- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- Milyen routert?
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz tomcsi23 #22200 üzenetére
ezt a fent elfogy dolgot én is éreztem, amikor tankról tankra hasonlítgattam, viszont alul mintha nyomatékosabb lenne...
ha jól sejtem a magasabb bioetanol arány miatt lehet.
de hogy 10-15% különbség nincs közte teljesítményben, az is biztos.mod: amit viszont észrevenni, hogy 195/45 r17 helyett 205/45 r17 került fel télre, így ~0,9 kg-val növeltem kerekenként a rugózatlan tömeget, na ez 0,2-0,5 litert odaver a fogyasztásnak, azonos körülmények között is.
úgyhogy nyárra lehet valami jó kis könnyű japan racing r16 + 195/50 r16 megy fel, majd meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
En v power nitrot tettem a multkor, egesz eszrevehetoen haraposabb, mint a 95, de csak egyszer raktam tele belole, 27k igy is eleg volt a 3 masik teletank melle egy het alatt. Azzal viszont lustabb.
-
dellfanboy
senior tag
mostansag le szoktam lepedovel takarni a polom szelvedojet, hogy ne kelljen kapirgalni reggel a jeget. viszont tegnap belulrol rafagyott.. ilyennel talalkoztatok mar? mi okozhatta?
a masik meg a zarom allandoan befagy. erre valami tipp? a jegoldon kivul.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Richard!
addikt
Üdv!
Szeretném megtudni egy 2000-es évjáratú Mazda 323F osztókörét.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Kornel
veterán
válasz dellfanboy #22203 üzenetére
Belul para van, nem kicsi...
Kulonben se a zar nem fagyna be, se a para belulrol a szelvedore.
Nezd meg, hogy nem azik-e be valahol, vannak ilyen tipushibak, illetve nem csepeg-e a futoradiator pl.
Ha van pollenszuro, lehet cseres mar.
Ha van klimad, erdemes telen is egyszer egyszer hasznalni, szepen kihuzza a termeszetes parat pl.
Illetve a titkos fegyver, a szilikonos macskaalomb keszult zsak, pl. egy zokniba becsomagolva, 2-3 db szepen magabaszivja az utasterben levo termeszetes parat. -
tomcsi23
veterán
válasz Kornel #22201 üzenetére
Igen, alul is jól viselkedett. Már amennyire nincs tartalék ugyebár...
A bioetanol miatt is lehet, de hogy pl. ehhez képest milyen a mm vagy vpower, az passz.Hehe, a jó könnyű felni jó drága is. Keményen kell fizetni a kilók kiányáért. Ha van a méretedben persze.
Amúgy a szélesebb gumi miatt is lehet a plusz fogyi....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kornel
veterán
válasz tomcsi23 #22206 üzenetére
lehet attól is...
nem sok swift mászkál 205-ös gumikonjoamilestoné: nem hinném, ez esetben...
a nyári GY eagle F1-ek ha jól emlékszem G, azaz a legrosszabb üzemanyagtakarékossági osztályba tartoznak, saját bevallásuk szerint is, ehhez képest a téli Falken HS449 E kategóriás.Hosszú távon, egyenletes tempóban gyakorlatilag ugyanannyit eszik, mint előtte, sőt sikerült kevesebbet is néha.
Viszont városban, illetve olyan felhasználáskor, amikor sok elindulás, megállás van, ahol jobban számít, hogy mekkora tömegű kereket kell elindítani sokszor egymás után, ott élesen mutatkozik a különbség, +0,5, de akár bp. belvárosában +1 liter is a korábbihoz képest, és mind gyorsuláskor, mind fékezéskor érzem a plusz tömeget a kerekeken.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz #94529552 #22210 üzenetére
azt raktam, gyári méret a 195/45 r17, de ebből nincs téli, érthető módon
jobb lett volna a váltóméret 195/50 r16 télre, de ahhoz felni is kellett volna.
így maradt a 205/45 r17, ami ugyan kicsit nagyobb átmérőben, mint a gyári, de még határértéken belül van, és nem lóg bele semmibe, elég faszán is néz ki vele.
az egyetlen gond, hogy az alapból nem könnyű gyári felni+nagy gumi kombót sikerült túlszárnyalni, és kerekenként kb 0,9 plusz súlyt csinálni, viszont a magasabb oldalfalnak köszönhetően "komfortosabb" lett, és azt sem gondolom, hogy a 205 széles guminak valaha hátrányát fogom látni, lassan eltelik a tél fele, de még hónak híre se volt, ha lesz is, itt a nagyfaluba rögtön eltúrják.amiért váltanék az r17-ről, az csak a súly, jobban szeretem a könnyű kerekeket, meg nem egy erőgép ez az 1.6 125 ps., hiába könnyű az autó, ha nehezek a kerekek...
-
-
Kornel
veterán
Neztem az auchanba 3500 a GE mega ultra +120% izzo.
Valakinek van ilyen?
Nekem nagyon regen volt, de gyorsan kiegtek.
Az osram NBU 4500-ba kerul, megeri a felarat vajon?
Valamit bele akarok tenni a verdaba, sima alap tungsram van benne. -
-
-
Kornel
veterán
H4 duo pack.
3500 a GE+120%
4500 a NBU.
végülis a jelenlegi felemás tungsram és GE normál égőimhez képest bármelyik jobb lenne. (bár nem látszik a fényén, hogy kétfajta van bent ) -
MunezXBK
nagyúr
Itt van egy egész jó leírás az izzókról. Az az MTEC mit tudhat?
-
ballington
addikt
válasz EQMontoya #22108 üzenetére
Na próbálgattam: lényegtelen, mekkora fokozatban, milyen ford számmal vagyok, hiába. A jelenség ugyanaz. Van, hogy kanyarban jobban hallani.
Egy idő után sík úton sebesség tartásnál is hallani. Csak akkor szűnik meg a hiba, ha leveszem a gázt a lábamról, vagy ha egy huppanó után az autó a "levegőben" van. De ekkor úgy, mint ha ollóval vágnák el a hibát, tehát azonnal.
Egyébként 1,9 jtdm, a 150LE-s változat, ha ez számít.Aki a tökfőzeléket kapor nélkül eszi, az más aljas dolgokra is képes.
-
darál0w
Jómunkásember
üdv
első szériás i30 kombi tulaj van-e?
hátsó ködlámpák felől érdeklődnék...mindkettőnek világítania kellene, vagy valami szabvány szerint, csak az egyiknek?
a balosban nincs semmi amper, bárhol mérem
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
-v-
addikt
válasz ballington #22224 üzenetére
A kanyarban jobban hallani meg huppanón megszűnik miatt én motortartó bakot tippelnék
(Bár az motorféknél is csinálja, mondjuk attól függ milyen stádiumban van.) -
SzlobiG
félisten
Megvolt tegnap a bécsi túra 600km végig pályán 6.1-re jött ki a fogyi 145 tempomattal+ bécsi forgalommal.
Viszont az osztrákok se különbek mint a magyarok, így parkolni szánalmas, mikor egy darab hely se volt azon a szinten.
-
MPowerPH
félisten
Azt megtudja nekem valaki mondani, hogy tudom csekkolni az akkumulator korat?
MunezXBK: MTech egy tularazott normal cucc, semmi extra. Vegyel OSRAM -ot, lehetoleg olyat, amit nem a Romanoknal gyartottak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Richard!
addikt
válasz MPowerPH #22231 üzenetére
"Az első szám az évet jelöli, 5, a második betű a hónapokat! a harmadik betű a hónap hetét. 5(2015) F(Június) D(26Heti) pl.A" betű januárt jelöli, a "4" szám pedig 2004-et és így tovább. Pl. C4 azt jelenti, hogy 2004 márciusában készült az akkumulátor. Az "i" betű nincs használatban, mivel könnyen összetéveszthető az "1" számmal."
by K Norbi
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
MPowerPH
félisten
válasz Richard! #22232 üzenetére
Koszi. Eleg okor modon van megcsinalva, hogy az evet csak egy karakter jeloli. Honnan talalja ki az ember, hogy az 5 az 2005 vagy 2015 akar lenni? Nekem 5JC2112. Vagy akkor az elso ket karakter nem jatszik?
Persze, ha megtalalnam, hogy melyik evtol van forgalomban ez az akkucsalad, akkor evidens lenne. Exide Premium aksit gyartottak mar 2005 elott is?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gergőke88
addikt
Ulloi uti baleset megvolt ma?
A furgonon elol teligumi, hatul egyik oldalt nyari, masik oldalt mankokerek....
Nem hiszem, hogy ez egy rendornek nem tunik fel ha mogotte megy, vagy szarnak magasrol ra, csak ha baj van akkor veszik elo az embert. -
-
Kornel
veterán
válasz Gergőke88 #22236 üzenetére
Lattam a kepeket, nagyon durva.
Meg is fogadtam magamba, hogy tobbet nem csak a gazt fogom nyomni, meg minel gyorsabban menni, mert csunya vege lehet...
Sajnos nem tilos az elol teli, hatul nyari kombo, pedig eleg veszelyes lehet, egyszer en is igy mentem egy fel telet, amig meg nem fordultam 360 fokban az uton, utana megalltam, elmondtam egy miatyankot, majd vettem ket hatso telit is.
A mankokerek lehetett defekt miatt is, de ahogy elnezem azt az autot, muszakilag se lehetett topon. -
MPowerPH
félisten
válasz kisza25 #22237 üzenetére
En a gyartasat irom. A gyari aksik elmennek 10 evet is. De mar 8 ev utan le akartam cserelni, nehogy egyszer megjarjam. Ez az Exide pedig brutalisan eros a gyarihoz kepest.(720A vs. 900A) Csak csekkolni akartam, hogy nem e valami oreget, mar a disztributornal ujratoltottet kuldtek ki.
Don't Tread On Me
-
gaborbol
őstag
Outlanderbe majd 6 ev utan koszonto el a Mitsubishi (cimkevel ellatott) aksi. Elmentem a helyi szakboltba, minden aksira minimum 3-5-7 ev gart vallalnak. Kapott egy 5 ev garos aksit valoszinu addig meg sem lesz a kocsi.
-
-
-
válasz MPowerPH #22239 üzenetére
én arra válaszoltam, hogy 2005 vagy 2015, ha 2005 lenne már nem működne szerintem
hroberto: a 9 év még mindig benne van abba amit írtam
kornelka: egyszer kíváncsiságból megnéztem mennyi kint egy camaro és már 7M-től van
de a mustang is anny[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
MPowerPH
félisten
válasz kisza25 #22247 üzenetére
En kinezek ezekbol mindent.... Mikor megkaptam a gumikat anno, kopni-nyelni nem tudtam. 2014-ben 2011-es abroncsokat hoztak ki. Szoval minden lehetseges....
Egyebkent azert kerdeztem ra, mert nem tiszta a kor megallapitasa abbol a kodbol. Van aki azt irta, hogy az elso ket karakter az off, es utana kell nezni a betuket, szamokat.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND
- Sonoff Snzb-03P Zigbee mozgásérzékelő