- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Hat, at kell nezetni a porlasztocsucsokat, meg neha legszurot cserelni, aztan amdj nem fustol, esteleg ra nezni az adagolora, nincs-e az ugynevezett ''fustcsavarra'' raalitva, hogy vmivel jobban menjen a verda. Egy szivodizel Uno az egy 22eves technika, megis mit varsz tole? Ahhoz kepest nem is fustol, egy szivodizel egyebkent sem vagy csak nagy ritkan fustol, akkor is csak egy kicsit azt kesz, de nezz meg egy PDTDI VW-t, mi fustol, ha az nem?
Azert lathatsz belole sokat, mert olcso auto, mindenhol elpotyog 4-5liter gazolajjal, viszont szeretik elhanyagolni is, pont az olcsosaga miatt.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
escie
őstag
válasz hobizoli #2451 üzenetére
ezzel szemben a Kadettom('88) mai napig is csak durva kihúzatásra füstöl feleannyirase, mint némely autó teszi, kb egyidősek.
namost vagy a Kadett lett megkímélve, vagy a többi kevésbé jó.
(csak az a q önindítója ne lenne olyan szar. valamiért nem a modernebb fajta került bele, mint a régebbi Kadettokba. visszalépés. )
amúgy nem 22 éves az. van az ~50 is. szvsz a sima Ganz-Jendrassik féle dízel...
(ezt nem negatívumként mondtam, sőt.)
[Szerkesztve]I'm back, baby!
-
#16741888
törölt tag
válasz zoley[HUN] #2428 üzenetére
na azért olyat még az Audi sem csinált hogy 4200biturbo. Az S8ban az sima szívó az RS6ban van turbo, de nem túl nagy teljesítményű mert 4.2ccmhez jut ott 450le. máskérdés hogy sima chiptuninggal, 520ra, sőtt feljebb is lehet vinni.
-
escie
őstag
válasz hobizoli #2454 üzenetére
jaj nem erre értem, ember. a technológiára.
amúgy komolyan gondoltad, hogy azt hiszem 50 éves az Uno.
mármegbocsáss...
--
nemtom, annyira nem mentem bele a dologba, de 1.7D az ziher. Isuzu fejlesztés?
amúgy elég ritkán látni 1.7D Kadettot. de a Vectrába is tettek ilyet, azt még kevesebbet látok.I'm back, baby!
-
#16741888
törölt tag
válasz hobizoli #2455 üzenetére
nem sok, csak használtan olyan 16millió de 10%tól elvihető és 72hónapra csak havi 197ezer forint.
Egyébként meg csak mondtam, mert ''véletlenül'' feltévedtem egy ilyen chiptuningos cégnak a honlapjára és ott láttam, hogy 1000euroért, adnak 100lovat az Rs6ba vagy valami ilyesmit.Persze akinak van pénze, az autóra annak 250k már nem oszt nem szoroz. -
hobizoli
nagyúr
Az 1.7D az mar az Isuzu motor, a regi az 1.6 volt, na annal keves fosabb motort csinaltak eddig a vilagon szgk-ba, nem veletlenul vettek inkabb kulso cegtol. A Corsa-kba szortak 1.5D-t is meg 1.5TD-t is, ez ment a kesobbi Kadettokba is, ez is Isuzu motor, az Astraba es a Corsa B-be is az Isuzuk kerultek.
Egy Vectra meretu autoba egy 57LE-s motor nem valo, meg a benzines 1.6-s 75LE-s is keveske.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
escie
őstag
válasz hobizoli #2458 üzenetére
való, nem való, benne van. nem versenyautó, de nagyon jó kis kocsi az. nemtom mennyivel nehezebb a Vectra a sedan Kadett-tól, de szvsz nem lehet nagy dif.
olyan szar az az 1.6-os? ezt hogy érted? rengeteget látok futni, és nincs rossz hangjuk, mennek, elviselhetően füstölögnek.
persze fasza dolog 200-zal menni, meg 8mp alatt 100-on lenni, de ha belegondolunk, bőven-bőven elég az 57le is. (nem kell fikázni emiatt most engem, jó? )I'm back, baby!
-
escie
őstag
dehülye vagyok. link lemaradt: Bővebben: link
aludni kéne.I'm back, baby!
-
#16741888
törölt tag
nem rossz, sőtt, én erre ''izgulok'':
Bővebben: link -
hobizoli
nagyúr
Miert tertek at egy kulso ceges motorra, szerinted...?
A regi motoros, 1.6D Kadett olyan sok azert nincs, mint az ujabbik motoros 1.7D, leven azzal csak ~2 eveig gyartottak, az ujjal meg onnantol vegig az Astra-ig, sot abba is ezt az Isuzu-t pakoltak. A ''D'' Kadettbol maradt meg ez az 1.6D, de tenyleg nem egy nagy szam az a motor.
(nekem is van (turbo)dizelem (is))
hobizolitöbb drón kell ;P
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2465 üzenetére
mondjuk összehasonlítani egy '88-as autót egy maival, dilettantizmusra vall.
ha 200le-s lenne, akkor sem kéne a Logan a Kadett helyett.I'm back, baby!
-
zoley[HUN]
tag
válasz #16741888 #2464 üzenetére
ennel mar nem tud tobbet a dacia de minek ennyi paci? mire lehet ezt a kocsit azon kivul hasznalni hogy trelerrel kiviszed gyorsulni, majd a palya vegen visszarakod a trelerre, hazaviszed, es megnezed mi szallt el benne
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
zoley[HUN]
tag
csupan oda probaltam kilyukadni, hogy a mai elvarasok szerint egy 57 loeros cinqacentonal nagyobb meretu autot nem igazan lehet eladni. egyebkent kozlekedesmernok hallgato lennek vagy mi a fene
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
#16741888
törölt tag
válasz zoley[HUN] #2468 üzenetére
Az ilyen autókat pont arra a célra építik, de mondjuk nyugodtan eljárhatsz vele munkába, meg autózgatni, mert azért arra sem használhatatlan.
egyébként meg ebbe pont az a poén, hogy az ilyen cégek olyan cuccokat használnak amik negyed mérföld után nem mennek szarrá, hanem használhatod is őket. sőtt még garit is kapsz rá. nem tudom értetted e, ami abban az Audiban van, motor teljesen új, gyakorlatilag minden ki lett cserélve, +új turbo(ráadásul márkás)+futómű, intercooler bár annak nem szokása elromolni, szóval minden új rajta szinte.
nyilván nem fog 300k kilométert elmenni mint a sima 5hengeres 2.3as moci, de pár évig, sőtt nagyon alapos karbantartással, sokáig élne. szerintem -
escie
őstag
válasz hobizoli #2466 üzenetére
mindenestre érdekes, én épp az ellenkezőjét látom. össz-vissz 5 17.D-t ha láttam, de 1.6-ost fosásig.
--
mindegy, akkor sem kell olasz dízel, sőt, egyáltalán olasz sem. najó, egy Lambo'-ban, vagy Ferrariban kiegyezhetnénk a dílerrel. jóó, jöhet Bugatti is.I'm back, baby!
-
zoley[HUN]
tag
válasz #16741888 #2471 üzenetére
nyilvanvalo hogy a kipuffrendszer vagy a futomu, amit lehet nagyobbra meretezni az lehet markas es tartos, de 2300 ccm-bol ueber 500ps. az nem hogy 300k km-t de sztem a 30k-t is csak ugy viszi el hetkoznapi hasznalat alatt, ha tojast raksz a gazpedal ala. masreszt egy ilyen kocsit mar tudni kell vezetni, es allando osszpontositast igenyel szerintem. reszben ezert se annyira praktikus munkaba jarni
gyorsulni is jo, de egy kis hegyi utnal sok-sok szerpentinnel meg egy csomo dombbal, szerintem nincsen jobb. inkabb egy impreza wrx sti mint ez
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2470 üzenetére
hát oké, értem én, mit mondasz, tisztelem a szaktudásod, de
1: ez nem új autó, ezért iszonyat gazdaságos. (megjegyzem, igen jó a fogyasztása mai napig)
2: Cinquecento?? kössz, inkább nem ülnék bele. ha nagynehezen beleférek, akkor az első koccanásnál pusztulok bele. a Swift is kicsi volt rám, nehülyéskedj... nem akarom bántani a Fiat-fanokat, de rossz ránézni arra a gépre. a dizájnk az kircsi, de hogy milyen filigrán egy valami, szörnyű.
3: megy ez, hidd el. meg kell szokni, hogy kell vezetni, csodákat nem kell várni, azt kész. én örülök, hogy van a fenekem alatt autó, olcsón megy, szép is(jó, ez szubj.).
persze jól esik átülni az 1.8-as Vectrába, azt' repeszteni, de egy magamkorú ember bőven örül, hogy ilyen autója lehet(nem is az enyém, csak én használom, amúgy).I'm back, baby!
-
zoley[HUN]
tag
ki mit var el egy autotol. apamnak 75 lovas octaviaja van, az se valami virgonc. nekem most nincs sajat kocsim, de nyaron egy golf 2 gti-t akarok venni. eloszor egy motorgeneral megy bele, meg a tobbi aprosag, de nekem igenyem legalabb az a 115 paci. nem gyorsulni akarok, csak temposan vezetni
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2475 üzenetére
''ki mit var el egy autotol''
így van.
nekem elég ez.
persze ki nem akar bika autót?! csakhát a valóság az megint más.
ráadásul imádom ezt a járgányt, na.I'm back, baby!
-
djyuri
őstag
Hát ez egy külön eset akkor. Ugyanis a komputer mindig sípolgat,üzenget a normál temponál,de ahogy mondod egy göd-győr közötti pl állat tempónál teljesen kuss van végig.
De amúgy ha itt nem nyomod,akkor a gatyád is rámegy az indulgatásokra,ugyanis a fogyasztásmérő egyből kiakad,amikor elindulsz,tehát ha lassan nyomod,akkor sokáig indulsz,de ha megnyomod,akkor egyszerűren neked is állati érzés és ha alérted az uticélodat,akkor a komputerrel kiiratva az átlagfogyasztást, és ott látod,hogy 5-10 literrel is kevesebbel eljártál,mintha finomkodtál volna. -
djyuri
őstag
válasz #16741888 #2424 üzenetére
Hol laksz? Gyere pályára és megmutatom.
Csak arra kérlek,hogy ne csúcsforgalomban induljunk,mert ölni nem szeretnék.
És még annyi,hogy az S8-asban profi krapek ült,a bömbinkben pedig apám,aki már gyakorlott a rendőrmenekülésekben,meg ő száguldós,de óvatos.
Kb 110-130-ig együtt voltak (de már akkor is a bömbi vezetett),de innen az audinak ennyi az ereje és a bömbi rendítetlenül repült fölfelé a sztrádán 200 fölé.
Nemtom ki mennyire járatos itt gödön,de egy röpke saroktól sarokig 170-et mentem kb 20-ról és meg tudtam állni és befordulni. A pulzusom persze 180/220,de akkor is Qrvajó!!! -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2428 üzenetére
A km-tőlre: Sajna mi is így vagyunk vele. Amúgy szerintem ha a vevő egyszer beül és pl faterom elviszi egy körre,akkor pillanatok alatt meggondolja magát.
-
zoley[HUN]
tag
sajnos regi adatokat igy kapasbol nem talaltam, de a jelenlegi modellek:
BMW 760 Li 327le 2225kg 5.6mp/0-100kmh
Audi A8 335le 1780kg 6.3mp/0-100kmh
na mar most a 750 Li ennel csak gyengebb, az s8 meg nyilvan erosebb az a8-nal. mellesleg majd fel tonnaval konnyebb is. es ha a 7es valoban gyalazna az s8-at akkor M7 lenne a neve, nem pedig 750.
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
djyuri
őstag
hazahozom a képeket,mert tegnap ott hagytam a cd-t a gépben és a tokot hoztam csak haz
Küljek valakinek azért képeket,legalább a motorrol?
U.I.: Amúgy minden vitát szeretnék elkerülni. Megvan ennek a kocsinak is bőven az ellenfele. Amúgyis egy autómata váltóval sokkal nehezebb 0-ról 100-ra gyorsulni. De pl 50-ről gyorsulni az már problémás a többi autó számára,mert ugyanis ott hol ugrasz le a kuplungról olyan gyorsan,mint ahogy azt elvárják ilyenkor. Az autómatáknál ugya a gázpedál mögött ott a ''beszartam'' kapcsolo.
Ha addig hirtelen lenyomod a pedált (padlógáz) ,akkor a váltó tudja,hogy menni kéne,mint a villám és visszarakja 1-es be vagy max kiskettesbe és kapaszkodj,mert hátra esel. Félreértések elkerülése végett...én már ültem egy haláltunig X5-ö BMW-ben, (nem én vezettem)mikor kint volt egy legális gyorsulás a hungaroringen.
Abba több,mint 1000 paci volt. A fülemben pedig több könny volt,mint a szememben valaha,úgy átfolyt a fejemen. Több mint 1G-vel gyorsultunk. Isszonyat volt. Időd nem volt felfogni a külvilágot,és úgy szálltam ki a kocsiból,mint akit összevertek.
Szal amit ki akartam hozni az egészből,hogy nem istenítem a verdát mindenek felett,mert nem az,de ha egyszerűen tud,akkor miért ne mondhatnám.
Amúgy ez az S8-as krapek is úgy volt,hogy ő hívott ki a versenyre.
De ha engem hívnak ki,akkor sajna össze kell dobni a pénzt a benzinre,mert ugyebár én nem vok kereső embörke
De ha valami van,akkor nem állok ellen. -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2480 üzenetére
Ez nem natur 7-es,de annyi betüt kéne írni után,hogy nincs értelme.
Van benne slifb..... mittomén. Ezt a komputer nyögte ki,amikor a szervízbe volt a kábelre kötve a cucc.
Inkább küldök a motorról képet. Jó?
MOD: de kérlek várd meg a délutánt. Köszike!
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
válasz zoley[HUN] #2483 üzenetére
viszont ha nem teljesen gyari, akkor meg nem 300 lovas
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2483 üzenetére
nézd, én imádom a verdákat,de ha nekem nincsen,akkor a szám nem ékeskedi máséval,de attól függetlenül járkálok illegális gyorsulásokra,szal vágom a témát felületesen. Látok sok csodaautót. Láttam nem egy picike kis vaddisznó kocsit (uno,renault),ami úgy ment,mint az állat,de csak 0-ról. Na most mivel már említettem,hogy a miénk autómata,így más kategória. Nem lehet egy S8-al összehasonlítani. Itt 250-nél sincsen váltás késedelem,kormány megingás a váltás miatt,para az egy kezes vezetés miatt.
Gondolom ültél már autómata váltós kocsiban? Akkor meg ismerheted a bíztonságot és a külömbséget. -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2484 üzenetére
Tudsz valahol lóerő padot? Mi már (én) voltunk egyen,.de azzal gond volt,mert kiakadt a cucc,amikor lepadlóztam.
Amúgy a verdát ki kell rögzíteni,mert ha véletlenül elcseszel valamit,akkopr a majdnem 200-val gördülő kerék egy hatalmas lendülettel téged kivisz a falon keresztül a műhelyből.
Tehát csak olyan helyet mondjál,ahol megvan a megfelelő rögzítés a teszteléshez.
Ja ez azért is kell,mert nem lehet blokkolt első fékkekkel menni vele,mert figyeli a computer és szal akkor nem lehet tesztelni. -
zoley[HUN]
tag
hat ez erosen automatafuggo. probald ki a regebbi automatak egyiket, szerintem utana meg a trabant botvaltojanak is orulnel, csak mert ott te valthatsz mostanaban mar kezdenek jo automatakat tudni csinalni. ''kormány megingás a váltás miatt,para az egy kezes vezetés miatt'' legutoljara forgalmi vizsga elott kormanyoztam felre valtas miatt egyebkent meg a bal konyokom mindig az ajton, kormany bal also felet fogom, jobb csuklom meg a valtokaron van. en inkabb a kezi valtokat partolom, vagy egy felautomata szekvencialist
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2487 üzenetére
Eddig én is a manuálisakat szerettem,mert eddig csak max 4-esig kellett felpakolnom,de mivel már 200 felett repkedek,ezért már nekem az ötödik messze van és volt legutóbb is egy hangyaf@sznyi megingásom,de ahhoz elég volt,hogy kiverjen a víz.
Meg szeretem a nagy-nagy autókat,mert sokkal nagyobb bíztosnágban érzem magamat benne. És egy nagy autónál nehéz kuplungolni nekem. Amúgy már vezettem ifát és iszonyat volt. Lefulladni nem fulladtam le vele,de valami borzalom volt. És egy kiráratnyi hosszat (10KM) már vezettem kamiont,amin félautómata váéltó voltt és télleg jó,de nemhiszem,hogy egy agyontuning autóban eltudnám tólni a váltót,akkora gyorsulás mellett,de szerintem el sem tudnék nyúlni érte.
Ahhoz még gyurnom kéne egy kicsit... -
zoley[HUN]
tag
válasz zoley[HUN] #2487 üzenetére
en eddig kaposvaron laktam, ott meg ilyesmi nem igazan van. pestet meg annyira nem ismerem egyelore. talan a B.ON.T.E.X-nel vagy valami hasonlo helyen biztos rendelkeznek ilyesmivel
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
zoley[HUN]
tag
siman el tudnad tolni forma1-ben valtogombok elott valtokar volt. ha egy f1-esben padlogaznal tudnak valtani, akkor ez utcan is menni fog
nagy sebessegnel, meg azert mar nem olyan konnyu azt a kormanyt forgatni, mint 50nel. szerintem nem a nagysebessegu valtas az automatak fo elonye
[Szerkesztve]''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2491 üzenetére
Igazad van,de ott csak arra gyúrtak. Nem kellett neki ásni,takarítani,árut feltölteni,raktárt pakolni....ők csak arra gyúrtak.
-
Integra
titán
mikori az autó, 5 vagy 6 gen?
ennél a b16a blokknál amire kegyetlenül odakell figyelni az a következő:
- legkésöbb 10ezer km után olaj és olajszűrő csere.
- minőségi full szinti olaj, castrol rs vagy mobil1
a benyára nem nagyon finnyás, asszem sima 95 megy bele.
a mi civicjeinkbe pl 91-es kell gyárilag, igaz most hogy az olajcégek ezt elvették, kénytelenek vagyunk 95-öst tankolni, de tök fölösleges.
ilyenkor jut eszembe hogy ha kimegyek bécsbe és tankolok kinti 91-est, az jobb mint az itthoni vépóverészingfaszomtuggyamilyen 100-as szemét, hihetetlen és elszomorító...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz norbiphu #2427 üzenetére
listát? arról hogy mi a liter/le aránya az autóinak?
huhh, nemtom, hogymondtam e ilyen listát, de itt vannak amiket tudok
6 gen CTR, 1.6 185 le (jdm)
DC2 ITR 1.8 195le (eum), 205 (jdm)
7gen CTR 2.0 200le (eum)
DC5 ITR 2.0 220le (jdm)
DC5 RSX-S 2.0 210le (usm)
7gen ATR 2.0 220le (jdm)
S2000 2.0 240le (edm) 250le (jdm)...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm