- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz MasterMark #189046 üzenetére
Azért van átmenet, projektoros lámpatest halogénnel.
Hiatalosan nem, de nem vakítasz senkit.
Nekem a Mazda6 projektor bevakult/bemattult, szétszedtem hőlégfúvóval, elvihettem volna foncsoroztatni de azt írták az se tart sokáig mert nem jó konstrukció, rendeltem kínából projektort. Mikor kiderült hogy a kínaiba nem szabad halogént tenni mert hamar megég, csak ledet és xenont akkor visszaraktam a xenon szettet, vettem bele xenon izzót (H1)
Szabályos? Nem (hozzáteszem főleg mivel nincs szintezésem meg mosóm)
Vakítottam? Nem
Láttam? Még a távolságit sem kellett sose felkapcsolni olyan jól.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #189046 üzenetére
Reméljük azért nem sokáig lesz ez így. Én bizakodom: Németország után hozzánk is megérkezhet a legális LED fényszóró lámpa.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz MasterMark #189052 üzenetére
Egyébként elgondolkoztam, hogy veszek még egy párral és berakom a reflektoros távolságiba, mivel szolenoidos tompított/távolsági, így lehetett volna (szintén nem szabályosan) 4 tompított és 4 távolsági, de már van másik kocsi, nem érdekel.
Most lepondrózál?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz stickermajom #189053 üzenetére
Ha éles vágási vonlala van a vetítési képnek, alatta nappali világosság felette meg vaksötét akkor nem vakítasz.
Ehhez jó projektor, jó fényforrás és kívül-belől tiszta, nem bemattult-besárgult búra kell.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #189057 üzenetére
Szívás, akkor a rétegmodellekhez soha nem lesz legális led kb.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz stickermajom #189059 üzenetére
Akkor gyanús, hogy nappal van
-
#89309696
törölt tag
Neeeeeeee. Hát ettől árokba megyek.
-
Szoszo94
őstag
Most nézem, nem adtam le szavazatot az év autójára....lehet még? Mert akkor a VW kapna tőlem egy szavazatot, bár másnak adnám a díjat, de szvsz az a kocsi fogja elvinni.
Yaris a GR változat miatt bejövős, a Cupra pedig talán a legsokoldalúbb. De mégis az ID lesz szevalószínűleg a befutó.Vili, ez ütött!
Év Autója felsorolásnál focvis bajtársunk duplán szerepel - szerencsére azonos szavazattal
Előbb voltam egy kört a városban, visszaérve szemben egy BMW megállt az út szélén, a balos lámpája kiverte a szemem, annyira felfelé világított. Megálltam mellette, lehúztam az ablakot, elég rosszallóan tekintett vissza és nem akarta lehúzni ő is - tilosban állt, de nem emiatt akartam zavarni Szóltam neki, hogy menjen el beállítattni, vagy nézessen rá szerelővel az állítómotorra, mert így megvakítja a szembejövőket és gondolom azt ő sem szeretné. Meglepődött a segítőkész szándékon és megköszönte, aztán mentem tovább parkolót keresni.
Karma + pont[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
Még tavaly.
-
Richard!
addikt
-
veterán
Azon töprengek, hogy:
- a 3 éves, 2 szezonos sok mintás Pirelli Sottozero 3* szar (olasz cucc, "természetes" előítélet ), vagy
- a futómű-beállításom szar, vagy
- plusz 12-14 fokban a CaCl2-vel csúszásmentesített útburkolat olyan, mint a tükörjég?Egyik másik zalai kanyarban már erősen gyanús volt a tapadáshatár közeledte, aztán Zegen szándékosan nagy svunggal bedobtam pár körforgalomba, olyan szépen úszott a feneke, hogy az nem normális. (+ 12-14 Celsius, eső nem volt, kicsit párás.)
* Régebben, ~8 éve hasznaltam az akkori Sottozerot, azon kívül hogy nagyon gyorsan kopott, más rosszat nem mondhatok rá.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz stickermajom #189059 üzenetére
Lehet a tempóval van a gond
(#189070) focvis Nem lehet, hogy esett valami ónos? Néha nem is látni, hogy az.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rbalint88 #189071 üzenetére
Megnyugtató a gumit illetően.
(Az elmúlt 2 hétben nem hagytam el a belvárost (átlagfogyi kerek 12, elmegy), ott nem volt lehetőségem elengedni a gyeplőt.)ivana: Nem valószínű csapadék, inkább csak a higroszkópos CaCl2 kötötte meg a levegő páratartalmát. Meglepő módon csúszott, országúton veszélyesnek mondanám.
(Vagy tényleg a futómű igényel beállítást.)FF: Thx! Sár nem volt, por persze simán lehet. Induláskor kapar, kapar, de nem vészesen; feltűnőbb, hogy a feneke megy.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tomcsi23 #189077 üzenetére
Dekódold lécci. Nem értem.
(Természetesen puruttyából 12 lityi. Félig volt a tank, de még Bp-en telenyomtam, mert ott olcsóbb a benzin, mint vidéken. Ez nem kérdés nálam, benzinárakon történő fillérszekszuálásból írtam a PhD-dolgozatomat.)Ja! Kezd leesni... a BC csak 11,5-öt írt. 12-nél villogott volna.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz hacki87 #189080 üzenetére
Amúgy a kipörgésgátló tényleg villog? Vagy csak újabb kocsikban, ahol van ESP? Se fater zafirajában nem láttam soha villogni, se a lanciaban. (Más kocsiját nem vezettem úgy, hogy beinduljon. De a kormányon érezni amikor megy.) Bár lehet azért, mert ilyen szitukban inkább az utat nézem.
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #189088 üzenetére
F Astrában szerintem soha nem volt semmi, így villogni se fog.
Caddyben nem villog az ASR, az ESP nem tudom, mert ha épp csúszott egyáltalán nem a műszerfalat figyeltem, hanem az ánuszlukam szorítottam össze.
Megane 2-ben villogott a sima ASR is. Szóval ez szerintem autófüggő. A Volvo ha jól rémlik elkezd csipogni ha sokat kapargat és benyögi, hogy vezess óvatosan, mert csúszik , legalábbis az XC70-nél így rémlik.zöld gyíkszerű izé:
Kormányon a menetstabit érzed vagy a fejlettebb ráfékezős kipörgésgátlót (EDS). Az autók 90%-ában csak sima gázelvevős van, azt nem érezni csak, hogy nyomod neki és nem akar menni + ha villog akkor azon látni.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Integrale #189087 üzenetére
Azt, hogy ráfékez a kipörgő kerékre egyértelműen csinálja mindkét kocsi. Az utcánk végén van egy nagyon hülye süllyedés amin hirtelen áthaladva egy pillanatra elemelkedik az jobb első kerék, jön is a pulzálás full száraz időben is. (Mivel elég rossz a kilátás nagy gázzal kell kijönni.)
Fehér Farkas: a zafira tudja mindkettőt az a gázt is elveszi. A lanciban bowdenes a gáz, az csak fékezget.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #189092 üzenetére
A csoda Megane nem tudja, csak extrásan. Mondjuk az Astra se tudja alapból, csak extrásan.
Én ezzel a fékezőssel úgy vagyok, hogy jobb ha hógombos kapcsolója van. Normálban mikor száraz aszfalton megyek elég csak ha a motort veszi vissza, ne fékezzen rá. Benyomom a hópihét akkor már fékezzen is rá, nyilván akkor nyomom be ha csúszós az út. Meg legyen egy Off gombja, illetve egy gomb elég erre csak 3 állással.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz MasterMark #189096 üzenetére
Dik.
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Ha vvéda előtt 60-as táblánál 65-el mentem, de szinte rögtön 60 alá lassitottam , akkor ha jól gondolom nem lesz bünti? A véda 60-as volt
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...