Új hozzászólás Aktív témák

  • Hencso

    Ármester

    válasz Qru #190370 üzenetére

    2006 gyári momosport.
    Motor: 4g63 (szívó benya 2.0l)

    Előző tulaj rakata rá a kipu rendszert Szegeden a KLS Tuning nál (250k volt2 éve)
    A leömlötől a végdobig rozsda mentes rendszer . Ha jól tudom 60- as.
    Leömlő gyárilag 1 kati is egyben nos ezt felváltota 2db univerzális kati ami alata van középdob és végdob .
    Mint japán ezek szeretnek rohadni de hál istennek az én autom jó állapotnak örvend.
    Elől mcpherson futómű
    Hátul Multi link.
    Mikor hozzám került 2019 nyarán kapot új fék szettet.
    Furt mart mikoda tárcsák elől és hátúl brembo betétekel.
    Nyára most kap szépséges 17" 7j felniket et 42 agy 72,1 osztokör 5x114,3 és 5x100.
    Bölcsö ezek alat kiporlad... (amerikában gariban cserélték eu ban viszont csak az anyos oldali légzsákpatron véget hivták vissza öket)
    Bölcsöt cseréltem igaz nem gyárira mert az horibilis öszeg. 310k. Helyete lengyel után gyártott 65k ért és az első futomüvem vatta új kivétel a gátlók és a torony csapágy.
    Tavaj oktoberben még egy alvázvédőzést is kapott!
    Ígyekszek még sokáig fentartani vagy inkáb konzerválni az állapotát.
    Olaj csere 8000km enként vagy előbb.
    Olaj: liqui moly top tec 4100 5w-40 5l
    Man filterekel. ( lég és olajszűrő)
    Benya lehetőleg minden esetben OMW 100 ast kap!

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy Note 20 Ultra

Új hozzászólás Aktív témák