Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz footy #209279 üzenetére

    Sztem sokaknak hasznos lenne ha leírnád.

    szvsz többé kevésbé minden downsized turbos sőtt akár sima DI ahogy mennek bele a kmek hajlamos, hajlamos lesz LSPIre. Külön gond, hogy sokszor a szervízkönyv által előírt SN olajat rakják bele és nem az új SN+t. Az SN+ egy dologban különbözik az SNtől. LSPI protection.

    [link]

    What is SN PLUS?

    API SN PLUS is the interim spec within the lubricants industry that supplements the API SN category for gasoline engine oil performance. It helps bridge the gap between current ILSAC GF-5 and future ILSAC GF-6 specifications. It was developed in response to auto manufacturers request to ensure gasoline direct engines have guaranteed protection against low speed pre-ignition (LSPI) events. LSPI is caused by high pressure build up in the cylinder of the engine which can damage your car’s engine.

    2. How do I know I need an SN PLUS oil?

    As of May 2018, no OEMS are recommending an API SN PLUS oil but check your owner’s manual to see if you have a gasoline direct engine that might benefit from an API SN PLUS oil. GDI engines are named differently by manufacturer (eg. GDI, FSI, SIDI, Eco Boost), consult your owner’s manual to understand what specific engine your car has. API SN PLUS is expected to be recommended by OEMs in 2019.

    [ Szerkesztve ]

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • albiosz

    őstag

    válasz footy #209279 üzenetére

    Köszönöm ismét az infokat és a minivan tapasztalatokat is! Elolvastam a bejegyzésed, de arra jutottam, hogy számunkra felesleges ez a kategória. Kevés van belőlük, így nyűg esetén nehezebb lehet olyat találni, aki tényleg ért hozzá. Egész nagyok a gyerekek is (tavasszal 6 és 3 évesek lesznek), így hátul a 3. ülés sem annyira szempont, mert nem ül közöttük senki már. Inkább a lábtér fontos. Ebben diegho kolléga tapasztalata irányadó lehet, de persze úgyis megnézzük majd mi is, alacsonyabbak vagyunk nála. A Skoda Scalat azért felvettem a listára. Van egyébként valami átfogó és megbízható méret összehasonlító oldal, mondjuk mint kerékben a wheel-size.com?

    Ránéztem azért a bejegyzésedben tárgyalt típusokra, 2017+ és benzin szűrővel:
    Zafira: túl nagy (hosszabb és szélesebb, mint a Focus kombim), itthon is kevés az eladó benzines (26 találat).
    Touran: túl nagy szintén, drága (7,5M a legolcsóbb, de inkább 8,5 és fölötte), kevés a benzines (18 találat)
    A franciákkal kapcsolatban van némi aggodalmam, de ránéztem:
    Scenic: a Grand túl nagy, a ,,sima" méretben már alakul, de még mindig elég hosszúnak tűnik és mindössze 5 eladó példányt találtam. A motorról írtad, hogy keveset tudni még, lábtér is kicsi így ez szintén kizárható esetünkben.
    C4 Picasso: ez ha minden igaz 4438 mm, mm-re egyezik a Fókával. Kicsit rövidebbet szeretnénk, de talán ebben még lehetne fantázia. Franciáktól ódzkodásomat félretéve még tetszik is. Viszont összesen 1 eladó példány van (Picasso), az is automata, mi manuálisat szeretnénk.
    Ezek a franciák egyébként elég nehezen kereshetőek. A Scenic még csak-csak, bár tele volt Grand találatokkal a ,,sima" találati lista is. Viszont a C4 az feladja a leckét (bár lehet csak nekem). C4 Picasso, C4 Spacetourer? 2018 után fut Spacetourer néven? Hahun külön van Grand kategória is, de a ,,simában" is csak Grand példányok vannak benzinesre szűréssel.

Új hozzászólás Aktív témák