-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
Régebben olvastam itt a moliton gázrugókról, hát ettől kicsit többet vártam bevallom. 3 nap volt a gyártási határidő majd rá 2 napra adták fel. 1 hét után ma érkeztek meg. Minden passzol de végállásban a csillapítás 0. Azt hittem kiugrik a hátsó szélvédő. Lehet ezzel csinálni valamit vagy ez ilyen marad?
Redmi Note 7
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #44558 üzenetére
A típus ok, de ennyiért minden bizonnyal foshalmot kapsz ebből.
Same rules apply!
-
raczger
őstag
válasz trassher #44554 üzenetére
Nekem végállásban is csillapít, sőt, ott már nagyon lassan megy fel. Akkor nem olyan erős a csillapítás a végállásban, ha nagyon fentről engedem már el, tehát ha már szinte teljesen kinyitottam, de akkor sem megy fel durván.
Ha gondolod, levideózom nálam milyen, milyennek kellene lennie.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Kornel
veterán
no.
amik maradtak:AP Sportfahrwerke (-20-50mm/-20-50mm) – 179 500 Ft
plusz első toronycsapágy szett 40k minden esetben.
vagy ugye TRW vagy KYB, a 4 db szerintem 90k környéke.
Valaki ajánlaná bármelyik ültető szettet? minőség, komfort a fő szempontok.
ültetni nem akarok (de ha jobb, akkor a -20 mm beleférhet), csak a gyárinál jobb futóművet -
Snoop-y
veterán
válasz Kornel #44563 üzenetére
Ne ultessel. Futomuvet csinaltasd meg es probald beadagolni magadnak hogy az a kocsi ugy jo ahogy van.
Ezzel a motorral meg ECU-val ez nem sportkocsi. Es piszkalas utan se lesz sokkal jobb.
Amit rakoltenel azt rakjad felre a kovetkezo verdaraNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Kornel
veterán
válasz Snoop-y #44564 üzenetére
jolvan.
szoval sima TRW vagy KYB
sachs-ot elengedem, mindenki szidja a civicben csere után is.
Te mit mondanál?
FSD bekerült már?
ha nem, add nekem, mennyi volt?amugy biztos lesz piszkálva, ezzel az ECU-val is
csak ugy hobbibol
legalabb balint csippes JTD-jét fogjam meg, annyi már elég lesz[ Szerkesztve ]
-
-
raczger
őstag
-
Na megvan az első nagyobb probléma. Elmentem teletankolni a Mercit, 60 liter ment bele kereken, 62 literes a tank. Hazaérek, erős benzinszag ... hát nem folyik alóla, mint az állat? Átálltam egy kisebb lejtőre, ott pár perc után megállt, remélem több nem akar kijönni belőle, még jó, hogy gyorsan párolog. Úgyhogy tankcsere majd, addig meg tankolom a szokásos 25 litereket.
Amúgy előzetes kalkulációk szerint városozós rövidtáv, 14.7l/100km.
-
TaaT
veterán
válasz BigBlackDog #44569 üzenetére
A gyárinál 10 vagy mennyi milliméterrel magasabb gyári rugó, nevezhetjük balkán edition-nek.
Give them hell Ukraine!
-
Skillet
addikt
válasz Snoop-y #44562 üzenetére
enyémet? de azt tudod, hogy nem az én autómról beszéltünk?
egy Nissan Pulsar EXA NX volt a téma.de ha már...
ez a vas is itthon van sacc 8 éve, nincs forgalomba helyezve, pályázásra használja a tulaj.
nagyobbra cserélték a fékeket, meg az üléseket okosabbra.
pályára szánt gumik vannak alatta, állítható futómű...
később kapott egy teljes kipu rendszert, leömlővel, mindennel... meg a nyomáson is emeltek, de csak finoman. 0.8 bar rémlik (gyári 0.5).
hjaaa, meg a géptető is karbon
kellett volna mást is csinálni vele?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
Skillet
addikt
válasz tomiii. #44576 üzenetére
Persze, de abból indult ki a dolog (nem, mert egy nissanból indultunk ki), hogy az enyém nem alkalmas pályára, mert hamar megkotlana.
Mi olyan van a feketében, ami miatt az nem kotlik meg?
A szívó okés, a turbos nem... vagy valami ilyesmi?
Szerintem a fekát sem tartaná alkalmasnak. De majd kifejti.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Kornel
veterán
válasz Brumi˘ #44578 üzenetére
Így se sok van köztünk.
Ha nem lenne chipes, kb. egal lenne.
És ugye én még nem okositottam semmit.
A terv már megvan, csak a kivitelezés várat még magára.Gyarilag kb. így néz ki az erősebbik 1.9 ellen.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #44580 üzenetére
de nekem most csak finom chip van, lesz az még írva, csak a kuplung miatt (meg mert siettünk) vigyázósra lett rakva az a baj, hogy már megszoktam a plusz lovakat, úgyhogy kell valamit megint okosítani rajta. meg ugye úgy lenne egzakt, ha padra raknánk mindkét autót és tudnánk, hogy a te 142,8 lóerős és 177 nyúlmókusos civiced meg úgy, mint az én 157,2 lóerős és 339,4 nyúlmókusos alfám
ma még jön egy beszartok-poszt
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #44580 üzenetére
Azt hittem ennél komolyabb számokkal megy a raccsing itt, így már felmerek majd menni én is. két autó már biztos van a 25 éves technikám mögött.
Mondjuk látom lesznek módosítások, nekem sajna semmi okosítás nincs a motoron és nem is lehet többet kihozni belőle, mint a gyári
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tomiii. #44583 üzenetére
Ez nem versenyautó, nem is lesz az.
Nekem stock is megfelelne, ha nem herelik ki az eu normák miatt a gazpedalreakciot.
Ezért ha már lúd, legyen kövér, 155-160 ps kozott meglesz, az bőven elég, így is sokszor ön és közveszélyes vagyok 😉***Balint: nem is lesz persze, nem is kell. Ha mégis, akkor a lehetőség ott van rá.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #44582 üzenetére
220 ló sosenemlesz, amíg nem turbósítod
No, és akkor a beszartok-poszt:
Szomszéd megvette a Fisker Karmát a Porsche 911 helyett, hogy elférjenek benne családilag. Egész vicces autóipari vegyesválogatott a kocsi. Egy ex-bmw-s tervezte, bmw benne a tükörállító (meg szerintem az ablakkapcsoló is), opel a motor és a kormánykapcsolók. Belül minden bőr, e-h fűtött, de szellőztetés nincs. van benne kb 20 cm2 fabetét, némi alaméneum, a többit tényleg bebőrözték, nettó. ajtók telibe, műszerfal alja-teteje, kardánalagút, minden. csomagtartó alig van, olyan suzuki swift méret talán, csak nem bővíthető és nem kalaptartó van, hanem csomagtérfedél. szóval sílécek mehetnek a tetőre, takarni a napelemeket, merthogy az is van. a hifi elég brutál, az autó nagyon futurisztikus, ugyanakkor pár helyen manufakturális.
képek:[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #44585 üzenetére
Hozod majd talira?
Hozhatod a szomszéddal együtt is, csak majd récsingeljünk egy kicsit a Szerémin!
Vagy, ha ez sem megy, akkor milyen italt szeretsz ésmerre van a garázs(ez már megvan az EXIF alapján) melyik csengőt kell nyomni?Egyébként szép, de inkább érdekes. Szokni kéne egy kicsit a szememnek (mint az új Civicet) ...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #44586 üzenetére
sajnos nem pedig ezt nem sok fórumos gép verné le 100-ig
TaaT: nekem is inkább egy Tesla kellene, kidolgozásra is jobbnak tűnt az.
-
Kornel
veterán
válasz focvis #44587 üzenetére
Shell, OMV gyakorlatilag 99%-ban elérhetőek a 100-as benzinek.
Az osszes auchanban meg ott a 98-as.
Azért jóval előrébb lehet állítani az előgyujtast a magasabb oktanszammal, ami azért nem lenne rossz.
Így is mindig 98-ast vagy 100-ast tankolok.tomiii: szép lehetett ez valamikor 😂
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Kornel #44591 üzenetére
Így is mindig 98-ast vagy 100-ast tankolok.
Mi a francnak?
Shell, OMV gyakorlatilag 99%-ban elérhetőek a 100-as benzinek.
Hát van is áruk MM100 hány tíz forinttal is drágább a simánál? Nehogy azt hidd ez az előgyújtás dolog annyit hoz ám, hogy összefosod magad cserébe fizeted az ezresekkel több benzinköltséget.
Számomra is rejtély, egy 1.8as fűnyíró polgári változatnál minek akarod ezzel szopatni magad, de már nem lepődöm meg semmin -
Kornel
veterán
Mondom vagy ezt vagy azt.
Az auchan 98 pl. olcsóbb, mint máshol a sima 95...
Swift sportba is az ment, mivel a gyári előírás 98+ volt.
Amúgy annál is az egyik "trükk" a gyarilag előrébb állított előgyujtas volt az sx4 110 pacijahoz képest, meg persze par egyéb apróság.
Ha visszaolvasol nem is csak az előgyujtas előreállításátol várok valamit, de ha ezt a pár dolgot megcsinálom, mar érezni lehet majd.
Ha ez valakinek nem tetszik, akkor így járt, semmi új dolgot nem fogok csinálni, ezeket mar mind kipróbáltak, még ha együtt nem is biztos 😉 -
Bögre
aktív tag
válasz Kornel #44584 üzenetére
Általában read only vagyok, de tényleg érdekel. Őszintén, ér szerinted annyit +10-15LE, amennyit elkérnek érte? Ha erősebb autó kell, erősebbet kell venni. Azt a 15LE többletet két nap alatt megszokod (Ahogy megszoknád a +50 -et és a +100-at is. Lexus előtt volt WRX -em is, a 230LE -t is megszoktam és nem éreztem már kiemelkedően soknak) és újra kevésnek fogod érezni, ergo ablakon kidobott pénz lesz. Futómű ugyanez a történet. Teljesen felesleges egy egyébként hétköznapi közlekedésre szánt, nem túl izmos autóra locsolni a pénzt, abban a reményben, hogy sokkal sportosabb lesz, esetleg több élményt ad. Inkább tedd félre az erre szánt pénzt, és vegyél később egy másik verdát a civic helyett/mellé!
-
w333
félisten
válasz Kornel #44580 üzenetére
Felejtsd el ... inkább egy másik autó, soha nem fog úgy gyorsulni mint egy diesel, egy 110LE Golf 3 is odavág neki ... miért ? mert diesel = nyomaték !
140Le és a 174Nm nagyon kevés, inkább egy komolyabb turbot tennék rá !
Nekem volt ugye Pug 406 2.0 HDi (90Le) és 520i ... Hdi -t erősebbnek éreztem !
(#44596) Bögre
Nem a lóerővel van ott a baj hanem a nyomatékkal ... 174Nm amit 4300 fordulaton ad le majd 6300 el is fogy, nekem a Vectra 170Nm de már 2700 -nál megjönn a teljes nyomaték és kb. 5400 -nál fogy el, de őszintén még így is kevésnek érzem, turbót kéne rá rakni de nem ér annyit az egész (majd a köv. autó) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
Szerinted 3-as golfra vagy peugeot 406-ra vágyom? 😂
Elárulom, hogy nem.
Szóval ennek a tükrében teljesen értelmetlen a felvetésred, hogy milyen autó bármelyik is.
Azt is mondtam, hogy ez nem versenyezni lesz, de gondolom nem jutott el odáig.Most ugye van fent egy jó typeR, de meg kéne dobni 1,2M-val legalabb, és akkor még hiányzik róla 2 ajtó...
Ja és még keményebb a futóműve, tehát nem kell.Ezt megtartom első autónak, és emellé majd lesz egy clio sport, colt CZT, vagy civic 7gen VSA, attól függően, hogy mennyi lesz ra. Na azok már mennek is annyira, amennyire nekem kell.
Bögre: igazad van, de ha olvastad nem is azért akarnék alá futóművet, hogy typeR legyen, hanem azért, hogy ne legyen ilyen gokart feeling.
Ha ezt a két dolgot megoldom (futómű és gazpedalreakcio), akkor számomra jelenleg ez az ideális első autó. Neked jó, mert elférsz az is250-be, ha elférnék én se gondolkoznek, hidd el.
Úgyhogy marad ez, szerintem adott esetben 150-200k sem olyan vészes osszesg a futóműre, ha a lengokarokon kívül ugye minden új lenne gyakorlatilag... ugye onnan simán elmegy megint sok évet.
A reflash, kipufogó meg direkt szűrő megáll 230k korul, az se a világ vége.
Ugye jelenleg egy alternatívaja lenne számomra, 8 gen vagy 9 gen 2.2 ctdi civic.
De mondjuk ott is a chippel kellene kezdeni, mert gyarilag az se megy jobban.
És ha hozzateszek +1M-t egy 9gen dizekhez, abból simán kijön egy második sportosabb autó, amit fent emlitettem. 😉[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Ubuntu Linux
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Politika
- Hálózati / IP kamera
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...