-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeorgeBerger
tag
válasz trassher #3563 üzenetére
Én marhaságnak tartok minden olyan tuningot, aminél valamit befecskendeznek az üzemanyag-benzin keverék mellé. Macerás.
Az a hatliteres, feltöltve jó eséllyel teljesíthet 1000 lóerő fölött. Mechanikus feltöltővel, turbólyuk nélkül!
Olyan turbó, ami 300-400 lóerő pluszt ad működés közben, irtózatos turbólyukkal rendelkezhet. Még a kommersz 280 lovas japán turbós gépeknél is jókora turbólyuk van.
Kompresszornál ez nincs. -
Ragnar_
addikt
válasz trassher #3528 üzenetére
Bocsi , hogy itt az űberautó topicba ilyeneket belekérdezgetek , de a motorkopásra nincs káros hatása a sportlégszűrőnek ? Új autóba lenne , szóval parázok egy kicsit.
Amúgy a hyperviper alvázát/kaszniját miből gyárthatják , hogy az 1500 Nm , meg az1000 ló nem csavarja föl ?Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
szatocs
őstag
válasz trassher #3573 üzenetére
Nem erősebb lesz tőle a motor, csak jobban kihasznált, a fojtást egy kicsit kiküszöböli. De egyes autóknál még ronthat is az erőviszonyokon, mert a gyártók megtervezik a légteret és a levegő útját, a direkt szűrőnél pedig jobb esetben megtaláljuk a megfelelő pozíciót, de több rá az esély, hogy nem. Azt hiszem, hogy a motor érdekében és a garancia (igaz visszacserélhető minden egyes szervíz alkalmával) érdekében jobb, ha nem használ ilyet. De ha nem foglalkozik az autóval, mert 2 év múlva úgyis eladja, akkor hajrá. Még jöhet is 1 LE akár.
=== Szatocs ===
-
#16741888
törölt tag
válasz trassher #3578 üzenetére
Most volt egy eladó, egy öreg zöldséges használta, nem volt hajtva de le volt lakva kívülről, belülről nem annyira, csak alaposan ki kellett volna pucolni.
3giriga volt, 1et minimum rá kellett volna költeni,+ hogy nagyon szép legyen még 1et, de akkor 5ből egy igazán durva, gép lehetett volna, a kezeim között, sajnos eladták. Márpedig kishazánkba abból a 6-7darabból ami van, nem hiszem hogy a közeljövőben eladó lesz 1 db is. Én tudok a zsolti, zöldjéről, Schuszi koporsójáról, egy ezüstről, meg egy kékről, és ennyi, jaa meg ez a fehér volt. Ezek közül nagyon sanszos hogy 1 sem lesz eladó. Mondjuk pénzem se lesz rá szóval teljesen mind1. -
Qru
MODERÁTOR
válasz trassher #9752 üzenetére
Nem tudta bizonyítani de amikor ezzel utólag előállt... Ezért pereskedtünk 3 évig. Végül nem találták bizonyíthatónak a dolgot és megállapították, hogy ő volt a hibás (a megszűnő kapaszkodósáv végén egyszerűen ránk húzta a kormányt és oldalba trafált a fehér Transitjával).
#nincsbennetarcsi
-
lsc
nagyúr
válasz trassher #9959 üzenetére
És ha fagy akkor mi van? Megáll az élet vagy mi? Úgy írjátok mintha nyárival mínuszban lehetetlen lenne a közlekedés. Ha hó is lenne akkor más lenne a helyzet, de így simán lehet váltani. Működik a "7 fok" marketingduma nagyon működik.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz trassher #9964 üzenetére
Csak jelzem hogy ha a télit megkocogtatod az is kemény hidegben, de főleg azért mert keményre van fújva. Egyébként teljesen természetes a "műanyagérzés", a jobb gumikban is csak 40% körüli a nyersgumi tartalom. Azért a "kocogtatásnál" kicsit komolyabb indokot vártam.
SzlobiG: Egy-két kilóméterig a téli és a nyári is rideg ha fagy, de utána nem venni észre különbséget, sőt a nyárim már jobban tapad. Ráadásul reggel egy fél óra-egy óra amíg 0 fok alatt van a hőmérséklet, majd utána egész nap bőven fölötte.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
roberto211
őstag
válasz trassher #10110 üzenetére
Most lehet en vagyok a balfax(vagy rosszul írtak ) de ha mind a ketten mennek saját sávjában es egy bizonyos kilométer/h különbséggel elHALAD a belső sávban levő mellett akkor az nem elozesnek számít hanem elhaladasnak. Parhuzamos közlekedésre alkalmas úton azaz ha egymás mellett mentek akkor tudtommal nincs olyan fogalom ,hogy előzés hanem elhaladas. En igy tanultam kb 1 éve a legfrissebb könyvből.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
vmk
tag
válasz trassher #10110 üzenetére
A probléma alapja az, hogy jobbról előzni tilos. Ez pedig előzésnek számít. A cikk szerint pedig - egyben - kivételnek is.
roberto: jobbról "elhaladni" sem szabályos alapesetben, tudomásom szerint.
szerk2: "36. § Párhuzamos közlekedés
(1) Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) - a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve - a külsõ (jobb szélsõ) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak elõzés, balra bekanyarodás, illetõleg megfordulás céljából szabad. Az autóbusz öbölt, az autóbusz forgalmi sávot, a kapaszkodósávot, a gyorsító- és a lassítósávot, valamint a kerékpársávot a párhuzamos közlekedés szempontjából figyelmen kívül kell hagyni.
(2) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két forgalmi sáv van, az elõzés befejezése után a külsõ forgalmi sávba vissza kell térni. ..."
[ Szerkesztve ]
-
vmk
tag
válasz trassher #10113 üzenetére
Itt: "elhaladok mellette".
Az hogy jobbról vagy balról, nincs különbség, előzésnek hívják.
Persze, most már tudjuk: ilyen esetben lehet.
Természetesen ez megint az elmélet és a gyakorlat közötti ellentét.
Illetve attól függ, hogy hogy ítéli meg az ember. Ha azt mondja a rendőr, hogy Te márpedig hirtelen váltottál sávot, akkor bukik a dolog... Mit tudsz tenni? (no offense,tényleg kíváncsi vagyok)De gondolom Te sem úgy tanultad, hogy jobbról bárkit előzhetsz/kikerülhetsz?!
Bár szerencsére nekem sosem volt szükségem arra, hogy jobbról előzzek, sosem jutott eszembe ilyesmi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz trassher #10110 üzenetére
"Egy olvasónk hívta fel a figyelmet a kreszforum.hu-ra, ahol Pető Attila KRESZ-oktató alaposan kitárgyalja a helyzetet. A lényeg:
ha külső sávban előzi valaki a belső sávban szüttyőgő rendőrautót, azzal szabálysértést követ el, tehát egyből lecsaphat rá a rendőr, ezért előzni nem lehet."
Egyébként nem volt egyértelmű a szabály megfogalmazása a párhuzamos haladást illetően, ezért kérték a jogalkotói jogszabályértelmezést aminek az eredménye az, hogy elhaladni lehet de előzni nem. Eddig ezen állásfoglalás híjján a rendőrre volt bízva a szabály értelmezése (muhaha). Ezek után hivatkozhatsz erre az NFM-es jogértelmezésre de a kiadása előtt nem. Vagy fizettél helyben vagy feljelentetted magad a rendőrrel ami után a bíróságnak van/volt mérlegelése jogköre a szabályt illetően.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz trassher #10124 üzenetére
Ja ezt en is hallottam rádióban
Muter írni is akart,hogy jöjjenek ki utcánkban főút mellett lakunk. Aztán leallitottam gyorsan mondom fejezd mar be azt akarod megbuntessenek engemNyilván nem szaguldozok itt de azert indokolatlanul nem fogok pláne emelkedőn(meg utána ) 30al jönni. Aztán itt 10bol 9 et tuti elkapnanak. Átlagban 50-70kozott jönnek. En szoktam olyan 50-60al. Ami itt nem sok mert fullra belátható meg üres a terep ráadásul aszfaltozott. Nincs jobbkez semmi se. Aztán igy nem hiányzik h fotókat csinaljanak.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
-
AMD Power
titán
-
roberto211
őstag
válasz trassher #10528 üzenetére
Mert sokan kezdenek rájönni,hogy nem gyárt olyan tartós fasza autókat a bmw mint azt sokan gondolták ez az egyik.. Másik meg,Magyarországon a bmw-s társadalomba bekerülni inkább szégyen mint elismerés.. És nem az autók miatt hanem a tulajok miatt..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Qru
MODERÁTOR
válasz trassher #10538 üzenetére
Tudom miről beszélsz. Jó szerelőt legalább olyan nehéz találni mint jó orvost. Mire találtam a Hondához rendes szakit lecseréltem. Most kezdhettem előröl a dolgot.
Nekem tisztán városi az 9 volt nem mozgó úttorlaszként közlekedve Pesten. Az első Astra nagyon jó volt megkímélt keveset futott példány de azt sajnos felcsavartam egy fára az M3-ason.
A második egy lefingott darab volt de az is üzembiztos volt azért csak kétszer hagyott ott. Egyszer a leszakadó kipufogó miatt nem lehetett tovább menni vele, egyszer meg az akksi makkant meg. Mind a kettő benne van a pakliban minden autónál szvsz.mod:
zoo8800: Hát igen, nem tudom mi van vele(m) de a városi fogyi botrány. Városon kívül viszont nagyon jól fogyaszt.
peterkeT: 2002-es volt az enyém. És bizony ette az olajat szépen mind a kettő. Az újabbakban már biztos javították. De a B5.5 1,8T is ette alattam (igaz az órájában 372k km volt már).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó