- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Kihoztam a robogót (Scarabeo ZD4RE) pár napja. Nagyon nehezen indult, többször leállt. Ha adok neki gázt, hörög és leáll, mint ami levegőt kap, de benzint nem. Viszont pár perc próbálkozás után (gondolom kicsit melegszik) a szivató dolgozik, és többé-kevésbé beáll az alapjárat. Még egy-kétszer leáll, de utána már szépen pötyög, és melegszik. Onnan megy ahogy kell, stabil alapjárat, nincs torpanás, vagy gondolkodás, veszi a lapot. Honnan érdemes elindulni a hibakeresés útján?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Debilon
addikt
Üdv!
2000 évjáratú 50-e Kymco People mennyire lehet sz*póroller?
kellene valami lassan munkába járáshoz, most találtam egyet 100k-ért közel hozzám100-150k körül keres maximum amúgy is
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #81601 üzenetére
Karbitakaritas, szivooldali gumicsovek atnezesse.
-
nyogo83
Topikgazda
Latsz valamit, hogy hova vezet a vege?
Valamikor volt, hogy a savas akksik szuszogojara dugtak a csovet, hogy ha valami gaz van, borul/stb akkor ne bent menjen mindenhova a sav.
De ketto is, az passz.Debilon:
Alapbol nem szoporoller a People, hogy az lesz-e az az allapotatol fugg, mint minden mas robogonal
[ Szerkesztve ]
-
nod1
csendes tag
Ha savas akkud van, akkor azon van egy kivezetes arra kell kotnod a muanyag cso veget.
Ahogy nyogo mondja az a szuszogo.
Gondolom azert van ketto, mert az egyik tulbuzugo elozo tulaj ledugott egy masikat is. Sose' lehet tudni alapon.
Az enyemben peldaul egy sem volt, szoval te meg jol is jartal a kettovel. 😃 -
Tamás9x
őstag
Valami jó szulfátpergető töltőt tud valaki? Van iylen opció a jelenlegiben is, de sajnálom használni a modellaksi töltőt iylenre.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
akos3
addikt
válasz nyogo83 #81605 üzenetére
nem néztem meg jobban, nem is tudtam mert eltűnt az idomok között. Vol több robogóm korábban, sose volt ilyen bevezetve az akksihoz.
Amugy ilyen az akksi benne: [link]
Jó drágák ezek, én még ott tartottam h 4-5 ezer egy akksi a robogóba.
Este leveszem a töltőről, kiderül... -
energy4ever
addikt
Draga!? A maganemberek kapjak a yuasat 22korul, ami minoseg mar.
Ami nem yuasa, az mindegy mi, a legolcsobb is ugyan az mint a legdragabb...Ha mar akku. Elvileg belesz tiltva a kiskereskedelmi eladasa az otthon (folyadekkal) feltoltheto savas akkuknak. Eladas elott a boltnak kell "osszerakni" az akkut, ha forgalmazni akarja...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #81610 üzenetére
Mondjuk azert az ennyire nem ennyire leegyszerusitheto hogy van a Yuasa, meg a tobbi
Pont a linkelt Exide ami boven meg minosegi, a Banner-Varta-Bosch kb a kozep kategoria, a Landport(LP)-Jasz akku meg az olcso kategoria. Ezek kozott mind van kulonbseg elettartamra.
De doglott mar meg nekem Yuasa akksi is 2 evesen es van 5 eves Bosch akksim, meg 4 eves LP akksim is(ennek ellenere az LP-t nem ajanlom, tenyleg hamar doglik)A feltoltetlen savas akksik forgalmazasat maganszemelyeknek elvileg mar februartol nem lehet eladni, latok meg en is most webshopban, de nem probaltam meg rendelni, hogy engedi-e.
Szerintem keves kereskedo fogja bevallalni, hogy szorakozik majd a rendelesek teljesitesenel a felsavazassal
Arrol nem is beszelve, hogy pl ha az adott rendelest nem veszik at, megy vissza hozza felsavazva stb.[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
Na feltöltöttem. Az elején kicsit megpörgette, de aztán semmi... Ilyenkor persze kitudja mindenféle műszer nélkül h az akksi a hibás vagy a 70-es henger miatt van..
Viszont ami nagyobb baj, hogy szivató nélkül alig akar menni, mert ha lekapcsolom a szivatót akkor pl mikor visszaveszem a gázt (kanyarban pl), akkor leáll. Rughatom be, ami ha sokat megyek szivatóval akkor már nem megy (gondolom túl sok benzint kap). Ebben az esetben szivató nélkül simán beindul viszont gázadásra fullad még is, kívánja a szivatót. Szóval full káosz...Ráadásul mivel szivató rajta van végig zabálja a benzint ezerrel. 3/4 tank elment 60 km-re (és 10 L-es a tankom) Ja és az is furi h fele tanktól már felvillan nagyobb gázadásra a tankolós figyelmeztető. Aztán ha húzom neki rendesen akkor égve is marad, ha beállok "utazóra" akkor esetleg kialszik. De ez nem is érdekelne, ha nem kajálta volna be a 3/4 tankot ilyen rövid idő alatt. de nyilván a szivatóval járás miatt van.
Szóval azt hiszem elmegyek majd egy szerelőhöz! -
akos3
addikt
Napokban téma volt a körváltós innova, most elado egy koppintás [link]
-
nyogo83
Topikgazda
Link lemaradt
Mas:
Ma gyorsan elugrottam a motoromert a szervizbe(1000km-es szerviz, kb ellenorzes es olajcsere).
17k-t hagytam ott, ebbol 2400Ft volt az olaj+egy tomites, a tobbi meg a 1.25 ora munkadij(9k-s oradij)
Amugy egy szavam nem lehet rajuk (plusz a Keeway forgalmazora), mert a tankon 2 helyen kb 3mm-es pottyben lepattant a festek. Zokszo nelkul csereltek komplett tankot.
Pedig hasonlo dolog miatt hetekig izmozott Yamaha-nal a szerviz haveromnak, mert mindent kitalaltak, hogy nem garis(valami vegyszerrel erte, nekiutott valamit, stb stb) -
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #81614 üzenetére
Egyébként a rozsda továbbra is távoltartja magát a mocitól?
Úgy látszik, akkor ez lehet a következő népmotor típus, mert a többi jobb nevű gyártó cuccai már-már sztratoszférai magasságokba lőtték az új mocik árát + szervizdíját.
Nem is értem, hogy miért nem lehet meghagyni egy árbarát sávot, amiben tényleg azok a munkába járós motorkák vannak, amik ésszerűek, és nem a pózőrködésről szólnak, meg az 50-esek kapuzárási pánikjának ellenszerei, 4-5 millióért.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #81616 üzenetére
Egyetlen egy helyen latok feluleti rozsdat a csavarokon, a rendszamtarto konzolon.
Valoszinu onnan kidobom a csavarokat, es rakok be normalis rozsdamentes/savallo csavarokat es kesz.Amugy beszelgettem a sraccal a kereskedesben es mondja hogy nagyon durva eladassal zartak a februart, de ahogy lattam tenyleg minden 2. motoron ott volt a cetli h eladva+rendeztek a papirjait. 2,5-tol a 4,5 millios motorokig.
Amugy hiaba volt tele a Suzukinak meg az Aprilianak az uj gepeivel, de olyan elbaszott izlesem van, hogy az egyetlen egy kiallitott Benelli Imperiale 400-as volt amit kiszurtam es mentem oda vegigtapizni
Nagyon bejon az a motor, meg ugy ez a forma.Az teny, hogy ha az ember motort akar venni 125-250-es kategoriaban akkor 1-1,8 millio minimum. Sajnos ebben vastagon benne van azert az arfolyam valtozas is , plusz ha megnezed autoknal kb ugyanez a helyzet
De jelenleg annyira nem zavar, mert valahogy a mostani divatos "transformer" kinezet annyira nem fog meg es nem is nagyon latok olyat nagyobb markaknal ami erdekelne ujkent.[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
válasz nyogo83 #81617 üzenetére
Az az, a Benelli Imperial....... Én is megnézegettem.....De egy 125-ös Liberty-t vettem. Azért bánom néha. Pedig akkor még csak 1,4M volt a Benelli.
Azért jöttem erre, hogy szóljak, motoros akció van a LIDL.-ben, voltak bukósisakok, meg motor takaró ponyva. Aztán sem a mától érvényes, sem a múlt heti akciós újságban nem látom, biztos régebben volt, csak maradtak készletek. Vettem ilyen ponyvát, jó anyag, de így tükrökkel, dobozzal felszerelt Liberty hátsó felének az alja kilóg alóla. Mindegy, a por nem lepi, meg a viharos északi széllel jövő eső bekúszik a hullámpala alá, pár csepp víz is rácsepeg a garázsban a gépre, az ellen is jó. Azért szebb látvány mégis, mint a háztartási boltban vett vékony festő-takarófólia, télen azzal volt letakarva. -
tothferenc
senior tag
válasz nyogo83 #81617 üzenetére
Ismimnek most nezunk meloba szaladgalosnak 125-os robogot. Megneztunk egy par Libertyt, de olyan okadek allapotban voltak, hogy hamar otthagytuk mindet. Most PCX-eket nezegetunk, 2017es, kulfoldi papiros, cakkpakk 650. Sztem ujonnal 1 gurigaert/felette kevesen vesznek robogot. Aki tenyleg csak szaladgalosnak/melosnak veszi, az a hasznalt piacon keres.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
nyogo83
Topikgazda
válasz tothferenc #81619 üzenetére
PCX-bol 700k korul en mar inkabb vennek leinformalhato elso tulajos belfoldi peldanyt, van beloluk jopar.
Pont ma lattam egyet, 750k 2016-os elso tulajos itthon vasarolt, valami 9k km-el, de egy kevesett futott itthoni 2014-estol se felnek.
Kint se olcso ami jo es ilyen arfolyam mellett nagyon olcson kell kint megvenni, hogy meg keressen is rajta az ember a koltsegeket leszamitva.Ranezve Willhaben, Mobilen pl 1900-2600eur korul vannak a 2015-2019-es normalis allapotu PCX-ek.
3000eur az uj.Ha azt hazahozza, lepapirozza, akkor megall annyiban majdnem mint egy uj.
Ahhoz, hogy 6-700k korul lepapirozva adjon el egy kulfoldi gepet, kb az 1000-1200 euros kategoriabol kell valamit behoznia, ha nem barati szivessegbol dolgozikCsak gyors pelda: hosszu a story, de motorvezerloket javitok/javitottam egy idoben es fent vagyok meg mai napig egy ezzel kapcsolatos kulfoldi forumon, ahol lehet segitseget is kerni. Na ez atment mar arra a szintre, hogy van kulon kategoria, ahol lehet kerni hogy a muszerfalbol kinyert tartalmat segitsenek mar atirni adott km-re. Van fent jopar magyar user, az egyik(ahogy nagyjabol beazonositottam pest kornyeki) csak 2 ev alatt valami 700 ilyen kerest irt be, ezzel foglalkozik.
Nagyrobogos topicban regebben beraktam mar egy szep kis gyujtest, hogy milyen motoroknal milyen eredeti oraallas es mire keri, hogy tekerjek vissza, majd mindjart megkeresem, de a legutobbit berakom ide:Na igy lehet olcson kint Scarabeot is venni pl.
-
suste
veterán
válasz tothferenc #81619 üzenetére
Én melósnak vettem újonnan PCX-et, igaz előtte végigjártam a szamárlétrát, és mindegyik robogó visszahozta az árát, sőt még nyertem is velük az akkori autónk fogyasztásához képest. Viszont a PCX hiába eszik nagyon keveset (2L/100km), a (leginkább) télen használt Suzukim is csak max 5L/100km, így állati sokára fog visszajönni az 1M . Igaz nem is akarom lecserélni semmire .
Nézegettem a használtakat is anno, de amit megvettem volna (kevés km-es), az alig volt olcsóbb az újnál (800K).
Az 1000-es szerviz nekem (is) 18K körül volt. -
nyogo83
Topikgazda
Csak linkkent rakom be, mert az egyik eleg termetes gyujtes, lehet mazsolazni. [link] [link]
Altalaban felezodik a km, de ha kulsore szep a gep, akkor konnyen lesz egy 90-100e km-t futott gepbol 17e vagy 20e-et megtett robogo/motor.Suste:
Epp mondani akartam, hogy rokonom a 2019 elejen a 2018-as kifuto modellt valami 800k korul hozta el ha jol remlik. most a kifuto modell is 1m felett van picivel.[ Szerkesztve ]
-
tothferenc
senior tag
Bakker, azert ez nagyon durva. Mar maga az elv is. Ezert mondtam mindig, hogy nem km-t es evjaratot veszunk, hanem allapotot. Az en nagymotorom (Hornet) is olaszbol valo, de az allapota alapjan valos lehet a km, mert se a labtarto, se a markolat, se semmi ilyen nem volt megkopva, sot, a blokk is bontatlan volt. Egyik motoros tarsam meg most vett egy Bandit S-t, es harom het utan tunt fel neki, hogy a muszerfal nem km/h, hanem mph. Szoval valszeg torott volt az eleje.
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
nyogo83
Topikgazda
válasz tothferenc #81625 üzenetére
Igen, alapjaban en is allapotot nezek. Viszont azert hamar befordulsz, ha egy 650-es Burginal amit 20-30e-el megveszel nyugodtan(a 100e km helyett) par honap mulva kiderul hogy hamarosan csengetni kell a kasszanal a hajtas felujitast, vagy a neadj isten a blokkhoz hozza kell nyulni.
Nagymotornal meg ugye ne is soroljam akkor neked, hogy ennyi ido alatt egy szetkopott karbisor, kuplungkosar vagy egyeb finomsagok mennyibe fajnak. Nem veletlen, hogy altalaban azert adjak mar kint is toredekeert a tobbet futott gepeket, mert nekik mar becsengetett a kassza es nem eri meg annyit rakolteni.
Megveszem en a sokat futott peldanyt is, viszont akkor elotte szamolok egy legrosszabb esetet a cserelendo dolgokkal es eldontom hogy belefer-e abba az arba amennyiert akarjak adni. De az nem mukodik, hogy annyiert akarja adni, mint az itthoni leinformalhato/leelenorizheto ugyanolyat.
Kintrol azert eri meg sokszor megvenni akar autot akar motort, mert nagyobb esellyel van korrektebb allapotban egy fiatalabb gep, mint itthon. De nem nagyon lesz olcsobb.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #81627 üzenetére
Ez a legszanalmasabb az egeszben. Ahhoz buta/lusta, hogy megtanulja meg ugye igy konnyebb.
Egy motor muszerfalanal max 20-30 perc alatt a kiolvasott tartalombol visszafejtem, hogy mit hol kell atirni ehhez. Utana nagyjabol abbol a szerianal mar par perc alatt menne ez, tovabb tart mire feltoltom valahova a tartalmat es varom hogy valaki segitsen.Tavaly meg tavalyelott amikor nagyon aktiv volt a csavo, folyamatosan neztem a HaHu-t tipus es km ora allas alapjan(plusz kulfoldi papiros/friss import) es szepen be lehetett azonositani, hogy melyik maganszemely neppernek illetve kereskedesnek dolgozik be eppen.
Ezek mellett amugy tipikusan olyanhoz is kert segitseget, hogy bizonyos dizeleknel(pl 1.5 dCi) segitsenek megemelni a railnyomast a befecskendezokhoz "atmenetileg" ameddig nem cserelik ujra. Akinek ez nem mond semmit: sokat futott dizel befecsi rendszerenel ha kopott a magasnyomasu szivattyu, befecskendezo, akkor nehezen indul, gyalazatosan megy, stb. Ha ezzel a kis trukkel megmokoljak, akkor pillanatnyilag kivulrol ugy nez ki, hogy nincs baj a motorral(cserebe tobbet eszik egy kicsit). Tipikus nepper huzas ez is.
2-3 ev gondolkodasi idot rahuznek az ilyen emberekre, mert ha ezek nem lennenek, akkor a neppernek is nehezebb dolga lenne. -
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #81629 üzenetére
Tényleg hihetetlen, mennyire szervezetten dolgoznak ezek is.
Csak ilyen tipikus balek módszerrel, hogy mástól kéri egy kvázi nyílvános fórumon hozzá a segítséget, aztán sajátjaként "adja" el a dolgot.
Ha már ilyen csalással foglalkoznék, igyekeznék minden fortélyt magamnak megtanulni, kigondolni, és az infrastruktúrát összeszedni hozzá.
De valószínűleg, én nem lennék jó csaló. -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #81630 üzenetére
Izgalmas téma ez a motorvezérlő dolog.
Anno mikorxeroxos* nyomtatósként dolgoztam, a szerelőkkel jó viszonyt ápoltunk és ott pl. mesélték, hogy mondjuk egy nagy multi nyomtató 3 különböző helyen tárolja a számlálót.
Azok is úgy épültek fel, hogy volt egy "kártya" a felső részben, ami a scannelést/doku beolvasást csinálta, volt egy alsó nagy szekrény, amiben volt a lézer, meg a tonerek, stb., és a hátoldalán volt egy "puttony", amiben egy low end kis alaplap volt, procival, meg winyóval, az dolgozta fel a ráküldött nyomtatásokat. De ott pl. mindhárom egység tartalmazta a számlálót, ezért nem lehetett csak úgy cserélgetni őket, ha tönkrement. -
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #81631 üzenetére
Bizony. Motoroknal regebbi modelleknel csak a muszerfal tarolja(de annak a memoriajaban is tobb helyen, algoritmus alapjan minimalisan "titkositva").
Injektorosoknal ritkan bajlodnak azzal, hogy a motorvezerloben is legyen ilyesmi eltarolva, ez mar csak ujabb es felsokategoris motoroknal jott be mint a BMW, hogy a muszerfalban, motorvezerloben es az ABS vezerloben is tarolja. Ha barmelyik nem egyezik, akkor hibat ir a muszerfalon a megtett km helyett, vagy visszairja a megtalalt legmagasabb erteket.Autoknal ez a modszer mar joideje mukodik, hogy tobb reszegysegeben is tarolja, de motoroknal gondolom a koltsegcsokkentes es a minel egyszerubb megoldas miatt keves gyarto forditott erre figyelmet.
-
halhatatlan
aktív tag
Üdv mindenkinek! Még nagyon kezdő vagyok Robogó témában!
Kaptam ajándékba egy Keeway Matrix Racing Sport 125 4T robogót, az előző gazdája nem motorozik azért kaptam meg! 1600 Km van benne. 1.5 éve állt egy helyben a motor, aksi az rossz volt benne, de rúgásra elindult a régi benzinnel. Vettem bele új aksit, most már indul a távirányítóról is. Nagyon keveset már mentem is vele itthon! Tudom,hogy kínai robogó, mire kell odafigyelni nála? illetve mit nézzek át rajta amit érdemes? Köszönöm a válaszokat! -
nyogo83
Topikgazda
válasz halhatatlan #81633 üzenetére
Ha nincs lehetoseg szervizben atnezetni, akkor a kovetkezok:
- olajcsere
- legszurot leellenorizni
- hajtasban az olajat leelenorizni
- nem artana a szijra/hajtasra ranezni
- karbit atnezni/atpucolni, kitudja milyen benzinnel allt ennyit
- fekeket atnezni, megfelelo-e a fekhatasNincs benne sok km, de ezeknek nem tesz tul jot az allas, mert a szokasostol kicsit tobb ellenorzest/figyelmet igenyel.
Ha ezek most megvannak csinalva, akkor nagyjabol nyugodtan hasznalhatod, anelkul hogy barmi meglepetes erne.
Pont tegnap takaritottam egy karbit, ami 1 evet allt es normal benzinnel volt elrakva. Volt lerakodas boven benne, pedig elotte gyonyoru tiszta volt(akkor is en takaritottam meg) -
halhatatlan
aktív tag
válasz nyogo83 #81634 üzenetére
hát ezekből nem túl sok mindent néztem még át!
légszűrő az jó!
meg a fékek is jók
na meg az aksi ami jó,mert most vettem.
a többi folyamatban, a karbi takarítást mindenképp megejtem,mert hirtelen gázadásnál mint ha lassú lenne a gázreakció, és később reagál, van hogy kicsit torpan, de utána pörög rendesen.
A hajtásban az olajat leellenőrizni - nem a motor olajat érted? tényleg láma vagyok a témában
Sőt azt is jó volna tudni,hogy milyen szélesnek kell lennie a szíjnak? illetve hová teszik a hézagoló gyűrűt gyárilag? hogy néz ki..........
köszi a segítséget szépen! üdv! -
energy4ever
addikt
válasz halhatatlan #81635 üzenetére
Ehhez a tipushoz konkretan nekem nem volt szerencsem, de a 4T robogoknal van karterterben olaj(motorolaj), illetve e vegkihajtasnal is. Utobbinal nem szokott problema lenni azse, ha a gyari van benne 30 evig, es elmesz vele kozben 20ezret. Legyen benne az a lenyeg. Motorolajat pedig cserelni kellene ennyi allast kovetoen, utana pedig a szervizkonyvben leirtak alapjan maximum, de lehetoleg fele annyi km-nel.
-
halhatatlan
aktív tag
válasz energy4ever #81636 üzenetére
Köszi az infót neked is! hát szerviz könyvem az nincs hozzá sajna!
Letölteni nem lehet valahonnan esetleg? -
nyogo83
Topikgazda
válasz halhatatlan #81638 üzenetére
Igy sokmindent nem lehet megallapitani. A karbit szet kell szedni, az a lenyeg hogy belul hogy nez ki az uszohaz, fuvokak.
Gyertyanal is a vege, az elektroda a lenyeg de egy 1600km-t futott motornal nagy gond nem lehet vele. -
Laybee
őstag
Sziasztok! Mi a véleményetek a Hyousung GV 125 és a 300rol?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #81640 üzenetére
Ezt mindenki maga donti el, hogy menyire bator, ezert is irtam altalanossagban, hogy mit is kellene ellenorizni/megcsinalni rajta.
A lehetoseg adott, legfeljebb kesobb szerelo fogja megjavitani, addigra meg mar ugyis meleg ido lesz a motorozashozEzt pedig csak altalanossagban:
Azzal viszont mindenki legyen tisztaban, hogy tavolrol nagyon ritka eset lesz az, amikor egy altalanos problemara pl "nehezen gyorsul/fullad/nem indul/stb" soha nem lehet arra szamitani, hogy majd egy olyan egyszeru valaszt kap, hogy "azt a csavart tekerd be es kesz".
Ugyanez igaz arra is, ha van egy olyan klasszikus problema, ami azzal kezdodik, hogy "minden alkatresz tuti jo, mindent jol raktam ossze, jol allitottam be, de megse megy". Persze a legtobbszor kiderul, hogy megse jo a "tuti", megse lett jol osszerakva, megse lett jol beallitva.
Ilyen problemakhoz nem is nagyon szeretek hozzaszolni, mert ha ott allok a gep mellett, akkor mindegy mi van, mindenen vegigmegyek elorol, aztan ha tenyleg minden stimm, akkor lehet otletelni. Addig azt feltetelezem, hogy valami megse jo, illetve uj alkatreszre se bizd az eleted sose(foleg ha RMS/Random taiwani/kinai ). -
halhatatlan
aktív tag
válasz energy4ever #81640 üzenetére
az igazság az, hogy attól hogy azt mondtam nem értek a robogóhoz,nem azt jelenti hogy nincs tapasztalatom egyéb más dolgok-hoz! Pl: láncfűrész szaki vagyok, a karburátor világát pont vágom, napi szinten javítok láncfűrész karburátort is, + van egy saját Honda GCV 160 4T kis traktorom is, amin minden ősszel magam takarítom a karbit is stb.stb.. A faterom nehéz gép kezelő, nagyon sok mindent megtanultam el lehet hinni! Úgy hogy meg fogom ismerni az alapjárati csavart a karburátoron, a fő fúvókát is, az úszót is, meg minden mást! RENDBEN!
-
halhatatlan
aktív tag
válasz nyogo83 #81644 üzenetére
nem kell cinikusnak lenni! nem kérek távgyógyítást hidd el! a képeket is csak azért raktam fel, hogy adjatok infót róla hogy a kínai karbik között ez milyen kb ? A gyertyát azt tudom,hogy az NKG a legalja, mert abban is van jobb is, rosszabb is! köszönöm a segítséget! részemről lezárva a téma itt a fórumon!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz halhatatlan #81646 üzenetére
Nezd, megsertodhetsz, egyaltalan nem rosszindulatbol irtam, de ha nem nagyon koveted a topicot, akkor lathatnad hogy nem egy veresen komoly, masikat fikazos valaszok szoktak szuletni. Egy pici humor had ferjen mar bele.
Mivel semmit nem tudunk arrol, hogy mennyire vagy kepben a dolgokkal es nem tul vilagos foglamaztal, hogy milyen velemenyt is szerettel volna megtudni a karbirol kivulrol (mivel elvileg a karbi takaritasarol volt szo, ott meg ugye a kulseje nem mervado), igy joggal feltetelezte a topiktars is, hogy lehet most csinalsz ilyet eloszor.
Hidd el, van ilyen is, hogy valaki igy esik neki a dolognak, nem az elso lenne.
Amit pedig utana a problemak diagnosztizalasarol szol, bar magadra vetted, de altalanossagban irtam(ezt sajnalom, hogy nem emeltem ki kulon).
Szoval legalabb annyiban volt felrevezeto a te kerdesed is, mint amennyire egy fals kep kialakult az egeszrol.
De ha igy latod, akkor sok szerencset a javitashoz (tenyleg!) es ha megis elakadnal, nyugodtan johetsz kerdezni, senki nem ugrik neked -
halhatatlan
aktív tag
-
energy4ever
addikt
válasz nyogo83 #81644 üzenetére
Apropo RMS. Tegnap raktam fel a Zip-re toluk egy hengerszettet. 12ezer ft volt a nicasilos. Gyurui nem mentek bele, igy azokbol atkerultek a gyariak.
Hazautat kibirta megragadas nelkul. Kivancsi leszek meddig birja majd!
Amugy RMS csinal jo cuccokat is. Pl piaggio blokkhoz fotengelyt. Azt szoktak ajanlani masok is, mint "gyari minoseg". -
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #81649 üzenetére
Nem rossz, inkabb ugy foglamaznek, hogy az RMS az a Random MinoSeg roviditese
Vettem belole tobbmindent, amibol lehetetlen volt beszerezni mas markajut vagy gyarit es teljesen valtozo a minosege.
Egy eleg regota letezo (80-as evektol) olasz ceg, ami motor es robogo alkatreszek forgalmazasaval foglalkozik, viszont ahogy autoalkatreszeknel is elofordul, gyartani nem gyartanak semmit, hanem csak atcsomagolnak.
Emiatt fordulhat elo, hogy akar benzincsapbol is egy adott markahoz jo minosegu lesz, egy masikhoz meg silanyabb minosegu, mert ahhoz mar mas beszallitotol szerzik.Ezt pedig sajnos csak tapasztalat utjan lehet kiszurni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- DXRacer használt szék eladó