- Microsoft Outlook topic
- Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- DIGI internet
- Vírusirtó topic
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
eri
tag
Mit szoltok az uj focushoz és az 1-es bmwhez?
(_8(l) - The Simpsons
-
Type-R
őstag
Itt az új Aston Martin: Bővebben: link
[Szerkesztve] -
gabe_
őstag
Ha az 1-es BMW bevásárlókocsi, akkor a Suzuki micsoda?
Sovány szakácsban sose bízz!
-
Don Vittorio
őstag
Én még mindig a Nissan 350z-re vágyom. Előbb-utóbb meglesz.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
B.Kox
tag
!!!Csajok Genf -ből Bővebben: link!!!
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz hobizoli #2048 üzenetére
Egyetértek.
Múltkor egy diszkószuzukit úgy otthagytam,mint a huzat.
Két falu között jó kis széles jóminőségű út,belátható 170-re kitesztelt kanyarok(fékezni se nagyon kell)utolértem a kollégát 140-el,aztán mikor be akartam előzni,rágyorsított a pöcs.
Neon rendszámtáblakeret,piros matricák,17'' felnik,sportauspuff,matrica hátul ''Devil Inside'',stb.
Én meg jöttem a kis szériakocsival,és 150-nél elkezdett lemaradni.. -
eri
tag
-
Pópa
senior tag
válasz Don Vittorio #2059 üzenetére
Hogy állsz anyagilag? Mert nem egy olcsó mulatság.
Trust is good, control is better!
-
illusiON
őstag
15-16 milkából jöhet egy Z, de ha ügyes vagy s külföldről behozod 10 körül lesz az ára
( : no woman no cry : )
-
Don Vittorio
őstag
Kösz, feljövőben vagyok. Volt már több is.
A mostani kétharmada volt a 350z árának...40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz illusiON #2065 üzenetére
Az a helyzet, hogy az amerikaiakat lehet viszonylag olcsón behozni, de azok sok tekintetben - bármilyen hihetetlen, de - gyengébbek, mint az európai modellek: sebességváltó, fékek, futómű. Jó a kapcsolatom a Nissannal, volt nálam már hivatalosan bejövő 350z (nem sokára megint lesz), és mentem már amerikai eredetűvel is (6000 mérföld volt benne). Ráadásul mindenképpen a GPS-es verze kell, mert a mostaniban is van, és nagyon hasznos.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Pópa
senior tag
-
Don Vittorio
őstag
Elméletileg a külföldi rendszámú autó magyar állampolgár általi vezetése bűncselekmény.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Pópa
senior tag
válasz Don Vittorio #2070 üzenetére
ááh, ez sántít... És ha én vagyok a tulaja a külföldi rendszámú kocsinak? Nem vezethetem?
Trust is good, control is better!
-
Don Vittorio
őstag
Nem. Köteles vagy honosítani, hacsak nem rendelkezel az adott országban állandó lakcímmel. Münchenben 10 éve élő barátomnak van német rendszámú autója - engem meg majd kiheréltek, amikor mentem vele, pedig ott ült mellettem. Azért van ez így, hogy ne tudd megspórolni a vámot.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
kalema
csendes tag
válasz Don Vittorio #2072 üzenetére
A 113-asban dolgozol?
-
Don Vittorio
őstag
366 és 267. Ha a szobaszámomra vagy kíváncsi.
Szociológia Tanszék.40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2067 üzenetére
Isten vagy!
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2075 üzenetére
Szóljak, ha megint nálam lesz?
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2076 üzenetére
Naná!
Elviszel egy próbakörre?Fizetem a benzint -
Pópa
senior tag
válasz Don Vittorio #2072 üzenetére
Ájjajaj, ez bizony baj.
Pedig elég nagyot lehetne szakítani a dolgon.
- Nem mindegy, hogy a papírmunkára megy el a pénz, vagy rá tudod még költeni a kocsira.Trust is good, control is better!
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2078 üzenetére
Nem fogyaszt sokat. A múltkor 22 órát mentem vele folyamatosan, és 11 liter volt az átlagfogyasztása. Volt benne minden 0-250 között.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
Bizonyos értelemben jogos. Persze lehet, hogy most majd az eurozónába belépésünkkor ez is megváltozik. Vagy lehet, hogy már meg is változott? Nem tudom. A német kereskedők nagy bánata, hogy Olaszországba járnak autót venni a németek, mert ott olcsóbb az autó. Főként az A6 kategóriája és fölötte, mert Németországban magas a lukszusz (avagy segszelep-lehellet) adó.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2080 üzenetére
Komolyan isten vagy
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2082 üzenetére
Max. a gyermeke.
De a mindenem az az autó. És az unokaöcsémet is megfertőztem. A múlt héten majdnem megvett egy 300z-t. (Valami nagy csodát kellene végrehajtanom a pénztárcámmal, mert akkor tavasszal vehetnék félár körül egy 350z-t a bent lévő 4-5 tesztdarab közül.)40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2083 üzenetére
A féláron mit takar?
8 milla? -
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2084 üzenetére
Vagy kevesebb...
Most el. Másfél óra múlva online. (Vagy on lány.)40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2085 üzenetére
Utállak
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2086 üzenetére
Na, neee! Lécci-lécci-lécci!
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2087 üzenetére
Ha megcsodálhatom a 350Z-t közelrők,akkor belemegyek a dologba.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2088 üzenetére
Jó.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2089 üzenetére
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2090 üzenetére
Bp? Vagy autózzak valahová?
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2091 üzenetére
Ceglédi vagyok.
M5-ösön megcsapathatod kicsit a verdát.
Egyébként ha azt mondod közelről lehet látni egy Z-t,naná hogy felmegyek Pestre.
[Szerkesztve] -
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2092 üzenetére
Bármilyen hihetetlen, de mivel 0->100 éppen olyan, mint 150->250, a sztráda nem kifejezetten vadított be engem. Kis utak sokkal jobbak. Ahogy ''zzzzzugy'', és már ott is hagytál bárkit, és már kulturált polgári autósként mész újra 100 körül. Az állat. Meg persze a szerpentinen 80-100 a 180 fokos kanyarokban, és érzed, hogy stabil, atom stabil.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2093 üzenetére
Ne vadíts
Ha lesz nálad egy ilyen,komolyan megnézném.. -
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2094 üzenetére
Nem vadítalak. Ez az igazság. Elfogultság nélkül mondom, hogy minden eddig kipróbált Porschénál jobb volt a vezetési élmény - töredéke áron. És, ami különösen meglepő, egyáltalán nem pattogsz az úton, a pattogás pejoratív értelmében. Pl. a Toyota Celica brutálisan ráz a 350z-hez képest.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2095 üzenetére
Én elhiszem..
Bár engem a rázkódás érdekelne legkevésbé,egy ilyenben..
0-200km/h mennyi idő?
Össze tudnánk futni egyszer,ha nálad lesz?
Mindenképp szeretném látni ezt a verdát. -
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2096 üzenetére
Á, a rázkódás nagyon fontos, mert az nem jó, ha fáradtan szállsz ki egy autóból. Én legutóbb a 22 óra után sem voltam fáradt, pedig csak tankolni, pisilni meg ''villogni'' szálltam ki. Szóval nagyon-nagyon fontos, hogy ne rázzon, és nagyon jó, hogy nem ráz. Állat futóműve van. És nagyon lassan menni is nagy élmény vele.
0->200? Fogalmam sincs, és nem is mértem. Gyorsan. A legjobb barátomnak egy agyontuningolt RS4-e van (470 LE), az pl. gyorsabb. De majd ebből a 350z-ből is lesz turbós verze, és akkor az állat lesz. Meg pl. 1-2 millió körül vannak rá kompresszoros tuningok Németországban, és akkor ez is 400LE környékére megy, vagy tán fölé. És azzal már megeszi az RS4-est, hiszen kisebb, könnyebb, jobbak a mindenféle adatai, etc. (Meg most az új RS4 nem is turbós lesz, hanem ''sima'' 4.2, ha jól rémlik, és azt tuningolni se lesz olyan könnyű.)
Egyébként tényleg szívesen megmutatom, ha elkérem. Addig nem adják ki, amíg ilyen szarok az időjárási viszonyok, mert nem akartak téli gumikat venni, úgyhogy most garázsban pihennek a kicsikék.40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Don Vittorio #2097 üzenetére
Én asszem nem bírnám ki,hogy ne nyomjam fel max sebességig..Menne vele lassan a halál.
A Clio-val is 170-el járok
ui.:holnap folytatjuk a csevejt,lassan megyek aludni,byebye.
[Szerkesztve] -
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2098 üzenetére
Á, dehogynem!
Na, itt a kicsike. Remélem tetszik. Leszaladtam hajnalban a Balatonhoz.40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.