- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz gzbotii #190737 üzenetére
Kérdés, hogy miben jobb. Ha fogadni kéne, hogy 5 év múlva melyiknek lesz kevesebb a fenntartási, karbantartási költsége + a hibalistája, akkor elég nagy különbséggel a P3Plugin nyer. Komfortban, csecse-becsékben, felszereltségben valószínűleg a Golf jobb lenne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz tboldi #190745 üzenetére
amikor vettem a proceedet és elkezdtem vele napi 240 km-t pályázni akkor végigpróbáltam minden létező üzemanyagot, sosem vettem észre lényegi különbséget ráankolásos méréssel. 3 nap melóba járás után mindig tankolnom kellett, de ugye a körülmények viszonylag állandók voltak a bp-győr távon. gondolom a kolléga se a porszáraz tankra töltötte rá az omv üzemanyagot amúgy mindig shellt tankoltam, sima dízelt, korona óta meg prémium dízelt, de aközött sem éreztem különbséget. most már csak a mol játszik, de egyszer kénytelen voltam omv-n tankolni, ott sem volt eltérés a fogyiban. bár még csak 1500 km óta van velem az újabb kocsi.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
köszi, így bukta . Bár nézelődök még mi van a piacon, szvsz 50€/$/£ alatt érdemes lehet egy hibakód-kezelő kütyüre beruházni.
Ha vki használ ilyenből nem profi, 500+€-s darabot, ne fogja vissza magát, kíváncsi lennék .[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #190737 üzenetére
Azért nem "olyan drágák" szerintem, mert félnek az emberek a TSI-től. Pedig ezekkel már semmi gond nincs.
Több plugin is van ettől olcsóbban is. Ott van pl. az Ampera, C-MAX, D60 V6, Outlander
P3 plugin mellett csak a megbízhatósága szól. Amúgy nagyon messze elmarad minőségben a VW-től. Komolyabb és bonyolultabb kocsi a GTE ezért kár is összehasonlítani a kettőt. Annyiban egyeznek, hogy mindkettő tölthetős, de nagyon más ligában játszanak minden szempontból. A HSD egy megbízható igásló, ami valószínüleg 20 év múlva is menni fog a GTE meg egy "gyors" kényelmes kocsi.Minden GTE része az elektromos állófűtés és ez szériatartozék. Rendelhető extra volt a Webasto benzines kályha. És ami kiemeli a kortársak közül, hogy menet közben sem kell benzinmotor még télen sem a fűtéshez. Ameddig nem merül le az akku addig tud a legnagyobb hidegben haladni és fűteni is. Ezzel szemben egy Outlander már pár foknál is ha akartad ha nem akkor is indult fűtésre.
Tehát ha nem számít a sok extra, meg a minőségi beltér, (mert tudom, hogy sok embert nem érdekel) akkor a p3 jobb választás. Azért nem a plugin mert annak a 15km hatótávnak semmi értelme. Meg valamiért brutál ára van a Plugin-nek a használtpiacon.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
#89309696
törölt tag
válasz gzbotii #190671 üzenetére
Én is villanyoznék otthon, de ránk öröklődött jó pár benzines kerti gép, úgyhogy azokat használom. Ahhoz lusta vagyok, hogy eladjam őket aztán vegyek villanyosat, ráadásul kéne akkor konnektor is hátra-előre-mindenhova, mert a drótos fűnyírás úgy az igazán kényelmes, ha át lehet dugni és akkor sosincs útban a vezeték. Amíg nem pusztulnak ki addig maradnak, majd ha cserére érnek akkor lesz villanyos.
Mondjuk ez konkrétan munkahelyes gép volt, ott villanyos amúgy se jöhetne szóba, 5-10-15 hektárnál benzint kell pancsolni, nem tart még ott az akkutechnológia. Illetve de, ha vesznek minden géphez 10 darabot, de az durva összeg.
-
#89309696
törölt tag
Vagy Möhe, ő/ők meg egy ártatlan téli jó időben indultak el. Hiába van valaki ritkán lakott területen és van ritkán elővéve az autó, a baleset megtörténhet. Az ilyen autóját azért veszi elő az ember amúgy is, hogy meghajtsa, élvezze, ennyivel rizikósabb is.
Ilyenkor azért rajtam is végigfut, hogy nem kéne 25 éves félig elrohadt autókat nézegetnem 200 ezerért.
Csak aztán meg jön az ördögi kör, hogy megveszi az ember az adott pénzből a biztonságosabbat (pl. a Megane) aztán a rosseb kieszi az oldalát, mert hát unalmas és közlekedőedény, ahhoz viszont már elég drága, hogy féltse is. Szóval eladja a fenébe. És vágyik egy rozsdás valamire.
Sajnos ez ilyen mikor párszázezerből kell autót venni és az illetőt kicsit érdekli az autózás. De szerintem akkor is ilyen, ha 1 millióról beszélünk vagy kettőről.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
Nepszeru leszek (nem) mostani fogyi 21,7 ugy latszik nehezul a labam (eco mode off)
mod:
De majd a masodik tanktol lesz spritmonitor link ha valakit erdekel.[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
#89309696
törölt tag
válasz Snoop-y #190765 üzenetére
10 fölött kitiltás jár a topikból.
Amióta nincs robogóm cégessel járok haza, pusztítom a dízelt 4 Km-re (1.6 TDI), én is népszerű leszek ezzel. Mondjuk olyan mindegy, ez pont annyira pazarló, mint egy ház méretű autó V8-cal, szóval mi kvittek vagyunk.
Az Istenért sem akar a mutató lejjebb menni. Hiába, a dízel akkor is keveset eszik, ha rövidekre van használva. Most talán megehet 6 litert, ami a Meganenál 10-12 körül volt. Az már más téma, hogy mennyivel drágább megcsináltatni.Persze, hogy érdekli a topikot.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #190676 üzenetére
Majd félreteszem neked ha megtalálom (és még nem dobtam ki, évekig kerülgettem, Mobil1 feliratos).
-
dj79
senior tag
-
Veron
őstag
válasz MC Pite #190726 üzenetére
&CactuS
Nem célom elavult technikát vásárolni, inkább az ár a döntő.
2010es 1.25 Fiestát kell váltania, mert kicsivel nagyobb és újabb autót szeretnék, de költségekben, megbízhatóságban, minőségben, menetdinamikában nem szeretnék visszalépni. 70%ban városban lwaz használva, a maradék autóút.
C kategóriasokat néztem először japán, német, koreai vonalon: ceed, i30, astra, focus, civic, auris. Ezekhez jött pár SUV-felé pl. ASX, Vitara, Crossland, Quashqai stb.
Árban 4-5 éves korig 4 millióig, új esetében kb. 7 millióig mennék el lízing esetében.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Doki16
addikt
Itt most a megéri nem éri téma lényeg volt az, hogy már egy plugin felára se éri meg a sima P3-hoz képest.
Igen az ampera is tud meg kb. az összes phev. Nálam ez csak azért volt szempont, mert olyan kocsit akartam ami egy két kilométerre se indul be még télen se. És végre a GTE-ben megtaláltam ezt.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Veron #190770 üzenetére
Mondjuk Fiesta az kb. az egyik legrosszabb autó a prémiumokat leszámítva. Rengeteg nyűg vsn velük, rossz a beltér minősége, hullik szét belül. Pedig nekünk 3-4 évnél nincs régebbi darabunk.
Városban Auris hybrid enne a legkevesebbet, mondjuk az újabbak elég szűkre szabottak, én be sem férek, csak a gombócba (2010-2012), az van asszonynak is. 5,6l a fővárosi fogyasztása, úgy, higy minden nap átmegy (átment) a városon, Taksony -Bp XIII. Kerület között.
Suzuki amúgy ha jól emlékszem már egy ideje 10 év garit vállal a hajtásláncra, még az 1.4T motoroknál is. Technológia szempontjából nem elavultak a Vitarák, nem így értette szerintem Mc Pite.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #190773 üzenetére
De nem ám, ment is gyorsan. Egy rémálom az a kocsi számomra. De már lehet mondtam itt egy párszor
Egyébként nem én nehezteltem rá emiatt egyedül. Már régóta kapható PHEVBOX hozzá amivel átverik az számítógépet, hogy ne indítson benzinmotort.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #190768 üzenetére
Ha addig nem jön pont egy szembe, megköszönöm!
Egyébként tök jó, hogy ebben a Golfban már van csomó online szolgáltatás+felhasználókezelés is. Kb. egy órát cseszerintettem el az életemből, mire egy gyári visszaállítás után sikerült egyett varázsolnom és újra rátalált a netkapcsolatra. El is ment legalább 10 kilométer a hatótávból...
-
gzbotii
veterán
válasz Doki16 #190761 üzenetére
Ahogy nézem a Volvo is hasonló árban van. Ebben az irányban nem is nézelődtem eddig, de nincs ilyen nagy különbség egy jó hibrid és ezek a pluginnek között. Lehet megéri akkor már inkább ezeket nézegetni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #190779 üzenetére
Ott a kulcsszó a mondatodban, hogy jó hibrid. Mert a HSD az az. A V60 és a GTE is többet fog kérni ha valami elmegy benne. Sőt a Volvo még drágábban tartható fenn mint a VW, ha csak alap karbantartásról beszélünk. Én csak akkor venném ha van tartalék, mert egy D6-nál bármikor félre mehet valami ahogy az a csoportban is látszik. Elég sokszor találkozik az ember hibaüzenetekkel. Ha kell egy unalmas, gagyi, de megbízható plugin akkor Outlander. Ha akarsz egy megbízható hibridet ami nem sokat veszít az árából akkor HSD. Ha sebesség és kényelem akkor V60 D6 vagy GTE. Ha viszont nagyon sok pénzed van akkor Kia Niro EV
#190780Tsebacsi: Annyiért már kapsz nagyon jól felszerelt példányokat. Viszont alapos legyél, mert azért nem egyszerű szerkentyű és azzal is meg lehet járni. Kell diag és jó lakatos aki bármilyen kárt felismer. Olvasható valamennyire az akku is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Veron
őstag
válasz bandus #190781 üzenetére
Nincs 7m Ft egyben. Használt autónyi van, új estében csak lízing jöhet szóba. A listáról lemaradt a Mazda3, legszívesebben Civicet vennék, de újonnan 1.0T motorral Elegance kivitelben 8m inkább.
Amúgy a Fiestával semmi gondom nincs, szerintem kisautó létére egész jó vezetni és különösebb probléma sem volt vele. A beltér tényleg kopogós műanyag, de a tesztek alapján a Vitara és ASX is.
Amúgy évi kb. 13-15e kmt megyek az autokkal.
És akkor végül is szabad új Suzukit venni 6m-ért?[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Magnum_
nagyúr
válasz MasterMark #190787 üzenetére
De, semmi baja (na jo, tegnap rakoncatlankodott a helyzetjelzo, meg kellett mozgatni a foglalatot), csak masik munkam lesz es HA rendes cegautot vagnak hozzam, akkor nem kell sajat, ha nem rendeset (vagy semmilyet netan) akkor szeretnek egy ujabbat. Max 10 eveset, full bor karpitosat (meg nagyobb motort). + 1.5 eve megvan... bennem van mar a boogie amugy is. Pedig meg isofix is van benne. Az meg most aktual :-)
Focvis: bmw-t. Esetleg mercedest
Buko lesz rajta. Ha kapok normalis ceges autot, akkor nem fog annyira fajni.3-ast vagy 5-ost vennek. Vagy C-klasse. Vagy... CLA draga, pedig jo.
Ha egy oktav lenne a ceges, nem imadnam, de rendben lennenk. Felek, hogy megsertenek egy rapiddal
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
szabonagyur
félisten
Állandó lakcím változása esetén jól értem, hogy új forgalmi is? Gondolom nem ingyenes.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
F_Zolee
veterán
válasz szabonagyur #190790 üzenetére
Nem kell elvileg. Max ha cserélni kell, mert betelt.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz bandus #190792 üzenetére
Mar olyan is felmerult, hogy egy hasznalt rexes i3 lenne, de az nem kellene, mert sok ut varhato, meg egyszeruen nagyobb meret kell (nejemnek persze elfogadnam amugy).
De konkretumokrol meg nem volt szo, mert tokolnek, de ceges auto kellENE (mar most is, de inkabb pool autozzak meg taxizzak). Fene tudja, mit matekolnak majd.Tse:
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...