- Windows Insider Program
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Proxmox VE
- Windows 8 / 8.1
- Windows 10
- Milyen program, ami...?
- Vírusirtó topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz Bondix #278382 üzenetére
Ez az az árszint, ahol csak rosszul járhatsz. Venni ebben a árkategóriában hibátlan állapotút nem fogsz, kevesebb fogyasztást kisebb kasznival, meg korszerűbb motorral szerelt autóval érhetsz el, illetve a kevesebb ló is garantált.
Én is tartanám, nincs mibe átülni, ami egy Swift.
Vagy venni egy olcsó C-Zerot vagy Pug Ion-t.
Sportos, keveset fogyasztó, olcsó autó nem igazán van.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz 6030D #278404 üzenetére
Valójában arra gondolok, miért nem viszi el a közterület felügyelet a lopós autóval?
Parkolási bírságot, kerékbilincset gyorsan osztogatnak.(Kétszer szoptam miatta, ma én vagyok az ügyeletes hisztike. )
Szerk: Gondolom, pár tízezer másik embernek is elrabolt 10 percet az életéből.
Biciklis főpolgármester.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #278332 üzenetére
Bocsi, erre elfelejtetttem válaszolni.
Az elsőből nem volt, a többiből igen. Létezik S valamennyi verzióból, meg JCW is az F54-ből*, de fenntartásügyileg nem biztos, hogy be merném vállalni.
*Annak már csak a hátsó szekrényajtaja maradt meg, oldalt normál 2+2 ajtót kapott. Pedig az R55-ben pont az tetszik, hogy baloldalt 1, jobboldalt 1+0,5 ajtó van.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
A szerződésbe beleírattam, hogy javításra, forgalomban tartásra veszi. Ezt előzőleg a telefonban is kikötöttem, a hirdetés is tartalmazta.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bondix #278386 üzenetére
Ha a mostani Audid rendben van, "költségmentes", a fogyasztás miatt ne cseréld le.
Az 1.9 tádé sem rajong a sűrű rövid utakért, benne van a világon minden km is, ki tudja, mi jöhet elő legközelebb egy 20+ éves VAG-on?
Ami pedig szép, megvigyázott példány, az már inkább a 1,5 milliós ársáv fölött van.A benzinkúton hagyott összeg tervezhetőbb, mint a szerelőnél egy ilyen idős akármilyen kocsi esetében.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #278410 üzenetére
Ettol o meg nem fogja atirni ha nem akarja. De ez nem a te gondod szoval mindegy.
#nincsbennetarcsi
-
#214
tag
válasz macilaci78 #278410 üzenetére
Mit befolyásol egy ilyen kitétel az adásvételiben?
-
macilaci78
nagyúr
Ha bontásra adtam volna el, akkor ahhoz kellett volna kérnem bontási jegyzőkönyvet. Az utóbbi pár hónapban jelentősen átalakult ez az ipar a MOHU okán, elég jelentős utánajárást kívánt volna.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
#214
tag
válasz macilaci78 #278414 üzenetére
Miért neked kellett volna ezeket intézni? Onnantól, hogy ti megírtátok az adásvételit és lejelentetted, neked a felhasználási cél majdhogynem irreleváns, nem igaz? Ha bontani akarja, akkor a papírozását neki kell intéznie.
Nem kötekedni akarok, csak aktuális lehet nekem is a téma a hetekben, és mi a leendő vevővel sima adásvételiben egyeztünk meg.
-
macilaci78
nagyúr
Nem értek hozzá, nálam okosabbat kérdeztem, ő mondta, hogy írassam bele.
Sima adásvételi volt ez is, 4 példányos indigós, gondolom,l papír-írószer boltban vette.Az okmányiroda gond nélkül kezelte, ami után a Nemzeti Útdíj ügyfélszolgálata gond nélkül vezette át az új kocsira a pályamatricát. A biztosítás lemondása is megálltegy e-maillel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tboldi
nagyúr
#MiTonapifogyi
11,52 lett, 2/3 város, 1/3 autópálya, klíma, esetenként több személy. Humbug a csipszelés utáni csökkenés. -
Bondix
tag
válasz macilaci78 #278411 üzenetére
Néztem 200-2001 golf 4eseket 1.4-1.6 de kb mindegyiknek valami baja volt meg nagyon szidják azokat a motorokat.
Hát lehet ezt a sors is így akarja, hogy velem maradjon amúgy is nehezen válok meg tőle -
válasz tboldi #278417 üzenetére
375km, sok rövidtáv és 150km autópálya, 3 felnőttel (250kg) gps 130- al, fogyi 7,4 nem jó, de nem is tragikus
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#214
tag
válasz macilaci78 #278416 üzenetére
Amennyire én tudom a megjegyzés rovatnak pont annyira nincs jelentősége Magyarországon, mint a beírt vételárnak. Esetleg egy hibalistát (már, ha van) érdemes írni, de nem tudom ez mennyire lehet bizonyító erejű egy későbbi peres ügyben.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bondix #278419 üzenetére
Ha Golf4, akkor 1.6 szívó benzin. De mindenképp rá kell szánni az alapszervizt, kitisztítani, ahol kell. És a fene se tudja, mennyire eszi a rozsda, beázik-e, tákolták-e, stb.
Azért írtam, hogy egy ismert eléletű, ismert hibákkal rendelkező, vagy épp rendbe szedett autó ebben a korosztályban biztosabb pont, mint egy ismeretlen kortárs.1999-es B5 Passat 1.9 PDTDI, 116 LE motorral, 400k km valós futással, 3 hete még ez volt. Tavasszal vezérléscsere, de a motor már kehes volt. Alacsony fordulatról nyomva füstölt, alapjárat ingadozott.
Feleségemmel és a szerelővel megbeszéltük, hogy rászánjuk a motorgenerálra a pénzt, mert amúgy rendben van a kocsi, a bódé nem rohad, bennünket kiszolgál. Ez a vezérléscserével 700k-1,5 mFt közé eshet attól függően, mit találnak még bontás közben a biztosan cserés hidrotőkék mellett.
Nameg 5 szezont futott nyári gumik, 5 szezont futott téli gumik a garázsban, tehát cserések.Lehet, a sors akarta, hogy összetörjem, a javításra, gumizásra, generálra szánt összeget megfejelve vettünk egy 2017-es Kia Ceed kombit 1.6 CRDi 136 lovas motorral.
Egy idén 24 éves autóból ültünk át egy 6 évesbe, ugyanúgy kombi, dízel, manuális váltós, halogén lámpás, klímás, stb. Kb a dupljába került, mint amit a balesetet megelőző állapotú Passatra kellett volna költeni. Nagyon szerettem a Passatot, olyan volt, mint egy kényelmes kabát. A Kia ezt nem tudja, de kiszolgál. A nézelődéskor minden érzelmi dolgot elengedtünk és racionalizáltunk. Még a carsharing is felmerült az autótulajdonlás ellenében.
A szempontok: fiatalabb az átlag életkorú magyar autónál, kombi (esetleg SUV), dízel, manuális váltó, férjek el benne, férjen el a garázsban, klíma, elektromos ablak, racionális fenntartási költség. Nézegettünk b6-os Passatot, Lagunát, Megane-t, Mondeo-t, Superb-et, meg ezt.Ha nincs lehetődéged előre lépni, akkor tankold az Audit, amíg megy, aztán dobd el.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
szőröscica
addikt
válasz macilaci78 #278422 üzenetére
Viszont az 1.6 szivo benzin se fog varosi uzemben sokkal kevesebbet enni.
-
macilaci78
nagyúr
Hibalistát nem írtunk, a hirdetés mindent tartalmazott. Ilyen volt, ilyen állapotban lett eladva. A szerelő udvarán állt a kocsi, ahova amúgy olajcserére vittem volna a baleset reggelén. A vevő pár perccel előbb ért oda, mint mi, váltottak pár szót, de az utasteret mi nyitottuk ki. Ha vitás helyzet állna elő, szerintem jönne tanulnak a szerelő.
De olyan nyomott áron ment el a kocsi, hogy 2-3× annyi lóvét is simán ki lehet belőle árulni, ha mégis elbontaná.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz szőröscica #278423 üzenetére
Nem, de nem kotlik meg olyan hamar, mint az 1.9 TDI, vagy PDTDI.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Arcképgyáros
Nekem a Golfom 1.6. Én lekopogom, 10 év + 120k megtett km alatt nem költöttem rá szinte semmit ami becsúszós probléma volt. Most igényli a ráköltést. Lengőkarok, gyertyák, vezérlés stb.
Meg is kapott mindent.
Fogyasztás 6,8 - 7,2 szokott lenni. Nem klímázva jó időben 6,5.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #278434 üzenetére
Az a jó a vízszintes esőben, hogy egyszer édes egyszer sós. A 13 foknál melegebb időt Olsoban hagytuk, de nem bánom.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
-
Szoszo94
őstag
válasz Szoszo94 #277216 üzenetére
Megjött az
ajánlatpénz. 28 Mátyás landolt a számlán, ami egy utángyártott lökhárítóra is kevés, hát még a rács, fényezés, stb. 40% avultatást írt egyébként a kárfelmérő a papírra.
Következő lépés, hogy lehet belőlük legalább annyit kicsikarni, hogy nullán legyek? Bontott lökhárító drágábban megy egyébként, mint az utángyártott.Egyébként csak pénz jött, se mail, se semmi más és még online sincs lezárva az ügy.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Most, hogy a házépítés folyamata a végéhez ért, szeretnék egy autóbeállót építetteni még a tél beállta előtt - az lenne a kérdésem, hogy kb. mekkora lenne az ideális méret két autó számára? 6 vagy 5.5 méter széles x 5 méter mély, illetve a belmagasság 2.2 illetve a legalacsonyabb pontján 1.7 méter magas - lapos tető, annyi lejtéssel, hogy hó/csapadék ne jelentsen problémát.
De szívesen fogadok észrevételeket, tapasztalatokat.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Petyyyyy
addikt
válasz brumi1024 #278433 üzenetére
Nagyon baba.
(#278435) Qru - De hogyan ha nincs tarcsi Mondjuk hátszél az lenne, úgy oké
üdv, peti degecrőlA múltkori autóztatás nem volt az igazi, ahogy beszéltük is párakkal a talin. A feltevésem jó volt, tényleg kapufa a jobb hátsó féknyergem. Kb. zéró kézifék, cserébe ha behúzom és kiengedem, nem áll vissza alaphelyzetbe. Csáposon visszaállítottuk kézzel, azóta nincs kézifék használat és érezhetően könnyedebben megy a gép.
Szóval tud a háromkettőrettenet jobbat is.
Megjött az új nyereg. A drágábbat választottuk, mert nincs kedvem maszatolni, csak legyen már jó. 57K - ha a régit leadom -20K. Holnap szépen lefényezem a garázsban.Vízállás jelentés...
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
macilaci78
nagyúr
válasz gzbotii #278442 üzenetére
Itt kérdezd meg. 2 autónak szeretnéd? Mi lesz még ott? (Kuka, motor, bicikli, talicska, fűnyíró, akármi?) A féltető széleinél pár oszlop, vagy valami oldalfal is lenne?
Az 5 méter mélység szerintem kevés. Egy kombi 4,5-5 méter és még nem kellett elmenni előtte-mögötte.
Világítással készülj. És ne a kocsi fölött legyen, mert a kocsitető mindennek árnyékol. Sem az utastérben nem lesz rendesen fény, sem kerékcserekor, vagy a motortérben matatva. Ez lehet akkus, mozgásérzékelős, távirányítós megoldás is.
Kutya van-e, lesz-e? Érdemes lehet térd/combközép magasságig körbekeríteni, hogy ne ugrálja körbe, ne vizelje le.
A tető alá tehetsz valami dobozolást, polcot, konzolt. Sok dolgot lehet itt tárolni, pl tetőbox, tetőcsomagtartó, pótkerék, kerti szerszámok, slag, palántakaró...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
gzbotii
veterán
válasz macilaci78 #278444 üzenetére
Igen, elsőből kimaradt - két autónak kellene.
Három oldalt szeretnék neki. Valamilyen áramforrást mindenképp, közelebbről valami elektromos/plug-in autóban gondolkodom, meg amúgy is - egy sima 12v akut is kell néha tölteni + mostani autómban is van 220v-os előmelegítő.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
dellfanboy
őstag
válasz macilaci78 #278444 üzenetére
csirkehalo kell, fullon, nehogy a nyest bemenjen, vagy esetleg egy macska a tetore piszkitson
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
Alusky
aktív tag
válasz gzbotii #278442 üzenetére
5 méter kevés, egy átlagos régi kombi is 4.5 méteres, akkor marad 25-25 centi előtte, mögötte, nehéz körbejárni meg centizni kell. Az inkább 6 méter legyen.
Szélességre meg annyi, hogy ha teljesen nem is, de háromnegyedig ki lehessen nyitni az ajtót. A szabvány parkoló 2.5 méter széles, akkor az 5 méter két autóra + a melletted lévő kocsik sem a vonalon állnak (jobb esetben) tehát van hely oldalirányban egy 30-40 centi ott is oldalanként akkor 5.6-5.8m, úgyhogy a 6 méter az szerintem jó lesz szélességre is.
A legalacsonyabb pontja legyen akkora, hogy a fejed pont ne verd be, az lehet 1.8 lenne inkább célszerű. A holt terekbe meg beférnek kis szekrények a szerszámoknak a falra. Ha gumiszettet meg ilyeneket is tárolni akarsz akkor viszont +1 métert bele kell toldani valahova. Akkor meg már befér melléjük egy kisasztal is. Olyan nincs, hogy valami ne legyen idővel telepakolva, olyan garázst még nem láttam.[ Szerkesztve ]
Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen