-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigmasterg
addikt
Sziasztok!
2-3 napja nézegetem a topicot, most jutottam odáig, hogy kérdezzek is. .)
Egy ideje gondolkoztam rajta, hogy milyen autót kellene venni, de valahogy mindig az mx5-höz érek. (nb)
Sportos, hátsó kerék hajtás, roadster, és azt mondják, hogy nem is vészes a fenntartása.Van innen valakinek tapasztalata vele ?
Igazából rosszat még nem hallottam róla.Korábban gondolkoztam még Swift Sporton (volt korábban a családban, szerettem, olcsón fenntartható, de ennyiért lehet jobbat is venni), Civic Type-R-en (itt attól tart az ember, hogy ki van már taposva a bele), netán Corlla TS-en.
Csak ez mind FWD...
Bmw-kenk tartok a fenntartásától (bár valszeg' typeR-nek sem lenne kevesebb), plusz viszonylag régebbi modell jönne ki.
Más roadsterekkel (MG TF, MR2, Z3) megint több baj van, mint egy miata-val. Drágább hozzájuk az alkatrész, ritkábbak stb..[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
2 millio körül van a teteje.(Szerk.: Persze ha valami kevesebből kijön, az sosem baj.) Ennyiért már elég szép mx5ök vannak. De ahogy nézegettem, kis szerencsével olcsóbban is ki lehet fogni egész jó miatákat.
Na meg ezeknél meg van az esély, hogy tényleg második autóként használták.A linkel bmw sem csúnya. A keresgélésnél mindig az erősebbeket néztem belőle, de egy ilyesmi lehet ésszerűbb.
Hunyadit és tigrát inkább ne. Minden, csak nem sportosak.
1.6os Cooper helyett meg inkább Swift Sport-ot választanám. OK presztízse nincs olyan, de jobban megy, sportosabb és olcsóbb fenntartani. Cooperből az S érdekesebb.
De a szívem csak az mx5 felé húz.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz FoBCRaistlin #30086 üzenetére
Google azt mondta, hogy
Saját tömeg: altea XL 1444 (sima altea 1.350)
Ibiza: 1142
Azért 300kg az nem mindegy.(#30101) FoBCRaistlin :
Saját tömeget, lehet, hogy folyadékok nélkül adják meg a gyárak.Amúgy volt ahol 1160an vmennyi volt megadva az 1.9 ibizához, de 1142-re dobott többet.
Nézd meg forgalmiban.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz FoBCRaistlin #30111 üzenetére
Erre kérdezte, hogy komolyan ?
-
-
bigmasterg
addikt
Könnyű, de kis lóerős dolgok alacsonyabb sebességen gyorsulnak jobban, ahol kisebb a légellenállás.
Ha két azonos súly/lóerővel (meg légellenállással) rendelkező, de nem egyforma súlyú és erejű (a példa kedvéért) autót nézel, akkor a nagyobb lóerős, de nehezebb autó nagyobb sebességnél elhúzna. (pl 160-200 felett).
Azért, mivel hozzáadódik a légellenállás is az autó súlyához, így a könnyebb és gyengébb autó aránya ((súly+légellenállás)/lóerő) lényegesen rosszabb lesz a sebesség növekedésével.Drag pályán rengeteget jelent az elindulás, tapadás. Autó elve 2 kerékkel tapad és nem is kell attól félnie, hogy hanyatt esik, míg a motornál csak 1 gumi tapad, kisebb felületen és rajtnál játszani kell a kuplunggal, gázzal és hátsó fékkel, hogy ne ágasodjon a gép.
A videón pedig mintha egy kicsit később reagálna az R6-os + a fent emlegetett + lég ellenállás rontja a dolgot.
Plusz ez egy 600as motor, ami 260nál nem megy többet.
De még lehet 1000 dolog. Tuti, hogy 400 ló az opel ?
Ezen a videón már reálisabb a dolog.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
Sorry, tényleg kár volt felhozni a motorokat (csak a szívó motor liter/lóerő teljesítménnyel kapcsolatosan említettem meg őket), mert itt nyilván mindenki 900 lovas Schwitzer Porsche-vel és épített drag autókkal jár nap, mint nap. (és még a motorok ellen hozták fel feljebb, hogy milyen sokat esznek )
Pedig nincs is motorom már. és a következő, amit veszek, az kocsi lesz.
Nem is tudom, hogy lesz-e valamikor újra motorom, vagy nem.
Most több értelmét látom autót venni. De nem azért, mert 400 méteren én akarok lenni a legjobb.(#33020) KAMELOT : Ez tényleg ronda.
[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz ReSeTer #33757 üzenetére
"Ami jó lenne még, az a hyundai tiburon, csak itthon nem kapható."
Dehogynem, csak rossz néven kerested.
De ezeket nem nevezném sportos kocsinak.
Ilyen erővel Celica-t is nézhetnél.Szerk.: De egyik sem nagy motoros, vagy 2 üléses.
Estleg 2.8-as Z3 ?(Egyébként meg mx5 a legjobb , de az is sor4)
[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz bigmasterg #33807 üzenetére
Bocsi most látom, hogy ugyan ezt a Z3-at már linkelték.
Meg bocs, a duplázásért is. Csak közben olvasom a topicot és hamarabb válaszoltam, minthogy utol értem volna a dolgokat.
Egyébként én tavaszra / nyárra szeretnék egy 1.8-as légkondis NBFL-t. De viszonylag ritka, elég rég láttam már hahun ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz MunezXBK #33873 üzenetére
Egy 14 éves dízel autónál akkor is valószínűtlen a 130ezer km.
Szerk.:
Családi 1.9 pdtdi altea XL-ünkben kevesebb, mint 4 év alatt lett 160 ezer.
Azóta már közelebb van a 200-hoz, de végig rendesen hivatalos szervizbe volt hordva, mindig gyári alkatrészeket kapott.
Teljesen szép állapotban van, míg rokon Vectrája, szintén hasonló km állással, már elég pudva.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz Integra #34712 üzenetére
Piros lámpa meg 100 ezer.
Nyáron büntettek meg minket, Miskolcon voltunk átutazóban és körforgalom után(!) volt lámpa, felettünk váltott narancsról pirosra. Rendőrök direkt figyelték azt a lámpát és félre állítottak, ráadásul buszmegállóba. Vagy fél órát tököltek a papírokkal (azt mondták, hogy lefagyott a rendszer), közben a buszok nem tudtak ott megállni, emberek fel/le szállni...Most látom, hogy azóta felezték.
-
bigmasterg
addikt
Mazda 6 mps ? vagy még inkább 3 mps.
Egyébként a Toyota GT86 /Subaru BRZ lenne az igazi, csak még túl új.Esetleg kijön 5 millióból egy 6os bmw is (esetleg cabrio).
Akkor a kalsszik wrx sti és lancer evo páros. (de azok valszeg' nem 5 évesek lesznek)szerk.: Közben nézem, hogy ezeket már kb. írták.
Ha rx8-at akarsz, akkor motorhibásat vegyél.
Ha raksz bele egy új motort, akkor az legalább elmegy ~100 ezer km-t, míg ha egy használtat veszel 2 milló körül, az ki tudja meddig bírja még.De belefér a keretedbe egy Nissan 350Z is. (ja, az nem 4 személyes)
M3 cabrio ? De ez sem 5 éves.
A4 cabrio.
Audi S4.
Audi TT 3.2 v6.és még lehetne sorolni. Szóval van miből válogatni.
-
bigmasterg
addikt
Ennél a leírás és a rendszám, csak szerintem nem stimmel ?
1998-as, KWR rendszámmal és ilyet ír:
"Nem kintről behozott szemétdomb aminek kilóg a belétől kezdve mindene." -
bigmasterg
addikt
válasz zolikaDB #36077 üzenetére
Köszi.
Tényleg, ez ugyan az a kocsi.Ateris mx5 meg ez volt. Szerintem nem ugyan az a két kocsi. (Ez is volt fent nemrég használtatón, de már másik tulajtól.)
Majd légkondis 1.8-asat akarok venni (ha találok majd, akkor meg facelift-es NBFL-t), azok azért ritkábbak.
De már egy mélynyomó a csomagtartóban elég ahhoz, hogy tovább lépjek. Ráérek vele, így inkább kivárok.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz Integra #36513 üzenetére
Ezek hol szoktak elmenni ? Itt ? (Nem vagyok jártas Hondás körökben, fórumokban.)
Hahu-n most ez a legdrágább 7. gen ctr. Ez sem hibátlan, de legalább őszintének tűnik. (a többi milyen lehet...)
Gondolkoztam, hogy mit kellene venni, hot hatch-et, vagy roadstert. De a sportos hothatch-ektől tartok, tényleg nagyon ritka belőlük a szép. Szerintem nagyobb esély van kifogni egy tényleg második autónak, hobbiból tartott mx5-öt. Kis szerencsével egy lógó belű type-r árából lehet venni egy szép 1.8as NBFL-t. Mondjuk itthon ritkák az 1.8asok.
Persze nem megy úgy, de egy mx5nek is megvan a feelingje. Hátul hajt és nyitott. -
bigmasterg
addikt
válasz hobizoli #36715 üzenetére
A paddal is könnyen tudnak csalni.
Mindig főtengelyen mért teljesítményről szoktak beszélni (/azt adja meg a gyár is), padon pedig keréken leadott teljesítményt mérnek, amiből valahogyan kiszámolják a főtengelyen leadott teljesítményt.
Ki tudja, hogy ez a számolás mennyire pontos. Autónként változik, hogy mennyi erő megy el a hajtáson. -
-
bigmasterg
addikt
válasz DeFranco #38058 üzenetére
Elmentek a szerelővel az eredeti tulajhoz, viszel saját tanút (akár kettőt).
Ott írtok egy másik szerződést, az eredeti tulajjal.
Kulcs(kocsi), forgalmi, törzskönyv nálad.Ennyi. Ez után már te vagy előnyben.
szerk.:
Úgy látszik, hogy eredetiségvizsgát nem kell kétszer csinálni.
Számold ki, hogy mennyi lenne a 2x átírás és döntsd el, hogy neked megéri-e.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest