Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Qru #175719 üzenetére

    Úgy jobban csúszik, több a lóerő. ;]

    Fehér Farkas: az első néhány generáció minden gyártónál szar, sőt, van akinél a későbbi is - lásd THP/Prince -. Amíg van lehetőség, addig érdemes inkább a szívót venni. Új autókban már ott tartunk, hogy néha már pár ezer km után jönnek a gondok. Nekem legutóbb egy Fiat állt meg odo 90 km körül. Euro 5ben sem tudtak rendes turbós kicsi motorokat gyártani - mert eleve egy hülyeség a downsizing -, euro 6.d meg végképp megöli ezeket. A garancia időt nem bírják ki, másod vagy harmad kézből gondolhatod, hogy milyen állapotban vannak. Nálunk lassan új embert kell felvenni, mert annyi baj van a garis autókkal, hogy rengeteg munkát ad, pedig mi általában 100k-150k körül legkésőbb eladjuk az autókat... Javítási/karbantartási költségük jóval több, mint a szívó tarsaiké. Renault sem véletlenül cseréli néhány évente ezeket a tce motorokat, gyorsak a generáció váltások.

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák