Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
AZ illuminátusok egyik vezetője mondta, hogy ha van egy titkod mond el mindenkinek és örökre titok marad. Nyilván vannak oltári baromságok is.De nem egy dologról már hónapokkal fél évvel vagy pár évvel stb kiderült, hogy igaz volt, pedig milyen össztűz zúdult arra aki ki merte mondani... Netán már nem is él. Ennyit a konteok valóság tartalmának lehetőségéről.
Én itt abba is hagyom, mert nem ezért szóltam hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
A konteot egyébként egy kommentelő hozta be, de nem zavarjon senkit... így kell eltéríteni a dolgokat, más irányba.
Nyilván vannak totális baromságok, mint a lapos födl és hasonlók, meg vannak teljesen nyilvánvaló dolgok, amiket időről időre maga a destruktor is le leplez...
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Ne viccelj már 10-20 ezer egy egyszerű "usb" kábelért? Normálisak ezek? (és ezek még 2020 előtti számok)
50 rugó egy kártya olvasóért amit kispóroltak a laposból? Hülyének nézik ezek az embereket?
És akkor még ott van az ezernyi megkötés a "zárt" rendszerük miatt.Valamennyi filmben egyébként almát használnak, ez is a RR, marketing, pszichológia és életérzés része. Sok összetevője van a dolognak. Az almának vásárlóinak van egy olyan csoportja, akiknek már már szektás hajlamai vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Nem az a piaci ára.
Reális ár, a bekerülési költség, és egy korrrekt haszon, nem dupla, tripla extra profittal eladva.Az amit írok azaz Ájfon debütálása volt. Ha a bemutatáskor félkész termékekről számoltak volna be a jelenlévő sajtosok, akkor az iphone meg is bukott volna. Ezért kellett trükközni. Gyakran van az,hogy egy cég piacvezető újító egy szegmensben, aztán a többiek is utolérik, vagy jobb alternatívát is kínálhatnak, idővel. Nem véletlenül van a kereskedelmi háború sem az usa és kína között.
Megjegyzem - ez igaz, volt pár jó vagy érdekes ötletük. De az iphone is akkor került elő amikor Steve visszatért a vállalathoz, tudomásom alapján.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
A probléma ott kezdődik, hogy a valóságban nem létezik profit. A profitot úgy éred el, hogy valahol valami sérül, hiány keletkezik. Az almát míg elkészül végig utaztatják a fél világon, hogy minél olcsóbban legyártsák, és minél drágában eladják. Ugyan ezek a cégek papolnak a környezet szennyezésről és akkor itt be is fejezem a gondolat menetet...
* nem a tisztességes nyereségről van szó, mert az beletartozik a költségekbe.
Nem győztél meg, a legtöbb igazi feltaláló nem profitált a találmányából a colatól kezdve Teslaig, leetne sorolni.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
És még sem kerülnek annyiba... kétlem, hogy egy kínai telefont, vagy japánt össze vissza hurcolászónának, gyártás miatt a fél, vagy egész világon. Arról már nem is beszélve, hogy az alma is elrejti a pénzét adóparadicsomokba, hogy lehetőleg minél kevesebbet kelljen adózni.
Összességében, az emberek egy kis része gazdagodik a többség kárára. Ez a kapitalizmus. A folyamatos növekedés hajszolása. Megtudnák csinálni a termékeket jobban, tartalmasabban is, csak nem érdek vedd meg drágán, fogyassz sokat, pörgesd a gazságot.
- Ez már általánosságban írva.
moleculez, ebbe születtél bele, de nem volt mindig kapitalizmus a világban és nem is lesz feltétlenül. Mindennek meg van a maga ciklusa.
Nem kávézóm
További szép napot. Ezt bőven túlbeszéltük.
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
"Amit leírsz, a célcsoport kiválasztása, a termékek pozícionálása, a modellek száma az mind-mind nagyrészt marketing stratégia, nem csak az marketing, hogy milyen logót gyártanak, és a márkát hogyan reklámozzák az elérhető reklámfelületeken. "
Mondom, ebben nincs vita köztünk, csak sokan a marketing kifejezést nem arra értik, amit valójában jelent és leegyszerűsítik annyira, hogy "van egy akármilyen cuccom és ráveszem az embereket, hogy megvegyék". Innentől meg teljesen mindegy, hogy a "marketing" valódi jelentését magyarázod-e, vagy próbálod megértetni, hogy egy cég sikere nem a vásárlók átverésén, fanatizáláson vagy valami okkult tudatalatti manipuláción múlik, hanem lehetnek nem különösebben bonyolult racionális okai is.
Ez olyan, mint a politikában a "kampány" kifejezés.
Az ellenfél ugyebár csakis a "kampánynak" köszönheti az eredményét, ami alatt azt illik érteni, hogy egybites üzenetek sulykolásával ráveszik az embereket, hogy mást gondoljanak, mint addig. Miközben a kampány lényege a választói akarat szondázása, hogy a politikus azt mondja, amit hallani szeretnének tőle és azt viszik le egybites szlogenek szintjére, hogy a politikával nem foglalkozók ingerküszöbét is elérje. Tehát a kampány pont, hogy nem változtat a választók akaratán, hanem a pártot próbálja olyan színben feltüntetni, mintha az lenne a legalkalmasabb a választói akarat érvényesítésére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Igazi Ritkaság! AirPods Pro 1 új cserélt!
- Xiaomi Redmi 11 Pro 5G gyári független dual 2024.10. 04. EMAG garancia
- Samsung Galaxy A34 5G gyári független 6/128GB 2025.11.19. EMAG garancia
- Playstation 5 lemezes + Asus tuf gaming füles
- Western Digital Gold 10TB - 256MB, 7200rpm, SATA3 - Új, bontatlan, 2 év garancia - Eladó! 79.000.-