-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #278172 üzenetére
Igen, a Model Y sem csökkentette jelentősen az Enyaq és hasonszőrű SUV-ok árát.
A 3 viszont simán veszélyeztet(het)i a kompakt 1.5 TSI suvokat/hatchbackeket. Árban hasonló, hosszú utakra nem feltétlen ezeket veszik jellemzően és mind közlekedés, mind fun szempontjából jobb a Tesla, árban pedig közelít.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #278186 üzenetére
en is mar nagyon le akarom zarni ezt az auto kerdest, oktober kozepere idozitem ezt, ha csak nem jon szembe valami brutal vetel, akcio. addig szinte minden heten utazok, rendezvenyeken vagyok, nem lesz idom foglalkozni vele, meg nezegetni. hatha addig alakul valami az 1.5 Tsi piacon, a teslara meg nem allok keszen. viszont a lizing miatt barmikor visszaadhato az auto, ha ez mondjik valtozik 2 even belul
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz brumi1024 #278203 üzenetére
3 fő tényező:
1. itthoni saját töltő hiánya
2. lehet, hogy van a mélygarázsban töltő, de nem terveztem garázshelyet bérelni, ami talán +100 EUR
3. az igazi a long range lenne, ami mégse 44k eur, hanem 52, ezt már jelenleg túl sok lízingelni.ha ebből valamit sikerül kihúzni a következő években, pl vagy én keresek 20-30%-kal többet, vagy a csajom is elkezd dolgozni, akkor meg simán visszaadhatom a lízingelt kocsit és átülhetek a teslába. szóval alapvetően anyagi okai vannak
szerk: illetve a csomagtartójával nem vagyok kibékülve. de azért futok egy karikát garázsügyben, lehet rosszul emlékszem az árra, illetve a töltés költsége is érdekes lehet. pl. a casco is olcsóbb egyébként ha garázsban tartod az autót.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
válasz grizlisandor #278199 üzenetére
Hülye példa, megölök valakit, de nem veszem át a tértit az értesítésről, akkor a kézbesítési vélelem miatt az is megszűnik?
A kézbesítési vélelem épp az ellenkezőjéről szólna, azaz hogy ha nem sikerül kézbesíteni a tiltást, akkor 5 nap után kézbesítettnek veszik. Viszont ilyen-olyan kifogásokkal ezt meg lehet dönteni, ebben az esetben a külföldön tartózkodás volt ez az ürügy, amit a bíróság elfogadott. Valószínűleg nem kellett volna elfogadni. Bár folyik ellene más is, lehet ez csak egy csepp a tengerben.
A drága autó nem is az övé, ez is egy furcsa helyzet. Itt jöhetne ugye a valamilyen arányos büntetési összeg, de szvsz sokkal jobb az a módszer, ami a videóban elhangzik, hogy pénzbírságon felül kötelező továbbképzésre kell mennie, mert úgy a saját idejét veszik el a tettesnek.
Az is egy furcsa dolog, hogy külföldön vezethet tovább, s csak Magyarország területére vonatkozik a tiltás, gondolom mert itteni törvények alapján ítélték el. USA-ban is van ilyesmi, pl hogy csak az egyik államban vagy körözés alatt. Nagyon speciális ez az eset.
Szvsz amilyen barom, külföldön előbb-utóbb megüti bokáját, ha ott is így vezet, s jóval keményebben fogják szankcionálni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
krono.
tag
válasz lezso6 #278192 üzenetére
Ráadásul (szerintem) nem is gondolja annyira rosszul, mivel az is erőteljes biciklis infrastruktúra pusholás után, valami 10-15 év alatt alakult ki ott is. Amúgy pedig az M3 pótló buszsávát miért ne adhatnák fel a bicikliseknek? Én sok változást nem véltem felfedezni azóta.
Imádom az autózást, de az élhető várost nem a jó autós közlekedés teszi azzá szvsz... Legyen egy jó alap autós infrastruktúra is, de ha nem építenek bicikliutakat amíg nincs elég biciklis, aki meg biciklizne, nem ül biciklire mert nem akar a 4 sávos vácin tekerni, addig sosem lesz változás. Persze sokak ennek örülnek, én pl. nagy bubi felhasználó lettem, olcsó, gyors, és melóból ha megyek valamerre jók a bicikliutak is.
-
válasz krono. #278207 üzenetére
Kell a bringaút, csak nem ebben a formában, mert ez csak látszatintézkedés, ami leginkább arra jó, hogy összeugrassza az autósokat a bringásokkal.
Pontosan. Pl a nagykörúton belül már rég behajtási díjat kéne szedni az autósoktól. Csak ugye ez rövidtávon politikai kockázat. Lásd a Lánchidat, ahova felengedik a Szent Taxisokat.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
macilaci78
nagyúr
válasz lezso6 #278208 üzenetére
A Lánchídon mindenki szabályosan közlekedhet, aki a buszsávot használhatja, mert azok buszsávok. A taxisokra köpködünk, de a motorosok, robogósok is mehetnek ott. Érdekes módon ők a legtöbb Lánchíddal kapcsolatos felsorolásból kimaradnak.
Nem értem, miért, pedig nagyon sok fórumon jobban szidják őket, mint a taxisokat.Egyszerűen Budapestnek az a nagyon nagy átka, hogy nagy, nagyok a távolságok. Nekem 10 km a munkahelyem és a lakhelyem közti távolság, ez mondjuk egy fél órás tekerés. Ezt sokallom, de a google maps inkább 37-40 perccel számol. És ugye a kerékpárt ki kell hozni a tárolóból, fel a garázsszintről, munkahelyen levinni a tárolóba, tehát az már bruttó 45-50 perc. 50-60 perc alatt megvagyok BKV-al, időjárástól függetlenül utazok és ha nincs narancsérlelő meleg, akkor izzadságmentesen. És nekem csak annyi az emelkedő, hogy át kell mennem egy hídon.
Az sem nagy segítség, hogy például az 1-es villamos bizonyos kocsijaira felvihetem a bringát. Ami nekem kényelmes méretű bringa, az nem fér el a villamoson. Persze az külön öröm, hogy a kerékpárszállításra kijelölt helyhez tartozó ajtónál ott van középen a kapaszkodó, tehát felvinni sem tudom. De ha lenne is hely felvinni és elhelyezni, akkor is még meg kellene küzdeni az utasokkal 8-8:30 és 16:30-17 között, hogy ugyan már, tegyék lehetőve a fel- és leszállásomat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tboldi
nagyúr
A mai Műhelypornóban MiTo van, már két kommentet is írtam hozzá, de egyiket sem látom ~1 perccel az elküldés után. Valaki szorgalmasan törölget?
Az elsőben belinkeltem azt az útmutatót, amit a tulaj említ, a másodikban csak utaltam rá, hogy merre található.[ Szerkesztve ]
-
válasz macilaci78 #278209 üzenetére
Hát, lehet még a buszt se engedném fel, s lehetne gyalogoshíd. A taxisok csak azért visszatérő téma, mert szent tehenekként kezeli őket mindenki, nem magukkal a taxisokkal van baj, hanem hogy felmehetnek.
Gondolom nem a körúton belül élsz, mert a BKV csak ott igazán jó, azon kívül már egyre rosszabb, ahogy mész kifelé.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #278212 üzenetére
Amióta az elsőt írtam, azóta 2 is kiment. Mármint másoktól. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz lezso6 #278213 üzenetére
A Hungárián kívül élek és dolgozom. Voltaképp igyekszem úgy élni, hogy a nagykörúton belül ne legyen dolgom, sem a budai oldalon az Citadellától Északra.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
válasz krono. #278211 üzenetére
Leírtam: minimum behajtási díj, hogy csökkentsék az autósforgalmat, hogy elférjenek a bringások, s akkor nem kell megvédeni a bringásokat
migránsfallaloszlopokkal. De a legfontosabb az a normális tömegközlekedés, pl bizonyos felüljárók lebontása, villamosvonalak visszaépítése stb. Ezzel egyeütt szinte kb automatikusan jön a bringás utópia.[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz macilaci78 #278216 üzenetére
Én anno a 2000-es években Rákosborzasztó külsőről jártam be az V. kerületbe középsuliba. A BKV halál (a 61E hangulatáról még a Belga is írt számot ), így maradt a vonat, s úgy már nem 1.5 óra volt, mire beértem minden nap reggel. De a vasúthoz akkoriban nem volt busz, így csak akkor értem be vele hamarabb, ha valaki kivitt hozzá kocsival.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
diegho
nagyúr
válasz radi8tor #278178 üzenetére
Nekem eddig jó a normál ülés, igaz 2 óránál többet nem ültem még benne egyszerre.
A zörgés nálam is néha van, néha nincs, de megnézzük majd pontosan honnan jön és jelzem is majd a szervizben.
Amit az előbb észrevettem, amikor messziről láttam az autót, hogy középen valami lóg lefelé az alján, majd megnézem mi az, mert messziről nagyon szabályos négyzetet láttam.Amire nem jöttem még rá, hogy ha meleg van az autóban, beülök, elindítom, akkor miért kapcsol klímát? Van ennek valami beállítása?
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #278209 üzenetére
Miért nem roller? - szerintem nagyon jól állna Neked
-
brumi1024
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #278222 üzenetére
Másodjára úgy írtam, hogy "a mitoregister.com-on található", esetleg próbáljam meg úgy, hogy, "a MiTo Register oldalán"?
szerk.: Már látom, ravasz.
szerk. 2: Az eLUM-os hsz is eltűnt.
[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
-
szőröscica
addikt
Uj szintre emeltem az automosas esovonzasat. Be sem fejeztem a kozmetikazast, mire elaztam Lemostam az Octaviat, hazagurultam vele, es gondoltam itthon meg kifaszazom kicsit. A felniket atvakartam, es elkezdtem felvinni a gyorsviaszt is - az auto felevel vegeztem, mire a semmibol jott a zapor. Most varom, hogy elalljon, szarazolom a kezeletlen teruletet, es befejezem a viaszolast. Aztan meg a gumikat, matt muanyagokat atkuldom blackouttal.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #278231 üzenetére
Egyébként lehet, hogy nevetségesnek tűnik az egyszeri videónézőknek, de tényleg hasznos mindaz, amit itt összegyűjtöttek. Főleg a váltókra vonatkozó guide-ok.
-
szőröscica
addikt
válasz tboldi #278225 üzenetére
Egy egyszer facebookon megjegyeztem teljesen kulturaltan, hogy a Lendvai Zsolt cikkei szinvonalban, szohasznalatban alulmuljak a tobbi kollegaet. Orokre kitiltottak, de olyan szinten, hogy nem is talalom Fb-n a Totalcar oldalat.
Azota olyan szar irokat sikerult szerezniuk, hogy a Lendvai cikkeket visszasirom a kazincbarcikai hasznalt autokrol. Videos kontent is gyenge - ahova az allam beteszi a labat, az sajnos eluszik. Egester podcast is dogunalom. Azt nem ertem, hogy Karotta miert adja meg a nevet, arcat ehhez az egeszhez.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diegho #278219 üzenetére
Az a négyzet alakú valami az alsó motorburkolaton levő légterelő lesz ami a váltót hűti.
A klíma meg ilyen, Auto üzemmódban nyáron bekapcsolja a kompresszort.
Még nem próbáltam, mert engem nem zavar ennyire ez, de szerintem ha kiveszed Auto üzemmódból a klímát akkor nem fogja folyton bekapcsolni.
Olvasd el a leírását. Pár napot megéri rászánni az olvasmányra.⭐ Stella
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #278234 üzenetére
Ó, engem a Móvár Press fb-oldaláról tiltottak le, amikor anyum baleseténél merészeltem halkan megjegyezni, hogy nem Seat, hanem Lancia. De a blokkolásom után érdekes módon mégiscsak Lancia lett.
Azt hozzá kell tegyem, hogy az egyik általános iskolás osztálytársam viszi az oldalt, ezek szerint nem kedvel.De amúgy az autóvizsgálatos Varga Tibor egyik jazzes videójánál is eltűnt egy hsz-om a 2-ből, amiben azt írtam, hogy felesleges az olajbetöltőbe nézegetni, a szelepfedél rácsos kialakítása miatt nem lát szinte semmit. Vele ellentétben én már fogtam a kezemben az említett alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hombre[EU] #278197 üzenetére
Nincs ilyen, vagy ha van szolj. Nalunk is automatan csatlakozik.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
tomszli11
tag
válasz radi8tor #278131 üzenetére
Néztem a tárcsákat és a felni kupak alatt, de nem melegszik egyik se jobban mint a másik (lézeres hőmérővel is néztem).
Autót megemeltem és próbáltam tolni húzni a kereket de nem kluttyog. Viszont a jobb oldali kicsit jobban fog kevésbé forog, mintha a fék fogna be. Ez is utalhat csapágyra? -
OPiiPO
addikt
válasz radi8tor #278184 üzenetére
Véleménye mindekinek lehet, de tekintve hogy Almássy volt Tarlós egyik közlekedési főembere fura lett volna ha bármi pozitívumot is talál a mostani helyzetben.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
Új hozzászólás Aktív témák
- Peugeot, Citroën topik
- NBA és kosárlabda topic
- Vallás
- Kés topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós kamerák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Yettel topik
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen