Új hozzászólás Aktív témák

  • footy

    addikt

    válasz albiosz #209249 üzenetére

    A Tiponal nekem 120e km vagy 6ev remlik, ha sok rovid ut es/vagy poros helyen van hasznalva akkor emlekeim szerint 4ev es 60e km. (Volt Alfa Giuliettank ugyanezzel a motorral)
    Egyebkent igen, az alkatresz sokkal olcsobb hozza mint az osszes tobbihez. (foleg a japan es koreaiakkal szemben)

    Az 1.5TSInel is megvolt az elejen az LSPI problema. Nem tudom ott mikortol szunt meg (vagy hogy mindnel megszunt-e egyaltalan), az tuti hogy volt ra SW update. Viszont hasznaltan megint kerdeses hogy hanyszor tortent meg mielott rakerult az update vagy hogy tuti rakerult-e az update.
    Egyebkent is az 1.4 finomabb jarasu/csendesebb, mar csak azert is azt vennem.

    Nekem a titkos tippem gyerek(ek)hez a Picasso. (de lehet Zafira, Touran vagy Scenic is)
    Az egyteruek kulonosen a picasso es scenic keves alapteruleten kinalnak sok helyet. Megvan a magasabb ulespozicio (mint a suvnal) es a meretei miatt konnyu vele parkolni.

    Nalunk a lehetseges 2. gyerek miatt lett lecserelve az alfa giulietta egy 2018as automata 1.2THP Picassora. (rovid) A lanyom is szereti, mert konnyu beszalni, vilagos az utaster es jol kilat a hatso ablakon is.
    Ha erdekelnek a fenti egyterueknel elonyok es hatranyok es melyik motorral erdemes venni, akkor azt is szivesen leirom. (atragtam magam a fenti modellek tipushibain mielott picasso lett)

    #209274 HUTCHDB
    A Leafre gondolsz? Nem astam bele magam a tipushibakba, mert ahogy fentebb irtam
    a hianyzo aksi-ho-management nalam kizaro tenyezo volt. (ez utobbi azert nem a tartossag zaloga...)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák