-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz dethroner #229531 üzenetére
Bár logikusnak tűnik számomra is, nem csak az autó súlyától függ az érték. Nézd meg a linkelt Continental táblázatot, vagy akár a wheel-size.com oldalon, a legtöbb korabeli Peugeot és Fiat esetében is hasonló, 90 Nm körüli az érték.
Szinterezett felnik vannak rajta, és úgy rászorult az agyra, hogy nem tudom lerángatni, a bénácska gyári emelő meg annyira instabilan tart, hogy nem merem nagyon ütni se.
Megoldás: meglazítod a kerékcsavarokat annyira hogy még nagyjából a helyén tartsák a felnit, de legyen azért mozgástere a felninek (kifelé 1-2 mm, vagy inkább 2-3 fordulat a meneten), majd óvatosan visszaengeded az autót teljes súlyával a talajra, így fellazul a felni. Jobb mint ütlegelni. Nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- PR-Telecom
- Linux kezdőknek
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Leradírozza az S26 Ultra a szelfikamerát?
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest