Hirdetés
-
IT café
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malachi
addikt
érdekes. én amúgy egyre inkább úgy érzem, hogy eltelik majd pár hónap még, fél év, egy, aztán elfelejtem az egész felháborodást és az elejétől minden DLC-vel végigjátszom a teljes trilógiát. az első kettőhöz megvan minden, összevárom ezeket is aztán egyszer élünk, nesztek itt a pénzem, mocskok. megveszem az összeset és adok a reapereknek még egyszer utoljára.
aztán legkésőbb az új ME univerzumos bejelentés topicjában úgyis találkozunk - remélem legalábbis.
-
Malachi
addikt
válasz Ryder62 #8592 üzenetére
ahogy hallgatom a fickót, csomó olyan dolgot mond, amit megtudhatunk majd ebből a DLC-ből - megtudhatja, aki megveszi - amiket én sokkal jobban szerettem volna megtudni a játékból anélkül, hogy plusz pénzt kelljen fizetnem érte. mindegy, majd egyszer megveszem mert jól néz ki és érdekesnek is tűnik.
-
Malachi
addikt
köszi! egy moderátortól mindig jól esik, ha megdicsér!
nem akarom folytatni, csak annyit, hogy ezt írtad: "ja es bocs de legyen zsenialis, hiba nelkul, ezen kivul tetszetos, kivancsi vagyok melyik okoska jonne elo a 3 konyvnyi befejezesekkel, es hany honap alatt"
én erre reagáltam. ennyi.
egy szó, mint száz, tőlem személy szerint az utóbbi 5 év legjobb játékélményét vették el azzal, hogy összecsapták a végét. de ezt a csontot ezerszer lerágtuk már, nem folytatom. mivel tudom, láttam, hogy mire képesek (1. és 2. rész) nagyon nagy csalódás volt az egész. tudtak volna jobbat, de valahogy (...) elcsesződött.
erre azt írni, hogy az okoskák csináljanak jobbat...na. fura. de látod, túléltem!
-
Malachi
addikt
én éppen ezért nem szólok hozzá már egy ideje, mert nem tudnék mást mondani, amit pár hónapja. azt viszont nem szeretem, ha valakit ilyen ovis stílusban küldenek el melegebb évhajlatra, hogy "nekem tetszett, szóval ha neked nem tetszik, akkor menjél és csinálj jobbat".
legalábbis itt nem szeretem, mert itt általában értelmes érveket hoz mindenki.
nehogy már egy százakat foglalkoztató világhírű játékfejlesztőt vagy az EA-t kelljen sajnálni, mert szegények NEM TUDTÁK (jó ég) befejezni, amit elkezdtek. akkor miért kezdtek bele? vagy miért nem mondták, hogy akkora fába vágták a fejszéjüket, hogy kell még vagy fél év, mire normálisan végig tudnak sakkozni mindent? a történelem legjobb játéka lett volna. de inkább a gyors pénzre pályáztak. vagy tudomisén, mire. a lényeg, hogy itt csak a játékosoknak lehet igazuk.
-
Malachi
addikt
"Egyreszt eleg sok van, masreszt ha most osszegyujtenem az osszes lehetseges ( nagyobb ) dontest a 3 jatek alatt, es szamitasba vennem, hogy van aki jatszott az elsovel/masodikkal, van aki nem, van aki mindkettovel, majd kiadnam a feladatot, hogy tessek csinald meg a veget az osszes valtozoval, ja es bocs de legyen zsenialis, hiba nelkul, ezen kivul tetszetos, kivancsi vagyok melyik okoska jonne elo a 3 konyvnyi befejezesekkel, es hany honap alatt."
ez igen, ilyen penge logikát is régen láttam már errefelé, várj, leborulok mindjár' csak eltolom az íróasztalt. (kicsi a szoba)
ha nem lennél moderátor, szinte már azt hinném fogalom nélkül trollkodsz.
várj, akkor ha jól értettem: az a gond, hogy páran kifogásolni merik, hogy több éves hype után rommá cseszték a szériát, annyira, hogy javított befejezéssel kellett kijönniük? hogy olyan dolgokat ígértek, amikről tudták, hogy képtelenség betartani? hogy kizárólag a bevétel miatt lépésről-lépésre butították a játékot? hogy kizárólag a bevétel miatt egy 80%-os verziót adtak ki készként?
tudták, mit vállaltak. tudták, mennyi változót kell figyelembe venniük. tudták, mennyi erőforrást kell felhasználniuk. MINDEN játékosnak saját élményt ígértek, amit a döntéseik befolyásolnak. aztán odavágtak egy háromszínű robbanást. szerintem a több ezer erről szóló hsz. után baromi rossz helyen okoskázol.
"ha nem tetszik, csinálj jobbat" - mindig tökéletes ha nincsenek érvek.
-
Malachi
addikt
válasz Vinyard# #8312 üzenetére
hát, ezért kár volt ennyit írni. a Mass Effect félig/meddig RPG elemekkel megerősített TPS shooternek indult és a második részig nagyjából oké volt akkor is, ha az első minden szempontból etalon. egy RPG-nél NAGYON gáz a lineáris játékmenet. a harmadik rész tehát ebből a szempontból egy kiherélt izé.
nekem mondjuk nem volt nagy bajom ezzel, de fájdalmasan egyértelmű a játék butítása az első résztől a harmadikig. teljesen semleges, "szakmai" szemmel. ez van. ez tény.
attól még neked tetszhetett, de én inkább megértem azt, aki többet várt.
-
Malachi
addikt
most majdnem leírtam a konzol-érvet, de nem állja meg a helyét, mert ha jól emlékszem konzolra jött ki először az első rész és jó fél évvel később érkezett PC-re. szóval nem érv a butulásra, hogy a könnyebb kezelhetőség miatt egyszerűsödött a játék. mert tény, hogy egyszerűbb lett, az első rész majdnem igazi TPS/RPG volt, kiemelkedő a másodikhoz képest is.
magyarul: nem értem, miért "könnyítettek" az irányításon és a játékon, ha az első rész úgy volt sikeres, ahogy megjelent.
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz Vinyard# #8015 üzenetére
"Számomra ez volt a legfontosabb kérdés: Ki csinálta a Kaszásokat, és miért?" - ez tök jó, csak a játékban sajnos az volt a legfontosabb kérdés, megmenekül-e a galaxis tőlük, hogy legyőzhetjük-e őket valahogyan.
az a baj ezzel az egésszel, hogy a történet alapjában véve zseniálisan indult és hibátlanul építkezett és sok-sok érdekes kérdést vetett fel, aztán a harmadik részben ezeket a kérdéseket vagy hagyta a levegőben, vagy összekutyulta az egészet, vagy egy látszólag sebtiben odarántott megoldást adott. ezért aztán ahány ember, annyi értelmezés, nincs egy kiforrott, közös kánon, mindenki hajtja a saját elméletét és igazából valahol mindegyik megáll a saját lábán és senki nem mond hülyeséget, de valójában egyik elmélet sem tökéletes és mindegyikben van valami hiba. ez az írók sara.
amit Misály ír, és amire gondol, egy jó sci-fi, aminek nincs happy endje és nincs a szánkba rágva az egyetlen és igaz befejezés, az nem ilyen. mert az pontos szabályok alapján működik csak. az nincs összecsapva, sőt, annak kell csak a legstabilabb és legkoherensebb háttérrel bírnia. a Mass Effectben ez nincs meg. kapkodás van, sajnos. és kósza találgatás. ez nem jó sci-fi, ez pongyola sci-fi.
-
Malachi
addikt
az első sincs rendben, és ez sincs rendben, de legalább kapott egy normális lezárást a sztori.
de ebbe veled én nem bonyolódnék bele mélyebben, hisz már régóta tudjuk, hogy mindenki hülye, csak te vagy helikopter. most is sikerült kvázi az egész közösséget lehülyézned, amihez utólag is gratulálok.
tudod, van olyan, hogy az ember rendelkezik logikai érzékkel is, meg józan ésszel is, de mellette nem egy akkora érzelmi nulla, mint te vagy. nekem ez jött le belőled, meg az, hogy a világon semmit nem fogtál fel abból, amit napokig, egy tucatnyian próbáltunk a szádba rágni.
ja és ez nem volt személyeskedés, csak egy megállapítás, miután megint sikeresen belefingottál a nulláslisztbe. örüljél.
-
Malachi
addikt
válasz mindfreak #7937 üzenetére
nemnem, alapvetően zavaros az egész. az ellentmondások nélkül én teljesen megelégedtem volna egy Shep meghal, a galaxis megmenekül befejezéssel. sőt, arra is számítottam. mindegy, honnan nézzük, annyira bonyolult a három részen át szövődő sztori, hogy nem tudtak megbirkózni azzal a feladattal, hogy legalább saját maguknak ne mondjanak ellent, bármilyen tekintetben. de mindegy, ezt én meg tudom bocsátani, így, ezzel a lezárással. az eredetivel nem tudtam. az felháborítóan és nevetségesen rossz volt. ez csak zavaros, de inkább jó, kisebb hibákkal. ez már oké.
-
Malachi
addikt
válasz mindfreak #7932 üzenetére
na ja, csak elsőre volt ám egy olyan, hogy a Destroy volt Anderson, az "apánk" befejezése, a controll meg az Illusive Man-é, aki azért elég nagy ellenség volt végig. a szintézist továbbra is kizárom, idegennek érzem, hiába jelent egy új létezési szintet. vitáztunk is itt róla, hogy hogyan lehet, hogy a destroy a piros, mikor az Andersoné és a végén Shep él, a controll meg a kék, amikor az Illusive Man indoktrinálva gonoszkodott végig, szóval az eleve nem lehet jó.
eh, nem kerek ez így sehogyse, de már nem is lesz az soha. a lényeg az, hogy nem kapok hülyét végre, ha ránézek a collectors ed. ME3 dobozra itt a polcon és asszem lesz kedvem játszani továbbra is a sorozattal. a Bioware megmenekült.
-
Malachi
addikt
válasz GypsFulvus2 #7930 üzenetére
én egyedül ezzel nem vagyok kibékülve, a többibe már nem kötnék bele. viszont ha így futunk neki az első befejezésnek is, akkor szerintem nem a destroy endinget választom, hanem a controllt.
Shep feláldozza magát, de halhatatlanként él tovább és mindenki más túléli, fejlődhet tovább a maga módján, természetesen. ez így teljesen jó. de akkor az Illusive Man végül is egy meg nem értett zseni és végig az ő útja volt helyes? hm, hm.
a szintézis természetellenes, bár bizonyos szempontból jó, olyan igazi "new age", hehe.
a destroy-jal Shep nem hazudtolta meg önmagát, az eredeti célját elérte, hiszen ezért küzdött végig - de ha a gethek és EDI is tényleg megszűnnek létezni, akkor egyáltalán nem jó az egész.
menjenek a francba, lehet kell majd egy új mentést csinálnom.
-
Malachi
addikt
válasz tiv83us #7926 üzenetére
fura, hogy ennyire ragaszkodsz ehhez a magyarázathoz, mert ez éppen Legion és a Quarianok sztoriját teszi teljesen feleslegessé és értelmetlenné. vagy Legion és a Quarianok sztorija cáfolja ezt - ahogy tetszik.
a Gethek eleve nem akartak háborút, a Quarianok támadták meg őket és azok csupán védekeztek. Shepard pedig megszakította a ciklust és talán a galaxis történetében először elérte, hogy a szintetikusok és alkotóik békében éljenek egymás mellett.
az egyik legszebb pillanat volt a játékban Legion halála.
ezt azért elég elegánsan lépi át a "the Catalyst was created by an unknown race who believed that organics and synthetics would inevitably conflict with one another."
csak ezért örök "középkorban" tartani az egész galaxist? hát, elég segg és nagyképű megoldás. nem fogadom el.
-
Malachi
addikt
NYILVÁN SPOILEREK
köszi minden linket!
megnéztem őket, és csak egyetlen kérdésem van: annyira nehéz lett volna így befejezni elsőre is? nem mondom, hogy tökéletes, de legalább az elvárható minimumot hozták és már ezzel is ezerszer jobb az összes befejezés az első vicces próbálkozásnál.
komolyan, nyavalyás 10 perc a végén és teljesen más a hangulata az egésznek. még azon is elgondolkodtam, melyik befejezés is a legjobb. mindegy, mindenki döntse el magának, én maradok az eredeti destroyomnál, bár így már a másik kettő (három, hehe) ellen sincs semmi kifogásom.
részemről lezártam a dolgot, ezzel javítottak a helyzeten és most már valamennyire bizakodással merek a folytatások felé tekinteni.
(#7762) nanorambo - az kérlek egy teljesen jó húzás. fityisz.
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
azt szeretném kérni, hogy valaki, aki jobban követi a témát, linkeljen majd youtube videókat a befejezésekről. nekem egyszerűen nincs már kedvem újra telepíteni ez miatt a cuccot.
-
Malachi
addikt
válasz CPT.Pirk #7673 üzenetére
teljesen biztos, hogy újabb fikacunami indul majd. és az a legnagyobb baj, hogy sokan már el is felejtették az egészet, nem hiszem, hogy az ilyen fanatikusok lennének többségben, mint mi. nekünk meg majdnem biztos, hogy nem ad majd valódi megnyugvást ez a DLC.
annyira sajnálom ezt a játékot, trilógiát. komolyan mondom a SW és a BTTF óta nem volt sci-fi, amit ennyire szerettem. így elintézni, eh...
-
Malachi
addikt
válasz Wizard of Oz #7665 üzenetére
nagyon kíváncsi leszek. úgy értem NAGYON kíváncsi.
-
Malachi
addikt
válasz Ryder62 #7556 üzenetére
bármikor képes vagyok újrajátszani a HL-t, az első résztől. szerintem a valaha kiadott legjobb FPS és semmi a közelébe sem ért eddig. az egész sorozatra értem, mindent egybevetve.
lehet fel is teszem megint, mostanában nincs semmi érdekes a Dio3-ba meg nem akarok belemerülni, nincs annyi időm...
-
Malachi
addikt
én eltettem egy mentést és ha jó kedvem lesz azért talán kipróbálom. csak nehéz lesz visszarázódni szerintem. úgy lenne az igazi, ha az elejéről tolnám, de arra már tényleg nem lesz időm, se kedvem, sajnos.
-
Malachi
addikt
amúgy ha kijön valaha az az állítólagos vége DLC, tervezi valaki, hogy újra felteszi a játékot és megnézi mit hoztak össze?
már azoktól kérdezem, akik nem multiznak. bennem már régen elmúlt az első lelkesedés, az se érdekelne, ha mégsem lenne bővített befejezés.
ha lesz, majd megnézem Youtube-on és helló.
-
Malachi
addikt
válasz WonderCSabo #7426 üzenetére
legyen 15 perc.
-
Malachi
addikt
válasz Iron Funeral #7167 üzenetére
ezeken mindig könnyesre röhögöm magam. remélem sok rész jön még.
-
Malachi
addikt
válasz leviske #7037 üzenetére
nekem nincs bajom a multisokkal, azért minden nap bekukkantok a topicba, ha nincs is miért hozzászólnom.
"Kérlek, merd azt állítani, hogy Te azért jársz ebbe a topikba, hogy konstruktívan társalogj a singleben felfedezett újabb részletekről..." - én ezért járnék. csak nincs rá mód, se alkalom.
picit szomorú, hogy régen mondjuk izgi volt másképp, más karakterrel újrajátszani az előző részeket, és arról lehetett mondjuk beszélgetni. mivel ezt a részt senki (vagy csak alig páran) akarják bárhogy is újrajátszani, marad napi 5-10 multis hsz.
persze ez nem a játékosok hibája, csak méltatlan.
mindegy, majd ha jön a DLC, lesz miről beszélni megint, garantált a napi 100+ hsz.
-
Malachi
addikt
válasz Darth_Revan #6962 üzenetére
hát, eddig jó sütik készültek a segítségével, bízom benne, hogy pontos.
de csomagolással szerintem túllépheti a fél kilót a csomag, szóval...
-
Malachi
addikt
válasz Darth_Revan #6958 üzenetére
konyhamérleg szerint 484g, határeset.
artbook angol, régiókódot passzolom.
-
-
Malachi
addikt
válasz janos666 #6424 üzenetére
látod, nem vagyunk egyformák, mert a Bordert úgy imádom, ahogy van, azóta már kétszer újrajátszottam, megvettem GOTY-ban, meg ami kell. egy kicsikét sem csalódtam benne, mert valahogy a karakterek, a kis hülyülések, a légkör, a millió féle fegyver valahogy olyan egységet alkot, ami elviszi a hátán az egész játékot.
nem tudom jobban kifejezni, a ME folyamatosan építkezett a végéig, egészen az első perctől mindent azért tettél, hogy meglegyen a tökéletes, katartikus végjáték, mert arra készítettek fel - és nem volt végjáték. semmilyen. egy buta beszélgetés egy addig tökismeretlen karakterrel, három választás és egy 20 másodperces cutscene. és még egyszer, a tényleges ellentmondásokat, logikai hibákat se felejtsük el. felesleges itt a részleteken rágódni.
amúgy mindig is azt mondtam, hogy tök jó, ha vannak, akiknek simán bejött az egész játék. irigy vagyok rájuk. tőlem életem egyik legjobb játék élményét vették el ezzel a szánalomkupaccal. de legalább tanultam az egészből. soha többé előrendelés!
-
Malachi
addikt
válasz janos666 #6421 üzenetére
almát a körtével.
skyrim - open world
mass effect - action rpg
a skyrim - bár nem játszottam vele - kb. olyan lehet, mint az Elite volt, nem tudom, emlékszel-e rá. csak hajóztál és kereskedtél és harcoltál és fejlődtél, egy hatalmas világban. igaziból soha nem volt vége. sandbox, open world, ez benne a jó.
a Mass Effectnek pontos története van, ami A-ból B-be tart, az első rész elejétől adott a CÉL, amihez elvileg a harmadik végén érsz el. na, az a cél, az sikerült elég furcsán. ne felejtsük el, hogy belső ellentmondások feszítik még az utolsó 10 percet is. mostanában már nem szólok hozzá, mert mindent elmondtam korábban, meg inkább megvárom a DLC-t. de alapvető tények felett hiba lenne elsiklani. bárhogy magyarázhatjuk, de az ME3 befejezése elhibázott.
-
Malachi
addikt
válasz Televan74 #6025 üzenetére
de hát a multi ugyanolyan, mint a single pályák. ugyanazok az ellenségek, ugyanazok a fegyverek...én direkt élveztem, mert gyakoroltam a realtime, pörgős harcot. és tényleg max. 2 órát nyomtam vele, 84% lett a readinessem. vagy 87, nem tudom.
de az tuti, hogy nem veszem elő, bár ez a batarian melee durvulás a fegyverrel, meg a krogan vanguard...ez tetszik.
de csakazértse.
-
Malachi
addikt
válasz mrhitoshi #5974 üzenetére
szerintem érdemes mindenképp úgy nekifogni a 3-nak, hogy addig mindent a "legjobb" módon csináltál. ha lehet, mindenki élje túl az első és második részt - a "kötelező" halottakon kívül persze - mindenki legyen lojális és max. paragon szinten legyél. akkor sikerül minden, a Geth - Quarian békítés és ami kell. úgy teljes az élmény.
-
Malachi
addikt
válasz Cray Tyler #5965 üzenetére
a csajos példához - nem rossz a párhuzam, de az is számít, meddig voltál a csajjal és mennyire voltál belezúgva. a rövid kapcsolataimat sose gyászoltam, a több éveseket meg sokszor és sokáig. a Mass Effect nekem pedig egy 5 éves kapcsolat, basszus, a második leghosszabb. és így egy nő se vert át, mint ez a játék.
nagykorú tartalom, vigyázat!!!
kb. akkora volt a sokk, mintha pár év után a szerelmem bejelentette volna, hogy 18 éves koráig fiú volt. khm. -
Malachi
addikt
hagyjuk a játékot, soha nem jutunk dűlőre.
nekem is tetszett az Inception, csak azt furcsállottam utána, hogy mennyien istenítik és hogy sokan mennyire bonyolult meg összetett filmnek állítják be. persze, nem faék a sztori, rendben volt, de semmi extra. nekem itt kezdődik a jó film. és az igazi tragédia az, hogy nem tudnék neked tavalyról 5 filmet mondani, ami legalább annyit ért volna. az Inceptionre legalább emlékszem. de ez már itt nagyon off.
-
Malachi
addikt
Nem láttam a DLC-t, de pontosan leírták, mi lesz benne. épp tegnap, ott a link valahol lentebb. először én is örültem neki, de aztán már nem. miután színt vallottak. VÉGRE.
a következőre - oké, én értelek, elvileg ez rendben van, de nem lehet olyat csinálni, hogy egy történet 100 óráig építkezik valami felé, és a végén kukába vágjuk az egészet, hogy behozzunk valami teljesen mást. vagyis lehet, de annak ez lesz a vége. csalódott játékosok hada. az írók egy történetet meséltek el nekünk. adott volt a feladatuk. ezt a feladatot rosszul oldották meg. személy szerint úgy gondolom, nem vagyok hülye. 34 évesen már a hisztis koromból is kinőttem. érteni is vélem azt, amit olvasok és látok. meg valamennyire a történetmesélős szakmában is benne vagyok. nem a játékosok a hülyék. ezt a BW rontotta el. az Inception meg egy vicc, azzal nekem ne gyere. túlértékelt, középszerű - csak azért, mert fél percnél tovább tart felfogni, hogy mi van benne, még nem lesz kifinomult. csak a mai korban számít annak, a valóságsók korában. egyébként tök átlagos.
a másodikra - oké, neked megáll, de csak úgy áll meg, ha az utolsó 10 percet veszed alapul. a korábbi 100 órát meg elfelejted. szerintem ez egyértelműen hibás megközelítés. visszafelé építkezve ki lehet logikázni valamit ebből, de ha elejéről nézed a sztorit, nem fog menni.
a harmadikra - a gépezettel kapcsolatban igazad van. fut a program, és ennyi - én valamiért mondjuk intelligens programnak tartottam, ha már létrehozta a Reapereket és ilyen tervet eszelt ki a ciklusokkal. mondjuk ez elég nagy baj megint csak, hogy ez a kérdés egyáltalán felmerülhet, hogy végül is mi a kék szellemalakba bújt valami. és - innen kezdve spekuláció - mivel intelligens program, nem kellett volna semmi, csak egy paragon párbeszéd lehetőség, amivel meggyőzöd, hogy hibás az elmélete. a Gethek miatt. EDI miatt. és úgy zárul le az egész. ennyi kellett volna és semmi más. dühítően egyszerű. és akkor neked is igazad lenne, nekem is, mindenki azt kapja amit akar és hurrá. 10/10 pont, évtized trilógiája, sallala.
te jöttél ide azzal, hogy nálad a bölcsek köve, mindenki más meg hülye és várja ki a DLC-t, az majd a buta szájába rágja azt, amit eddig nem értett meg. nem tudom, ezek után mit vársz.
-
Malachi
addikt
válasz nanorambo #5941 üzenetére
minden rendes független stúdióval ezt csinálják, hosszú évek óta. kinyírnak mindent. üdítő kivétel a Dice a BF3-mal, az penge lett.
érdekes téma lehet ez amúgy, hogy ki inkább a hibás. vajon a "kis" stúdiók nem tudnak megbirkózni a hirtelen rájuk nehezedő nyomással, az új menedzsment marhaságaival, a határidőkkel? vagy tényleg az EA támaszt teljesíthetetlen követelményeket, határidőket, beleszólnak a játékba, megbénítják a fejlesztőket a hülyeségeikkel?
a lényeg az, hogy a régi motorosok, a játékosok isszák meg a levét az egésznek. az EA meg a BW köszönik, jól vannak - amíg dől a lé.
-
Malachi
addikt
de nincsenek tényszerű érveid. ezt értsd meg. elméleteid vannak. olyan következtetésekre jutsz, amik nem illenek a játék addigi menetébe. legyen az ME világa bármilyen összetett is, az elejétől fogva világos volt a főhős, Shepard célja, a küldetése és az is, hogyan tudja ezt elérni. le kell győznie a Reapereket, és ezt csak és CSAK úgy érheti el, ha összefog az egész galaxis, az ellenségekből szövetségesek lesznek és elpusztítják a fenyegetést. és ennek érdekében minden árat meg kell fizetni. hullanak a barátaid, több százezer batarian pusztul el az Arrivalban, te is tudod.
aztán a harmadik részben kibékíted a getheket a quarianokkal, EDI az AI igazi személyiséggé válik, a kroganok a salarianok mellé állnak, minden tökéletesen halad a végkifejlet felé. a felé a végkifejlet felé, amire ha az első résztől játszottál, lassan 100 órája készülsz.
és akkor jön AZ. hm. és kiderül, hogy igazából tökmindegy, mit csináltál, nem számít. mindegy, ha paragon, vagy renegade voltál, nem számít. kb. mindegy, mennyien állnak melletted, nem számít. jön egy mindenek felett álló valami, ami elmondja, mi van - ráadásul a mondandója ellentétes mindennel, amit addig csináltál - és ad egy totálisan karakter és játékidegen lezárást.
na mindegy, nem számít. ezerszer leírtuk már itt, meg mindenhol leírták. de nyilván te tudod jobban, mert bele tudsz magyarázni olyasmit, ami igaz nem áll meg a saját lábán, de - de az nem számít.
ja és a DLC, amire hivatkozol - abban sem lesz semmi olyan, amiről írsz. nem lesz világosabb tőle a befejezés. csak a csúnya, méltatlan hibákat javítja majd ki, azokat a hiányosságokat, amik történet összefüggőségét borították fel. ezek a plot hole-ok, tudod. kiderül - talán - hogyan került Anderson előtted a Citadelre, miért kaptál végtelen lőszert, mit keresett ott és hogy került oda az Illusive Man, végül is ki élte túl a csapatodból, JOker miért hagyott faképné a legnagyobb csata hevében az egész legénységeddel együtt, egyáltalán hogyan volt képes átvágni oda-vissza a Reaper flottán, hogy kerültek a hajóra azok a társaid, akik veled harcoltak és eltrafálta őket a Reaper halálsugár...
ja, még valami. nem is tudom, volt-e már szó róla: ha a Normandy-t szétszedte a színes lökéshullám, akkor a többi hajóval mi van?
még valami: "Meg mindig nem kaptam meg az pontos valaszt hogy hany vege van a sorozat elso ket reszenek, de segitek: osszesen 4, osszidobe jo, ha kitesz 1 orat." - és mindez marhára nem érdekel senkit, mert mindenki tudja, hogy egy trilógiát az utolsó résszel fejezünk be, nem az elsővel és nem a másodikkal. ENNEK ELLENÉRE ezerszer többet ért az első két rész bármilyen befejezése, mint a harmadiké.
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
hát, elolvastam a teszt topicos párbeszédet. akkor maradjunk ennyiben. minden elméleted - mert elméleteid vannak, a saját elképzelésed alapján, amik nehezen nevezhetők érvnek - elhangzott itt is, meg a BW fórumokon is mások szájából, és minden elméletedre létezik olyan kérdés, cáfolat, ami a játékban történtek alapján megfekteti.
ezzel nem megyünk semmire. szuper, hogy neked tetszett. nem tudok mást mondani, eddig is ezt mondtam.
-
Malachi
addikt
na ne viccelődj már, miután bejelentetted, hogy mindenki hülye, csak te vagy helikopter, oszd már meg velünk, hogy mit sikerült összeraknod fejben. istenbizony, komolyan érdekel. miután ez megvolt, elkezdődhet valami párbeszéd, mert az eddigi teljesítményed csak trollkodás.
érvek nélkül? nyilván lusta voltál végigolvasni a korábbi néhány ezek hsz-t, ha nem így lenne, nem írnál olyasmit, hogy nem hangzottak el érvek.
szóval várjuk a NAGY MEGFEJTÉST.
-
Malachi
addikt
válasz S e t h #5860 üzenetére
ja, hát ha a nép nem egyenlő az eddigi vevőikkel, akiket átvágtak a palánkon, akkor tuti, hogy a "nép" zabálni fogja.
mindegy, irónia nélkül, azért ne legyél annyira biztos abban, hogy bárki is zabálni fogja nem a következő ME univerzumos játékot, hanem egyáltalán - a következp Bioware játékot. volt itt egy adat az első és második heti eladásokról, cirka 70-80%-is visszaesés...ez szerintem elég beszédes.
egy okos embert csak kétszer lehet becsapni és erre csak két címet mondok: DA2, ME3.
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
hű, bár lenne ehhez élő stream!!! lesz? nem tudja valaki?
-
Malachi
addikt
a-a, van logika abban amit ír, legalábbis az a része érthető, hogy egy elszabadult szintetikus faj MINDEN organikus lényt kiirtana az egész galaxisban. MINDET, kivétel nélkül. ezt akarja megakadályozni. eddig oké.
csak az a baj, hogy a játékban épp a harmadik részben derült ki, hogy a szintetikus-organikus viszály áthidalható. nem kell mondanom ugye, a Geth faj és EDI az ÉLŐ (haha) bizonyíték arra, hogy a szellemkölyök hülyeségeket beszél.
-
Malachi
addikt
válasz JamesHun #5841 üzenetére
hát figyelj, az úgy volt, hogy kb. pont egy hónapja írják azt, hogy "hallgatunk a rajongókra, írjátok le mit javasoltok, hogyan lehetne jobb, teljesebb az élmény." mindenki leírta, hogy kölyköt kivenni, ez így nem jó, nem passzol, értelmetlen, hiányos, ellentmondásos. voltak javaslatok is, indoct. theory, miazmás.
erre most VÉGRE egy hónap etetés után kinyögi a BW/EA, hogy oké, kösz az inputot, minden marad a régiben, csak kicsit kibővítjük a befejezést.
hát ezért háborognak.
én egyelőre nem török pálcát, kicsit csalódott vagyok, de azért csak kicsit, mert nem vártam tőlük mást. kb. erre lehetett számítani. megnézem majd az új DLC-t aztán annyi.
-
Malachi
addikt
a BW fórumot olvasva vicces látni, hogy mennyien döbbennek rá most, ez után a bejelentés után, hogy mégsem az indoct. elmélet lesz a végső megoldás. jó ég, mekkora öngólokat lő magának a BW sorozatosan, állati. gondolom azt hitték, hogy a folyamatosan háborgókat majd megnyugtatja ez a bejelentés, ehelyett a háborgók még jobban felhúzzák magukat, plusz csatlakozik hozzájuk az indoct. elmélet kitartó hívőinek friss traumás csoportja. az munka.
-
Malachi
addikt
püff, Bioware fórum lezárva. eh, szánalmas kabaré az egész. ennek a cégnek vége. ha nem idén, akkor jövőre.
ettől függetlenül továbbra is várom azt a DLC-t. de asszem elég lesz az is, ha megnézem youtube-on, a lényegen úgyse változtat.
-
Malachi
addikt
mondjuk ez is olyan se hal, se hús bejelentés, de mindegy, meglátjuk. mivel ingyenes, nem vállalok majd vele nagy kockázatot. muszáj csinálniuk valamit, mert szeretni akarom a játékot és szép emlékekkel akarok visszagondolni rá, ha ránézek a dobozra. mert mostanában mindenféle eszembe jut, csak szép emlékek nem.
-
Malachi
addikt
válasz FehérHolló #5693 üzenetére
ha a játék a hobbija, nem érezheti szarul magát amíg nem tud élni neki? bár nem ismerem, de akkor sem az volt az első gondolatom, hogy "na ez egy beteg ember, orvoshoz kéne mennie."
-
-
Malachi
addikt
válasz Iron Funeral #5532 üzenetére
filmben, könyvben talán klisés, de mibe nem tudsz 5 olyan kalandjátékot mondani, ahol a főhős a végén meghal. nekem elsőre csak a Fallout3 ugrik be.
ráadásul a ME olyan trilógia, amiben a végén komolyan mondom, boldogan sétáltam VOLNA bármilyen halálsugárba, hogy megmentsem a társaimat, a galaxist, akárkit. ha nem ilyen balfék módon csapják össze. ne már, most komolyan, mekkora flash lett volna szembeszállni egy 2 kilométeres élő csillaghajóval, hogy a végén mondjuk puszta kézzel kelljen elintézni?
meg hát klisé, nem klisé, az ilyen kikúrt nagy hősöknek, akik ilyen elképesztően lehetetlen küldetésre indulnak és MINDENT túlélnek a végéig, általában tényleg egyetlen céljuk van, és mikor beteljesítették azt, kicsit súlytalanná válnak. mit csináljon Shepard reaperek nélkül? belebolondulna, alkesszá válna. megkeseredne. ki tudja. tárlatvezető lenne a Reaper háborús múzeumban. szép jövő...
nem véletlen, hogy a legnagyobb legendás hősök sokszor valami túlvilági helyre kerülnek, vagy meghalnak vagy örökre eltűnnek és névtelenségbe burkolózva élnek.
-
Malachi
addikt
Most kaptam TheHut.com hírlevelet, minden EA games játék nagyon durva akcióban megy, 50-70% a legújabbakra is. ME3 is féláron, meg az Old Republic is... Mocskos szemét banda.
-
Malachi
addikt
válasz GeneraL_XTX #5379 üzenetére
aham, és tessenek mondani, hol kérhetem akkor vissza a pénzemet? ha jól tudom, ilyenkor ez a szokás, ha egy termék bukik és hirtelen elkezdik fél, kétharmad áron árulni, a teljes áron vásárlókat valahogy kompenzálják.
jó, persze, bilibe lóg a kezem, tudom.
-
Malachi
addikt
jaj, hagyjátok már. nem kell mindenkit megtéríteni, nem bűn az, ha tetszett neki az egész. nem kell lerohanni.
-
Malachi
addikt
hát, mostanra talán már uncsi kicsit, ezért sem írok nagyon, mert más egyelőre nem igazán jut eszembe és SAJNOS még mindig ez a fő téma. de hát ez az a fórum, ahol pl. leírhatom, ha nem tetszik valami, amit a pénzemért kaptam - miután hazugságokkal etettek a termékkel kapcsolatban.
a lényeg, hogy én egyelőre megvárom ezt a PAX East-et, aztán kiderül, hogyan tovább.
-
Malachi
addikt
néhány kattintás, amíg elindítod. tök jól be lehet gyakorolni benne a harcot pl. kb. érthetően illeszkedik a játékmenetbe. de tény, hogy kötelező használni, legalábbis ha jót akarsz.
sose voltam nagy multi párti, itt se játszottam volna vele, ha nem ad hozzá a single-hez, de menet közben ráéreztem és megtetszett. ezt a részét legalább nem kefélték el.
-
Malachi
addikt
én mondjuk egy Angry Birds modulnak tudnék örülni a játékban. ott is a csillagok számítanak és nekem megvan MIND. Shepard simán túlélné.
Televan - ez azért nem igaz. továbbra is tartom, hogy mivel kooperatív a multi, a játék során tökéletesen passzol a történethez. vedd úgy, mint egy párhuzamos szálat, ami segít a jobb végeredmény elérésében.
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz nanorambo #4922 üzenetére
nekem ez volt az első hsz-em, miután végigvittem.
a részletek akkor még fel se tűntek, de valahogy nem ujjongtam.
-
Malachi
addikt
válasz Dantenero72 #4862 üzenetére
ha átugorják azt a kis bakit, hogy a Naprendszerben ragadt flotta talán szétzüllik és a Sol relé sem nyírta ki a rendszerünket, akkor simán behozhatják a relék nélküli FTL ugrásokat. a technológiát megszerzik a Reaperektől - akik ugye sokkal gyorsabbak mindennél, ami ismert - és ennyi, meg van oldva a dolog. ilyesmikre gondoltam még a legelején, mikor azt mondtam, hogy végül is lehet azért folytatni innen is.
csak az út, meg a módja, ahogy idáig jutottak...
4864 - azbesztmegb*$#&*@ ez mekkora
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
ez is csak azt támasztja alá, hogy nem lesz vége DLC, ha pénzért adnák, gondolom felkoncolnák őket. nem éri meg. most még tart a botrány, egy kicsit, de már simán kifulladóban van. itt is milyen sokan nyomják a multit boldogan, azóta is. csak néhány ilyen hülye van, mint én, akik leszedték az egész játékot, mert a befejezés után már nem tudták élvezni.
-
Malachi
addikt
nem, nem tehetnek meg bármit. vagy mégis, de csak egyszer. nézd meg az eladásokat. 70-80%-os visszaesés egy hét alatt? botrány.
ha most még a fizetős vége DLC dolgot is eljátszanák, azzal örökre elásnák magukat.
nem mondom, hogy nem lesz vége DLC, de nem lehet fizetős. így is elég nagy bukta már az egész.
-
Malachi
addikt
mikor lesz ez a PAX East rendezvény? valamikor áprilisban, nem? addig minden nap ez lesz majd, halvány csalfa remények és a letargia között vergődünk majd.
-
Malachi
addikt
amúgy ebben is akad néhány következetlenség, de szép összefoglaló. csak egy dolgot hagy figyelmen kívül - ha a Bioware/EA valóban így tervezte volna, akkor a "valódi" befejezés, amit sokan még most is (kicsit én is) annyira várnak, benne lett volna a játékban. komolyan, mégis, miért vették volna ki? ők írták a befejezést, az ő világuk az egész. látniuk kellett volna az üvöltő hiányosságokat. tudniuk kellett volna, mi lesz a játékosok reakciója egy ilyen csonka, üres, "befejezetlen" befejezésről. ott van a reakció, alattam, az eladási statisztikákban. van, aki elhiszi, hogy tényleg ezt akarták? a világ hülyéivé válni, hogy aztán a játékosok érezhessék hülyének magukat, mikor hónapokkal később kijön a befejezés?
teljesen értelmetlennek tűnik. bármennyire is szeretnék és teljes és pontos lezárást. ha lenne, akkor azt már régen kihozták volna. ha még dolgoznának rajta, kiírták volna, hogy "...to be continued" vagy valami. bármi.
kicsit sajnálom ezeket az embereket, akik ennyi energiát fektetnek az ilyen videókba csak azért, mert HISZNEK.
-
Malachi
addikt
hát, még csak az első harmadát olvastam el, de elég sok hülyeséget összehord már az első részről is. és hogy lehet kikapcsolni a harcot a háromban? nem inkább a dialógokat? játszott vele egyáltalán?
és ki ez a nő? korábban csak a homo-szál miatt hallottam róla, de semmi komolyabb beleszólása nem volt a sztoriba, ő is csak egy, az számos író közül. na mindegy.
na, befejeztem az olvasást. kommentárt nem fűzök hozzá, elég annyi, hogy ha nem lennének valódi érveim, nem írnék le ennyi karaktert a semmiért.
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz Spectrum #4643 üzenetére
hogyne, NAGYON kényelmes magyarázat az ilyen esetekre, hogy feltörték az accountot és más írt a nevében. hányszor láttam már ilyet...ez történik, ha valaki lebukik és szorul a véleménye miatt.
vagy tényleg feltörtét a fiókját. ezért kényelmes a helyzet számukra, mert ez sosem fog kiderülni.
amúgy amit írt, az teljesen rendben van. akárki is írta. és valahogy passzol is az eseményekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Assetto Corsa Competizione
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- Vasutas topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BestBuy topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest