-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz strike-force #1499 üzenetére
HI!
Hat ja...
KInek a pap kineka paplan, en pl. az alulrol gyuvo baszott nagy nyomatekot szeretem ez mar be is hatarolja a nagy kedvenceim koret:- ))))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Type-R
őstag
Ha már kombi sportkocsi is szóbakerült:
Aston Martin Bertone Jet 2 -
B.Kox
tag
Ford Mustang 2000Hp: Bővebben: link Brutális!!!
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
Tibisz
aktív tag
válasz _Volkovy_ #1505 üzenetére
Ismersz netán, vagy miért illetsz jelzőkkel? Mivel én sem tettem ezt feléd, ezért próbálj meg viselkedni, és kulturáltan írogatni! Előre is köszi, hogy megpróbálod!
Neked az kellene felfognod, hogy mit is tudnak a mai dízel motorok! Amíg ennyire nem Vagy tisztába azzal, hogy mire is képesek a modern dízel motorok, addig lehetőleg ne kiabál Világgá, hogy kérem szépen fogalmam sincs a témához! -
Tibisz
aktív tag
Régebben egy luxusautóba el tudtál képzelni egy dízel motor? Szerintem nem! Ma a luxusautó vásárlók nagyobb része választja, dízel motorral az új autóját! Szerinted ahol nem számít a pénz, ott választanák a dízelt, ha nem lenne jobb, mint a benzines társa?
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
Hat igen sokan le vannak meg maradva a 15-20(-25) evvel ezelotti dizeleknel, es vannak akik a legujabb benzineseket veszik ellenpeldakent, pedig manapsag mar, sot evek ota vannak mar 16 szelepes dizelmotorok is...a minap olvastam a neten, hogy az EU egyes orszagaiban mar 50% feletti az dizel szgk-k hanyada, es SZVSZ ezen azert el kene gondokodni nehanyaknak.
A ''de az fustol/kormol''-ra: a Peugeot mar jo ~1.5-2 eve hozta ki a 607-sben a 2.2HDI FAP rendszeret, most meg mar kisebb kategorias autokba is szerelnek ilyesmi megoldasu reszecskeszurovel is ellatott dizelrendszert, amik mar az Euro4-s kornyetzetvedelmi normakat is kenik-vagjak, es ezek mar nem is fustolnek.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
a_tesz
Korrektor
jó majd 15 év múlva az lesz a sportkocsi amelyik mély bariton kerregéssel foga a világ tudtára adni erőfölényét a többi autóhoz képest.egyelőre azonban még nem itt járunk.oké hogy erős meg jó,de szvsz még nincs itt az ideje.nekem is tetszett,amikor egy dízel 3mas bömbi köridőben odavert egy m3-nak asszem a nürburgringen,de még el kell telnie kis időnek,hogy egy dízelre is azt lehessen mondani,hogy sportos.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
dizelhez eddig ezekhez volt szerencsém: mazda6, ez kb egy 3 hónapja, illetve VW Bora 1.9PDTDI 105LE, ez szintén olyantájt. nem mondom, nem rossz amit tudnak, de valahogy olyan öreguras, hogy nem kell szinte váltogatni se, csak a gázpedált kell nyomogatni. pláne a borában volt egy rakat menetbiztonsági cucc, az aztán tényleg érdekes volt. nekem a sportos szóról az jut eszembe, hogy pörgetés, sok benzin, könnyű autó, nem olyan batár orrnehéz mint ezek.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Tibisz
aktív tag
Akkor nem éppen azt a motort próbáltad ki amit említettem, mert ez a leggyengébb láncszem volt! ;) Seat Ibiza Cupra 1,9 PDTDi-t ajánlom szíves figyelmedbe! ;)
Azzal nem értek egyet, hogy orrnehéz lenne az autó a dízel motor miatt, mert egy turbó-benzines, és egy turbó-dízel között kb 30-40 kg a különbség!
A menetbiztonsági felszerelések garmadája, pedig legalább annyira megtalálható az erősebb benzinesekben is, mint az erős dízelekben! -
-
strike-force
őstag
válasz #16741888 #1523 üzenetére
jó, akkor nézzük meg mindennek az utcai (nem tuning) tehát széria változatát. akkor hol van az a 400-500 LE?
most akárhogyis gondolkodom, 2000ccm-es dízelben BMW 163LE, 2000ccm-es (szívó) benzinesben pedig ki a legjobb ? honda, vagy toyota? 170-180 LE? nem sok a különbség. még egy pár év és a kettő között nem lesz ennyi sem.
[Szerkesztve]R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
Tibisz
aktív tag
válasz #16741888 #1523 üzenetére
Légyszi mutass egy olyan 2.0 L autót, amit szériába gyártanak, kb annyi az ára, mint egy 160 lovas dízelnek, és 400-500 lóerő?
1,9-es dízelből hosszú ideig kihoznak 190 pacit, hisz nem okoz nagy gondot az erősített csapágyazásnak, és féltengelyeknek. Ellenben gondolj csak bele, hogy egy amúgy is pörgős motor ami 5e-től adja le az igazi nyomatékát, mit fogsz szólni hosszú távon, ha még tuningolják is?
Hát erről beszélgetünk! -
Tibisz
aktív tag
válasz strike-force #1525 üzenetére
Pont ezt írtam én is, de ezek a sima benzines motorok nyomatéka már most is nagyon kevéske a dízeléhez képest.
Ha egy turbó-benzines autóhoz viszonyítunk egy turbó-dízelt, akkor is a nagyobb nyomaték a dízel mellett marad, a lóerőben viszont már elhúz a benzines, de nem sokat ér vele. -
Tibisz
aktív tag
válasz strike-force #1528 üzenetére
Ezt meg se említsd, mert erre tapasztalatból ugranak!
-
#16741888
törölt tag
Akkor mindenkinek mondom, én a 190lovas PDTDI re reagáltam ami ugye alapba 150ló körül van, ha van annyi. A 190lóerő szintén nem széria.
viszont ugye ott van az a fránya T betü, amit ha egy benzinesnél is látsz akkor azok 2ezres kivitelben, 200lótól indulnak. persze az újak.
Sőtt tovább megyek Impreza 280ló. de ne is vegyünk egy Imprezat, mert igazságtalan lenne, pedig nem az.
vegyünk egy szimpla Astrát gyártják 1.9es turbos diesel és 2.0es turbos benzines változatba is. Az 1.9es 150ló, a 2.0es 200. és szerintem akkor ezzel mindent meg is válaszoltam.
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
válasz hobizoli #1530 üzenetére
Mitshubishi Lancher EVO FRQ-400:Bővebben: link
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
strike-force
őstag
válasz #16741888 #1531 üzenetére
re #1524 mondom szívó benzines, de végülis mind1.
a mostani turbódízel motorok a szívóbenzinesekkel vannak egy szintben teljesítményben és kb. 2x anyyit tudnak nyomatékban,kb. ugyanannyit végsebességben, és kb 15-20%al kevesebbet fogyasztásban.
de ezen tényleg nincs értelme vitatkozni, továbbmegyek: flamelni, mert így topikzárás lesz a vége.R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
#16741888
törölt tag
válasz strike-force #1536 üzenetére
Ezzel meg is fogalmaztad, a lényeget a turbodieselek vannak egy szinten a szívó benzinesekkel. Az még beletellik pár évbe amíg a sima dieselek utolérik a sima bentineseket, vagy a turbosokat, vagy a turbosdieselek utolérik a turbosbenzineseket. A fogyasztással nem vitatkozok az tény.
-
strike-force
őstag
válasz #16741888 #1539 üzenetére
engedd meg nekem inkább....
Bővebben: link
a szöveget is olvasd el, de tudod mit, inkább idézek:
''...the twin-turbo version increases this to 212 bhp and therefore has a higher specific power output than the V12 6.0-liter gasoline engine in the Ferrari Enzo.''
ja és széria lesz ez is.
mentem aludni, holnap este jövök
[Szerkesztve]R7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
#16741888
törölt tag
De egyébként teljesen mindegy mert mi most itt a diesel meg a benzines teljesítményéről vtatkozunk, KOX kolléga bizonyította hogy a benzinesből ki lehet tartósan 400lóerőt hozni(kevésbé tartósan sztem 500felett) míg a dieselből sztem összeteheted a kezedet ha 250lovat kihoznak. De szvsz annyit se tudnak egy 2.0es dieselből kihozni. Akkor meg nem értem hogy miről beszélgetünk ha egyszer bizonyított tény hogy a benzines azonos feltételek mellett még mindíg gyorsabb. Turbo nélkül a diesel egy halott dolog, a benzines kevésbé.
-
#16741888
törölt tag
válasz strike-force #1540 üzenetére
Ha már idézgetünk, hmm, na ezzel van pont egálban az a Lancer, még szvsz árban is.
''The Opel Performance Center (OPC) presented an ultra-sporty concept car based on the Vectra GTS at'' -
B.Kox
tag
válasz strike-force #1536 üzenetére
Szívó benzines: Honda S2000, 2.0L - 240Hp, NO TURBO
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
hobizoli
nagyúr
válasz #16741888 #1531 üzenetére
Igen, csak azt nem, hogy a egyik eszik 7 litert masik meg 12-t, es hogy ez miert is olyan jo...200-280LE-t .hu-n hol hasznalsz ki a valosagban? SZVSZ 150LE-nel nagyon tobb itthon nem is kell, mert hova? Egesz egyszeruen nincsenek hozza megfelelo utak
Most ne gyere azzal, hogy de el lehet jarni a 2.0T-vel 8 literbol is, mert erre azt mondom hogy az 1.9TD-vel meg 5-bol is, meg aztan amikor Te 8 literrel gurigazol a 2.0T-vel az 1.9 TD-vel korbeautozlak, es meg akkor is olcsobban jovok ki es sokkal dinamikusabban kozlekedek. Szoval mirol is vitatkozunk akkor? Arrol mar nem is beszelve, hogy gazolajat nagysagrendekkel konnyebb alternativ forrasbol tankolni, akkor meg Te, ha meg gebedsz sem tucc annyira ovatosan menni, hogy egy ijen 1.9TD ne nyomjon le, amibe meg egy chip tuning is belefer es akkor sem fogyaszt meg annyi litert, hogy elerjem vele azt a fogyasztast, amit Te tojassal a gazpedal alatt birsz produkalni, es ugye ekkor mar 190LE-s ez az 1.9TD, ~10LE a differncia, de meg mindig van plusz 100+Nm nyomatek.
Meg aztan lehet dobalozni ijen a 2.0T meg az Impreza az isten es ugyis lenyomja meg hu vakerokkal, lenyomja persze, de mikor lesz olyanod? Kb sosem, de egy ijen 1.9TD-d joval elobb lehetne, ha...akarnad
Igaz, vmivel dragabb egy ijen TD egy benzinesnel -bar van amikor meg akcio miatt egy arban vannak-, de egy turbos benzines mennyivel is dragabb egy turbodizelnel? Ja, ugye...
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Tibisz
aktív tag
válasz #16741888 #1542 üzenetére
Ez neked a bizonyíték? 100 darab?
Látom nem nagyon Vagy képben a motorok fejlődésében!
Nézd meg, hogy pár év alatt mennyit fejlődött a dízel, és nézd meg, hogy ez alatt mennyit a benzines.
Az autóknál egy adat az Le, és egy másik nagyon fontos teljesítmény adat a nyomaték.
Mielőtt felelőtlen kijelentésekbe bocsátkozol olvass utána: http://www.saab.hu/docs/news/arlista/9-3_osszes_bileng_MY05.pdf -
#16741888
törölt tag
rém egyszerű:
Bővebben: link
Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
válasz hobizoli #1546 üzenetére
nem jövök én semmivel, teljesen igazad van, nem igazán lehet kihasználni többet eszik, ect ect. elismerem. De mit itt most a teljesítményben vitatkoztunk azonos feltételek mellett amiben meg jobb a benzines, minden másban lehet hogy rosszabb, de ez már más lapra tartozik.
ja és még valami hamár nekem van 5milcsim egy autóra akkor nem iagazán érdekel hogy 8litert vagy 13at eszik.
ja és nekünk bezint is hoz a kamionos haver. komolyan
[Szerkesztve]