- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TaaT
veterán
válasz MPowerPH #22250 üzenetére
Ja hogy carbon boost, az 2014 végén leváltotta az enyémet, amikor én vettem februárban még nem volt.
Ne bánkódj, a tied újabb (elméletileg) jobb fejlesztés. El is gondolkoztam rajta hogy eladom az enyémet és olyat veszek mint a tied, a megfelelő méretben, de inkább nem vesződök vele.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #22251 üzenetére
Ezt nem tudom... Es nem is akarok vele kiserletezni. De igen, csere utan szamitogeppel a tudtara kell adni a dolgot.
Ezt talaltam rola BMW-s forumon:
"Az akkukezelés volt az egyik pont, amikor meginogtam, hogy BMW-t vegyek-e. (De aztán rájöttem, hogy más meg másutt szívat.)
Szóval akkukezelés.
A BMW-ben igen fejlett energiagazdálkodás van. (Ez már előkészület a hibridre, amikoris a fékenergiát visszatölti.)
Az akku negatív saruja maga a csoda, egy rendkívüli dinamikájú árammérő, ami 1000A-t is tud mérni, de az alvó autó 40mA fogyasztását is. (Tényleg hatalmas mérnöki teljesítmény.) Az áram mellett méri a feszültséget és a hőmérsékletet is. Ebből számolja a belső ellenállást, stb. Természetesen tárolja az akku történetét, hányszor, hogyan sütötték ki, stb.
Mindez alapján két állapotváltozót exportál: mennyire van feltöltve az akku és milyen állapotban van. Ezek után a töltés nem úgy megy, mint mezei autóknál, hogy adott feszültségig tölti, a generátor armatúravisszahatása az áramkorlát és kész, hanem mindig a helyzethez alkalmazkodva tölt. Olyan csodaszolgáltatásokat tudnak megvalósítani, mint pl. ha úgy gondolja az autó, hogy már csak egy indításnyi töltés van az akkuban, akkor kikapcsolja a fogyasztókat, korlátozza. (Akár menet közben is, pl. visszaveszi fél értékre az ülésfűtést!)"Szoval a lenyeg. Azert kell regisztralni, hogy az auto tudja, milyen arammal toltheti, mennyire toltse, homerseklet, kisutes.... Jo ez a menedzsment, csak tul van bonyolitva, igy mar egy sima akucseret sem lehet megcsinalni otthon.
TaaT: Nem figyeltem, hogy Premium es Premium kozott is van kulonbseg. Ezt kaptam, elvileg 2015 oktoberi, szoval eleg friss, jo lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz K Norbi #22262 üzenetére
Itt kint vettem az angoloknal, de Nemetorszagbol jott. Itt kicsit dragabb, ellenben bennem folyamat el az a hiszem, hogy az itteni dolgok jobb minoseguek, mint amit otthon kapsz, mint ahogy azt mar tapasztaltam. Nem tudom, hogy ez erre a szegmensre is igaz e...
Es meg reklamaltam, hogy nem azt kuldtek, ami a kepen is van... Csodalkoztam is, hogy azt valaszolta, hogy az indikatoros mar nincs gyartasban. De nem figyeltem, hogy ez mar mas tipus.
Egyebkent otthon is lehet kapni mar. Ennek a sracnak irtam, ugyan ilyen aksit arul. Kepet o is rosszul rakta ki, mert neki is mar detto ugyan az van, mint ami nekem. Ha gondolod, kerdezz ra, o honnan vette.Don't Tread On Me
-
K Norbi
addikt
válasz MPowerPH #22265 üzenetére
Értem, én 3 hónapja vettem Exide Premiumot.
Azt hittem hogy Magyarból rendelted valamelyik webshopból azért kérdeztem mert akkor ajánlottam volna másoknak is. De így akkor tárgytalan.Más:
Kint 4 évszakos gumikkal járnak? Télit használnak?
Szombaton beszéltem egy kint élő ismerősömmel és azt mondja náluk nincs tél, nem vesznek téli gumit az angolok. 4 évszakossal közlekednek.
És botrányosan vezetnek mert rossz oldalon közlekednek[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #22264 üzenetére
Haha ez jó!
Ősök '97-es Puntójával voltam. Szted? Már egy ajtónyitástól gtk lenne...
mod:
Gépet lejelentettem a márkaszervízben, megrendelik a 2 új lufit aztán hívnak mikor cserélik ki.
Takata 4ever!!44!!
K Norbi: USA-ban pl csak 4 évszakos gumival lehet forgalomba helyezni az új autókat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MPowerPH
félisten
válasz K Norbi #22266 üzenetére
Nagy tevedesek vannak e teren is. Az angolok a legigenytelenebbek a gumihasznalatot illetoen. Kezdve azzal, hogy itt is van tel, mivel alt. januartol marcius elejeig majdnem folyamatosan maximum 7 fok van, es esik, legtobbszor eso, de 3 eve, miota kint vagyok, mindig volt ho, ami meg is maradt 3 napig. Tavaly 1 honapon keresztul minden reggel kapartam az autot, mert -1 - -5 fokok voltak reggel, es a hatalmas para miatt jegpancel fagyott az auto kore. Tegnap is kapartam reggel, pedig csak 1 fok volt. 1,5 fok korul, mar fagynak a vizcseppek, igy az utak is csuszosak.
Erre fol, az angol nem hasznal teli gumit. Meg is all az elet, mikor leesik a ho... Sot, azt, hogy egy auton milyen gumi van, nagyon nehez megmondani. Altalaban minimum 2 fele, de 10 autobol 5-on minimum 3. Itt ugye azonos tengelyen is engedelyezett a kulonbozo tipusu abroncs hasznalata. Csak par pelda. Szemben a 6 eves S Mercin konkretan 4 fele gumi van. Forgasiranyos, asszimetrikus nyarik, es 1db 4 evszakos. Kicsit messzebb Audi A5 3.0TDi, 6 evesen, 3 fele gumival. A kisebb autok meg hagyjan, oda olcsobb a gumi, megveszik parban, igy legalabb a tengelyeken azonos. De a dragabbakat szigoruan egyesevel cserelik. Baratom MOT -ra vitte az Insigniat, teli gumival. Az egyik elso rosszul kopott, igy megbukott volna az MOT-t. A csoka csak azt az egyet kicserelte, nyarit rakott fel, valami altala forgalmazott kinait.Szoval lehetetlen megmondani, mit is hasznalnak. En megmaradtam az otthoni szokasoknal, decemberben megy fel a teli. Esoben is jobb, meg 7 fok korul is biztosan elobb megallok vele, mint a nyarival. Ideges is vagyok, mikor palyan csuszos idoben kozelrol kovetnek ebben az idoszakban.
Don't Tread On Me
-
Snoop-y
veterán
válasz MPowerPH #22268 üzenetére
Hjam ez igaz sajnos. Itt UK-ben addig van egyforma gumi egy auton amig kijon a szalonbol es nem lesz cseres mondjuk az elso vagy a hatso tengelyen. Mivel szarnak a teli gumikra ezert meg az elso hatso gumikat sem cserelgetik egymas kozt.
Mondjuk en mindig egyforma gumival jarok de nem is itt szocializalodtam
Anglia melyik reszen laksz amugy? Mert konkretan nalunk ( del anglia ) kb tavasz van napkozben 13 fokNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
Tíz hungarikum az utakról: [link]
Ez a kedvenc:
"A legkisebb ködpamacsra automatikusan bekapcsol az összes Suzuki hátsó ködlámpája és nem kapcsol ki a nap végéig, sőt, akkor sem, ha öt perc múlva már ezerrel tűz a nap. Mintha lézerágyú lenne, amely megvéd a hátulról érkezőktől."
#nincsbennetarcsi
-
a jobbra tarts annyira igaz, hogy mostanában nagyobb forgalomban én jobboldalt használom és gyorsabban haladok, mint a középső/legbelső sáv
a cipzár elvet bevallom nem tudtam, de itt vidéken igen ritka az ilyen szituációEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #22278 üzenetére
Igen, nyugaton jól működik és be is tartják. Mondjuk én belevettem volna, az "algút" szabály* nem ismeretét bár azt egész jól adaptálták már az autósok itt pesten ahogy nézem.
*: amikor jön a szirénás autó akkor mindenki a szélre húzódik és középen nyit neki szabad utat (alagutat).
Jobbra tarts: Igen, kvázi a külső az új belső.
zoo8800:
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #22280 üzenetére
Osztrákoknál, németeknél ne játszd el, mert az náluk műszaki hiba és satufék a reakció.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #22280 üzenetére
Nem hungarikum de azért tőlünk nyugatra ne nagyon erőltesd mert a pályán a torlódást jelzik vele (stau) így a mögötted jövő feszt jelleggel fog páros lábbal a fékbe tiporni.
A fénykürttel is óvatosan, mert sok helyen külföldön nem azt jelzi, hogy elengeded hanem azt, hogy vigyázz jövök. Horvátok pl. Nem értettem, hogy villogok rá és mégis áll mint a cövek. Aztán a helyi erők elmagyarázták, hogy ott nem azt jelenti mint nálunk. Ott amúgy ez a vészvillogós köszönés se divat.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #22285 üzenetére
Tudom, a B6-on már többször volt alkalmam átélni a dolgot. Legutóbb amikor Pozsonynál eredt utánam egy rendőr. De nem engem kapott ki a sorból szerencsére, hanem az előttem lévő magyar kisbuszt.
Munez: Ha már index: nem rég voltam a németeknél, na ott sem divat indexelni. Hiába példálózunk a nyugati kultúrkörrel.
#nincsbennetarcsi
-
-
trassher
addikt
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #22209 üzenetére
én is most szemezgetek ezzel
KATT
csak nem szívesen válnék meg a mostanitól :S az egy rays av3. de csak 7" széles. jobban mutatna az autó alatt egy szélesebb. talán ebből a jr11-ból is inkább 18-as kellene. csak akkor meg nehogy szekérkerék hangulata legyen
próbálok utánajárni, hogy egyáltalán milyen széles felni az, amit még gond nélkül elvisel az autó... mármint, hogy nem ér bele sehova, se belül, se kívül. sárvédőt görgőzni meg nem igazán szeretnék.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Kornel
veterán
válasz Skillet #22293 üzenetére
Az a baj, hogy nálam nem megoldható ez a projekt, vagy csak nagy macerákkal.
6,5x17 5x114,3 ET50 a gyári felnim...
Na most ami van japan racing r16-ban, és még tetszik is, azok vagy beleérnének, vagy neccesek lennének, utánajártam a fórumunkon.
Úgyhogy nem szórakozok sokat, megveszek 4 db 195/45 r17 gyári méretű 6 mm-es falken ziex-et nyárra, és megúszom 40k-val a projektet, 2 nyárra még biztos jó lesz, nagyon csodálkoznék, ha 3 év múlva is meglenne még, hogy még egy nyárit kelljen majd vennem
Azért durva, hogy mind a téli, mind a nyári gumim falken lesz, de hát japán kocsira japán gumi kell -
Oryctolagus
tag
Sziasztok!
Ma vennem kellett egy akkumulátor töltőt (deca mach 119), mert vasárnap már nem bírt indítani az akku.
Hétfőn már a műszerfalon is alig világított a kézifék jele.
Ez az első alkalom hogy töltenem kell, még nem volt autóm se.
Tehát rátettem délben a töltőre ekkor kicsivel több mint 2 amperrel töltötte, majd 2 órával később már 1 és most
kb 500mA körül van a műszer állása.
Az akku kissé pezseg, ez normális?
Meddig kellene még töltenem?
Nem igazán ismerek senkit akitől tanácsot kérhetnék.Válaszaitokat köszönöm!
Per aspera ad astra.
-
MunezXBK
nagyúr
-
mdani01
aktív tag
iPhone 6S SpaceGray
-
Oryctolagus
tag
válasz MunezXBK #22296 üzenetére
Annyit elfelejtettem, hogy ezzel a durranógáz képződéshez hogyan viszonyuljak? Kissé nyitva hagytam az ablakot, de olvastam olyat is, hogy a keletkező túlnyomás távozik az akkumulátorból a veszélyes anyag pedig lecsapódik egy labirintus szerű kialakításnak köszönhetően és visszafolyik az akkumulátorba.
Becsukhatom az ablakot?
Per aspera ad astra.
-
TaaT
veterán
-
szőröscica
addikt
Szerdától 8 forinttal olcsóbb a motorina. Az már nem rossz
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen