Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    Akkor az a biztos, ha leállítás előtt kikapcsolom a start-stopot és úgy járatom 1-2 percet. Azért kérdem, mert most, amikor jöttem haza, kicsit megkergettem a kanyargósabb részeken, aztán 1 perc gurulás után beálltam a kapu elé, vártam, hogy nyíljon, és a start-stop leállította a motort, bár szentem még nem tudott ott semmi lehűlni.
    Ugyanakkor, ha a start-stop állítja le a motort, akkor a motortérben mozgolódik, zümmög valami, és nem a hűtőventi, mert annak más hangja van. Szal lehet keriget ott valamit.

    A manual ennyit ír:
    Kézi és automatikus sebességváltó esetén is előfordulhat, hogy a rendszer nem állítja le a motort bizonyos körülmények között, mint például:
    - A motor alacsony üzemi hőmérséklete esetén.
    - A belső tér klímájának fenntartása érdekében.
    - Ha az akkumulátor töltöttsége alacsony.
    - Ha a külső hőmérséklet túl alacsony vagy túl magas.
    - Ha mozgás közben kinyitják a vezetőajtót.
    - Ha a szélvédőfűtés be van kapcsolva.
    - Ha a dízel-részecskeszűrő regenerációja folyamatban van.

    Csak automata sebességváltó esetén:
    - Ha a vezető biztonsági öve nincs bekapcsolva.
    - Ha a kormányzási szög nagyobb, mint 90 fok.
    - Ha a sebességváltó sport (S) vagy kézi (M) üzemmódban van.

    Kézi és automatikus sebességváltó esetén is előfordulhat, hogy a rendszer újraindítja a motort bizonyos körülmények között, mint például:
    - A belső tér klímájának fenntartása érdekében, például a klímaberendezés használatakor.
    - Ha az akkumulátor töltöttsége alacsony.
    - Ha a szélvédőfűtés be van kapcsolva.
    - Ha a gépkocsi üres fokozatban lejtőn lefelé kezd gurulni.

    Csak automata sebességváltó esetén:
    - Ha a vezető biztonsági öve nincs bekapcsolva.
    - Ha Előremenet fokozatban kinyitják a vezetőajtót.
    - Ha a sebességváltó sport (S) vagy kézi (M) üzemmódban van.

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák