- Mozilla Thunderbird
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
- Linux kezdőknek
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Rendszergazda topic
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #133998 üzenetére
Városi araszolás a dugóban, és pár padló M7 érdi emelkedőn. Többre gondoltam látatlanban.
Igaz, ECO módban van (bár ez nem jelent semmit, csak javasolja, hogy 1.900 körül váltsak el), gyűjtöm a turbinaleveleket vagy mik azok. Persze nem szándékosan. Ezt a Start-Stop-ot te használod egyébként?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Jorus #134051 üzenetére
Kézisként ezzel a motorral az nagyon jó! Kéziben jobb a start-stop azt mondják, automatán halálos tud lenni, mert lassan adja vissza a hajtást a váltónak, míg kézinél csak kuplungolsz és már röffen is.
Majd a hangjáról egy pár másodperces videjót pls, hogy néha este elalvás előtt megnézzem és szépeket álmodjakMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #134048 üzenetére
Hat nem tudom, engem alapbol zavar az mostansag, hogy mindenki raallt erre a "sport" temara. Regen is voltak sportos verziok, de akkor abban volt is valami....de ma mar minden tipusbol van egy "sport" verzio, ami kb annyit takar, hogy a full alap autot agyon pakoljuk spoilerrel, befestjük pirosra az alap feknyergeket, rakunk ra hanggeneratort es igy kapunk egy "sport" valtozatot +500k huffal dragabban a konfiguratorban, aztan lehet fesziteni a balahanal a dugoban a 130-150 loerös "sportautoban". Szerintem szomoru, hogy ennyire latszat vilagban elünk es semmi nem szamit csak a kinezet.
-
Zizmand
aktív tag
Sziasztok
Ha az akksit szeretném tölteni az autóban, akkor érdemes levenni az akkusarukat az akksiról ugye? (Lidl féle töltőt használnék)
-
nagyúr
válasz Declare #134053 üzenetére
Valahol igazad van, valahol nincs (Szerintem!) Tény, hogy mostanában túl sok a sportosnak látszó autó. Ez azért van, mert régen valóban volt egy sport és egy alap verzió. A Sport ugye sokkal jobban szokott kinézni. Apu is akar olyan szép autót, de anyu nem engedi a 200 lovat, mert mindmeghalunk. Apu szomorú, max bontóból szerez lököst, szoknyát, legalább kicsit jól nézzen ki. Ma már van sportosnak látszó autó, aminek hála a 100 LE-es Jazz is lehet Mugen kit-es, és mekkora marha jól néz ki, a tulaj meg tojik rá, hogy nem megy 5s alatt 0-100-at, de a verda az olyan, hogy öröm ránézni. Ennyike
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
sutszi
veterán
válasz Tsebacsi #134056 üzenetére
Mondjuk ez a "de anyu nem engedi a 200 lovat, mert mindmeghalunk." dolgot sose értettem... fel ennyi lóval is frankón ki lehet kenődni a szalagkorláton, vagy meg lehet csúszni egy kanyarban... Nem ezen múlik...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
Megszavazták: [link]
Budapesten, szomgriadókor Euro5-nél rosszabb dízelek kizárva.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Hehe lehet akkor az öregem megszívta a mercivel
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz molnarpeter #134064 üzenetére
A V60 PHEV az minek számít ilyenkor?
A dízeles fele Euro 5; a villanyos fele Euro végtelen. Ha lemerül az akksi, akkor gázolaj hajtja.(A csúcsszuperEuro 6-os Golfomért csak holnap megyek.)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #134056 üzenetére
Inkabb arrol szol ez szerintem, hogy szeretnek sportautoban ülni, de nem tehetem, hat akkor veszek egy olyat, ami kivülröl ugy nez ki mint egy sportauto es ezaltal majd menönek tünök, bar nem vagyok az. Szvsz gaz.
Azert mert nem engedhetek meg magamnak egy sportautot, hat basszus, erezhetem magamat jol egy 100 par loerös, sportosabb karakterü autoban, mindenfele spoilerek, diffuzorok, piros feknyergek nelkül is, egy diszkret sportcsomaggal, hanggenerator nelkül is nem? Kicsit ez a nagyravagyas, meg masnak megmutatni dolgok kevereke es ezek nekem nem szimpik....talan ezert irrital ez a "sportauto örület".
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #134071 üzenetére
"a forgalomkorlátozás nem érintené az 5-ös környezetvédelmi osztályú (vegyes hibrid, csak gázüzemű, csak elektromos meghajtású) gépjárműveket"
-
nagyúr
válasz Declare #134068 üzenetére
Nagy piaca van pedig az S-lineoknak, ST-Lineoknak, M-Packeteknek. Mondjuk oké, van, aminek van értelme, de az ilyen autók azért szemöldök-vonósak: 116i M-packet brutális 136 lóval vagy egy AMG Packetes GLC egy 170 lovas dízel csettegővel.
Szentem, ha a BMW K-EUR-ban piacra dobna limitált szériás 710L-eket, tuti vinnék, mint a cukrot. A bilétát leszedni 4 perc, és van egy 750L-ed, csak most nem akarsz gyorsan menni.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
válasz aero. #134069 üzenetére
Nemtom, hogy leírtam-e itt, hogy 5 db D6-ot megnéztem; 4-et kipróbáltam; 3-ra alkudtam; 2-től úgy váltam el, hogy majd másnap...
Az egyik esetben, amit már 2-3 héttel korábban is megnéztem - ez volt amúgy az első amit megnéztem - még bizonytalan voltam a típusban, aludnom kellett rá. Másnap délben már elkelt. Előtte min. egy hónapja a kereskedésben állt. Ez 3,9 m Ft volt.
A másik esetben elég komolyat nyomtam lefelé az áron; itt az eladó várt még egy másik vevőt másnap délelőttre; hívom másnap 13:30-kor, hogy mi a helyzet; megvette a másik többért. Ez 4,7 m Ft lett volna, fullosan felszerelt.
A harmadik amire alkudtam, az 4,4-ben állt meg, de erre azt mondtam, hogy akkor inkább a 4,7-es, mert fullos.
Mindez 48 óra alatt.Na, amikor a másodikkal beszéltem és mondta, hogy eladta, akkor tele lett a hócipő; fogtam magam, hogy elmegyek megnézni a kiszemelt GTI-t. Erre bemondtam egy számomra jó árat, picivel felette megállapodtunk.
Szóval senki sem mondhatja, hogy nem próbáltam meg. [pont]
A GTI majd megy a hahura, én meg újfent futok egy D6 kört.
Szerk: Kinéztem egy szép A7-et is, azt is meglátogattam, kicsit alkudtam rá; szvsz meg tudtunk volna állapodni. De ahogy egyre többet nézegettem az autót - ami elég szép állapotú volt - kezdtem egyre inkább elbizonytalanodni, hogy hogyan fogok én ezzel otthon ráfordulni a garázsra, hogyan fogok besasszézni a parkolóhelyemre, hogyan fogok a szüleimnél parkolni vele a kapubejárónál úgy, hogy ne lógjon ki a feneke az úttestre. Nagggyon hosszú és széles vas; inkább nem cumizok vele.
[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #134076 üzenetére
Volvo topikban vett valaki a múltkor, de nem egyszerű kör, én is belátom. Azt hiszem az Hollandiából került elő végül. Nem is tűnik érdemesnek venni olyat, amit már ismeretlen nepper behozott, inkább a saját út a célszerű.
Jorus: Lehet nevetni azon a 116i M-Packetten, az esetleg nem zavarna, hogy autópályán kívül úgy megenne Subarustól együtt, mint a huzat?
-
nagyúr
válasz Declare #134068 üzenetére
A felszereltségi csomagokat nem mi állítjuk össze, hanem az "okos" szakember valahol, hogy adott régió mit kapjon, mi ott az "igény". Én ugye azért vettem Focust, mert az ST-line csomaggal mérhetetlenül jobban nézett ki, mint egy sima Titanium vagy Trend csomaggal, és mérföldekkel jobban mint egy Astra kombi. Akkor én most nagyra vágyok vagy azt vettem ami nekem tetszett??? Az én hibám, hogy a sportos kinézet tetszik?
Értem hogy neked bántja a szemed, de a világ az igények kiszolgálásáról szól. Szerintem Te is a szebb A4-es audit vennéd S-line csomaggal, nem a fapad kinézetűt, ha mégsem, az nem az én szegénységi bizonyítványom, hanem a te egyéni igényed. Szerintem ezt gondold át mielőtt kvázi engem is most nagyravágyási meg mutogatási ingerekkel ostorozol.(#134076) focvis: Ugyanúgy jártál, ami miatt én is rühellek használt autót venni. Ha megtetszik valami, másnap megnézed, negyedik nap vinnéd átnézetni (mert basszus melózom, nem tudok csipcsup eljönni csak úgy) már elvitte egy másik faszi, vagy pedig egy szellem fórumtag aki csak readonly, és lesi a jó vételeket amiket ide betolunk. Amúgy nálad az IS volt a bibi szvsz, hogy a TC-s cikk miatt rárepült a sok gennyláda is, többek közt a nepperek.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #134079 üzenetére
Azért a te autód nem is 1,4 szívó, hanem alapból 150-ló, jelenleg meg 200 ló környéke, azért az már sportos, szerintem (nem sport)
A tipo-t én szeretem, de alapból többet mutat, mint ahogy megy és van belőle sport, ami még sportosabban néz ki, de megveheted az 1,4 szívóval és sokan meg is fogják, mert jobban néz ki.[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
-
Elektrosokk
addikt
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
nagyúr
-
válasz Jorus #134081 üzenetére
Nem, kanyarban, mondtam, hogy a pályát ne számítsuk és amúgy tök jó dolog egy ilyet terelgetni, tehát mi a kivagyiság alapja? Merthogy a nevével ellentétben tud is.
Ez régen is így volt, nem értem az egész témát, hogy jött elő. A 90-es évek elején is volt rendelhető M pakett, és mennyivel jobban is néz ki, mint a sima SE (akkor még ez a kettő volt). Azok sportos autók voltak, most aligha rúghatnak labdába egy családi autó mellett is. Akkor mi a definíció? Csak 300 lóerő kaphat már sportos kinézetét? Egy E87 M pakett viccesebb, élettelen szívóval, nehéz kasztnival, 11 körüli 100as sprinttel, az F20 már aligha. És és és ... Mennyivel jobban néz ki, mint anélkül. Oké, a Luxury meg az Urban line már jobb irány,mint az SE, de M-mel jön ki igazán. Szerintem túl van ez gondolva, meg részben az m pakettes e36 316-os boyrészerek által megbélyegezve.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz aero. #134085 üzenetére
Jó-jó, de mondjuk tőzeglápon hogy lemaradna már.
Egyébként ez az egész nézőpont kérdése, engem például sosem érdekelt a külcsín, csak a belbecs. Szal sokkal szívesebben megyek egy nem feltétlenül jól kinéző, de erős motorral, jó hajtással, váltóval, felfüggesztésekkel szerelt autóval, mint egy szoknyás, nagykerekes, fóliázott, kamu-diffúzoros, de alapmotorral szerelt kivitellel. De persze nem vagyunk egyformák, és az egyértelmű, hogy van igény a csecse kiegészítőkre.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
válasz Jorus #134086 üzenetére
nem feltétlenül jól kinéző, de erős motorral, jó hajtással, váltóval, felfüggesztésekkel szerelt autóval, mint egy szoknyás, nagykerekes, fóliázott, kamu-diffúzoros, de alapmotorral szerelt kivitellel.
Ilyen már szvsz nincs. Minden új autó tele krómmal, zongoralakkal, műanyag betétekkel, a lámpákat, hűtőrácsokat külön tervezőcsapat tervezi, a kipufogó, amiről régen gyerekként az autó "baszóságát" határoztuk meg az egy filléres, majdhogynem sorjás króm hatású műanyag. Egymást majmolják, kategóriákat szüntetnek meg, sorra adják ki ugyanazt a szart, minden méretosztálybeli lyukat felöntve, mert "erre van igény". Kedvencem a VAG, akik kifosták ezeket a semmiben különböző városi zsebcirkálókat, ami a szememben szándékos környezetszennyezés kimerülése. Ala T-Roc, T-Cross, Arona, Karoq.
-
szabonagyur
félisten
Ugye nem volt még? Képek: Újabb horrorvontatmányt fogtak a rendőrök
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Hidd el, esélye sem lenne a mátrában, vagy pályán a Subarunak. A kakucson is kikapna. Pénzt is tennék rá, de erre sosem kerül sor.
Nem kifejezetten erről van szó, hanem azért az mégiscsak egy 245 lóerős Subaru, ez meg egy 136 lóerős kis "fos", így valamennyire mégiscsak jogos a sportos kifejezés. A Subaru gyári értéke mi? Valami 8+ rémlik, szerintem 7 elejébe bőven belefér a 100, utána meg nagyon kijön a lóerőtöbblet a súly ellenére is, tehát esélye sincs a BMW-nek, ahogy kanyargós részen a Subarunak sem. Ámen.[ Szerkesztve ]
-
Nem tudok szerezni.
Amúgy nem vérre menő harcot szerettem volna a két autó között, hanem hogy kezeljük helyén mit hívunk sportosnak, meg mit nem. Hiába 116i a neve, attól még szerintem hívható sportosnak, de semmiképp nem lenézendő. 20 éve egy ilyen erős autó azért jónak számított, az erő mértékegysége meg az élményfaktor pedig ugyanaz maradt. Csak közben már minden 500 lóerős és 200 ló alatt a boltba sem érdemes elindulni.Az más, hogy mikor a Subaru motorja még pöccre indul, abból az N13-ból éppen akkor öntenek valami mást.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Remnant II
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Háztartási gépek
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Melyik tápegységet vegyem?
- Argos: MuzsikAI
- Android szakmai topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mozilla Thunderbird
- További aktív témák...