-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
Akkor csesszétek meg mindannyian
(#45747) Qru
Legrosszabb esetben, ja.
Csak az még odébb van. Nemsokára jön a gyerek, ki tudja mi lesz akkor...
De azt mondta haver, nem para a gyerek... csak az első 20 év necces[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Snoop-y
veterán
A prodrive STI-m volt ugy 4.6 alatt hogy kb 4-5 ezernel leugras a kuplungrol es padlogazas valtasokkal kapaszkodva a kormanyba. Hjam ugye es az alatt van normalis osszkerek.
A nissanom suly loero aranya sokkal jobb volt de meg egy 5 5.5 ert is kuzdeni kellett mert nem tapadt be...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
HoaryFox
őstag
Skillet jó lett a vidi, csak a CL4-es kártya nem tetszett neki, nem tudott mindent kártyára írni, mert kicsi a sebessége. Min. CL10-est vegyél, hozzá és jó lesz
(Pont kimaradt a Veki a bevonulásnál )
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
-
Kornel
veterán
válasz z123456789 #45676 üzenetére
Ha szabad tudni hol csináltattad, és mennyiért?
meg vagy vele elégedve? -
z123456789
addikt
válasz Kornel #45759 üzenetére
Bakánál csináltattam Móváron a Wittmann Antal utcában.
Maszek a szerelőm is, és a fényezőm is. Egy helyen van a műhelye mindegyiknek, már az előző autómat is oda hordtam. A fényező srác csinálta meg nekem. Neked nem hiszem, hogy opció Győr-Moson-Sopron megye, de elmondom.
Meg vagyok vele elégedve, és megnyugtat, hogy látok vele, szép lett, és kavics ellen védve van. Hogy a lakk, meg a fólia mennyit vesz vissza a fényerőből? Nem tudom. De tökéletesen látok vele, faszán látható a csóva éle, ha vetül valahova, illetve az úton is kirajzolódik. Ca. 1 hónapja van meg szóval messze menő következtetéseket nem tudok levonni. Ha szar lesz rövid idő után, akkor tudom hova kell visszamenni.
A fóliát pedig szintén egy itteni cég csinálta. Nekik elég komoly referenciájuk van. Nem kételkedem bennük. Illetve szintén ismerem a srácot régebbről személyesen is.
szabofolia.hu -
Kornel
veterán
-
barnam_
nagyúr
M0-n mértek itt, ahol 110 km/h-s limit van, én olyan 120-130 km/h közötti tempóval jöttem. Számíthatok csekkre? Gyorshajtás kalkulátor alapján csak 140 km/h-tól jön csekk, de nem tudom, hogy a traffipaxos mérésnél is ezt a határt veszik-e figyelembe.
-
-
-
Jaffa75
őstag
válasz barnam_ #45766 üzenetére
amikor sokat jártam arra, akkor mindig óra szerint jártam 130-cal (Focus II), sosem jött csekk! Nem tudom milyen vas van alattad, de egy 5-öt biztos csal, így könnyen lehetsz 10%-on belül... szerintem ne aggódj!
2 hónapja óra szerint 105-tel szaladtam bele a 90-es budafoki korlátozásba (kihangosítóval telefonáltam) - nem jött semmi! Szerintem ne aggódj...
45764#:: szívesen mondanám hogy lenyomná Alonso-t, de akárhogy is nézzük a jelenlegi F1 egyik legjobb pilótája (nem, kifejezetten nem szeretem F.A-t!!)
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Na.
Viszont megvannak a műszaki adatok is.Azért az 1.5 VTEC turbot lehet bevallalnam, 182 PS 240 Nm.
Lehet 2 év múlva veszek egyet, ha jok lesznek a tapasztalatok vele, és 5M kornyeken megáll majd ez is ujan... -
BigBlackDog
veterán
válasz Jaffa75 #45774 üzenetére
3.5-ös V6 szívóbenyás motort minden autóba!
Komolyabbra fordítva a szót én szerintem is ez a helyzet, pl. egy ilyen még mindig tartósabb, mint a mai kisköbcentis turbós benzines konstrukciók. Kicsit túl van méretezve, legalábbis 3.5-ös motorból manapság már nemcsak 204 lovat hoznának ki szerintem. Más kérdés, hogy itatni is kell rendesen, annak ellenére, hogy "csak" 204 paci.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #45775 üzenetére
az lehet hogy "csak" 204 lovas, de a kasztni rég leesik róla, de az még mindig menni fog!
Az amerikaiak is azt mondták mindig a 90-es évek közepe táján, hogy a lóerőt csak köbcentivel lehet pótolni... ekkor születtek a szörnyetegek - Viper V10; Hemi 9.4, vagy mostanában a Dodge Charger Hellcat... ebből alig tudnak annyit gyártani mint amennyire igény van! Én is venném ha ott élnék...(#45776) kornelka: újat ennyiért lehet hogy nem vennék...
- hányan tudják, hogy igénybevétel után illik járatni még a turbós motort minimum 1-2 percig leállítás előtt? Városban megzavarja pöttyet, aztán leparkol... Na ezek valóban nem használnak!- ha normálisan használod lehet hogy elmegy, nem kétlem, de én akkor is a szívó mellet teszem le a voksomat!
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tsebacsi #45777 üzenetére
Nekem nem kell automata.
Annál inkább az 1.5 VTEC turbo.Jaffa: miért nem vennél ujan?
Te járatod be, te használod, te vigyázok rá, ha úgy van, és megratod 10 évig, akkor árban sem lesz többe, mintha használtat veszel, csak hamarabb fizeted ki a vételárban.
Cserébe kevésbé leszel ideg, amikor viheted a használtat állandóan szervizbe.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #45780 üzenetére
Tévedés ne essék, amióta (1 hónapja ) Honda tulaj vagyok csak erősödött bennem, hogy milyen jó autók... (a 90-es évek elején még a fénykorban nem 1-2 CRX-et zavartam le az útról egy 100 NX Nissannal!!)
ha valaha vezettél jó automatát (nem tudom), akkor a Merci W204-et a figyelmedbe ajánlanám... Nekem ez volt automatából az eddigi legjobb amit próbáltam és használtam. (Audi, Citroen mellett)
Meglepne, hogy hogyan vált, illetve sportban akár kettőt is szemrebbenés nélkül visszapakol , azzal a 2.2-es dízellel meg nagyon jó páros! Árban olcsóbban, mint ez a Honda pl... Bár igaz, hogy az új A-B-s merga is 10 gurigál indul, így egyelőre nem kell hogy fájjon a fejem!
Következőre inkább egy 9 gen Civic ami elérhető lesz számomra!
A szervizeknél nem szoktam izgulni, mert mindig megadom ami kell, mégha fáj is...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #45783 üzenetére
Az tuti hogy Hondából nem választanék dízelt (biztos jó, de nem ezért választottam ezt a márkát! ), az 1.8 marad csak benzinből (Type-R-t leszámítva)... A japán vonal többi tagja szépen elesett az elmúlt években, A Toyota a TS óta semmit nem villantott, Mitsu, Mazda szinte semmit, Isuzu és a Suzuki full belpiacos a sportmodellekből A Nissan a Skyline-on (nem elérhető számomra) csak a Z350/370-et hozta, ami egyébként hamarosan még opció lehet! Árban nem olyan vészes, a kérdés hogy belátható időn belül marad-e belőle ép példány?
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #45785 üzenetére
Így van.
Nem megy.
😂Jaffa: Mitsubishi colt CZT, az újak kozul pedig a következő generációs swift sport sem lehet rossz, ha nem kell nagy méret.
Peter: nem hinném.
De az 1.8 is határeset...[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #45788 üzenetére
ezekben meghalsz bakker... annyira kicsik, hogy nincs mi védjen, illetve elég magas építésű mindkét tipped!
Anno egy 1000-es, 3 hengeres turbós Daihatsu-t próbáltam, döbbenet volt a dodzsem érzet és ahogy ment, de a motorház végét majdnem elértem kihajolva! Brutál jó élmény volt az a menettulajdonság! Olyat lehetett volna tolni vele hogy Skillet G4-e állva maradt volna! (nem bántás, az én FD7-em is állva figyelt volna, de a tegnap esti élményed megmaradt! )
-
BigBlackDog
veterán
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #45790 üzenetére
Swift sportom volt, még az előző generáció.
(Amíg el nem lopták)
Teljesen jó volt, hiába magas építésű, simán ment még olyan kanyarban, ahol a civic simán leesik az útról. -300 kg, és sokkal keményebb és sportosabb futómű.
Egyetlen baja volt, hogy az 1.6 szívó kevéske volt bele, de az ujban már 1.4T lesz, 160+ PS-t rebesgetnek.
A colt CZT tényleg instabilabb, de kis futómű tuninggal hozza a swift sport menettulajdonsagait.
Ja és mindkettő 4 csillagos, elég szépen törnek már, hiába kisautók. -
Skillet
addikt
válasz BigBlackDog #45775 üzenetére
Turbót felújíttatni sem akkora tétel ám. A sok kettőstömegűtől jobban félnék.
Amúgy kornelka-val értek egyet. Ha gazdája vagy az autónak, akkor pont semmi baja sem lesz a turbónak.
Ja... és miért nem jöttetek tegnap? Hiányoltalak titeket.(#45790) Jaffa75 G4?
Nem mondod, hogy most már egy 3 hengeres, literes turbo is odab@sz? A tegnapi opelt sem hevertem még ki, és akkor most meg ez?
Mindennek a teteje. Amúgy nem hiszek neked[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
BigBlackDog
veterán
válasz Skillet #45793 üzenetére
Nem is a turbóra gondoltam, inkább az általad is említett, benzinesekben egyre gyakrabban előforduló kettőstömegűre, az egyre szigorodó károsanyag kibocsájtási korlátok okozta fojtásokra meg az egyéb "értéknövelő" fejlesztésekre (pl. aktív bak).
Szabin voltunk, de gondoltunk rátok a Badacsony tetején.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
válasz BigBlackDog #45794 üzenetére
Természetesen egy pohár bor társaságában
(#45793) Skillet: Jazz-be teszek majd valami ütős motort, aztán jól legyorsullak
(#45796) Jaffa75:Na jó, legyen kettő
[ Szerkesztve ]
-
-
gzbotii
veterán
Jelenleg Nagyszebenben vagyok, holnap irány a Transzfogaras. Egezs napos program.
Kar, hogy nem a Corsaval jöttem, sokkal nagyobb élmény lenneWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Skillet
addikt
válasz Jaffa75 #45796 üzenetére
Én erős leszek, ígérem... de adatokat is mondhatnátok már mert a "bitang jól megy", mint gyorsulási adat, nem mutatna jól egy prospektusban sem
0-100 vagy 1/4 mérföld?
Hány lovas volt ez a szekér? Mit lehet kihozni egy literes turbóból? 100 lovat se. És ez megaláz mindenkit?
Beturbózom a 800-as matizt és megcsinálok mindenkit a környéken. Azzal a fostos opelessel kezdem(#45795) Peter.70
Nem kell bele tegyél semmit. Szerintem így is lenyomsz, lassan olyan csodák születnek itt[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever