Új hozzászólás Aktív témák

  • Hi!King

    őstag

    válasz #54625216 #50 üzenetére

    Na de hát épp ez az, hogy a brand építéshez nem ilyen egyszerű, már önmagában a PR sem lesz attól a legjobb, ha a legjobb PR-osokat szeded össze, de ez csak egy nagyon kis szelete az egésznek, ahhoz hogy a termékeidről elhiggye a fogyasztó, hogy valami pluszt ad, egy rakás csapatnak kell hatékonyan együtt dolgoznia, fejlesztőknek, formatervezőknek, PR-osoknak, marketingeseknek és persze a menedzsmentnek is. És mindezt nem egyik pillanatról a másikra, hanem sok-sok év munkája kell hozzá.

    Amit a legtöbben úgy tekintenek, hogy az Apple túlárazott, az valójában annyit jelent, hogy sikeresebbek, hiszen többet tudnak elkérni a termékeikért. De semmiképpen sem túlárazottak, mert ezeken az árakon megveszik a termékeiket, ha túlárazott lenne, az annyit jelentene, hogy nem veszik, raktárra termelnek, és hamarosan csődbe jutnak. Nem ezt látjuk.

    A részvényei meg pont azért érnek sokat, mert sikeresek abban amit csinálnak. Nyilván a tőzsde túl is szokta tolni a dolgokat, amikor egy cég sikeres, hatalmasra nőtt és köztudatban van, akkor még ehhez képest is magas árazás tud kialakulni, meg ugye a passzív befektetési módszerek is öngerjesztően hatnak, hiszen az eleve felülsúlyozott részvényből többet vesznek.

Új hozzászólás Aktív témák