-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
ez elég hard-core kérdés
szerintem roverekbe soha nem került awd mikor a honda volt a rover tulaja, sőt, akkor már nem is gyártottak egyáltalán awd-t ezekbe az autókba, concerto sem egy mai darab.
itt kérdezd meg, hátha kapsz választ, de tényleg fogós a kérdésed
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kherály,
sehol nem dolgoznak már idén.
addíg turbo soundos kipuffogóval fogom nyomni asszem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
karib
addikt
válasz Integra #1701 üzenetére
No igen
A Coupét 1996-ig gyártották, tehát miniumum 9-10 éves példányt lehet belőle fogni. Nincs is túl sok belőle (itthon tán fél-egy tucat?), de 3-4 ezer euró körül egész tűrhető példányokat lehet kapni külföldön. Tehát relatíve olcsó, (minimum) 200 pacis, turbós autóval van dolgunk. A megítélése erősen ellentmondásos - akinek van, szereti, és eléggé megbízható is, ellenben pl. a TopGear beválasztotta minden idők 50 legrosszabb autója közé Valamiért engem megfogott - a ritkasága, olcsósága, és a megjelenése. No meg az, hogy megy is rendesen Jah, és hogy targa tetős És mégsem egy Calibra (bár az sem rossz, csak hát kicsit lerontja a feelinget a sok szakadt példány...)
Szóval, ha teszem azt veszek egyet, akkor talán érdemes egy alapos felújítással kezdeni. Akkor meg már el lehet játszadozni egy ilyen hardcore ötlettel is... Amúgy tényleg nem ártana neki a 4wd, 200 paci az első keréken már elég sok tud lenni, ezért is kritizálták leginkább. A futóműve valszeg egy jó átlagos lehet - elöl MacPherson, míg a Concertót Japánban valami trükkösebb, többlengőkaros kialakítással árulták, az INTRAC-oshoz is az van, tehát valszeg akkor az egész első futóművet át kell építeni. Pláne hogy INTRAC Concerto asszem csak jobbkormányos kivitelben volt. Akkor meg nemtom hogy passzolna a Rover moci a rendszerbe, no meg az INTRAC egyáltalán elbírná-e a terhelést...
Viszont a padlóváz és a platform nagyja azonos, így talán nem kivitelezhetetlen... Mókás kis Subaru-zabálót lehetne csinálni belőle
Köszi a linket, majd írok oda is, ha lesz időm komolyabban foglalkozni a témával.
Amúgy létezik a 600-as szériából (négyajtós, Accord-testvér) is turbós modell, a 620Ti. Szintén 200 paci a 2.0 literes Rover T16-ból, szerintem eléggé elegáns megjelenéssel. Ebből is akad pár példány - de nekem a Coupé kellene, csakazért is Pláne a targa tető miattDepartment of Redundancy Department
-
Type-R
őstag
Ajánlom a júliusban megjelenő autók listáját Bővebben: link
-
Pompi
MODERÁTOR
Sziasztok!
Egy ideje figyelek már itt a PH! fórumon, de csak most vettem észre, hogy nem csak HW-SW orientált témák vannak
Mindjárt megpróbálok kicsit visszaolvasni, hogy mi rejlik a lóerős címszó alatt, de amíg én visszanézek gondoltam örülnétek neki, ha mutatnék pár lóerő közeli képet
Bővebben: link
A képek történetéről röviden tömören annyit, hogy van egy kedves barátom aki szintén lóeró mániás és szerencséjére (meg némiképp az enyémre is) rendelkezik néminemü anyagi háttérrel is ennek kiélvezéséhez.
A gyorsasági autóparkja első tagját tavaly ősszel vásárolta. Ez egy Mercedes S600 biturbo gyári Brabus tuninggal, tehát kb. 600 paci van bepréselve a motorház alá. Fincsi. Akik járnak ilyen összejövetelekre azok már akkor láthatták ezzel a kocsival a Hungaroringes gyorsuláson egyszer-kétszer.
Az igazi áttörés azonban idén nyáron következett be, vett egy új szériás Dodge Vipert.
Azóta szinte az összes vidéki és budapesti legális (és kevésbé legális) gyorsulási találkozón részt vett. Amiért írtam, hogy kicsit az én szerencsém is az az, hogy többször előfordult, hogy mindkét autójával szeretett volna rajthoz állni, így volt szerencsém a volán mögött is kipróbálni a jószágokat. Több felejthetetlen élményt szerzett ezzel nekem, ezúton is hála Neki.
A Viper most készül a jövő évi szezonra. Az idei utolsó hungaroringes gyorsuláson már benne volt a nitro, de sajnos az eső miatt nemigen tudta kihasználni. De ezen kívül is több változtatás készül a motorház alatt. Az amcsik nem vitték túlzásba a dolgot a 8300ccm-ből vétek csak 500 le-t kipréselni.
Remélem nem zavartam, ha érdeklődésre számot tart a téma, akkor a továbbiakban is szívesen megosztom veletek a képeket, bár sajnos a március még odébb van...Feel Good Inc.
-
Szeke
senior tag
-
Integra
titán
válasz hobizoli #1708 üzenetére
hát akkora probléma biztos nem, mint amikor a sok agytröszt nem képes a vtec-et helyesen leírni, hanem azt a buzifejű magyar suttyózenés alakulatot írja le, ez tény. ezért gyilkolni tudnék.
de magát autós oldalnak hívó valamitől ez is elég ciki..
mondjuk a5 ennyit ér. vagyis semmit....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem tudnak, mert itt csak arról van szó, hogy kinek mennyi folyik a zsebébe, a többi nem számít. és amíg élnek a szerződések, az összegek folyósítva, addig pont leszarják.
itt ide-oda megy a pénz, érted.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
a kia-ra érdemes lesz odafigyelni pár éven belül..
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
figyeld meg, a kia nagyon belehúzott.
nem azt mondom hogy máról holnapra, de egy sorento-val én is boldogan gurulgatnék, ez a gép volt az első nagy lépés..
nem lesz belőle dojcse nobelkarossze, de ár/érték/minősében bizony nagyon ott lesznek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
HI!
NA a npokban nehany 10 km-re volt szerencem egy Toyota rav4 4 kerekes hosszu 2 literes kozvetlen benz.
Kizarolag csak aszfalt termeszetesen, de abbol foleg szar...
Meglepone jol huizott es mar 2500 kornyeketol el kezdett eledezni, termeszetersen aze kelelt 4 hogy igazan jol huzzon /sajat kategoriajaban termeszetresen/, reg ota kivancsi votam a d4-re nem is okozott csalodast szep egyenletesen ebredt a nyomatek, nem ugy mint a regi porgoseikbe. nekme teccet. raadasul a fedelzeti joszag stabilan 8.5 kornykere hoszta magat, ami egy ijentol nem egy orssz teljesitmeny, mongyuk a padlogaz 2 46.7l, meg votl egy 96l is :- ))))
Futomu hatarozottan teccik a magayr utakra egesszen jol nyeli, meg az apro kerekk miat atlepi kenyesebb hejeket, egesz szepen lehetett vele csuszkalni, jobb labbal szepen lehetett beloni a csuszasokat, es enm voltak elbizonytalanodasui sem, kecsegtelenm hogy nem szerpentinen probaltam.
Valto szokasos toyota valto neahol kisse megakad de hatarozottan kattan egyik fokozatbol a masikba, nem tul hosszu valtoutak es elvezetes valtasok.
KOrmany minth akisse tul konnyu lenne keves visszajlezessel, pedalok szintenkonnyeb fajtabol valok.
Fekjei hatarozottan kellmesek, de aze ehhez kisse tartosabb fekutak is keleltekk volna. Fekra gazra szepeket bolint, de hat magas epites.
Hat mongyuk a belso ter az egy vicc, mogem egy 12 evesnel idosebb gyerek csak kinzasi cellal. mod: bocsnat ez elmatatt: szoval az osszerkas peldas, zorges nyoszorges semmi, na jo 12e km, 4 folott ellenebn mar kisse hangos amotor, az felhasznalt anyagokkitunoek, es a jol meksozkott borkormannyal talakoztam ossze /enis aszttem evekkel ezelott hogy sznobizmus a borkormany de az elmutl 5 ev tapasztlatai alaplajn nagyon nem, foleg akkor erezem mikor atulok egy masikba es probalo a szokaso maovereket vegrehajtani es az elso nehany fogasnal allnadoan lecsusizka akezem/
Szoval minenszt osszevetve nekem TECCET!!!:- ))))
udv
neduddki
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Type-R
őstag
Ferrari részletre havi 350 ezer forintért Bővebben: link
-
neduddki
nagyúr
Hi!
6. eve carina-zok /jo mongyuk azngol. de akor is van koze hozzajuk vagott szzemueknek/, es erdeke smodon vhogy az ismertsegi koromben is mexaporodtak a japan joszagok:- )))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Type-R
őstag
Kínai induló a túraautó világbajnokságon Bővebben: link. Én elég sokat néztem ETCC-t, ami 2005-től már WTCC lesz, és nagyon örlülök , hogy bővül a mezőny, mert nagyon egyhangú volt az idei felhozatal.
-
a_tesz
Korrektor
ETCC-t én is szerettem,jó benne,hogy közel egyenlőek az erőviszonyok, plusz hogy zárt kasztnival mennek,és így egy kis lökdösődés is belefér remélem ez a WTCC beváltja a hozzáfűzött reményeket.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
jaja, elgurulgatnék vele én is
kaszás géza is hondázik, tőkjó, igazi vip személy....
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
etilin
aktív tag
mitszóltok hozzá Dacia racing
Bővebben: link
Wow az újj csodafegyver vajon annyival olcsóbb mint egy Clio mint amennyivel szarabb?Ej, God Vazzeg és egyéb sokak hun vannak, he?
-
etilin
aktív tag
válasz Integra #1728 üzenetére
Jójó De azért talán enyire mégse kellene leadni a szinvonalat.
Az égész Dacia nem a sportosságról hanem az olcsó igénytelen megoldásoktól hemzseg.
Ha nincs pénzed vegyél használt járgyányt a LADA VFTS-ek mennyi ideig népszerüek voltak.
Annak nem látom értelmét belepakolni a clió alkatrészeit a loganba?
Az egész arra ment ki hogy elmondhassák húúú mennyire sportos ez a Logan meg mennyire gyors Holott szántóföldre meg a magyar tankcsapdákra lett tervezve a futómű.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Ej, God Vazzeg és egyéb sokak hun vannak, he?
-
Integra
titán
skoda is egy rakat lom volt mikor átvette a vw, aztán nézd meg most hol tart.
a dacia a keleti nagyon árérzékeny piacokra fog koncentrálni és ott valszeg olcsóbban adják majd a rönó technikát dacia jelvénnyel. kis image polirozás bizony elfér. annak meg ez jó. olcsó is de hatékony is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Norbertpower
tag
Segítség kéne az ülés fűtés nél....
E34 series....
Gyárilag valszeg nem fűthető bőr volt benne(mostmár igen...
Az ülés alatti csatit bedugtam a helyére (azt a sok lábút) a kicsi 2 vezetékesnek nem találtam párt!!! De sajna nem fűt vajon mit kell még tennem ??? Relé???? vagy mi??? Ja: egyébként az ülésen lévő gombok világítanak ha megy a motor!!!
Valakinek valami ötlet??? Sürgős lenne mert nem jó a fűtés a kocsiban és így azért elviselhetőbb lenne....
Ha valaki azt tudja hol tudnám megérdeklődni hogy mit tegyek azt is megköszönöm...
Üdv: Norbertpower
Nem is tudok írni... MárBMW + a ménes :DDD
-
pweisz
senior tag
válasz Norbertpower #1734 üzenetére
nem lehet hogy a kicsi 2 db vezeték a kapcsolóhoz megy, egyébbként nem értek a bmw-hez
-
-Jackson-
őstag
válasz Norbertpower #1734 üzenetére
a bezárt topicodba írtam, remélhetőleg egy 2 órán belül hazaérek, és informálódok a ''mester''-től
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-
Norbertpower
tag
89' 524 td !!! E34
És gyárilag nem volt benne ülés fűtés de a csatit megtaláltam az ülés alatt bedugtam és ennyi.... az ülés ami be lett rakva az gyári E34 fűthető fekete bőr...
Ja miután bedugtam az ülésen lévő gombokat kapcsolgatva világítanak a gombok,ezekkel állítom a fűtés erejét gondolom mert van egy fel meg egy le.Bár a jelölés inkább arra utal hogy gyengébb fűtés erősebb fűtés...
Kaptam közben egy infót egy itteni rendes fórum testvértől aki megkérdezte egy ismerősétől.... Hátha ez segít....
: ''szóval rákérdeztem, és azt mondta, hogy valószínű amit nemtdod
hovakéne dugni, az a kapcsolóba megy. gondolom a műszerfalon van
üres hely, és odakéne szerezni egy plusz gombot.''
Köszönet minden segítségért: Norbertpower
Ja : a kábelek színét majd még megnézem és írok de úgy emlékszem hogy a sok csatis az olyan 5-6 kábel mindenféle színes, mig a két kábeles csati az két barna kábel az egyik az talán barna-fekete csíkkal....BMW + a ménes :DDD
-
-Jackson-
őstag
válasz Norbertpower #1742 üzenetére
szerk.: ma is találkozok keresztapámmal, rákérdezek a színekre
vezettem még 540i-t, m3 cabrio smg-t, 4.6is-sel csak vittek, mentem még 325Ci-vel meg volt 5 köröm a hungaroringen astra kupás verdával
volkovy, ma néztem vmi német adón lancia delta s3 hegyi versenyen, 600ló felett... lehet azzalis kibékülnék
[Szerkesztve]الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
Norbertpower
tag
válasz -Jackson- #1744 üzenetére
Na most aztán elééég ha csak a felével mehettem volna mááár.....
nekem a legnagyobb amivel vittek (nem én vezettem) Egy ismerősöm 540í-je 4400cm3 csak úgy villogott a kis sárga háromszög hogy ne pörögjön a kerék...
Dolgozni kellet az elektronikának rendesen.....
Ülésemmel kapcsolatban valami??? Valakitőőőől??BMW + a ménes :DDD
-
Stimpy
aktív tag
válasz -Jackson- #1744 üzenetére
Hi.
Nekem ugyan nem bömös volt a legbjobb élményem,de leírom,ha már itt vagyok:
Chevy corvette 7600 ccm,740 nyiha,1972-ből származó darab.Majd bepisáltam,amikor odalépett neki a kollégám,de verhetetlen élmény volt.
[Szerkesztve]Tegnap beállított hozzám egy Tyrannosaurus Rex és Hamlet. Volt nagy dinóm-dánom!
-
-Jackson-
őstag
válasz Norbertpower #1745 üzenetére
elméletileg a test a két barna, aza ki-be kapcsoló
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
Type-R
őstag
Alpina B5: BMW M5-rivális házon belül: Bővebben: link
-
Overmind
aktív tag
Üdv all!
Nem tudtok olyan netes használtautó keresőt, ahol lehet tuningautókra keresni? Vagy olyat ahol csak azt hírdetnek? Néztem 1-2 tuning site-ot, de nagyon kevés hírdetés van... Egyébként meg nehéz rátalálni, mert nem konkrét típust akarok , hanem szerelmet első látásra. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz _Volkovy_ #1737 üzenetére
_Volkovy_
Átadom neki
Amúgy a Mercedes a 600LE-vel is olyan tud lenni, mint egy kezesbárány, hihetetlenül lehet uralni, azt csinálja amit akarsz, ebből átülve a Viperbe, olyan mintha felülnél egy vad lóra (pontosabban le, mert olyan mintha a földön ülnél )
-Jackson-
Nem akarok senkit megbántani, tisztelem, becsülöm az Imprezát, de nem ez a kategória. A gyorsulási versenyeken mindig vannak Imprezások. Negyed mérföldön az Imprezák 13.x mp körüli időket mennek. A legdurvább kocsi amit eddig láttam egy osztrák faszi épített jeep-je (Bővebben: link), ez 10.2 mp alatt végzett a negyed mérföldel. A cél ennek a legyőzése
A Viper alapból ugye 500 LE, így kb. ugyanazt az eredményt hozza, mint az Imprezák, de se turbo, se komresszor nincs benne. Most van folyamatban egy pack beszerzése, ami 750 LE-re tolja fel a vasat. Igaz ez az egyel előtti Viper, de itt egy video amint ezzel a csomaggal szerelt Viper 9.48 mp-t teljesít negyed mérföldön Bővebben: link.
Egyébként tervbe volt a Skyline is egy ideig, de csak jobbkormányos van belőle, ez meg eleve felvet jópár problémát.Feel Good Inc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!