- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Don Vittorio
őstag
Nem baj. Tavasszal úgyis megveszem a 350z-t.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
Én még mindig a Nissan 350z-re vágyom. Előbb-utóbb meglesz.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
Kösz, feljövőben vagyok. Volt már több is.
A mostani kétharmada volt a 350z árának...40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz illusiON #2065 üzenetére
Az a helyzet, hogy az amerikaiakat lehet viszonylag olcsón behozni, de azok sok tekintetben - bármilyen hihetetlen, de - gyengébbek, mint az európai modellek: sebességváltó, fékek, futómű. Jó a kapcsolatom a Nissannal, volt nálam már hivatalosan bejövő 350z (nem sokára megint lesz), és mentem már amerikai eredetűvel is (6000 mérföld volt benne). Ráadásul mindenképpen a GPS-es verze kell, mert a mostaniban is van, és nagyon hasznos.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
Elméletileg a külföldi rendszámú autó magyar állampolgár általi vezetése bűncselekmény.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
Nem. Köteles vagy honosítani, hacsak nem rendelkezel az adott országban állandó lakcímmel. Münchenben 10 éve élő barátomnak van német rendszámú autója - engem meg majd kiheréltek, amikor mentem vele, pedig ott ült mellettem. Azért van ez így, hogy ne tudd megspórolni a vámot.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
366 és 267. Ha a szobaszámomra vagy kíváncsi.
Szociológia Tanszék.40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2075 üzenetére
Szóljak, ha megint nálam lesz?
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2078 üzenetére
Nem fogyaszt sokat. A múltkor 22 órát mentem vele folyamatosan, és 11 liter volt az átlagfogyasztása. Volt benne minden 0-250 között.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
Bizonyos értelemben jogos. Persze lehet, hogy most majd az eurozónába belépésünkkor ez is megváltozik. Vagy lehet, hogy már meg is változott? Nem tudom. A német kereskedők nagy bánata, hogy Olaszországba járnak autót venni a németek, mert ott olcsóbb az autó. Főként az A6 kategóriája és fölötte, mert Németországban magas a lukszusz (avagy segszelep-lehellet) adó.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2082 üzenetére
Max. a gyermeke.
De a mindenem az az autó. És az unokaöcsémet is megfertőztem. A múlt héten majdnem megvett egy 300z-t. (Valami nagy csodát kellene végrehajtanom a pénztárcámmal, mert akkor tavasszal vehetnék félár körül egy 350z-t a bent lévő 4-5 tesztdarab közül.)40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2084 üzenetére
Vagy kevesebb...
Most el. Másfél óra múlva online. (Vagy on lány.)40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2086 üzenetére
Na, neee! Lécci-lécci-lécci!
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2088 üzenetére
Jó.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2090 üzenetére
Bp? Vagy autózzak valahová?
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2092 üzenetére
Bármilyen hihetetlen, de mivel 0->100 éppen olyan, mint 150->250, a sztráda nem kifejezetten vadított be engem. Kis utak sokkal jobbak. Ahogy ''zzzzzugy'', és már ott is hagytál bárkit, és már kulturált polgári autósként mész újra 100 körül. Az állat. Meg persze a szerpentinen 80-100 a 180 fokos kanyarokban, és érzed, hogy stabil, atom stabil.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2094 üzenetére
Nem vadítalak. Ez az igazság. Elfogultság nélkül mondom, hogy minden eddig kipróbált Porschénál jobb volt a vezetési élmény - töredéke áron. És, ami különösen meglepő, egyáltalán nem pattogsz az úton, a pattogás pejoratív értelmében. Pl. a Toyota Celica brutálisan ráz a 350z-hez képest.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2096 üzenetére
Á, a rázkódás nagyon fontos, mert az nem jó, ha fáradtan szállsz ki egy autóból. Én legutóbb a 22 óra után sem voltam fáradt, pedig csak tankolni, pisilni meg ''villogni'' szálltam ki. Szóval nagyon-nagyon fontos, hogy ne rázzon, és nagyon jó, hogy nem ráz. Állat futóműve van. És nagyon lassan menni is nagy élmény vele.
0->200? Fogalmam sincs, és nem is mértem. Gyorsan. A legjobb barátomnak egy agyontuningolt RS4-e van (470 LE), az pl. gyorsabb. De majd ebből a 350z-ből is lesz turbós verze, és akkor az állat lesz. Meg pl. 1-2 millió körül vannak rá kompresszoros tuningok Németországban, és akkor ez is 400LE környékére megy, vagy tán fölé. És azzal már megeszi az RS4-est, hiszen kisebb, könnyebb, jobbak a mindenféle adatai, etc. (Meg most az új RS4 nem is turbós lesz, hanem ''sima'' 4.2, ha jól rémlik, és azt tuningolni se lesz olyan könnyű.)
Egyébként tényleg szívesen megmutatom, ha elkérem. Addig nem adják ki, amíg ilyen szarok az időjárási viszonyok, mert nem akartak téli gumikat venni, úgyhogy most garázsban pihennek a kicsikék.40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz _Volkovy_ #2098 üzenetére
Á, dehogynem!
Na, itt a kicsike. Remélem tetszik. Leszaladtam hajnalban a Balatonhoz.40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz Integra #2103 üzenetére
Nem, azok másikak.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz Don Vittorio #2104 üzenetére
Előbbi. Illetve utóbbiból is van néhány, és nem mind agyongyilkolt. Van, amelyikben alig van néhány kilóméter.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz Integra #2107 üzenetére
Én is ott voltam...
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz #16741888 #2109 üzenetére
1 Minek utána mindkettővel van személyes tapasztalatom, úgy gondolom, nyilatkozhatom az ügyben. Neked is van?
2. Azt írtam, hogy a kompresszoros tuning után megeszi a most kapható turbós RS4-et.
3. Az nem érv, hogy az Audi az Audi, még ha csupa nagybetűvel írod, akkor sem. Mert a Nissan meg Nissan.
4. Az Audi RS4 lényegesen drágább autó, mint a 350z, emellett másra is van. Én is csak az élmény részét hasonlítom össze - mást nem is igen lehet. Élmény szempontjából a 350z nagyságrendekkel jobb. (Eleve a powerslide, ami ez RS4-en fizikai képtelenség.)40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz #16741888 #2111 üzenetére
Limitált az RS4. Az új nem lesz az. Ettől félnek is a rajongók. Btw fogalmam sincs, kivel keversz. Honnan veszed, hogy én soha nem vennék németet?
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
Pont az veszett el belőle, amitől Subaru volt.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
-
Don Vittorio
őstag
válasz Integra #2151 üzenetére
Brutál.
40 éve csillagász akartam lenni, de kiderült, hogy színtévesztő vagyok, így nem lehettem. Az élet furcsa fintora és öröme is egyszerre, hogy mióta emberi lelkekkel és tudatokkal foglalkozom, megtaláltam a sötétségnek azt a fokát, amit csillagászként sose tudtam volna testközelből tanulmányozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...