-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagesz93
addikt
Pont ezt akartam belinkelni, nekem abszolút optimális lenne ez a kocsi, ha már nagy távolságok, ez 300 km van tőlem, nincs itt szegedi tag aki rá tudna nézni? Meg kérdés mi okozza a légtömegmérő hibát, van egy olyan érzésem az alkatrész cseréje nem oldaná meg, ennyire nem egyszerű a hiba.
Az a baj nekem a swift sporttal, hogy számomra nem ér annyit, amennyiért mennek. Nekem nem ad többet az említett ignisnél vagy puntonál, ezek azért kevesebbért mennek.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #204352 üzenetére
Az Ypsilont mi is Sopronból hoztuk, eddig marha jó vételnek bizonyult ez is.
-
sagesz93
addikt
Műszakilag patentnek tűnt, jó kezekben van a srácnál ilyen téren. Viszont kiherélt kipufogó, ordít mint a sakál, nem túl szakszerű ültetés alatta, kasztni+alja egész egyben volt de a gyári szélesítés szinte mindenhol csálé(elvileg mindegyiken bajosak a bolhák), a csomiajtó fogantyúja a kezembe maradt, motorháztetőn kavicsfelverődés lematricázva de már durván fel volt hólyagosodva, belseje nagyjából ok, de a vezetőülés már szakadt egy helyen. Pár olyan módosítás ami nekem abszolút nem jön be(kínai LEDes izzó elől, hátsó lámpa lefújva sötétítve, 1-2 kiegészítő kár hogy rajta van+pár matrica is véleményes.)
[ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
válasz molnarpeter #204338 üzenetére
Ahogy írták, úgy se épp olcsó az ampera.
TSI-sekhez (octavia, golf, leon) hogyan viszonyul egy K astra? Nem csak motorikusan, hanem mint egész autó érdekel, mik szólnak ellene, mellette?
Népítéleten majdnem eggyel rosszabb értékelése van. Nem olvastam még nagyon bele, hogy mire panaszkodnak. Valóban "rosszabb" az astra?Ja és hasonlóan érdekelne a mazda 6-hoz képest is, végül is az is beleférhet.
-
szabonagyur
félisten
Népítélet pont annyit ér, mint sok más értékelés, menj bele a részletekbe.
Egyrészt 21 db összesen, másrészt ugye azok között aki nagyon lehúzta van aki már legújabb generációt értékelte, plusz vannak nonszensz dolgok is ami a kevés összértékelés miatt rosszabb pontot adnak.
Pl G7 már dupla ennyi értékelés, sokkal többet is mentek az autóval, itt is megvan ua. a pár rossz értékelés.
Utóirat: nagyon kevesen értékelnek itt autót szerintem.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
pvtfoley
csendes tag
válasz sagesz93 #204340 üzenetére
Hali
Pont egy éve zongoráztam végig én is ezt kéne valami de mi legyen témát. Néztem saxo vts, c2 vts, swift sportot, honda prelude, colt czt-t is. Végül Ignis sport lett (mondjuk nekem nem volt a látóteremben teljesen random jött az ihlet), sikerült jó gumikkal kisebb esztétikai hibákkal 800-ért elhozni átírással mindennel.
Mi volt a gondod a megnézett példánnyal? Így ránézésre nekem a kerekek és az ültetés miatt nem igazán jön be.
Egyébként a swift sokkal jobb autó futóműben, zajcsillapításban stb, kulturált az ignishez képest, de nem kétszer annyiért#204364 közben látom mi volt a gondod sejtettem hogy ilyesmi lesz. Csomagtér ajtó mindegyiken ilyen, ülésből is ritka szakadás mentesen, enyém is sajnos
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz pvtfoley #204367 üzenetére
800ért nem lenne szavam, de ez 970+ 200 at akar a srác a nyári felni+ gumiért, tehát majdnem 1.2misi.
Na ennyit nem ér nekem, amiket felsoroltam hibák a nagyrésze abszolút nem vészes(csomiajtó fogantyú sima ignisen is problémás), engem inkább az összhatás zavar, nem hozzám illő ahogy a kocsihoz hozzá van nyúlva. Lehet valaki pont erre bukik, biztos megtalálja az optimális új gazdát.
Nekem például a felni bejön, bár a gyári nagyon kéne rá, de az valahogy egyiken sincs rajta szinte.
Én 900at ajánlottam érte a nyári szettel együtt, de ez is olyan ajánlat amire aludnék még egyet.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #204369 üzenetére
Prius 2 csereje a cel, a Prius4 szvsz borzaszto ronda, masreszt igazabol az egy jobban megcsinalt P2 es nem ezt keressuk.
Gergoke88: ioniq volt kinezve 2021 tavaszan, vartam, hogy bemenjen egy ertelmesen felszerelt peldany 6 ala, annyit megerne, a jelenlegi arat nekunk nem. Olcsocska a kivitel, igaslonak tokeletes, igazabol 2018 Priusa. csak sajnos nem csak a jo ertelemben, hanem a rosszban is. Ami 8M-ert nem fer bele. Ultem alapban es fullosban is, egyik se zorgott, az pozitiv! i3 a hulyeajto miatt esik ki, amugy tetszene.
szabonagyur: az e-tronban nem, a tobbiben igen. Szeretunk veszelyesen elni Ahogy latod nem sokat futott autok azok, azert nem felek tole annyira. No meg tokeletes konstrukcio nincs, felre kell tenni a felujitasra…
dantre: Mazdak nem tetszenek neki, a regebbi nekem sem, az uj reszemrol johetne.
Qru: es a Mini Countryman az samfu? Az is suvocska Q2-ert nem adnek annyit, de maga a tipus tetszik.
FLx: oke, csak eGolfon kivul melyik villanyautonak nem gagyi a beltere? eGolf meg villanyautonak nem olyan jo elvileg. Hallottam mar akkucsererol naluk, gariidon tul nem kivannam (markaszervizben 8M a mutatvany )
Plusz nem bizom az infrastrukturaban - ha valami szopodas van a toltessel, nincs az, hogy atgurulok a masik kutra.
A mild hybrid a jol megcsinalt start-stopStylewars_kp: kosz Csoki, sokat segitettel
-
veterán
válasz rbalint88 #204370 üzenetére
Ott a pont, mini countryman. ma jottem egy mogott a szentendrein, es vegig azon gondolkoztam, hogy ilyet szivesen vennek a csajomnak es tuti lenyulnam par korre. az a hatso ajto zseni szal eztel bovitettem a 2008 es mokkabkl allo listat. mar csak jogsi kene neki
szerk: bocs, clubman. annak van fasza hatso ajtaja
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
KMT
addikt
válasz szabonagyur #204366 üzenetére
Van jobb tipp, hogy hol érdemes különböző autókra vonatkozó tapasztalatokat összehasonlítani?
-
KMT
addikt
válasz szabonagyur #204377 üzenetére
Azt értem, nem vitatom. Csak tényleg érdekeltek volna további helyek, ahol érdemes utánanézni. Kipróbálni csak nem lehet mindegyik autót... No meg a hosszú távú tapasztalatokat az sem helyettesíti.
-
footy
addikt
A K Astra egy jo auto. Az elso evjaratokat nem szabad venni belole. Az LSPIvel gond volt az 1.4Tnel, de 2017tol valtottak olajat es azokkal mar nincs gond. (Allitolag az automataknal korabban sem volt jellemzo, mert ott nem tudod alacsony fordulaton eroltetni a motort)
Az 1.6Tre es az 1.0ra nem volt jellemzo korabban sem.
A dizeleknek gyenge a vezerlese en azt sem vennem, mert az motorcsere nelkul is zsebbenyulos.
Szoval ha valaki dizelt valasztott vagy 1.4T-t a korai evjaratokbol azok biztos nem adtak jo ertekelest a nepiteleten...Nekem a belter anyagai jobban bejottek a K Astraban mint a Golfban. A kivitelezes/osszerakas viszont egyertelmuen jobb a Golfban. A leontol octaviatol egyertelmuen minosegibb hatast kelt.
A futomu egy nagyon jol eltalt kompromisszum. A zajcsillapitas eleg valtozo, ha benne van az akkutik paket akkor kifejezetten csendes (csendesebb mint a golf). A csomag nelkul viszont a Golf csendesebb. Az AGR ulesek hajszalnyival kenyelmesebbek mint a Golfban. A LED Matrix fenyszoro kivalo. (bar a korai evjaratoknal erre is volt panasz)Ha mindenkepp VAG csoportos autot akarsz, akkor 1.4TSI kombi Leon FR kivitelben. (nekem picit szelzajos volt)
Egyebkent szerintem egy 2017 utan gyartott jol felszerelt(AGR ules, LED fenyszoro) K Astra jobb valasztas. -
szabonagyur
félisten
Amire én fókuszálok talán első sorban, hogy motor/váltó alapjában véve milyen.
pl. TSI vonalon ugye azért ugyanaz a 1.4 TSI tud menni VW, Skoda, Seat (Audi nem tudom mennyire hasonló) autókba is, tehát nagyobb lehet a merítés. Ezzel elkerülnéd azt, hogy ha pl Golf7-et nézel akkor azért van összesítve rosszabb pontja mivel valamelyik motor szériát lehúzta valaki.
Ha pl. karosszériára lennék kíváncsi akkor meg nem nézném a motor hibákat, mert lehet olyan motor bele ami jó, stb.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204377 üzenetére
Plane, hogy altalaban az ertekel aki elegedettlen. Pl szeretem a Jazz-t eszembe sem jutott ertekelest irni rola. Jo es kesz mit ragozzak rajata? Bezzeg a foscsi Skodarol…
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #204379 üzenetére
Sajnos nem, pedig tetszik. Mondjuk nem olvastam jokat a kinai tulajdon alatt keszult Volvok minosegerol
footy: K Astra is kalapban van, de csak masodvonalban (nem szerelem, tisztes igaslo). Franciahoz nincs szerelonk es annyira nem is tetszenek neki, talan a pug308 johetne szoba, ha nincs semmi mas.
tboy93: nem csak a “noi autokra” jellemzo, ugy altalanosan. Csomo autoba bele van kerve jopar draga, de kb felesleges extra, viszont alap dolgokat kihagynak… pl digit muszerfal van, ulesfutes nincs… es nem egy esetben, hanem sokban.
-
KMT
addikt
válasz footy #204380 üzenetére
Köszi a részletes infókat!
Nem ragaszkodom a VAG-hoz, sőt. Csak most erre terelődött a téma.
Szerintem egy ilyen K astra (bár nem tudom, hogy hogyan szűrjek a felszereltségre), 4M felett lenne. De a leon is a legdrágább a VAG-osok közt.
Azt még nem tudom, hogy 4M-et rá tudok-e szánni. De ott már szóba jön a Mazda 6 vagy a Civic is, bár ezek kétség kívül kicsit öregebbek lesznek ugyanannyiért.Borzasztó árak vannak. A végén még meg kell barátkoznom a J astra-val. Az legalább meglenne 3M alatt. Ez a fogyasztástól, lomhaságtól eltekintve mennyire rossz ötlet (1.4T)?
-
Yany
addikt
Véletlenül akadtam erre a topicra és látom, hogy a Passat CC is elő-előkerül, főleg nagy kérdőjelekkel, hogy vajon mennyire jó autó. Habár még mindig nem eladó, mégis azt gondolom, hogy hasznos lehet olyanoknak a még 2017-ben megírt tapasztalatom, akiknek nem adatik meg, hogy kipróbálják és tapasztalatot szerezzenek vele, mielőtt beleugranak egybe: [link]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Snooker
senior tag
Sziasztok!
1,5millió ft körül nagyon rizikós egy 2,4-es benzines Volvo S60?
-
HUTCHDB
nagyúr
8-9 millióért milyen SUV ot ajánlatok?
-modern
-4x4-es
-uvegtetô
-inkább német
Max 100 e km" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Doki16
addikt
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Doki16 #204394 üzenetére
Lehet benzin-elektromos is!
Jelenleg Tiguan van, de valahogy nem akar a szívemhez nőni.
A passat nem fér be a garazsba, őőőő ....vagyis igen, de pont annyi helyre van még szükségünk, amennyi a passat és a tiguan közötti hosszbeli különbség.
Skoda... hát nem tudom, ugyanannyiba kerül, és szerintem összességében gyengébb minőségű.
Én nem eröltetném a SUV-ot, igazából csak az a lényeg, hogy magasabb építésű legyen a könnyebb be,- és kiszállás miatt.
Volt előtte Galaxy-m, (2017-es AWD), az előtt S-Max-om, (2014-es) azok pont ilyenek, de valahogy azoknak a Peugeot motorjával, és a részecskeszűrőjével (rendszerével) állandó bajom volt.Lehet egy jó benzines lenne az igazi...
Nem tudom...Az is lényeges, hogy tetszen, mert pl. a (régi) Kia Sportage, Mitsubishi Outlander, vagy a Honda C-RV ... hogy is mondjam, nem az én szememnek való. Talán az új RAV 4, de az is határeset, viszont az meg kiesik a keretből.
A kompakt külső méretét meghazuttolóan a Tiguanban baromi nagy a hely hátul, amit a családtagok azért eléggé szeretnek.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz #46372352 #204395 üzenetére
A gond az, hogy a Tiguan újonnan kb 1,5x kerül annyiba mint a mazda 6. Így nem adhatják annyiért, ráadásul, ami a vw csoportnál gondok előjönnek mondjuk 220-250e km-nél, az a mazdánál már 130e km-nél ott vannak. Nem bántásként írom ezt, hanem tapasztalatból.
Szóval nyűgöt sem igazán szeretne az ember a nyakába venni...
Plusz amit írtam, a magas építés az az elsődleges szempont.
No nem azért, mert nem tudnék beleülni egy passat-ba, hanem tényleg sokkal kényelmesebb a "buszosabb" ülőpozíció, legalábbis nekünk.
Magam 52-évével ugyan pattanok ki-be bármilyen járgányból, de pl. a legkisebb 19 éves lányom, aki még velünk él, és utazik (néha), ő is azon a véleményen van, hogy pl. egy passat neki baromi kényelmetlen hátul, szó szerint azt mondta, hogy "nem szeretnék a földön ülni"...[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
dj79
senior tag
-
HUTCHDB
nagyúr
Tiguan vásárlása előtt próbáltam a dieseljét. Abszolúte nem győzött meg, ráadásul a próbakörön le is állt alattunk, miután a sárga motor csekk lámpa kivillant a műszerfalon.
Szóval amellett, hogy ismerősi körben van mazda 6, és arról sem hallok jókat, valamint ez a malőr a SUV-jával, szerintem egy időre eltántorít a márkától.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Ursache
senior tag
válasz HUTCHDB #204397 üzenetére
Milyen gond jön elő a mazdánál fele annyi km alatt? Csak hogy mire készüljek :) Mert én is nem rég vettem egy legújabb gen. 2.5i-s 6-osat.
Azt még idefűzöm, hogy 4 hónapon keresztül vizsgáltam a kínálatot és bújtam az internetet, mielőtt vásároltam volna.
Na még egy szerk.: a legdurvább amiről hallottam, hogy kikönyökölték az ajtó szivacsot.. :)
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg