-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Szervizeles szempontbol nem nagyon. A hatso difiben kell cserelni idonkent az olajat, meg a ket extra (hatso)feltengely ami idovel cseres lehet vagy ha az nem a porvedok mindekeppen.
Ezen kivul mas nincs a tobblet fogyasztast leszamitva az elsokerekeshez kepest.#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Haramia11 #204438 üzenetére
Kettő közül első körben az 1.1-re voksolnék, kevesebb hibalehetőség, és várhatóan könnyebben/jobb áron lesz eladható későbbiek során. Használat jellege milyen, autópályán járna-e az autó, várhatóan hány km-es utakra kellene?
Technikailag rokon a két motor, szóval óriási eltérésre nem kell számítani, de hűtéssel voltak gondok a legelső 1.0 ecoboostoknál, és nem lett jó híre. Ebben már áttervezett változat lesz, csak addig sokan nem jutnak el, inkább keresik a nem turbós kivitelt, ami itt az 1.1 lenne. Összességében a lényeg, hogy ez tetszik, garancia azért védi az embert, ilyen fiatal autónál nem várható dráma. -
molnarpeter
nagyúr
Egyik szerkezet itthon egy nap híján 2 éve covid műszakival megy, de ez a jéghegy csúcsa - ha mezőgazdaságban látnád, milyen megoldások vannak, és érvényes a vizsga... Na most egy gyári VW típusazonos alkatrészről kevesen mondják meg, hogy épp ebben a kombinációban nem volt elérhető, szóval ez csak kezdő szürke zónás kategória... Múltkor amúgy hátsó rugó cserénél vettem észre, hogy hiányzik egy alátét jellegű cucc alóla, nyilván emelő pogácsát akarok oda esztergáltatni, nehogy elrohadjon véletlenül, mint a gyári vékony lemezke tette, biztonság kedvéért kell oda jó vastagon anyag! Meg amúgy is néha leér a vonóhorog, szóval érted
-
footy
addikt
válasz HUTCHDB #204437 üzenetére
Nekem van Fordom, de ha az osszeszereles minoseget megnezem akkor legkozelebb inkabb francia lesz . A 3F szabalyt pedig meghagyom annak aki nem tudja milyen autot kell venni.
#204440KMT
Az M32es valtonak tobb generacioja volt. Az elsok voltak igazan problemasak, kesobb csak elvetve fordul elo. A J Astra Fl utani valtozataira nem jellemzo. Automatat a kenyelem miatt neznek... (+nincs kuplung, nincs kettostomegu(cserebe 80-100 ezrenkent kell egy olajcsere)) -
Haramia11
újonc
válasz molnarpeter #204452 üzenetére
Köszi a választ!
Városi használat lenne, napi 40 km, hosszabb utakra kb havonta 1x vinném, mert azt a tanácsot kaptam, hogy a sok napi rövid utak mellett néha nem árt egy hosszabb út is.
Biztos van értelme -
7Heads Drago
veterán
Üdv
Autóvásárláson törjük a fejünket.
A következő típusok jöttek számításba:
Mazda 3 2011-2013
Mazda 3 2014
Hyundai i30 2011-2013
Lexus ct 200h
Fő vásárlási szempontok:
Kényelmes ülések, jól felszerelt modell legyen, ülésfűtés, tükör fűtés, szélvédőfűtés, digit klíma, a bőr üléseket nem szeretem, nekem tökéletes a plüss kárpit. Esőszenzor, tempomat, abs, és egy jó világítás is az alaphoz tartozik.
Lehetőleg szívó benzinest, esetleg hybridet vennénk. A hybridért a 3,5 misit kicsit már sokaljuk, csak ha nagyon bejön az autó akkor költenénk ennyit. 2,5 milla jobban esne a kasszának.
Jelenleg egy 2006-os Golf 5 van. Az új Golfokról nem a legszebbeket hallottam. De esetleg számításba jöhet épp az is. Golf 6-7 motor 1,2-1,4 benzin.
3-an utazunk a legtöbbet és a legtöbbet helyben: 20-50 km naponta max.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 7Heads Drago #204456 üzenetére
A ct200h eleg kicsi hatul, azt ulesprobazzatok le. Lehet elbol kiesik emiatt.
#nincsbennetarcsi
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
2 gyerekes családnak keresek autót. A max. keret 6000 euró (kb. 2 millió Ft).
Ami fontos: ne legyen kombi, megbízható legyen és olcsó fenntartás
Napi 2 x 35 km használat, főleg vidéken.Konkrét motor típus is érdekelne ha lehet....
Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
őstag
válasz Vismajor01 #204459 üzenetére
Gondolom a SUV kiesik az olcsó fenntartás miatt...
Az egyterű gondolom drágább, mint egy hatchback - sedan.
Én például Octavia mk2 facelift / mk3 - ban gondolkodom...A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #204460 üzenetére
Az O2 tökéletes lenne az igényeidnek. Hatalmas csomagtere van, tehát nem muszáj kombi legyen. 1.9PDTDI a legmegbízhatóbb motor hozzá, és a napi 2x35km-es távra is teljesen jó megoldás. Benzinesből akkoriban az 1.6MPI volt a legmegbízhatóbb a VAG-nál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #204463 üzenetére
Egy jó MK4-es 2.0 vagy 2.2 TDCI-vel, de félő, hogy már ehhez nem lenne elég a keret, max. egy betegágyhoz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Csaby25
őstag
válasz Vismajor01 #204465 üzenetére
Ez is előjött, de sajna nem tetszik a külseje :(
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-
Csaby25
őstag
válasz vzsryl #204470 üzenetére
Volt CFHC is? ETKA - Engine Code
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
félisten
Das Welt auto, mint hasznalt kereskedes milyennek szamit?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz szabonagyur #204472 üzenetére
A jobbak közé sorolom.
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
dome29
aktív tag
Sziasztok üdv mindenkinek!
olyan kérdésem lenne mi a véleményetek Cls 350 illetve a Cls 500as w219.-es Mercikről?
rengeteget olvastam illetve hallottam már róluk, de olyantól szeretnék informàciót akinek volt is valamelyik.
Dízeltől óckodom egy kicsit, mivel inkább többet városba lenne használva, bár úgy hallottam a dízel változat “megbízhatóbb” mint mondjuk a 350 benzin.
amik érdekelnének :
fenntartási költség
körülbelüli fogyasztás
illetve mennyi körüli km.-rel érdemes őket nézni leginkább?
Köszönöm előre is !Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #204472 üzenetére
Drágák, de tényleg törekednek a minőségi használt autók forgalmazására. Meg is látszik a bevételükön.
Amikor ilyen nagy cégeken látszik, hogy a korrekt kereskedelemmel is lehet rengeteg pénzt keresni, és a fejük sem kell fájjon attól, hogy sok lesz a reklamáció, akkor nem értem a mutyizós neppereket.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #204478 üzenetére
Pedig teljesen logikus.
Egy használt CLS viszonylag olcsón megvehető villantós autó. Pont emiatt városba ilyen célra nem sok ellenfele van. Értelemszerűen azért, hogy pályán elszáguldj a belső sávban, azért nem éri meg az árát, mert akkor úgyse látják mekkora jampi vagy.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
szőröscica
addikt
válasz vzsryl #204483 üzenetére
Utazosnak egy jo dizel CLS-t elfogadnek. Asszonynak mondtam is, hogy csak akkor vagyok hajlando lakasba koltozni, ha veszunk egy nagy dizel utazoautot es bejarjuk vele Europat.
Mivel o max Horvatorszagig van autos utazasra hitelesitve, annal nagyobb tavra csak repulni hajlando, ezert jo eselyt latok a kertes hazra. -
Saskakas18
tag
Sziasztok.
600-700 k között ki milyen közepes méretű dízeles (ford focus, renault clio, 4 golf variant stb.) venne és milyen motorral?
Köszönöm a segítséget
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
félisten
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204488 üzenetére
Automata K Astra van 5M kornyeken, abbol nem kell feltetlenul manualist venni.
-
félisten
válasz rbalint88 #204489 üzenetére
Meglatom a piacot mit talalok. Ha automatarol lemondok mar van 4M is hasznalhato auto (kb 1M a felara ugyannak automataban hasznalt es uj vonalon is - persze nem teljesen 100% az osszehasonlitas mivel az automata, foleg VAG vonalon jobban felszereltek, kerdes hogy felere nincs szuksegem).
K Astrabol ha lenne sedan az lenne az optimalis meret nekem, a csapott lehet tul kicsi, kombi meg ritkabb.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz dome29 #204474 üzenetére
Van, dízel, nem nyűgös. Városban 10+, pályán 7 volt a legkevesebb de az 110 max. Viszont 160-200-ig hosszútávon elvan 7.8-ból.
A benzinesnek van valami nyűgje FL előtt asszem, az városban tippre 15 a súlya miatt, a V8 inkább 20, nehezek. Alkatrész nem drága.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #204490 üzenetére
“kb 1M a felara ugyannak automataban”
tapasztalom, meg legalabb ki is esik a kinalat 80%-a ha jo lenne a kezi valto, en se jarnek ide kerdezni de mivel az ido 80+%-at Bp-en fogja hasznalni, abszolut megertem es tamogatom, hogy automatat vegyunk. -
addikt
válasz rbalint88 #204493 üzenetére
En ugy kezdtem, hogy legyen automata es hybrid, mondjuk 8m-ig. Ezzel a par aprosaggal el is jutottam oda, hogy nem maradt mas csak a Toyota. Engem nem zavar a CVT, szoval egynek mindenkeppen jo lesz, az mas kerdes, hogy a listaara vegul 11 millio lett es nagyon messze van a full felszereltsegtol.
-
félisten
válasz rbalint88 #204493 üzenetére
Imádom az automatát (pedig 30 múltam kicsivel...), ezért is volt az a cél, de most esélyesen nem fog beleférni (abba az értékrendszerbe, amit készítettem hozzá).
7,35M lenne egy SCROSS amivel szintén nem lennék 100%-ig megelégedve, az lehet csak az automata igényt fedné le. Ez lenne a kínálat teteje, amit kifizetnék autóért most, de itt már szinte új autót keresnék.
Ennyiből nincs olyan, ami megfelelne nekem, így marad egy kézi váltós, a City CVT-vel fel lesz újítva, marad városba a másik bármi meg hosszabb távra. Oda meg jó a manuális is, itt a keret lemegy 4,5M+/- 0,5M-s keretre.
Aztán 2 év múlva vagy a céges jön, vagy esélyesen ez a 2 megy és jön valami új
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204496 üzenetére
Csak a City nem lenne eleg amig nem lesz ceges vas?
#nincsbennetarcsi
-
félisten
1 hónapra minimum kiesik, plusz ott van egy nagy kérdőjel amit szétszedésig nem tudni, hogy 1M-s javítás (GTK, nem csináltatom meg) vagy mondjuk feléből megvan (ennyit megérne éppen). Először váltó le, Pestre fel, ott megnézni relék meg ezek milyen állapot, mennyi cserés. Utána alkatrész rendelés Japánból ami szerencsés esetben 2 hét, amúgy lehet több.
Ha nem csináltatom meg akkor marad a váltó ahogy van, megy ameddig megy majd elbontom vagy eladom hibásan apróért (amit adnának érte most is).
Autót bérelni nem éri meg, egy hónapra annyi lenne, mint venni egy másikat.
Mivel jelenleg autó árán bukni nehézkes, így max eladom valamelyik ha változna a helyzet rövidtváon -
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #204498 üzenetére
Aha igy mar ertem. Jelen esetben biztos, hogy 2 het alatt nem er ide Japanbol. Szoval akkor johet a KAsztra.
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #204496 üzenetére
Én nem szeretem a manuális váltót, pedig alig múltam 30. De mikor vezetni kezdtem (2020 aug) sem szerettem a manuálist. Nem értem, miért kellene ennek életkortól függnie, városban csúszni-kúszni, araszolni, parkolóhelyet vadászni miért ördögtől való? : )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest