőre, volt hogy csak többedikre.
-
mumtaz
senior tag
Ha tippelnem kellene, akkor én is arra tippelnék, hogy valami dzsuva eltömíti a fúvókát. Aztán az a vákuum megszűnésekor (leáll a motor) azonnal, vagy a rugdosáskor kikerül a fúvókából.
Másik és valószínűbb lehetőség lenne dugulás, vagy esetleg még a karbiban a tűszelep dugulása is tud ilyet okozni. Lassan folyik át rajta a benzin és elfogy a karbiból. Aztán rugdosásnál kap utánpótlást és lassan feltöltődik a karbi és akkor megint megy, míg újra ki nem fogy. Jó játék.Én biztos azt csinálnám, hogy szétszedném a karburátort és kitisztítanám. De egyébként egy benzinszűrő dugulás is tud ilyet okozni, ha már nehezen folyik át rajta a benzin.
Ezeket kellene ellenőrizni.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
nod1
csendes tag
Azt tudod esetleg, hogy milyen olajpumpat tettek ra? Gyarit, vagy valami mast?
Csak azert kerdezem, mert nekem egy szakember azt mondta, hogy a Ciaknal fix az olajpumpa, tehat nem lehet allitani. Ez otvenesnel jo, mert kizarja a user errort. De nalad a hetvenes henger miatt valamennyi plusz olajmennyisegre szukseg lesz. Ha gyari a pumpa, es marad a hetvenes henger, akkor en tuti, hogy a jovoben is tennek plusszba a tartalyba a benzin melle olajat is. -
halhatatlan
aktív tag
Üdv Újra!
Lehet hogy, hülye kérdés....de azért felteszem
Honnan tudhatom meg hogy a robogómban lévő CDI- korlátozott bizonyos fordulatig? Van valami ráírva esetleg? Vagy a végsebességből? (85km/h)
Aki nem tudja: Keeway Matrix 125 4T.
Köszi nektek a választ előre is! -
nyogo83
Topikgazda
válasz halhatatlan #81722 üzenetére
50-esnel nagyobb raadasul 4t motoroknal nincs fordulatszam korlatozas(legalabbis olyan, mint az 50-es 2t-nel van).
-
Laacika79
kezdő
Sziasztok.
Most vettem nemrég egy Peugeozt speedfight 2-őt,régóta vágytam egy robogóra most meglett.
Szeretnék talállni egy olyan emberkét aki nagyon benne van a robogôk tuningolásában.
Mivel tömegéhez képest nem túl erős igy szeretnék rá egy nagyobb karbit egy nagyobb átmérőjű szivócsonkot egy 70-es hengert és egy kipufogót.
Nem akarok rá feleslegesen kiadni pénzt olyanra ami nem hoz igazi eredményt de 100 ezreket sem és ezért szeretnék találni segītő emberkét.(milyen hengert szabad megvenni,milyet nem,milyen karbi kellene stb stb.
Simson tuning menne mert 25 éve simson oztam........
Köszönöm szépen annak aki tud segíteni,nagyon hálás lennék. -
macilaci78
nagyúr
-
Laacika79
kezdő
válasz macilaci78 #81726 üzenetére
A szaki lehet bárhol,mivel úgy gondolom aki ismeri ezt a mocit egy kicsit is és benne van a robogók világában és ismeri az alkatrész márkákat az tud okosat mondani számomra.
Kismotorra van jogsim,de nem fogom a friss fényezésre ráragasztani hogy "70ccm/10Hp" szóval ez nem gond. -
energy4ever
addikt
válasz Laacika79 #81727 üzenetére
Talan meg polini van hozza rendelesre 70esbol. De a halando emberek kb ~90-100ert kapjak azt...
Ha valaki tuningolni szeretne robogot, akkor 2T piaggio blokkosat kell venni. Mina blokkoshoz is sok a tuning cuccos, de ott mar kisebbek a blokkban az alkatreszek, Morininel meg mar tulzottan kicsik. -
nyogo83
Topikgazda
válasz Laacika79 #81727 üzenetére
Igazabol itt nagyjabol neked kell meghatarozni, hogy mi az az osszeg, amit nagyjabol ra szansz.
Hengerszett: Dr-Motoforce-Pollini = 34e-tol 60-e
Karbi: 22-30 kozott, 19-21-es atmerovel+ a sallangok az atalakitashoz es a beallitashoz(fuvoka keszlet, csonk, stb)
Kipufogo: 30-tol felfele
Hajtas: Ha marad minden a gyari, akkor is minimum egy gorgoszett es kisrugoszett, hogy behangold a hajtast a henger-kipufogo megfelelo teljesitmenygorbejehez.
(Ezek a leghuteseshez valo arak nagyjabol)Szoval alaphangon ha le is akarsz valamit erni, minimum normalis minosegben, akkor 100e-rol indul a dolog.
Annyiban jo, hogy van szerelesi tapasztalatod Simson tuning teren, de robogonal azert tud fejvakarast okozni a behangolas egy uj 70-es henger-kipufogo paroshoz, hogy kihasznald a teljesitmeny tobbletet, illetve milyen buktatoi lehetnek.Probalj meg esetleg a neten is utanakeresni a tipusnak, sokan tuningoltak, eleg sok tapasztalatot ossze lehet szedni, mi az a konfig ami mukodokepes. Ez mar kiindulasi alapnak jo.
Esetleg ha valahonnan rendelni akarsz alkatreszt, akkor sok esetben telefonon keresztul is tudnak segiteni, hogy mik azok az osszeillo dolgok, amiket erdemes egyutt megvenni.(Pl Egumotors)[ Szerkesztve ]
-
Línuksssz..
újonc
Üdv!
Gond van a Grand Dink 50-el.Nem pörög fel sztenderen sem,se hidegen,se melegen csak nyomja a szürke füstöt.Korábban is volt,hogy lassan pörgött fel,utána semmi gond,de most csutka mellett se teljesít.Karbi patyolat.Megoldások? -
mumtaz
senior tag
válasz Laacika79 #81727 üzenetére
Speedfight-tól ne is várd nagyon a brutális teljesítményt. Nekem volt egy, amit meg is csináltam szépen, de rövid életű volt a dolog.
A tuning előtt viszont ellenőrizd az első kerék "felfüggesztést" és a telót, mert az az egy lengőkaros téma tud meglepetéseket okozni.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
akos3
addikt
Sziasztok!
Na ma elvittem a szerelőhöz, aki annyival elintézte hogy biztos hideg és nem kap elég benzint. És hogy karbi takaritas volt, szoval az nem lehet a ludas.
de most este mentem vele és teljesen jo volt. Egyszer sem jelentkezett a hiba. Szoval szerintem most lesz@rom és használom...Viszont az első tompitott vicceskedik... Este észrevettem hogy nem kapcsol fel, csak helyzetjelzo ég. Távolsági is műkodott. Jottem vele haza, majd itthon is elkezdem kapcsolgatni le föl. Egysze csak fellapcsolodik. Na megorultem neki, mentem is utána egy kis cikkcakkot a környéken, ami alatt többször le föl kapcsolodott. Most épp ugy állitottam le hogy égett, de kitudja...A helyzetjelzővel nincs gond.
Az elején azt hittem kiégett, de most már nem hiszem mert akkor nem ezt csinálná -
nod1
csendes tag
Nem tudom, hogy a szerelod motorokat is javit e, de ha igen, akkor lehet azert razott le, mert itt a szezon kezdete, jonnek a gyors, egyszeruelok ( karbiszinkron, ultrahangos tisztitas, gumizas, ) amin lehet keresni. Robogon meg kb.a blokk szethuzas, amin ertekelheto penz van..
Kenjed neki, aztan ugyis kiderul. 😉
Az en Ciakomon a kapcsolo romlott el, igy folyamatosan eg a tompitott is es a helyzetjelzo is. Itt is hasonlora, vagy erintkezesi hibara tippelek.bHa szet tudod szedni a kormanykapcsolot akkor egy probat meger a kifujasa es kis kenes neki. Hatha.. -
Laacika79
kezdő
válasz energy4ever #81728 üzenetére
Hát hogy őszinte legyek a kinézete miatt vettem meg,megtetszett!
Nem agyon tuningolni akarom csupán egy szelid tuning mert soványnak tartom az adatokat.
Ez ha minden igaz 5 lovas és 100kg körül van.
Amit most raktam össze a fiamnak suzuki Lets 4 meg 4,5 lovas és 70kg.
Persze teljesen már világ a 4 ütemű,nem lehet összehasonlitani a kettőt. -
energy4ever
addikt
válasz Laacika79 #81735 üzenetére
Jol is neznek ki azok! Meg a Suzuki Katana is, azis nagyon hasonlo!
Amik mostanaban tetszenek robogokbol kulsore 50esekbol:
Suzuki Zillion 50
CPI GTR 50 (ez amugy piaggio blokkos? )
Honda Dio Baja XR 50
Italjet Dragster 50Igen, elbaszott izlesem van, es csak az tud tetszeni ami nem hasonlit arra amihez a szemem szokott...
-
Laacika79
kezdő
válasz nyogo83 #81729 üzenetére
Igazad van,nem mindegy hogy mennyit szán rá az ember,nem akarok egy 20 lovas könnyedén kerékre álló bivajerős csodát de legyen benne motor ami meg tudja mozgatni azt a 100kg ot,meg az én 80-am.
Szóval 120 környékét rá tudok szánni,tudom nem sok de talán elég lesz valamire.
Sok fajta karbit lehet kapni,jó lenne tudni melyiket érdemes megvenni.
Automata szivatós kellene,nem akarok külön szivatót kezelni fönt a kórmánynál.
Most 17mm es szivócsonk és karbiméreteket mérek.Találltam rá 21mm es szivócsonkot és ehhet kellene nézni 21 milis megbizható karbit.
Ezután egy jó bevált de nem méregdrága 70-es henger kellene,nem Pollini meg Malossi de én is néztem ezeket a Motoforce hengereket és tetszenek,nem olyan drágák és nikaszilosak.
Egyébként a gyári hengerek álltalában nikaszilosak egy ilyen 10-20 éves robogókon?
Kipufogóban mit ajánlanál?Giannelli V2?
Rendben,utánna keresek a neten a dolgoknak! -
Tothgera30
Ármester
válasz energy4ever #81736 üzenetére
A CPI-nek semmi köze a Piaggio blokkhoz. Esetleg a Derbi GP1-re nézz rá, hasonló kialakítás, és az tényleg az ami.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Laacika79
kezdő
válasz energy4ever #81736 üzenetére
Ja ja,a Katana nagyon hasonló.
Hát a 4 közül a Zillion tetszik a legjobban,utánna a Italjet Dragster 50.
A többi annyira nem jön be.
Valahogy én konzervatív gyerek vagyok,akár motorban vagy autóban sokszor nehezen fogadom el az új formákat,bár ha tényleg szép akkor tetszhet is. -
nyogo83
Topikgazda
válasz Laacika79 #81737 üzenetére
Nekem sajnos nincs tapasztalatom vele, hogy ajanljak egy aranylag olcsobb de normalis hengerszett+kipufogo osszeallitast a Speedfightodra. Azert mondtam, hogy ha nagyjabol behataroltad, hogy mi az amit raszansz, akkor nyugodtan felhivhatod pl az Egumotors, tudnak tanacsot adni hogy melyik hengerszettet erdemes, illetve pl a Gianellivel mennyire lesz igy megfelelo a teljesitmeny.
En is igy szoktam, ha rendelek alkatreszt toluk es valami olyan tipushoz kell amivel nem sok tapasztalatom van.Egyebkent a nicasilos hengerbevonat nem olyan ujdonsag, boven van 20 eves robogon is. Azt nem tudom, hogy neked a gyari hengered az-e.
-
hegyvarig
csendes újonc
Sziasztok! Adott egy 2012-es GTV 300-as Vespa, 20000 körüli kilométerrel. Tegnap, ahogy mentem-mendegéltem, egyszer csak furcsa zörgő hangja lett a motornak, és kigyulladt a Check Engine lámpa. Gyorsan félrehúzódtam, de mire megálltam már megszűnt a zaj, és a lámpa is kialudt, és mintha mi sem történt volna, tudtam haladni tovább. Ma ez újra megtörtént. A szerelő szerint érintkezési hiba, gyújtás/befecskendezés kimaradás lehet az ok, de ahhoz, hogy ő tudjon segíteni, reprodukálnom kellene a hibát, és ez nem igazán akar sikerülni. Van esetleg valakinek valami ötlete, hogy merre érdemes elindulni? Köszi!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Laacika79 #81741 üzenetére
A generator terhelo ellenallasa a vilagitashoz.
hegyvarig: ha van mas rendellenes zaj is ilyenkor, akkor nem artana nagyjabol korbenezni a szerelonek, mert nem hiszem, hogy csak egyszeru konktakthiba. Ennyibol passz, hogy mi lehet, de kontakthiba ritkan jar fura hangokkal/zorgessel.
Eltarolt hibakodot nem lehet kivillogtatni?[ Szerkesztve ]
-
kisvárosi0
újonc
Sziasztok,Valaki alakitott már át robogót 3 kerekű masinává?Ha igen tudná prezentálni nekem privát üzenetben?Kisszekeret szeretnék utána kötni.
-
energy4ever
addikt
válasz Laacika79 #81745 üzenetére
Lehet eloregedett retek volt mar. Versenyre hasznalnak sokan ilyeneket, mert mashogyan terelodik a keverek az egester fele.
Sajnos Simsonhoz es tarsaihoz alkatresz ma mar problemas. Regen megvetted, beleraktad, es jo volt a motor. Ma megveszel valamit, atalakitod az alkatreszt, kuzdesz vele egy csomot, es ujra mukodik a motorod, de olyan mint regen nem lesz...
Szerk: Ahogy latom ezis verseny ahogy irtam, eddig nemis vettem eszre a kepen az irast...
[ Szerkesztve ]
-
mumtaz
senior tag
válasz Laacika79 #81745 üzenetére
Volt Speedfightom. Bele is locsoltam egy rahedli pénzt, végül maradtam inkább a gagyibb cuccoknál, mert mindig lerohadt valami. Még ami új volt, az is.
Hengerszettből maradtam 70-es Narakunál.
Csakis egy valamit "sírok" vissza a Speedfightból. Hogy abban álló henger volt és könnyebb volt szerelni, mint a Jetforce-ot.
Mondjuk ettől függetlenül szerettem a Speedfightot. Jó formája volt, jól nézett ki, bár annyira nem, mint a Jetforce.
Az első egy lengőkaros kerékfelfüggesztése viszont baromi instabil volt. Egy idő után picit el is görbült. Bár ez betudható a 110 kilómnak, meg a jó Budapesti utaknak.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Laacika79
kezdő
válasz energy4ever #81746 üzenetére
Hát arra jutottam hogy ilyen főtengely nem kell,nem akarok úgy járni én is hogy 1 hét után szedhetem szét.
Ha nálam szétmenne az tuti betyár élet hogy elvinném szerelőhöz kicseréltetném a főtengelyt és számlával besétálnék a boltba hogy ...... -
Topikgazda
-
Laacika79
kezdő
válasz mumtaz #81747 üzenetére
"mert mindig lerohadt valami. Még ami új volt, az is."
Szia.
Még is mik szartak be rajta?
Sajnos nagyon sokszor ezek az ilyen olyan márkás utángyártott alkatrészek akár milyen jármű esetén (legyen az quad,motor,autó,teherautó stb) alul maradnak a gyári minőséghez képest,nekem ez a tapasztalatom az elmúlt jópár évben.
Szoktam is mondani a mai világba a leges legjobbat kell megvenni (nem minden esetben azért) hogy azt kapja az ember amit régen gyártottak vagy a gyárival megegyező minőséget kapja.
Elhajlott?
Az nagyon gáz,a 110 kg az szerintem nem olyan vészes,azért a gyártónak csak számolnia kellett volna azzal hogy pl mi van ha egy 130kg os emberke ül a mocira és bizony vannak/lehetnek nagyobb kátyúk is amit lehet nem bir kikerülni.
Nem lehet hogy azért volt már instabil mert ráfért volna egy teljes csapágyazás csere?
(kórmánynál fönt a 2 csapágy/kerékcsapágyak/lengőkarnál a golyóscsapágy és a tűgörgő)Sityupityu
Igazad van,biztos van gyártó aki műanyagosat is tud megbízhatót csinállni de valahogy úgy vagyok vele hogy inkább mégsem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Facebook és Messenger
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...