- Aliexpress tapasztalatok
- Vírusirtó topic
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #277297 üzenetére
Honapok ota arulta mar a tulajdonos, tobbszor csokkentett arat is. Valoszinuleg megunta es inkabb eladta kp-ra olcson.
Alusky: kombi sajnos csak az R-bol volt, osszkerekkel es 300-320 loval, hasznaltan is meg eleg szep aruk van.
-
Azt nem is említettem, hogy az Olasz kiruccanás 1300km-e alatt, a 34-36 fokban se éreztem a barum 4 évszakos QUARTARIS 5 gumiknak semmi hátrányát.
2019- es gumik, új korukban nem tudom milyenek voltak, ezzel vettem az autót, lehet kicsit már keményebbek és azért viselkedtek ilyen jól, de semmi rosszat nem tudok mondani a nagy meleg ellenére sem, pedig az Olasz forgalomban igénybe voltak véve
Triesztben 25%-os emelkedős szerpentinre is sikerült tévednünk. Persze hazafele a csurig rakott csomival.
Az asszonynak halalfélelme volt.
A kuplung kevésbé lájkoltaEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz kisza25 #277303 üzenetére
Ja, Trieszt ilyen Emlékszem mi akkor voltunk amikor új volt feleségem jazze még 2018-ban... Befelé volt egy olyan lejtő hogy visszafelé kerülővel mentünk hogy ott nem biztos hogy felmegy az 1.3-as izomköteg (vagy a kuplung köszöni meg nagyon). Akkor még 1.4t automata allgrip scrossom volt, az picit durván máshogy ment hegynek felfelé mint a jazz (több telefont kaptam mögöttem jövő asszonykától hogy ne menjek már annyira... ne menjek? 5% gázt ha adtam hagyjál már...). És az egyetlen alkalom hogy a fogyasztás egyenlő volt (pedig nálam 4-en voltunk nála 3-an), Szlovén Alpok meg Trieszt...
-
rbalint88
addikt
válasz pècsimunkás #277302 üzenetére
-36 lo, dizel karakterisztika… az egy sportos utazoauto, az R meg utazasra is alkalmas sportauto a GTI kombi a ketto kozott lenne, hangulatilag es teljesitmenyben is.
Octavia RS van kb itt teljesitmenyben, de az utazosabbra van hangolva -
veterán
válasz molnarpeter #277297 üzenetére
Jó 4 évvel és bő 100 000 km-rel ezelőtt. (bal oldali VS jobb oldali)
Volt benne meló. Az acél gyapjú (steel wool) nagy segítség.
Az újabb OPF-fel szerelt modellek nem kormolják, a régebbieket meg érdemes 500-1000 km-enként áttörölni akár egy darab papírzsebkendővel.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Tom1939 #277304 üzenetére
Izé, két első ülés között azt az izét használta rendesen?
99%ban mikor ismik szerint gyenge az autó, kipróbálom ugyanott, és kiderül, 4000-6000 között mén az azért. Jazz nem izmos, de nem is a tápláléklánc alja. kettes is - ha belassultunk - 20-28%os lejtőknél soknak tűnt az én szívóimmal is néha.
Ha tovább lassultunk, 25-nél már vissza egybe, aztán ha picit fel tudtunk gyorsulni már teljesen jó volt. Berchtesgaden volt kellemetlenebb a szüttyögők miatt. Másutt is mikor azt hiszed a Tátrába/Alpokba hogy a mocsok meredeken a faszállító lassú, kiderül hogy előtte (sokszor akár magyar) (kis)autós fogja a sort.Tudom, nem tanították meg az embereket mire van a nyomatékváltó, azt mondták nekik hogy az sebességváltó.
Szerk: plusz jellemzően az ilyen juzerek autó vannak rendesen ellustulva, kokszosodva. Múlt héten kellett Bpre sietni ismivel, én vezettem az SX4-ét, tavalyhoz képest eléggé lustult az is - hazafelé már jóval élénkebb volt.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
őstag
válasz MC Pite #277308 üzenetére
Ha a sebváltóra gondolsz akkor igen Bár követkető autójában én szeretném ha automata lenne (magam miatt is, tankolás/szervízelés stb. férj feladat nálunk). Egyébként az 1.3 nem a tápláléklánc alja az erősen terhelés függő. Egyedül menve vele sík terepen kipörgetve egész jól megy. Megterheled 3 személlyel és cuccal, akkor már igencsak az... Főleg 1.4t allgrip scrosshoz képest a hegyekben (de rav4 hybrid is jóval erősebb). Szóval helyén kezelve nem rossz az 1.3, de a nyomaték nem hazudik (avagy megterhelve az üveghang sem segít sokat ).
-
Alusky
aktív tag
válasz Tom1939 #277309 üzenetére
Arra célzott, hogy olyan nincs hogy az autó ne menjen fel akármilyen emelkedőn lehet az 1 literes Sumukli is, csak az emberek türelme nincs meg hozzá, hogy kettesben (neadjisten egyesben) bőgetve menjenek, mert nagyon hozzá vannak szokva, hogy mindenhol 90-nel ötödikkel suhannak és az autó még ott is reagál a gázra.
Nekem nem fura, mert munkagépekkel is dolgozom, a legnagyobb fokozat szokott ekvivalens lenni az autók egyesével.Az más téma, hogy a hűtés hogy reagál rá megpakolva, 35 fokban, kettesben fordulaton, mert ott menetszél még nem sok van és a ventilátor is igazából kb. ekkora menetszél létrehozására képes csak. Ha nem melegszik túl akkor viszont simán teljesíteni fogja, csak türelem és ideg kérdése.
Kuplung is bírni fogja, ha nem agyoncsúsztatva vannak váltogatva az 1-2 és 2-1 vissza, bár nem olyan egyszerű az igaz, mert hajlamos a kocsi megállni teljesen vissza egybe, egyébként viszont nem melegszik ha nem kell sokat váltani, zárt állapotban már nincs hőtermelése, mert nem csúszik.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
-
nagyúr
-
MC Pite
veterán
válasz Tom1939 #277309 üzenetére
Ahogy Alusky írja, megy azért amennyire kell, csak azt hiszik rossz az autónak az ötezres fordulat. Eleinte 1.8 16V-vel is úgy voltam 25-28%nál hogy jaaaaj, meredek, hogy megy fel. Hármasban hááát, ketteshez eleinte nem volt szívem. Aztán ezzelmis, meg főleg az 1.6osokkal rájöttem, fordulat kell oszt szalad az . Néha ha feltartanak ugye ezt nehéz összehozni, de az ritka. Oda kell szólni másik autósnak hogy kell egyes/kettes meg rendesen lenyomni a gázt . Meglepő tartalékok jönnek elő sokaknak (= akiknek 3000től felfelé pókhálós a fordulatszámmérő).
Szerk: Ha azt mondják de úgy nem jó a hangja, szoktam jelezni, hogy nem nyomják rendesen a gázt. Elsőre nem szokott át menni, pedig tényleg ennyi: fojtószelepet ne csak 1-30% között használjuk, nyissuk ki! Egyből nem hangos nyekegés lesz, hanem vidám trombitálás
Szerk2: Ezres suzukival is lehet megyegetni, bár ha azzal kellett (2006-2008) felmennem Bpre beépítők után, nem volt akkora egyenes, hogy használjam az ötödiket is, 2-3-4 volt csak lakotton kívül is használatban.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #277319 üzenetére
El kéne már menjek egy tesla szalonba, pesten hol van ilyen?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
veterán
válasz cOxeR #277316 üzenetére
Volt benne kati. A direkt befecskendezés miatt kormol, ezért tettek bele OPF-et a faceliftkor.
Gergőke88: Használtban jelenleg alig van árkülönbség az SR és az LR között. cOxeR: Performance is csak enyhén drágább az LR-nél.
bandus: Ha így folytatod, kizárnak a topikból...
5 ajtós valóban jó lenne, de nem számítok rá egy facelift keretében. Az Y-t nagyon nem szereti a szemem.[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz bulikavagyok #277319 üzenetére
Kicsit más a matek az i4-re.
-
macilaci78
nagyúr
Na, körbenéztem a Ceedet. GT Radial gumik vannak rajta, mind 195/65R15, acél felnin, dísztárcsával. Egy-két felni meg lett padkázva, dísztárcsa is.
Első tengelyen Champiro F1 típus, 91H, JE DOT5018, BE DOT 4919 - egy év korkülönbség
Hátsó tengelyen sima FE2 típus, 91H, JH DOT 1021, BH DOT 0921 - 1 hét korkülönbségNem tragikus, télire megkapja a 4S gumikat, addig kibírja, illetve addigra lesz benne némi autópálya is, látni fogom félrehúz-e, pattog-e. Alufelnit nem szeretnék a téli használat miatt, szerintem nézek valami szép állapotú lemezfelnit és dísztárcsát 15-16" méretben, meg új TPMS szenzort.
A hátsó rendszámtábla világításban kicseréltem az izzót. W5W izzó kellett, 6k ajánlatot adtak rá szervizben. (Kuplung és kerékcsapágy miatt kértem ajánlatot.) Levettem a rendszámtáblakeretet is, hogy könnyebben ki tudjam forgatni a lámpatestet a helyéről, hát volt kosz alatt, meg a lámpatest üregében is kicsit. Kitakarítottam, levakartam a koszt, ecsettel lesöpörtem, kompresszorral kifújtam. Működik, f*ck yeah!
Fura, hogy a tükrök jóval (10+ centivel) túlnyúlnak a bódé legszélesebb részét, azért a Passat jobb oldali törpe tükre nem ilyen volt. A garázsban kénytelen voltam a tükör vonalába is ragasztani egy csík szivacsot, nem valószínű, hogy ekkora fülek mellett a csípőjét odaverjem a falnak.
Kb 30 centivel rövidebb, mint a Passat, ha beállok orral koppra, akkor az első ív miatt nem érem el a légtechnikai csövet. Viszont a hátsó ajtó kilincsére nem tudok már ráfogni, a Passat hátsó kilincse még nem érte el a sarkot.
A Parkside csomagtérrendező táska feleslegessé vált, a lökhárító előtti üreg könnyen megközelíthető és nagyobb is.
Képek a garázsból: [kép] [kép] [kép] [kép]
Majd szerdán segítsetek valami normálisat összehozni az összefoglalóba!Carcolor-nál milyen típusú javítófestéket érdemes nézni? Beszerezném és az egyik felverődésnél focvis megmutathatnád a know how-t.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #277324 üzenetére
Most ránéztem az árakra, nem látok olyan nagy különbséget. És szerintem amennyivel drágább, minimum annyival jobb is egy BMW. Plusz ha folytatódik az áresés a használt EV piacon, akkor szerintem hamarosan lesz eladó 15-16M körül is. Igaz, addigra egy ilyen Tesla 11-12M körül mehet majd.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz macilaci78 #277327 üzenetére
Táncterem!
Amennyiben a későbbiekben is használnád, úgy vagy spray, vagy egy komponensű legyen, mint a gyári. A két komponensű hamar tönkremegy.
Hegyes fogpiszka. Nullás ecset nagyon ajánlott. -
Gergőke88
addikt
válasz bulikavagyok #277329 üzenetére
20 alatt nincs használt i4. Újonnan 25 minimum.
Ezzel szemben 21 újonnan a long range most éppen nincs akciós készlet belőle. Biztos minőségben belül jobb a BMW, de árban azért minimum +20%. Használtan meg talán nagyobb is az olló. -
őstag
válasz MC Pite #277320 üzenetére
Hát azért egy olasz városban nem szívesen hagytam volna a feleségem 1esben 20-30-al menni 2 kilométernyit felfelé... Biztos felment volna, csak azért a kalandnak is megvan a határa. De azon a környéken (Szlovén Alpok + Trieszt) volt több olyan kis meredek út ahol kettesben full gázzal lassult a verda megrakodva...
Mondjuk a minden autó felmegy minden kiépített úton tételében én is hittem egy Palermo útig, ott a kölcsönzött robotváltós 1.0 szívó smart forfour-ban viszafordultam halálfélelem miatt egy hegyi úton (halhatóan egyesben volt, üvöltésig forgatva lassult, nem próbáltam ki hogy ha a 20 nem megy akkor az 5 fog e menni, lendületet kihasználva szélesebb helyen visszafordultam és hosszabb úton mentem fel valahova).
-
Alusky
aktív tag
[link]
A Benzintemető csatorna gondolom már nem újdonság, a sok Mérés után egy Halálos Iramban 10 véleményvideó üdítő lesz.Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #277327 üzenetére
Szinkod alapjan, van komplett javitocsomag de sztem eleg csak maga a festek.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz brumi1024 #277339 üzenetére
biztos van valamilyen abból is 14-15 között
most nézegetem a készletes új autókat, van néhány egész jó akció. meg is akadt a szemem 1-2 jól felszerelt formentoron, meg egy r-line tiguanon. és valamiért a gyártói oldalakon egész fasza biztosítások vannak. jövő héten lesz még egy köröm a sarki opel szalonba is. kíváncsi vagyok az új astrára. aztán utána szerintem lesz időm megint gondolkozni, mert gyakorlatilag szeptember-október végig utazással telik, nem lesz időm hirdetéseket, ajánlatokat nézni. addigra hátha a model 3 is megújul
btw láttam ma egy vadiúj vw-t, nem sikerült beazonosítanom mi lehetett. baszottnagy volt, talán az új T7 transporter, valami bullit változat. brutál jó verdának tűnt.
plusz a helyi wien mobil carsharing appban megjelent az id buzz is, azt hiszem 20 db elérhető belőle, van cargo változat is cuccoláshoz ezt kíváncsiságból kipróbálom egyszer.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Alusky
aktív tag
A dinamikátlan és a gyenge nem feltétlen ugyanaz. Erő van abban bőven hegyet mászni, csak egy döglusta szívó 2.5 gondolom, eurósokszám meg nehéz és még 4x4 is. Azért akarna 180 fölé is menni gond nélkül ha nem lenne japólimit, de mégis olyan mintha félgázon menne csak az ember vele egész életében hiába padlózza.
Mint minden szívó 7 liter alatt.[ Szerkesztve ]
Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #277331 üzenetére
Van itt néhány típusú spray, melyiket?
Kia színkód: SW, gondolom, snow white, legalábis fehér. De hogy ez most akril, vagy metál...[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #277345 üzenetére
Szam es betu a szinkod. SW az nem az. Nekem pl 37J a szinkodom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
válasz macilaci78 #277345 üzenetére
Ecsetet kapsz pár száz forintért a sarki papírboltban.
-
grizlisandor
addikt
Kaptam ajándékba egy Turtle Wax Fresh Shine Matt New Car műszerfal ápolót, ér valamit?
Én a Koch Chemie Refresh Cockpit Care terméket használom. -
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen