-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bögre
aktív tag
válasz stickermajom #32714 üzenetére
Autóba, de feltűnt, hogy 24V -os volt linkelve, köszi.
-
Bögre
aktív tag
válasz roberto211 #32868 üzenetére
Ja tenyleg, Qru pajti nem fekez, igy nincs is mi megfogja.
-
Bögre
aktív tag
Van Lexus 4+ szervizcsomag. [link] Első féktárcsák és betétek cseréje EQMontoya IS-ére 77 500Ft munkadíjjal együtt. Nem biztos, hogy megéri az EBC.
focvis: Nekem is meg Qrunak is ő javított már szélvédőt. [link]
Nonstop és házhoz is megy. Hamar megvan és szép munkát végez. De inkább add el, és jöhet valami V8[ Szerkesztve ]
-
Bögre
aktív tag
válasz Kornel #44584 üzenetére
Általában read only vagyok, de tényleg érdekel. Őszintén, ér szerinted annyit +10-15LE, amennyit elkérnek érte? Ha erősebb autó kell, erősebbet kell venni. Azt a 15LE többletet két nap alatt megszokod (Ahogy megszoknád a +50 -et és a +100-at is. Lexus előtt volt WRX -em is, a 230LE -t is megszoktam és nem éreztem már kiemelkedően soknak) és újra kevésnek fogod érezni, ergo ablakon kidobott pénz lesz. Futómű ugyanez a történet. Teljesen felesleges egy egyébként hétköznapi közlekedésre szánt, nem túl izmos autóra locsolni a pénzt, abban a reményben, hogy sokkal sportosabb lesz, esetleg több élményt ad. Inkább tedd félre az erre szánt pénzt, és vegyél később egy másik verdát a civic helyett/mellé!
-
Bögre
aktív tag
válasz Kornel #44600 üzenetére
A Type-r -rel sarkitva, de arra akartam kilyukadni, hogy ha most nem szereted az autot, akkor 400-500eFt rakoltese utan sem fogod. Nem lesz akkora valtozas, hogy utana nyugodt szivvel azt mondhasd, megerte. Nem veletlen, hogy mindenki megprobal lebeszelni rola.
IS tenyleg passzentos, de nem nagyobb a hely egy civicben sem. Ha legkozelebb kimegyek topiktalira, magadra allithatod az ulest es meglatod.
9g futomuve azert jobb, mint a 8g, en jobban szerettem az egesz autot. (A valto meg hab a tortan, az is jobb, pedig a 8genben sem volt mar szar.) Ha teheted, azert probalj ki egyet, mielott leirod. -
Bögre
aktív tag
válasz Kornel #44603 üzenetére
Ne terpeszkedj! Azert a 90+ meg a tervezett parszazezres fejlesztes kozott van egy 4-5x szorzo, amit egy esetleges eladasnal senki nem fog megfizetni. (A "nagyjabol eldontottem, hogy megtartom" nekem azt sugallja, hogy nem tul eros elhatarozas ez. De te autod, te dontesed. Az IS elado, ha meggondolnad magad )
-
Bögre
aktív tag
válasz Kornel #44955 üzenetére
Én is megmértem, 57cm. Talira hozz fűrészt!
Tsebacsi #44844: Nem tudtam, hogy megválsz tőle Civic-et beszámítasz?Megválok tőle, ha lesz rá jelentkező. Kicsit talán magasra lőttem be az árát, mondjuk erre egy darabig nem kell költeni. (Azon már túl vagyok ) Civicet beszámítok, de csak 9g FL -t.
[ Szerkesztve ]
-
Bögre
aktív tag
válasz Kornel #45052 üzenetére
Szerencsémre nem nőttem nagyra, így kényelmesen elférek.
Viszont a helyedben akkor is eladnám a civicet és vennék egy tepertőt.Btw mindenhol azt írják, hogy a gyár által megadott 0-100 nem valós, valahol 7-8 másodperc között gyorsul valójában. (Ezt még tesztelni akarom )
[ Szerkesztve ]
-
Bögre
aktív tag
válasz z123456789 #45248 üzenetére
Szinten ujraboroztettem az IS-ben a kormanyt (220ekm utan), mert a gyari nagyon kifenyesedett es bantotta a szemem. Nem ott ahol Qru, de szerintem ez is profi munka.
Elotte:
Utana: -
Bögre
aktív tag
válasz Qtya123 #45856 üzenetére
IS250 -ben elég bolondbiztos a menetstabi. Vezetéstechnikai tréningen csak a "pedáltáncot" eljárva (meghatározott sorrendben fék és kézi(láb)fék) tudtam teljesen kikapcsolni és megforogni vele.[link] Ha a gombot hosszan nyomva van csak deaktiválva, bizonyos sebesség felett visszakapcsol. Közúton még soha nem kellett beavatkoznia.
-
Bögre
aktív tag
-
Bögre
aktív tag
válasz szőröscica #47301 üzenetére
Ezzel teljes mértékben egyetértek. Ha anyagilag nem is mindig a legjöbb döntés az embernek a szívére hallgatni, de ha belefér, akkor miért ne!? +1 a bimmerre
-
Bögre
aktív tag
Sziasztok!
Van köztünk ceglédi, vagy bárki, aki Cegléd felé jár a héten és lenne ideje megnézni egy autót?[ Szerkesztve ]
-
Bögre
aktív tag
válasz EQMontoya #50648 üzenetére
Igen, bár még bizonytalan vagyok, de a vevő már megvan rá. Egy CT200h -t szeretnék, de általában a lekérdezett adatok nincsenek összhangban a hirdetett futásteljesítménnyel...
Nem tudom volt-e már, de a totalcar autodna.hu -s cikkét érdemes elolvasni. [link]
A legtöbb CT200h -nál meglepően részletes információhoz lehet jutni vele. (Az aukciós képekhez pl. sérülésekkel és km állással dokumentálva) Fizetős szolgáltatás, de 3-4eFt -ot megér. Miután sikerült megtalálnom az igazit, majd érdekességképpen mutatok 1-2 riportot. -
Bögre
aktív tag
válasz Kornel #50658 üzenetére
Dugóban araszolni biztosan jobb, de legalábbis praktikusabb, mint az IS.
[link]Elmondom honnan az ötlet, aztán szívesen meghallgatom a javaslatokat.
Jelenleg naponta két órát töltök tömegközlekedéssel, ami mástól veszi el az időt, utóbbiból pedig alapvetően mostanában amúgyis kevés van. Autóval ugyanez a mutatvány még feltúrt hungáriával is megvan 80perc alatt. Ezért arra gondoltam, hogy költséghatékonyabb lenne egy CT -vel megoldani ugyanezt. A meló napi 30km (tudom, járjak bringával, de 0 fokban nem élvezem) plusz havi 500km szülők látogatása. Az IS rendbe van téve, csak ha a váltó megkotlik, az fájni fog. Egyelőre ennek semmi jele, de tíz éves és 240.000km van benne, és öregszik. Így az éves 4-500eFt benzinköltséget sokallanám. A banán/majom analógiát kihagyhatjuk, amikor vettem, kicsit több volt a költségvetésem. Egy CT-ben kevesebb rizikót és több józanságot látok.Egyébként vezetett itt valaki már rajtam kívül?
-
Bögre
aktív tag
Allapotfelmereskor kiderult, hogy szivarog az olaj a bal hatso gatlobol az IS-en, illetve az elso gatlok porvedoje szakadt. A hatso gatlokat mindenkepp cserelnem, kerdes, hogy gyari gatlo vagy kayaba keruljon bele? A gyari darabja 97900Ft/db, Kayaba 52900Ft/db. Az autot tovabbra is hirdetem, szoval nem kivanom hosszutavon megtartani. Ki melyiket valasztana? S ha mar csere, erdemes mind a negyet cserelni, vagy eleg csak a porvedoket az elsokon, ha amugy az olajat nem ereszti? Nem okozna gondot, hogy kulonbozo tipusu gatlo van elol es hatul?
-
Bögre
aktív tag
válasz EQMontoya #52075 üzenetére
Ezzel mondjuk nem teljesen ertek egyet. Persze fugg attol is, hogy gyari alkatreszekkel szeretned a karbantartast megoldani, vagy megfelel az utangyartott. Eleg csak a par napja irt hozzaszolasomban megnezni a gatlok arat az IS-hez. Szerintem kornelka a civic ala komplett futomuvet rakott annyibol, amennyibe ket gyari gatlo kerul. Nem tudom az IS200-ban mennyi elelktronika van, de a 250-ben pl. a kulso-belso levego keringetest allito szervomotor tonkrement. Bontottat sikerult szerezni kozel 30eFt -ert. Es ebbol a szervobol lattam benne legalabb 4-et, amikor csereltem. Vagy mondhatnam a gyari fenyszoro 200eFt-os arat.
Azert a civic/golf alkatreszek ara nem egy ligaban van az IS alkatreszeinek araval, amennyire en emlekszem.Mas: Ajandekba szeretnek egy kisebb autoapolasi csomagot, hol es milyen termekeket erdemes venni?
-
Bögre
aktív tag
Néztem, elsőként bontott fényszóróval próbálkoztam amcsiból, ami ugyanúgy párásodott, plusz side marker is volt benne. Szóval erre kidobtam közel annyit, mint a gyári fényszóró ára. Plusz ne felejtsük el, hogy EU-n kívülről 27% Áfa + vám terheli a csomagokat bizonyos érték felett.
-
Bögre
aktív tag
200GBP a gyári gátló, ami ~74k HUF és még nincs itthon. Szerintem nincs akkora különbség, hogy megérje, de azért köszi. Viszont ez sem változtatna azon, hogy továbbra sincsenek a Lexus alkatrészek egy árban a civic/golf alkatrészekkel.
Többieknek is köszönöm, átnézek az autóápolós topikba.
-
Bögre
aktív tag
válasz Remekelek28 #53014 üzenetére
Ne sertodj meg, de a legokosabb, ha tovabbra is ket kezzel fogod a kormanyt. Ha azt hiszed, hogy kepes vagy egy kezzel is egy veszhelyzeti manovert vegrehajtani, akkor menj el egy vezetestechnikai treningre, ahol magad is lathatod, mennyire rosszul gondolod.
Mas: Ez a LED -es kendacsolas a normal izzohoz tervezett fenyszoroba valami uj hobbi? Olvasson mar mindenki utana, mielott ilyen hulyesegre adja a fejet. 100% hogy nem lesz jobb, nem erre lett a fenyszoro tervezve. Ha csak ennyi lenne, hogy veszunk egy kinai (vagy akarmilyen) LED-et, akkor miert olnenek annyi penzt a gyartok a LED-es fenyszoro kifejlesztesebe? (Audi, Merci stb.)
-
Bögre
aktív tag
válasz Remekelek28 #53024 üzenetére
Ebből a szempontból mindegy, hogy hátra van kötve, vagy éppen a szomszéd combján pihenteted, az eredmény ugyanaz lesz.
A baj az, hogy a korábban linkelt cikkben [link] is láthatod, hogy nem érdemes az utólagos LED -et használni fényszóróban, ha nem arra tervezték, mégis erőlteted. (És sajnos nem csak te, hanem még sokan rajtad kívül.) -
Bögre
aktív tag
válasz Jaffa75 #53054 üzenetére
Igen, ez működhet egészen addig, amíg kiszámítható szituációkba keveredik az ember, a defenzív vezetés pedig alap dolog kéne, hogy legyen, nem rutin kérdése. Ettől függetlenül sokkal hatékonyabb és biztonságosabb két kézzel fogni a kormányt, mert amikor valami nem úgy történik, ahogy azt az ember várta, több esélye van kimaradni, vagy jól kijönni belőle. Már ezt az egyszerű manővert sem látom pontosan kivetelezhetőnek egy kézzel. (És ez egy előre látható szituáció volt.) De aztán lehet, hogy csak én, és pár vezetéstechnikai tréner a béna. Peace.
-
Bögre
aktív tag
válasz Remekelek28 #53078 üzenetére
Itt nem az utólagosan átalakított LED-et tesztelték, hanem a gyári LED-es fényszórót, ami jelentős (listaáron is jól látható) különbség...
Egyébként a tények ellenére azt hinni, hogy jó lesz (nem lesz) az utólagos gagyi LED izzó, elég nagy butaság. Akkor jársz a legjobban, ha visszamondod a rendelést/eladod, és veszel egy normális, a fényszóródba illő, minőségi izzót. (Osram Nightbreaker Unlimited pl.)[ Szerkesztve ]
-
Bögre
aktív tag
8 körül lesz még ott valaki?
-
Bögre
aktív tag
válasz szőröscica #58441 üzenetére
Akkor mégis jól emlékeztem. Sanszos, hogy a többiek nem a nemzetutdij.hu -n nézték
-
Bögre
aktív tag
válasz Tsebacsi #59013 üzenetére
Régebben, mikor sokat repültem, az elődjét (QC 15) használtam sokáig, illetve mikor nyűggé vált a cipelése, vettem egy QC 20 -at. Kollegák próbáltak több típust is, de végül maradtak a Bose -nál. Szerintem nem igazán van jobb ennél ebben a műfajban. (Ami még megfizethető)
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban