-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #54750 üzenetére
nekem 2-3 között volt a tekerés.
nyilván nem 100-as már az akksim, de addig amíg indít, biztosan nem veszek másikat. -
barnam_
nagyúr
válasz szabonagyur #54750 üzenetére
Mit gondoltok mennyire egészséges?
Hát a hidegben könnyű megfázni
Az autónak szerintem nem egészségtelen, max az akku viselheti meg kicsit a hideget. Érdemes kicsit hosszabb utakon is menni vele, hogy töltsön vissza valamennyit a generátor. -
joshua7
veterán
8.45 körül itt (nógrádi kis falu) -18.5 fokot mutatott a kocsi.
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
hacki87
senior tag
-
válasz Kornel #54751 üzenetére
Nekem is kb. így indult reggel ~2tekerés. -18, lassan 5éves akku.
Énis így vagyok vele, amíg indít így marad.
Mod.: ja meg ez sz@rfranciadízel
Mod2.: holnap reggel állítólag mégjobb lesz...kb 2-3 fokkal hűvösebb lesz.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #54751 üzenetére
Van olyan, hogy karbantartás keretein belül télen 2-3 havonta teljes feltöltés az akksi korától függetlenül. Amikor már nem indul, akkor késő gondolkodni. Amint nehezebben teker, fel kell tölteni, mert a rövid városi utak során mindig kevesebb marad benne, mint indulás előtt volt. Pár ilyen töltés évekkel ki tudja tolni a cserét.
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #54756 üzenetére
napi 2 x 20 km M0 minden hétköznap, szerintem eléggé feltölti.
nem mai már az akksi, meg nem is túl nagy kapacitású.
szerintem pont feltölti a generátor ennyi idő alatt, ha nem, akkor se fogom töltögetni.
ezvanha nem indul, nem életbevágó, hogy autóval menjek dolgozni, aznap meg szerzek új akksit.
Mágus2: elhiszem mester, de hidd el, panelban nem ér annyit az egész, mintha veszek a 3-4 éves akksi helyére majd egy újat, és tudom, hogy azzal jó esetben pár évre nyugodt lehetek.
Sajnos MOLL nincs a civichez[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
Lefagyott az önindító. Csak kattogott. Aztán nagy nehezen... a kondorosi úton meg velem szemben jött egy ribi. Megálltam vele szemben és szépen visszatolatott és átment a saját sávjába
Végül egy rs oktávia próbálkozott
Lefagyott mindenki agyában a vindóz ebben a nagy hidegben?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
EQMontoya
veterán
-10ben a szembe szomszéd 508d-je nagyon szenvedett, nekem pöcc-röff volt, de ez azért nem meglepő.
Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #54762 üzenetére
Ha leugrok boltba megnezem en is, hogy elindul-e a kia
Mas: 01.13-an esedekes befizetnem a kotelezot, de az a hulye dijbekero meg mindig nem ert ide, en meg elutazom majd. Jol emlekszem hogy az esedekessegtol szamitott 60 napig kell odaernie a penznek a biztosithoz?"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Motion_Blur
félisten
Ez durva hogy -10-15 fokban nézegetni kell az autókat hogy elindulnak-e
Eszembe se jutott hogy a nem indul reggel az autó a -13-ban. Ami viszont érdekes volt hogy a folyadékkristályos kijelző szinte teljesen befagyott, jó 10 perc után tudta aktualizálni a megjelenítést
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
szőröscica
addikt
válasz Motion_Blur #54764 üzenetére
Én sem értem, ez azért nem valami extrém hideg. Ha nem műszaki hibás az autó, és jó az akku, be kell indulnia gond nélkül.
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #54765 üzenetére
Nem hinném, hogy mindnkinek új akksija van, vagy úgy tartja karban, ahogy Mágus leírta.
-
barnam_
nagyúr
válasz Motion_Blur #54764 üzenetére
Szerintem ez egyfajta kíváncsiság, legalábbis nálam. Nem gondoltam volna, hogy nem indul el, de kíváncsi voltam, mert mióta megvan (tavaly január vége), nem volt ilyen hideg.
-
gooool
őstag
Tegnap rendeltem anyum 206-osára egy szett Apollo négy évszakost, amit itt már többen is használtok. Kíváncsi leszek rá, jövő héten felkerülnek, centírozás, futóműállítás kíséretében.
Évi 10 ezer környékén kerül a kis Pözsibe, így azt hiszem az 5 éves életciklust simán teljesíteni fogja.Még az is lehet, hogy a Lageszra is azt veszek, mint már korábban beszéltük, bár én sokat megyek, de ha 3 évet kibír már megérte.
Üdv, Balázs
-
Skillet
addikt
válasz Motion_Blur #54764 üzenetére
Nekem sem jutott eszembe. csak simán nem indult
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #54765 üzenetére
+1, itt az 1.9SDI - 21 fokban simán beindult, csak szegény lassan melegedett be, még úgy is, hogy el van takarva a hűtő nagy része. Bár ahol maradt az ablakokon jég, volt vagy 50 km, mire megolvadt, de 100 km után megállva már az ajtókon is meg volt olvadva kívülről a nagyja. Random akku van benne, talán 82 Ah-s Varta, ami épp majdnem túl széles, de nem 100%-os (60% körül lehet nyugalmi fesz alapján), de direkt azért került ez a kocsiba, hogy eldőljön, jó-e még - a mai reggel alapján marad még egy darabig).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
A3 is pöccröff, igaz már csak a -8-ban indítottam be (de kint volt egész este).
-
szabonagyur
félisten
válasz Kornel #54751 üzenetére
Köszi. Mentem vele egy 20km-t azért
(#54765) joamilestoné: szimplán ahogy kolléga megírta kíváncsiak vagyunk, nálam a kérdéses autó kölcsönben van, akksi idejét nem tudom magam sem, de szerintem 2-3 éves tuti van.
Egy érdekes kérdés (számomra mindenképpen): hogy lehet, hogy amikor ilyen -5 fok körül volt akkor befagyott a szélvédőm (a többi kocsié is), de most hogy még hidegebb van senkinek semmi.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tomiii.
aktív tag
válasz brumi1024 #54775 üzenetére
Nekem -10-ben kicsit kehes, gondolom az akksit ideje lenne feltölteni:
-25 éves minden cső, vezeték és minden, amit a motortérben van. (benzincső kivételével)
-10w40
-új akksi (680A), kb 30-40 indítás van benne, a leghosszabb út, amit mentem eddig 1km.
-9 napja áll(a fékrásegítő szivattyúja dolgozik az elején, sokat eszik, gondoltam megvárom míg feltermeli a nyomást.)
Most nézem, jó sokáig nincs olajnyomás.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz szabonagyur #54778 üzenetére
Gondolom a szél miatt sokkal kisebb volt a páratartalom így nincs mi ráfagyjon.
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #54773 üzenetére
És nekem a nyári?
Amúgy semmi gond nem volt eddig ezen a télen (igaz, az elmúlt 5 télen sem)... ma mondjuk az rs oktávos tréfánál, az m1-m7 bevezetőre fordulva, kettes padlónál pár centit megcsúszott a popsija...Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
w333
félisten
válasz barnam_ #54781 üzenetére
Akkor nem szóltam ... nekem azért nem volt pöccröff !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
-
raczger
őstag
válasz szőröscica #54731 üzenetére
Semmiképp se spórold majd el a váltóolajcserét (a váltósnál majd kérdezd meg szerintem vállal-e ilyet).
Amire még figyelj, az az akku, gyengélkedő aksi fura dolgokra képes, pláne az e61-nél, sőt, az elektronikát is hazavághatja. Tesómnak az önindítóját tette tönkre (nem biztos, hogy az akku tehett róla, de valószínű, 10 éves eredeti volt benne), mert halogatta a cserét (én mondtam neki, hogy vétel után azonnal cserélje, a szerelő is ezt ajánlotta neki).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #54773 üzenetére
volt egész jónak hitt 4 évszakosom, aztán külön téli és nyárira váltáskor rájöttem, hogy miért mondják, hogy nem lehet szűz is és jó is az ágyban.
elhiszem, h jó a 4 évszakos hóban. de vizes felület kicsit gyakrabban van. és a másik baja a mindenrejódesemmireseigazán, hogy bizonyos felületeken kb vizes jégként működik. és nincs előre kitáblázva, hogy 90a megendegett, de 4 évszakossal csak 60..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #54791 üzenetére
Nem mondtam egy szóval se, hogy ezt kell venni.
Ellenben tudom, hogy nekem mi az, ami megfelel, tovább nem akarom ragozni.
Topictalin mondtam bárki mehet vele egy kört. -
z123456789
addikt
válasz Motion_Blur #54764 üzenetére
Be sem indítom ma.
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #54791 üzenetére
Ja és általában a sebességhatár felett közlekedem.
-
raczger
őstag
Délelőtt voltam Visegrád és Pilisszentlászló között, le van fagyva, tükörjég, kb 30-al lehet biztonságosan haladni rajta, egy mx-5 borult is.
Kb 30-35 km/h-ról 6mp alatt álltam meg (3 éves Michelin Alpin A4), szerintem ennyire csúszós úton még nem vezettem, bár ennél rosszabb max az ónos eső lehet, mikor mindent 1-2 centis jégpáncél borít.
Kiszálltam, majdnem hasra estem, nagyon lejárták.Mielőtt valaki a közútkezelőt szidja, ezen a részen nem lehet sózni, természetvédelmi terület.
Ha vakaki nagyon szeretne csúszkálni hajrá, de óvatosan, nagyon sok nyomot láttam (friss nyomok), szalagkorlát felé egyenesen keréknyom, szalagkorláton pedig festéknyom
Ilyenkor is vannak Fittipaldik, lefelé ketten voltak, akik kb 60-70 km/h-val előztek, az egyik kanyarban csinálta mindezt.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4