-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Skillet #54242 üzenetére
Mennyi időre indul meg?
Sokra. biturbó + automata: van rajta egy kicsi csiga alacsony fordulatra és egy nagy csiga a magas fordulatszámhoz. Régen is dicsértem az 1.9 CDTI/JTD motort; digók tervezték, szeret forogni. Valahol 5000-nél szabályoz le (dízel!), addig kajakra húz. Persze nem egy beniznes V6 turbó.
@zoo8800: érdekes valóban, azért abban reménykedem, hogy nem cseszek rá az egyediségére. A kopó alkatrészek java csereszabatos az Opellel (jó hír, mert olcsó) vagy Fiattal, de bizonyára vannak egyedi cuccok is benne.
Integrale: ma reggel jobban megnéztem a kormányt; vékonyabb a Golfénál, de elmegy.
Felhívtam a Sziki-Car Saab specialistát a kormos/trutymós kipufogó miatt, keddre kaptam időpontot. Előzetesen azt mondták, hogy vélhetően regenerálni akar a DPF, meg kellene hajtani 3000 rpm-en. Tegnap ez nem sikerült, mert a fosch gumik okán lassan jöttem.
Bizakodom, hogy nincs komoly baja.@EQM: nem rendeltem bele, csak téli csomagban adták, úgy meg 2x fizettem volna a fényszórómosóért (xenonhoz jár).
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz HellGreg #54246 üzenetére
Ha nem gatyaráköltős autót akarsz, akkor szerintem az évjáraton csökkenteni, vagy a vételáron emelni kellene. Esetleg fastra. Golf4 nincs jó ennyiért. Berlingó, ha bejön a kicsit teherautós érzet, jó lehet.
Amúgy a felsoroltakból xsara2 1.6/16v-t tudom ajánlani, de jó példányok inkább 500 felett lesznek szerintem. Vagy a coupe. Valamivel olcsóbban mennek, mint az 5 ajtós és kombi társaik. Igaz gyérebb a választék is.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #54255 üzenetére
Furcsállom én is.
Full trutymó a kipuff, miközben szoktam nézni, hogy a DPF-es autóké fémtiszta.
Az olajszint is magas, az is regenerációs próbálkozásra vezethető vissza, nem?Az autó egy tulajos (1946-os születésű orvos-professzor), Mercedes szalonból hoztam. Nem gondolom, hogy az előző gazdája széthajtotta, vagy az órát visszatekerték.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #54260 üzenetére
Ha jól tudom felszereltség függő volt. Az enyémben nincs de nem is egy exe kivitel.
#nincsbennetarcsi
-
HellGreg
őstag
válasz kalmanchris #54254 üzenetére
Évjáratcsökkentés alatt azt érted hogy régebbit kéne nézni?
Amőúgy a xsara2 azt hiszem az amire én gondolok, amit 2002-től gyártottak. 500 körül látni egész szép példányokat. Kombi nem kell, van egy S-maxom is.
Berlingo benzinesben nekem végtelenül megbízható volt. A legnagyobb tétel amit javításra költöttem, 60 ezer volt, hengerfejtömítés-csere, az is jó drága szervizben. -
bandus
veterán
egy ilyet olvastam:
"Egyébként minden dízeles figyeljen oda, hétvégére -10 és -20 fok közötti hőmérsékletek jönnek. Aki nem prémiumot tankol és hétvégén el akar indulni (meg még oda is akar érni) valahova, az adalékolja még most az üzemanyagot."ti mit gondoltok? adalék vagy prémium? van-e létjogosultsága egyáltalán a dolognak? pesze nyilván nem árt néha megkínálni egy kis prémium üzemanyaggal, lehet pont most érdemli meg.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
raczger
őstag
válasz barnam_ #54270 üzenetére
Én úgy tudom, hogy szezonálisan adalékolják, tehát ha keveset használsz egy dízeles autót, akkor megtörténhet, hogy megdermed az üzemanyag annyira, hogy nem tudod beindítani azt. (Egyik rokonom már járt így.)
Persze ez a normál dízelre vonatkozik, a prémiumot lehet mindig úgy adalékolják, hogy az nem tud -20-ban sem megdermedni.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
BigBlackDog
veterán
Még jó, hogy benzinessel (meg vonattal) nincs ilyen gond.
-
Evil Snowman
őstag
válasz BigBlackDog #54273 üzenetére
Az olajkályhák ideje lejárt wehehehehehe.
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #54274 üzenetére
Most elképzeltem Focvist, ahogy a maradék gázolajat locsolja a nem induló új Saabra -17 fokban, közben üvöltve káromkodva: ha nem indulsz, legalább gyulladnál fel, te g...i!!!
Same rules apply!
-
barnam_
nagyúr
válasz raczger #54272 üzenetére
Nem tartom kizártnak, de azért valószerűtlennek tartom Már csak azért is, mert a -10/-20 fok egy minimum érték, az ilyenféle riogatásnak nem sok értelme van.
Amúgy a nagyobb dízeleken lehet gázolaj előmelegítő is, ami a motor körül kicsit "megfuttatja" a gázolajat, mielőtt az adagolóba kerülne. Persze ehhez az kell, hogy beinduljon a kocsi.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
zolynet
veterán
válasz Mágus2 #54279 üzenetére
Legyen egy hangulatromboló is.
Nem a nagytakarítással szokták kezdeni.
Nemrég kérdeztem meg egyik ismerőst, hogy írja már le milyen rollerre ugrott rá a nemrég beszerzett e46-ával, íme a szotri:autó: 2000/03, 325Ci (automata), 2500cm3, 141kw, 245ekm
"
szóval tavaly január végén vettem, tudtunk hogy szar a benzinpumpa, azt le is alkudtuk, oké, utána befogott a fék, akkor az összes féket felújíttattam...persze az összes olajat kicseréltem benne, a váltóban is az olajat szűrőt mindent, mert előtte kurvaszarul váltott el (autómata volt)aztán, valami kerregett a motorban, meg folyt az olaj is valahonnan, elvittem egy állítólag jó szervízbe, ott mondták hogy ki kell cserélni a láncot mert lóg, jó...lánc, feszítők görgők, olajcső, hűtőventillátor stb, minden ki lett cserélve
aztán egy szép nap mentem vele fel sopronba, pályán egyszercsak kigyulladt a kipörgésgátló meg az eml lámpa ... padlón a pedál és nem megy az autó...épp jött egy pihenő, megálltam, motor össze vissza jár, nincs benne erő. mondom fasza lesz, valahogy csak le kell jutnom a pályáról
padlón a pedál, rángat rángat, egyszercsak összeszedte magát, és ment rendesen megint ...
jó, sopronból mentem Grazba, ott állt egy hetet az autó, és mivel a klíma előtétellenállása elromlott és folyamat ment a ventilátor így leszívta az akksit...az is egy szép történet volt
mindegy, azt mondták hogy a vanos körül a dolgokat fel kell újítani mert azért jött az eml lámpa, jó...1 hónapot vártam mire jó lett az autó, sopronban voltam, onnan mentem megint grazba, aztán ausztriában a semmi közepén érzem mintha valami visszafogná az autót
megállok pár km múlva, kiszállok...látom remeg a levegő a bal hátsó keréknél...hát a tárcsa hátul vörösen izzott, jó nagynehezen visszamentem sopronba, ott kaptam egy másik autót. aztán kiderült hogy valami be volt rozsdásodva és azért fogott be csak a bal hátsóezek után, gondoltam szépen lemosom csinálok pár képet aztán mehet használtautóra...de ez se jött össze mivel mosás után megint előjött az a kurva eml + kipörgésgátló lámpa, motor remeg, autó alig megy, aztán megjavult, megint előjött
már nem baszakodtam azzal a szervizzel mert úgyis messze voltak, elvittem itt baján haveromékhoz, csak bmw-t szerelnekaztán mint kiderült, ez az autó kb soha nem volt gépre dugva, mert egy rakat hibakódot dobált és a végén sikerült megtalálni hogy az összeset az elektromos pillangó okozza és csak azt kellett volna kicserélni
persze arra is vártam 1.5 hónapot mert bontottan az egész országban nem volt, újonnan meg 200ezer körül van ... szóval ja, bele lehet nyúlni rendesen + még ha szar helyre viszi az ember szereltetni akkor méginkább .......... itt a végén le is állt550e volt csak a szerviz amit rakoltottem
1 evbol kb fel evet nem is tudtam hasznalni
Vannak biztos jok,meg ki lehet fogni a jot,csak ritka mint egy nem szethajtott vti
Amugy nekem bejott a 6 henger, mar amikor ment hangja atom jo,szepen huz meg jol js megy, meg jo vezetni ... de az accord type-s jobb
"Nem érzek késztetést, hogy valaha is bmw-t vegyek.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
K Norbi
addikt
-
mycso
veterán
válasz zolynet #54285 üzenetére
A lényeg itt is van: "még ha szar helyre viszi az ember szereltetni akkor méginkább " tehát OK, hogy használt autó, meg költeni kell rá, csak tényleg sokszor hallani ilyen történeteket, hogy locsolja rá az ember a százezreket, aztán sz@rozza az autót/márkát. Pedig csak egy IGAZI szerelőhöz kellene elvinni.
Persze ettől függetlenül még léteznek rollerek, de valószínűleg azért is valaki keményen oda tette magát, hogy roller legyen.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
barnam_
nagyúr
válasz zolynet #54285 üzenetére
Ez tipikusan annak a példája, amikor valaki vesz egy lefingott autót, amit ráadásul egy hozzá nemértő szervizbe visz "javíttatni"... ezzel a kombóval bármelyik márkával fel lehet szállni a szopó rollerre.
(#54287) K Norbi: olvastam én is, Hengst szűrőket használok, jó minőség.
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #54289 üzenetére
De az M54-re nem ott vagy a kilometer nem valos, vagy egyeb gebasz volt, M54-ben nem kell lancot cserelni 250k-nal...szoval az az auto biztos gebaszos volt. Gondolom vette 1m-ert, csakjolesz alapon. De kello tipusismeret, elhivatottsag, jo szerelo es arsav tetejerol patent peldany nelkul szerintem se szabad elgondolkozni regi bmw-n, ugyis ez a vege. Az az 550k meg ilyen horrornak van most itt beallitva, de egy tiptop 2m-s e46-ra siman el lehet kolteni azonnal vetel utan. Ha ez nem oke, akkor nem kell venni, azert ha par orat guglizik az ember nem akkora titkok ezek, hogy nehez jot talalni, nem olcso a fenntartasa es vannak nyugjei, meg ha szepet is veszel..na meg regi mar mind. Hol a meglepetes akkor?
-
EQMontoya
veterán
Mondjuk ilyen költségek mellett már RX8-at is vehetne az ember.
tomiii, Brumi: az, hogy vannak típusok, amiben gyenge a lánc, meg hogy bizonyos elhanyagolások okán cserélni kell egy autón, határozottan nem ugyanaz, mint amikor vásárlás után a vezérműszíjat cseréljük. Ez utóbbi valóban egy tervezett, várható költség, és nem is olyan drága, mint egy lánccsere.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
zolynet
veterán
válasz tomiii. #54286 üzenetére
Pl ezt a bömöst, de már lecsúsztál róla, a nagy lehetőségről.
Van opelos, sőőőőt hondás rolleres sztori is nehogy csak a német oldalt említsem.
Ez ilyen, használtautót veszel akkor legyen még zsebben 3-400ezer.Nem volt az lefingott autó.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Motion_Blur
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest