Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz tomcsi23 #36687 üzenetére

    az a "stage1"-s csipsz csak a kozepes rpm tartomanyban ad erot, fent nem, mivel a nyomast itt meg a ECU szabalyozta, az meg elveszi az overboost-t 4500-tol 1.2bar-rol 0.8bar-ra kimeletlenul
    gyorsulaskor meg csak fent hasznalod az autot, ~5000 es felette, mivel a valto attetlezese miatt oda ejti vissza a fordulatot
    130LE gyarilag az auto 135LE-nek mertek ezzel fékpadon, de a gyari 204 helyett ~230Nm a nyomateka 3000-nel igy
    ennyi LE szoras meg ket meres kozott is van, a kornyezeti valtozok miatt: a legkori nyomas es levego homerseklet meg paratartalom, motorhomerseklet, intercooler hatekonysaga
    ez utobbiben a PGT-é gyárija nem vmi jó, a fele a lökháritó meg a keresztmerevítő mögött van így még a szélesebb alsó légbeömlő ellenére is alig kap levegőt, meg a merete sem vmi nagy kb A5-s irólap merete a teljes front felulete, aminek kb a fele takarasban van eleve

    irható ECU-val neztuk is notebook-n, allohelyben 75-80fokos a IAT novemberben +10fokban,es jopar km-nyi gurigazas utan is csak 40fok-g hul le lassan

    na a Renault Master 2.8dCi fajta intercooler-rel, ami elol a teljes also legbeomlot ateri kersztben ;] , azzal kornyezeti levegohomerseklet +1-2fok van, teligaznal gyorsitva +6-7fokkal melegszik el a levego csak a szivsorban merve :P

    multkor vittem is magammal a notebook-t -4 -5 fok volt kint, es -4 fok volt a levego szivosorban a regi M0-n 80-90 korul gurulva a kijelzes szerint
    M5-re fordulva <enter>, Auchan kijaronal a dombteton is meg csak +2 fokot jelzett ;]

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák