Új hozzászólás Aktív témák

  • Don Vittorio

    őstag

    válasz _Volkovy_ #2096 üzenetére

    Á, a rázkódás nagyon fontos, mert az nem jó, ha fáradtan szállsz ki egy autóból. Én legutóbb a 22 óra után sem voltam fáradt, pedig csak tankolni, pisilni meg ''villogni'' :) szálltam ki. Szóval nagyon-nagyon fontos, hogy ne rázzon, és nagyon jó, hogy nem ráz. Állat futóműve van. És nagyon lassan menni is nagy élmény vele.

    0->200? Fogalmam sincs, és nem is mértem. Gyorsan. A legjobb barátomnak egy agyontuningolt RS4-e van (470 LE), az pl. gyorsabb. De majd ebből a 350z-ből is lesz turbós verze, és akkor az állat lesz. Meg pl. 1-2 millió körül vannak rá kompresszoros tuningok Németországban, és akkor ez is 400LE környékére megy, vagy tán fölé. És azzal már megeszi az RS4-est, hiszen kisebb, könnyebb, jobbak a mindenféle adatai, etc. (Meg most az új RS4 nem is turbós lesz, hanem ''sima'' 4.2, ha jól rémlik, és azt tuningolni se lesz olyan könnyű.)

    Egyébként tényleg szívesen megmutatom, ha elkérem. Addig nem adják ki, amíg ilyen szarok az időjárási viszonyok, mert nem akartak téli gumikat venni, úgyhogy most garázsban pihennek a kicsikék.

    40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.

Új hozzászólás Aktív témák