-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
Skacok, műszaki vizsga ennyiért?
December elején aktuális, hátha átmegy a talicska....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Skillet
addikt
válasz tomcsi23 #21153 üzenetére
Hááát. Haver pözsóját ott vizsgázták. Kitalálták, hogy cserélni kell elöl mindkét oldalon a kereszt lengőkar gömbfejeket. Cseréltette. Levizsgázták.
Később kiszakadt az egyik oldali gömbfej, kerék kifordult. Tréler, felni javítás, bontott csonkállvány, gömbfej csere, váltóolaj... stb. Csak a munkadíjat nem számolták fel.
Nem tudom. Én mondjuk biztosan nem mennék oda, de passz.
Látom másnak van oda jó tapasztalata is. Ennyi. attól még én biztos kihagyom majd, amikor aktuális lesz.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #21158 üzenetére
Mé, ott olcsóbb?
Amúgy már ez is jóval alatta van, mint amit gondoltam/múltkor csinálták.Skillet: ha valamit kitalálnak, tuti nem ott fogom megcsináltatni.
Qru:
Amúgy zöldkártya matrica miatt voltam ott anno, olyan erőből qrta le a géptetőt, azt hittem, megkínálom egy péklapáttal.
Nincs semmi extra, nincs fólia, ültetés, aszottfelni, xenon, nincs semmi gáz szvsz.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Skillet
addikt
patika? jaaa. ültetés, állítható magasságú lengéscsillapítók, felni, 76-os kipuf rendszer, alul elöl-hátul cusco merevítők... de amúgy persze, patika állapot
(#21162) tomcsi23
biztos lehet kérni tőlük a tuti vizsga érdekében egy előzetes átvizsgálást. bááár, lehet amiatt azért elkérnek 4-5 ezret[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
K Norbi
addikt
Veszélyes vagyok Teszt: Az utak királya, vagy inkább a rémálma vagy?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
Skillet
addikt
válasz runner 125 #21174 üzenetére
Én is köszi mindenki véleményét. Doboz nem lesz, akkor marad így
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
Aki a virágot szereti....
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Predator2
addikt
Helló
2003-as Renault Thalia-hoz keresek/vennék szélvédő fűtést!
Olcsón, de ne a filléres kacat kategória. Ne gyújtsa ki a kocsit lehetőlegMilyet ajánlotok/melyiket vennétek?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
K Norbi
addikt
-
Kornel
veterán
Sracok,
Liqui moly topc tec 4300 5w30 olajrol valakinek valami tapasztalata?
[link]SSS-ba kell olaj, gyari ajanlas az 5w30, de akar 10w40 is mehet bele a konyv szerint.
Termeszetesen a legjobbat akarom (esszeru keretek kozott, motul 300v 25k lenne, azt hagyjuk)Jelenleg eneos sustina 5w30 van benne, de 6000 km alatt kb 1 liter rament, igy ezt hanyagolnam legkozelebb. Egy eros menet utan egyszer, amikor hosszan volt 7000 rpm kozelebe a fordulatszam, ereztem egy kis egett olaj szagot, azutan kezdtem el eszrevenni az olajfogyasztast is, valoszinu nem birta a terhelest az eneos, ha egyaltalan eredeti volt...
A kinezett liqui moly valamivel surubb is, mint a sustina, illetve a HTHS viszkozitasa is eleg jona LM-nak, 3,7. Ja es 6 litert adnak, ugyhogy ha meg eszi is majd, lenne mib utantolteniEgyeb verziokat is meghallgatok.
Az 5w40-rol lebeszeltek, ugyhogy maradnek az 5w30-nal, amugy is 95%-ban normal utcai hasznalat, csak neha gurul egy a gyogyszerem
-
Kornel
veterán
Tudom, neztem ezt is, csak ebbol 4 liter lenne 12-13 ezer, a LM-bol meg a 6 liter.
Bardiba veszem szerintem kedvezmennyel, ott csak eredetit adnak, mar lassan nem bizok semmibe.
Szvsz 2 liter gratisz lenne a LM-bol, illetve nagyobb a HTHS viszkozitasa is, 3,7 szemben a 3,58-al, ez foleg racsingolasnal lehet jo. -
runner 125
nagyúr
válasz Kornel #21182 üzenetére
Az mondjuk elég kemeny olajfogyi. Bár eddig akitől olvastam h Sustina 5W40-et használ, mindenkinél volt fogyasztás, de max pár dl.
Honda topikban majd rakeresek, ott ajanlottak ha jól rémlik a 300V-nel olcsóbb Motul-t, többen arra álltak at, a Sustina-rol.
5W40-rol miért beszéltek le?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #21191 üzenetére
Mert hogy az 5w30-at ajanlja a konyv...
Van aki hasznalt bele 5w40-et, de nem sokan, es ok is 5w30-at mondanak.
Nem meglepo modon a maximalis motorterheles utan jelentkezett az olajfogyas, ott szerintem szepen megegett a sustina, nem birta a.kikepzest. utana percekig tuzforro volt a motor, pedig volt benne levezeto resz is, meg utana hagytam hulni is.
Szvsz a sustinanal le se irjak a hths viszkozitast, pedig ahogy olvasgattam, maximalis terhelesen eleg fontos tenyezo.
Arban ez a LM igy eleg jo, vastagabb is 100 fokon, mint a sustina, illetve minden parametere megfelelonek tunik.
Tesomnak a LM nagyon bejott az 1.6 zetec escortban, ford olajbol litereket evett, a LM-bol szinte semmit.
Ettol meg persze a suzukiban barmi lehet, majd kiderul
Tipustarsaknak is vegyes a kep, van akinek semmit nem eszik, van akinek ennyit is.
Lenyeg lenyeg, hogy lecserelem 1 honapon belul, mert idegesit
Vannak tortenetek besult m16a-krol w50-es olajjal, ezert nem ajanljak a w40-et.
Igy aranykozeputkent a w30-as szint felso hataran levo viszkozitast valasztok, igy mindenkinek igaza lesz, sirubb is lesz az olaj, illetve megis belefer a w30-ba. -
Kornel
veterán
Most neztem, nincs.
Olajbetolto nyilas mellett volt kicsit olajos, de szerintem csak a korabbi "ugyes" kezek munkaja, mindenesetre megtoroltem ott, igy ha ismet olajos lesz arra, akkor lehet gyanakodni a szelepfedel tomitesre, bar azon kivul mindenhol por szaraz. Emelett alul se vettem eszre csopogest.
Ellenben van aki szerint nem gond, ha magas fordulaton, nagy terhelesen nemi olaj jut az egesterbe.
Mondjuk en inkabb kihagynam ezt, igy most valtok olajat . -
-v-
addikt
válasz Kornel #21196 üzenetére
Ellenben van aki szerint nem gond, ha magas fordulaton, nagy terhelesen nemi olaj jut az egesterbe.
Még jó hogy nem gond, ugyanis ezt nem tudod elkerülni
ford olajbol litereket evett
Ott akkor nem a ford olajjal volt a gond vagy valami teljesen hamisítványt szart raktak bele.
Nekem semmi különbség sincs a ford olaj meg a motul között. Talán élettartamban lehet, illetve nagy nyúzásnál utóbbi biztos jobban bírja, mert teljesen szintetikus.
Nem érdemes túlgondolni ám ezt az olaj témát, tegyél bele 10e km-enként minőségi, belevaló viszkozítású, előírásokat teljesítő olajat, mindig várd meg míg üzemmeleg lesz a motor aztán hadd szóljon. Nézz rendszeresen olajszintet, az ilyen 1 deci / 1000 km szintű "olajfogyasztás"-okra meg szarjál magasról.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #21191 üzenetére
Én 5W30 Sustinát használok, ennél hígabb olaj nem nagyon van a piacon, de nem fogy belőle észrevehető mennyiség két csere (10-11 ezer km, kb fél év) alatt. Igaz, ez az 1.9dci olaj nem az olajzabálásról híres.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- FLATRONW: RIP Youtube Vanced
- nVidia tulajok OFF topikja
- Mini PC
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motoros topic
- Bittorrent topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen