-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Declare #44647 üzenetére
10+ éves autóval nekem még nincs bajom, ha nem prémiumról beszélünk Persze ha valakinek tv-re, meg bose-re van igénye és hajlandó kiperkálni a prémium felárat a szervizben annak hajrá Nekem köszönöm szépen jó a fapad ülés, manuál klíma, meg a kopó alkatrészek monoton cseréje
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Declare
őstag
minden rohad, rozsdasodik, öregszik, avul, kopik....plane egy nemet, ahol telen feher lesz minden auto a sotol...
raadasul nekem az mar öreg design. Van par auto, ami öegnek mondhato, de a mai napig tetszik...de eleg ritka. E46, E60, S60 volver....meg még tényleg egy pár de ennyi....de akkor sem vennem öket, mert régi....ennyi idö alatt minden elöregszik, kivül belül.
En szeretem az ujdonsagokat, uj technikat, uj designt stb...mas meg az oldtimereket....nem vagyunk egyformak
(#44651) tboy93 itt nem beszelgettünk premiumrol, semmi köze ennek ahhoz, vagy a felszereltseghez, tv vel. navival vagy bose rendszerhez....csak az idöröl beszelek, meg annak a vas fogacskáirol (de akar ezt is nezhetjük....legyen egy full extra e46, tv vel, navival....ma egy fapad golf kb körberöhögi az akkori hypermenö tv-s, navis egyseget.)
Nekem köszönöm szépen jó a fapad ülés, manuál klíma, meg a kopó alkatrészek monoton cseréje -1 , nekem meg pont, hogy baromira nem
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
lenko
aktív tag
válasz tboy93 #44658 üzenetére
Ki beszélt bose-ról?
BMW-ben nem az van, de vw ben sem. Egyébként csapnivaló a bose.(#44657) Mágus2
Van benne valami, mert úgy is tart az oldalpárna, nem széles a háttámla, pont körbefog, kanyarban nem kell kapaszkodnom a kormányba, se könyöklőt támasztani erővel, jobb mint a nagyrecaro tartásra nekem.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
Gyakorlatilag sajnos mindegy hogy bose vagy más prémium márkában használt hifi rendszer. Csapnivaló szinte az összes. Gulácsi Zoli tudna mesélni, a hozzá járó autók 80%-a zsír új bimmer, 3-asok, 5-ösök, annyira ergya a hifi hogy még bot füllel is hallgathatatlan.
-
Declare
őstag
szerintem erdemes lenne volvo reszvenyeket venni....milyen autokat dobal ki most a volvo a piacra
-
lenko
aktív tag
válasz tboy93 #44658 üzenetére
Szerk idő lejárt...
Nekem is volt 88rs 2 fejegységem, DLS szettel, és erősítővel, mégse mentem SQ talira.
Most már nem költök ennyit erre, se kedvem bíbelődni vele, dsp nélkül megy az audio system szett egy szolid audio erősítővel, ez éppen megüti a szintet, bár olykor, néha jobb lenne a szebb hangzás.Egyébként a vw dynaudioja nekem bejön, hangerőre nem egy nagy durranás, de egész hallgatható.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Freeman007
aktív tag
Sziasztok. Remélem jó topik..
185/65R15 téligumiban mi a nyerő típus ? Akár különböző ársávban pl 13-20k huf / db.
Köszönöm előre is."A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
SzlobiG
félisten
válasz Freeman007 #44665 üzenetére
Ez a jó topik.
-
Skillet
addikt
válasz Freeman007 #44665 üzenetére
van gumis topik
megelőztek[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
zoo8800
veterán
Jó a buli ma is
rip and tear, until it is done
-
Integrale
veterán
Kicsit kezdj el kapirgalni a Honda torikonyvben, meg fogsz lepodni, hogy a BMW meg a szaros E30-at reszelgette, amikor a Hondanak mar volt navigacioja (kezdetleges de mukodott), par evvel kesobb mar erintokepernyos es muholdas, TV, ESP, esoszenzor, automata lampa, kanyarfeny, es tarsai szinten. (80-as evek vege, 90-es eleje), 2000-ben mar muhold alapjan vezerelte a valtot es keszitette fel az elektronikat, aaa 4 kerek kormanyzast, futomuvet stb.
Letezik am Legend, Vigor, Azcot es Accord is. Erdemes utanaolvasni az ULEV es SULEV jeloleseknek is.Tetőmikrofonos, aktív akusztikus zajkioltó, választható illatu illatadagoló, hűtőszekrény az utas lábtérben, oldalkamerák az első lökhárítóban, hátsó légzsák, szonáros útletapogató aktív futómű, hengerenként öt szelep, 4WS, szolárteto, masszírozós ülések, fűtött ablakmosó tartály, tolatószenzorok, elektromos kézifék, sötétedő visszapillantók, head-up display, követős tempomat stb, es ezek meg mindig 199X.
E46-rol annyit, hogy van a csaladban 3, egy 320D FL, egy 320D FL elotti, es egy 316, ebbol ketto egy honapon belul terdelt le.
Fl elottinek nemreg lett megcsinalva a hatso futomuve, kiszakadt a helyerol, tipushiba, ket elso ablak hebe hoba nem mukodik, de az meg a jobbik, tavasz elejen bezuhant az ajtoba a jobb oldali, allitolag ez is tipushiba. Ha raterdelsz az ulesre, akkor a foglaltsegjelzo megy a kukaba.
A 320D-nek ki lett herelve a szivosora, hogy ne verje szet a motort, ha torik a tengely, nagy bekesen Munchen fele menet elfaradt a fotengely szijtarcsa, toltes es tarsai ment a levesbe, az auto johetett haza treleren, gondolhatod mennyire volt zsebbenyulos...
Az az auto tobbet van szervizben illetve az ut szelen, mint barmelyik masik. Ami huzza, az a 316i, viszont olyan fapados, hogy faj beleulni. Premium, kozepkat es nincs legrostely hatra? Recsegnek a muanyagok?[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
lenko
aktív tag
válasz Kornel #44662 üzenetére
Pont ezért férnél el az E46 M-Pakettes ülésben, az nem tart ennyire össze(én lötyögök benne a háttámla résznél az ülőlap jobb mint a golfomé), és a combtámasz része is hosszabb.
(#44669) Integrale Mutass egy eladót is...
E46-nál hátsó híd tud rohadni, megoldás? Garázsban tartottat kell venni.
Továbbá 28 ill. 30as szívó benzinest, a többi nem motor.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-v-
addikt
válasz Integrale #44669 üzenetére
gondolhatod mennyire volt zsebbenyulos
Hát igen, olcsóbb lett volna preventatívan előre cserélni, ahogy normálisan illik - lévén ennél közismertebb típushiba 20d-nél (szíjtárcsa) nem igen van .. persze lehet így is öreg prémiumot üzemeltetni, ha szerettek veszélyesen élni A 316i-re meg inkább nem mondok semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #44669 üzenetére
az E46 (meg ugy a 3er) a belepö szintü limuzinja a bmw nek a felsö közep kategoriaban...nalatok ket vegallas kapcsolo letezik....a gagyi sz@r es a premium (jelentem van olyan is, hogy jo, jobb, megjobb...stb...de nem kezdem megint )
Ha ilyeneket hasonlitasz, mint Honda Legend, akkor a bmw böl is 7 er/ 5 er t hasonlisd illetve csak csendben jegyzem meg, hogy a bmw group hoz tartozik a rolls royce is...ha mar premiumozni akarunk
Mindenesetre eleg perfekt vagy hondabol
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Declare #44672 üzenetére
Legendet nem hasonlitottam semmihez, csak a korabbi kijelentesre reflektaltam.
A BMW ha tetszik ha nem, egy preimum gyarto, ami meglatszik az arcedulan, az apro finomsagokon, es az alkatreszek aran is, na meg persze a szervizen.
A 3-as nem felso kozep, hanem kozep (D szegmens) elobbi kategoriaban az 5-os van (E szegmens) a 7-es pedig F.rvilike: Egyik 320D-n volt cserelve 2 eve, a masikon nem, ez teny. A veszelyesen eles az O dolguk, nem vagyunk napi kapcsolatban, csak nagyapam Peugeotja es a Lancia egy kalap szar,csak akkor jok, amikor szervizben van a BMW...
316-ra, marmint a kicsi motorra, az Irorszagi adozas miatt van szukseg.lenko: nem rohadasrol van szo, hanem repedesrol, es kiszakadasrol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Declare
őstag
válasz Integrale #44673 üzenetére
a BMW meg a szaros E30-at reszelgette, amikor a Hondanak mar volt navigacioja (kezdetleges de mukodott), par evvel kesobb mar erintokepernyos es muholdas.....,Letezik am Legend, Vigor, Azcot es Accord is
A bmw nel meg 7 er, 5 er az E30 az a 3er.... csodalkoznek ha a 7er/5er ben nem lettek volna ugyan azok az extrak kb
amugy olvasd el a volvos TC cikket, amit linkeltem...tetszeni fog...ott még a parkoloör es a parkolo hely is premium kb...ha nincs benne 30x a premium szo egyszer sem....
(amugy a 3er hibasan van a wikipedian kategorizalva es arra neztem ra gyorsan, de valoban közep kat. [link] )
-
Snoop-y
veterán
Mondjuk az MK8 civic alatt ha normalis futomu lesz (es itt nem rallye vagy palya cuccra gondolok csak siman egy jo minosegure) azt meg fogja erezni. Gyarilag botranyosan szar a futomuve a civic-nek
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #44680 üzenetére
Ez elég meddő vita, nem nagyon tudnánk olyan gyártót felhozni szerintem, aki előremutató konstrukciókkal, újításokkal ne lendített volna sokat az autóiparon vagy ne alkotott volna ikonikus autókat.
Snoop-y: de még a Type-R-nek is.
Nem lennék meglepve, ha a 160 lovas MX-5 NC megenné egy kanyargósabb pályán.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
w333
félisten
válasz Kornel #44683 üzenetére
Képen ... LOL !
Már akkor mondtam neked mikor megvetted hogy gyenge lesz, semmi élményt nem ad (régi Civic szerintem sokkal nagyobb élményautók voltak) és ezt úgy mondom hogy megszámolni nem tudom hány ilyet vezettem, az i-CDTi sokkal jobban megy mert nyomatékos az 1.8i inkább egy sima széria autó !
Ha élményt akarsz akkor valamilyen Diesel + chips ... ha pedig benzines akkor valamilyen turbós 1.8T (pl. Leon) vagy szívó 2.5 V6 innen kezdődik az élmény, ha feje tetejére állítod a Civic -t akkor sem lesz soha olyan amilyet szeretnél ... rakj rá egy komolyabb turbót és jó lesz !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
válasz Declare #44680 üzenetére
Tudom, hogy melyik BMW melyik szeria, de akkoriban az E34-ben nem volt ilyesmi, de meg az E32-ben sem, eloszor az E38-ban volt navigacio.
A Hondas peldak akkoriban nagyon egyedulalloak es innovativak voltak, nagyreszuk csak Japanban volt hasznalhato extra (pl a muhold/helyzet alapjan vezerelt valto)
A szoval az a baj, hogy minden szarra raaggatjak, es a luxus szinonimajakent hasznaljak, holott csak egy kis plusz a kommerszhez kepest. Ezert irtam multkor, hogy almat almaval, Egy E46-ot a B Vectrahoz lehet merni, ha mind a ketto tok alap, akkor is tobbet kapsz a bimmertol, nem kell egybol masszazsulesre gondolni, foleg, hogy a luxus kategoria (Rolls, Bentley stb) sokszor meg kevesebbet is ad mint mondjuk egy 7-es.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #44686 üzenetére
"Egy E46-ot a B Vectrahoz lehet merni, ha mind a ketto tok alap, akkor is tobbet kapsz a bimmertol, nem kell egybol masszazsulesre gondolni, foleg, hogy a luxus kategoria (Rolls, Bentley stb) sokszor meg kevesebbet is ad mint mondjuk egy 7-es."
Persze, mert nem a navigáció, vagy a masszázsülés (ami már az Astrában is elérhető) teszi a luxusautót.
-
nagyúr
Kornél bámmeg adok kölcsön, de vegyél már valami erőset (ne páleszt )
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!