-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborn1
tag
Nagyjából 12M környékén milyen hibrid sedan/suv van, ami viszonylag jó értéktartással rendelkezik? Felszereltségben nincs kimondottan extra kívánság, amiket mi fontosnak gondolunk azok kb mind1ikben benne vannak ilyen árban (Led fényszóró, távolságtartós tempomat, ülésfűtés, 2 zónás digit klíma, sötétedős visszapillantós tükör, tolató kamera, első-hátsó radar)
Eddig rav4-t és camry-t néztünk, viszont a camry jóval nagyobb kedvezménnyel kapható cégre ezért abból kb a fullos jönne ki a közepes rav4 árából.
Rav4 Comfort Style plus-t kapnánk meg 12,8M helyett 11,5-ért, míg camryből az executive-t 14,3 helyett 11,8-ért. -
gaborn1
tag
válasz vzsryl #203156 üzenetére
Nagyjából egyformán tetszik a kettő, ami a camry mellett szól, hogy 300E forinttal többe kerül, de ezért cserében van benne szellőztetett bőr, holttérfigyelő, elektromosan állítható ülés és gerinctámasz (navi 3 év frissítéssel, de ezt zárójelbe rakom az android autó/apple carplay világában) meg talán kicsit jobb menetdinamika és fogyasztás a felépítés miatt.
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #203158 üzenetére
Nézz használt árakat. Ha Toyota, akkor mindegy a forma.
gaborn1: Én pl. a szellőztethető bőrt nagyon jónak tartom, de nem releváns a véleményem, mert a "hideg" ülést kedvelem. A saját autómban sem használom az ülésfűtést, csak a feleségem kedveli.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Én azt tudom. Azért mondtam, hogy én a "hideg" ülést bírom, mert télen alapból az, és nem kapcsolom be az ülésfűtést, viszont nyáron csak forró ülés létezik, főleg ha bőr. Abba beleizzadni borzasztó érzés, tehát a szellőztetés a világon az egyik legjobb dolog a bőrülésnél. Nekem szövet van, így szerencsére nem jelent ez akkora problémát.
De ezzel az ülésfűtés vagy szellőztetés felfogással egyedül vagyok, mert minden ember ülésfűtést akar, amit én egyenesen ki nem állhatok. Most olvastam pár napja valahol (talán TC), hogy volt egy közvélemény-kutatás, és az ülésfűtés volt a legfontosabb extra a többségnek. Én ezen teljesen elképedtem. Mi a jó abban ha sterilre melegíti a tojcikat az ülés? Nőknél még megértem...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz gaborn1 #203164 üzenetére
Tisztában vagyok ezzel, enyémben is több fokozatú.
Maradjunk annyiban, hogy a bőrülésnél a szellőztetés egy adomány a mérnököktől. Télen is nyomnám.Én a Camry-t venném, pedig szedán, és rosszul pakolható a csomagtartó. A RAV4-et vegyék azok, akik nem tudnak már úgy leülni, mint fiatalon, egész nap padkára akarnak felállni, nem számít nekik a több literes többletfogyasztás (ez nekem se), és szeretik a "teherautós" vezetési stílust. De ebben sem releváns a véleményem, mert még egy Vitarában is úgy érzem magam, mintha kamionban vagy buszon ülnék.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Cartman023
aktív tag
Üdv,
A Weltautó garancia mennyire jó? Van valakinek tapasztalata róla?
Megvennék egy autót és csak utánna nézetném át szakszervízzel (ha egyáltalán eljutok oda - időhiányban vagyok). Ha ott kiderül valami nagyobb probléma, akkor lehet a garanciát érvényesíteni vagy elmismásolják, hogy ez nem tartozik abba?Köszi a válaszokat(az előző kérdésemre is)!
-
gaborn1
tag
válasz footy #203174 üzenetére
Szombaton megyünk seggpróbára, hogy rav4 vagy camry tetszik-e jobban, még 1-2 márkától kértem ajánlatot, de értéktartás+ kedvezmény alapján ez a kettő maradt:
Rav4 executive FWD
Camry executive+ VIP csomagKedvezménnyel mind a 2 brutto 12,8M, Camryre valamiért 8-10%-kal nagyobb a kedvezmény. (alapból listaáron rav4 kb 14,5, camry pedig 15,5)
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #203177 üzenetére
igazabaol az a "fura" ezzel a motorral, hogy ugyanannak a Pratola Serra modularis motorcsaladnak a tagja, mint az 1.9 JTD-k is, ami meg a vilagbol kimegy... szoval lehetne akar jo is
de a vezermu kenese ennek a valtozatnak egy egyebkent is vekony olajjarattal van megoldva, meg azt egy "pók" [link] osztja el tovabb fent, es ha nem csereltek kelloen gyakran az olajat, meg egy hidegen vastagabb viszkozitasu volt benne, az olajsar lerakodasoktol reszlegesen eldugul felfele vezeto jarat is, akkor abba a pókba is csokkent aramlas es a nyomas erkezik mar fel, nem kap eleg kenest fent es megzabalja a veztengelyt
ezen azzal szoktak "javitani", hogy 5W-s vagy 0W-s olajjal hasznaljak (es 8000km kent cserelik), amivel nagyobb a terfogataram azonos olajnyomasnal... de persze nem akkor, amikor mar csattog, mert akkor b.szhatod kategorias lett a 10W/15W-sel hasznalva
a dizelnel ez maskepp van megoldva, meg abba eleve 5W-s olaj valo a turbo hideginditaskori kenese miatt, es ott kevesbe olyan hulye vki, hogy 30k km-t elmenjen egy olajjal, mert akkor majd a turbosnal kifizethet 10-12 olajcseret egyszerretöbb drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #203179 üzenetére
Kevés lóerőt tesz hozzá, kb úgy értelmezd
Szigorúan véve 1700 ccm 8V Opel motor, 1686 ccm 16V Isuzu. Hány lovas verziót nézted?[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #203180 üzenetére
X17DTL 50kw.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #203180 üzenetére
Igazából nem ragaszkodom az Astrához. Amúgy is elég karcsú az 50kw.
Márkafüggetlenül dízel kombit keresek 700 ezerig+átírás+első szerviz.
307+Stilo+Astra G+Golf IV+Passat V vonalat nézegettem, de sok a lelakott, tekert, leélt kotla.A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #203182 üzenetére
A mai használtautó árak miatt 700k-ig nem lesz egyszerű dolgod. Stilo 1.9JTD-ből tudsz talán legkönnyebben kifogni valamit. A VW-t felejtsd el, azok előtte is jól tartották az árukat, de most 1M alatt nem hiszem, hogy van értelmes darab.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Stylewars_kp
őstag
válasz vzsryl #203183 üzenetére
VW-t csak azért hagytam a kalapban, hogy hátha beleesik valami, de eddig csak 22-23 éves vasak vannak. Annyira azért nem akarok időset venni. 307-ből is csak a fl utánikat nézem, de sok a km... Stilo az ára miatt megtetszett meg van/volt vagy 5 fiat a családban és olcsóságukról és megbízhatóságukról ismertük meg...eddig aztán majd kiderül mit hoz a jövő.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #203181 üzenetére
Adagoló elektronika javítást számold bele, összességében egyik legjobb motor szerintem a típusban
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #203185 üzenetére
Köszi. Passat V 1.9tdi afn is hasonlóan strapabíró lehet? Eléggé dicsérik azokat is.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #203186 üzenetére
Futómű lehet költséges az alap dolgokon felül (turbó, lendkerék, adagoló tömítések, rozsda)
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #203187 üzenetére
Sajnos nem ma csibék azok sem.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
lzjv1897
csendes tag
Sziasztok,
Plug-in hibrid vásárlása előtt állok és szeretnénk némi segítséget kérni. Igyekeztem utánaolvasni a dolgoknak, a topikot is visszaolvastam. Mivel az anyagi keret limitált végül két autó maradt a listán:
- Ford C-Max Energi: hátránya, hogy csúnya és nagyon béna a csomagtartója (a gyári adat tudtommal tetőig pakolva igaz, kalaptartóig jó ha 200 liter, bár erről nem találtam pontos adatot). Előnye a megbízható Toyota technika. Viszont itthon nem forgalmazták, elég rikta is, nem tudom mennyire ismerik/foglakoznak vele a szervizek. Van erről valami infótok, hogy mennyire szervízelhető illetve mennyire kaphatók hozzá alkatrészek?
- VW Golf GTE: sokkal "autóbb" kinézete van, mint a Fordnak (bár az asszonynak ez sem tetszik ), modernebb kocsinak tűnik, persze drágább is. Ez a DSG+TSI techinka azért elég bonyolultnak tűnik és itt a topikban is írta valaki, hogy lehetnek vele gondok.
Akinek van tapasztalat a témában meg tudná írni, hogy mik lehetnek ezek a gondok, mire kell figyelni? Valamint, amik most használtan kaphatók, azok elég sokat futottak (150-200k). Ez mennyire gond ennél a típusnál?
Tudom, hogy mindkét modelnek van facebook csoportja, de nem fb-zem, szóval nagy segítség lenne, ha tudnátok válaszolni.
Előre is köszi a segítséget! -
molnarpeter
nagyúr
válasz lzjv1897 #203189 üzenetére
C-Max Energi: érdemes arra is figyelni, hogy van amerikai és európai modell is, itthon utóbbi népszerűbb. Alap típus miatt nagyon nincs alkatrész gond szerintem, szerviz terén márkakerek vagy Sztyopa (outlanderphev.hu) szokott vele foglalkozni. Fb-n kevésbé aktív a közösség, nem tudok csuklóból hibákat sorolni, de összességében a kettő közül szerintem ez ígér olcsóbb fenntartást, jóformán egy használható hatótávú Prius PHEV. Van a hajtóműben egy csapágy elvileg, ami nyűgös, de magát a problémát sem olvastam itthon, javítás költsége passz
GTE: VW best-of 1.4 TSI már szíjas, igazából egy abszolút kiforrott verzió, korom lerakódás még érintheti (de talán pont a PHEV mivolta okán még egyáltalán nem láttam tisztítást sem a típus klubban), és szinte dízelesen takarékos tud lenni. A DSG is a megbízhatóbb olajfürdős kuplungos fajta benne, mechatronika hibára esetleg nem árt lelkileg felkészülni (nem gyakori, de külföldi csoportot is olvasva néha felbukkan a probléma, az amúgy kötelező váltóolaj és opcionális szűrő csere azért igen pozitívan hat az élettartamra). Ferihegy és Óbudai márkaker javítja elsősorban. A3 e-tron azonos hajtás és padlólemez egyébként, csak hogy bővítsem a kínálatot. Itt fórumon is előfordul néhány példány a VW topikban.[ Szerkesztve ]
-
hitchins
őstag
Meg mindig asszonynak keresnek valami varosi kisautot.(Talan most idom is lesz korulnezni. )
Grande puntot ajanlottatok korabban, de sajnos nem igazan tudom meggyozni, pedig szerintem is jo lenne.
Hat ez van.2008-10 evjaratu autokat neztunk. Ezek kozul mazda 2, corsa, micra, esetleg talan meg yaris ami tetszik neki. Ezekbol mi az ami ajanlott?
Mazdabol lattam egy egesz szepet meg egy borzaszto rozsdast is ami kicsit elrettentett.
Corsa D talan idealis lenne, de elegge ellentmondo velemenyek vannak rola.
Nem tudom melyikre kellene loni[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
sziasztok!
Kinek van itt tapasztalata kia ceed guruló bódéval? 1-1,5m környékén nézelődünk 2008-2010 körüli példányokból. Dízel-benzin mindegy, de inkább benzinest. Milyen típushibái vannak ezeknek? Illetve melyik motor a lehető legjánlottabb?
[ Szerkesztve ]
-
hitchins
őstag
válasz Paxker315 #203192 üzenetére
Regi fiesta nem tetszik neki, faceliftes meg eleg draga. Citroen nem igazan jott szoba.
Sajnos noknel ez erzelmi alapon megy.
Elso korben kizarolag nissan micrat szeretett volna onnan sikerult valamennyit boviteni a valasztekon.
A keret 1m korul. Ha nagyon jo alllapot akkor max 1.2 de annal mar tenyleg nem szeretnek feljebb. Ha esetleg lenne olcsobb alternativa az meg jobb lenne, de felek nem igen van ha nem akarok nagyon leharcoltat.
Regota van jogsija de nem nagyon vezetett eddig. Szoval amolyan tanulo auto lesz.
Kizarolag varosban 5-10km tavokra. -
hitchins
őstag
Corsa D tapasztalat van esetleg.
Az mennyire megbizhato?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest