-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mekker
őstag
válasz
barnam_ #134622 üzenetére
Szerintem teljesen rendben van ez a dizájn. Ha másnál nem is, egy suvosított valaminél még azt is rá lehet fogni, hogy van létjogosultsága az óriási veséknek.
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #134699 üzenetére
Pontosítok: nálam csak a szakaszos törlés időközét lehet állítani a tekerővel, az utána következő lassabb, illetve gyorsabb folyamatos törlés sebessége fix.
A kapcsolócsere előtt 7 mp-enként törölt egyet-egyet, most 3 és 13 mp között tudom szabályozni.
Szerencse, hogy az FR-V-nél a kapcsolóban van az elektronika, így fel lehetett okosítani a Jazz-t is egyszerű plug&play-jel, és még csak nem is üt el a design.
régi vs új[ Szerkesztve ]
-
548km 50 liter, pálya fele út klímával és Tata-tól baleset miatt pálya mellett és BPn keresztül araszolva. Ha fetisiszta lennék most örülnék.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#89309696
törölt tag
válasz
tboldi #134702 üzenetére
Majd ha esik megnézem én is, de úgy rémlik a többiben is állította csak nem olyan széles mértékben már. Vagy legalábbis a szakaszos és lassú folyamatosét tudja állítani, a legmagasabb fokozatét már nem. Azt mondjuk minek is. Bár könnyen előfordulhat, hogy csak télen fogok legközelebb esőben vezetni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
#89309696 #134706 üzenetére
Nem feltétlenül kell esnie, én is száraz időben csináltam demonstráló videót a fácse csoportnak (mert volt, aki nem tudta elképzelni, hogy hogyan is működik ez
).
szerk.: I also like to live dangerously.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #134705 üzenetére
Nekem meg nem megy a tágulási töltés Maxban - szerintem úgy voltak vele hogy 100 liter legyen elég , ne töltögesse az ember többel
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gaben92
őstag
válasz
Integrale #134699 üzenetére
Annyira nem, hogy nekem nincs klasszikus értelemben vett szakaszos törlésem. Maga a kar ugyanaz az esőszenzoros és a szenzor nélküli CT-ben, csak a szenzor nélküliben fentről lefelé off-szakaszos-gyors-rohadt gyors a sorrend, nálam off-auto-gyors-rohadt gyors. Még a tekerentyű is megvan csak én azzal a szenzor érzékenységét tudom állítani.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Dani82
senior tag
Kia Optimarol van valakinek vmi tapasztalata,velemenyen? 2 hibrid kozott vacillalok megvetelre, vagy ch-r vagy optima. A ketto kozott van kb 2m ft kulonbseg
-
stickermajom
addikt
válasz
tboldi #134691 üzenetére
Lehet kicsit erősen fogalmaztam, de néha tényleg így érzem. BMW-nél nappal ilyen VAG stílusban a reflektor világított 5V-on DRL-ként. Tudod hányan villogtak/üvöltöttek miatta? Nem értették egyszerűen. Most a LED mátrixnál is ilyesmi van éjszaka. A szemből érkezőről gyorsabban leveszi, mintha én nyúlnék bele és emellett jól láthatóan csak oldalra világít, de akkor is felnyomja a refit a paraszt.
-
rbalint88
addikt
válasz
Dani82 #134713 üzenetére
olvasd el a teszteket, abból tudsz tájékozódni csak sajnos.
viszont nem értem hogy jön egymás mellé a két autó. a c-hr egy városi suv, nem túl tágas, de élhető méret, az optima meg egy családi szedán/kombi sok hellyel. amellé inkább a rav4-et kellene tenni, ami árban is egy kategória kb. viszont optima phev, ami zöld rendszám miatt sok előnnyel jár, ha tudod otthon tölteni. -
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #134695 üzenetére
Erre okosság?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #134695 üzenetére
Ha van ügyfélkapuja annak aki kivonatta akkor kb 2 kattintás az egész és újra forgalomban van.
#nincsbennetarcsi
-
válasz
szabonagyur #134721 üzenetére
5 perc és 2 ezer Ft az átírás során. Az előző autómat így vettem. Lábon vittem, de ez szabálytalan.
A vevő fizeti a súlyadót az év hátralévő részére. -
válasz
szabonagyur #134721 üzenetére
Tudtommal lehet rá kérni útvonal engedélyt ha nagyon hivatalos akarsz lenni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kelna91
senior tag
Egy kis tanácsot szeretnék kérni. Ma a szélvédőmön találtam egy cetlit egy telefonszámmal, hogy meghúzták a kocsimat parkolás közben. Felhívtam, holnap találkozunk a tetthelyen. Viszont ő arra gondolt, hogy kifizeti nekem készpénzben, nem akar biztosítózni, amire én alapból gondoltam. A sérülés egyébként nem jelentős, felületi.
Az a fehér az ő kocsijáról származó festék, és simán lekaparható. Úgy tűnik, hogy csak kettő, pár mm vastag, néhány centis részen horzsolódott le a festék, és alig látszódik pár lépésről. Igazság szerint ennél komolyabb (de azért nem kritikus) felületi sérülésekkel van már tele a kocsi. Viszont azért mégiscsak keletkezett kár, és elvárom, hogy valahogy megtérítse. Erre adna valamit a biztosító? Ha meg készpénzezünk, mennyit kérjek? Lehet ezt egyáltalán valahogy értelmesen javítani?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
kelna91 #134727 üzenetére
Menjetek el közösen autókozmetikába, ahol mondanak egy számot polírra... Vagy ha megakad benne a körmöd, akkor fényezés, egy elem fújás ára. Alá is kéne nézni, ilyenkor kisebb műanyag dolgok szeretnek törni (faterba kereszteződésben beletolattak, kívülről össz kb a lökös megpattant lakkja látszott, közben alatta a műanyag merevítő kuka, lett, fényszóró több füle eltört, stb). Ha olyan állapotú az autó, el kell engedni, félúton jófej megoldás egy bontott, színhelyes lökös ára, vagy végső soron szerviz és mindent ellenőrizve összeget megállapítani.
-
Speeedfire
nagyúr
Akit érdekel egy tali, és még nem szavazott az itt megteheti.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
kisza25
félisten
-
rbalint88
addikt
válasz
Dani82 #134730 üzenetére
használtautón egy selection-t láttam 8-ért, ahelyett inkább ezt: [link] februárban voltunk egy ilyennel túrázni és már akkor is eléggé izzasztó volt benne a bőr, viszont a selectionben nincs ülésszellőztetés, nyáron nem lesz jó.
ha elég ennek a helykínálata, akkor elengedném az optimát, 6,5-ért még a régi van, az meg nem annyira ügyes. esetleg a kia niro-t megnézném még, abból van sima hibrid és phev is. előnye, hogy nem cvt váltós, így nem ordít nagyobb gázra - bár azt is meg lehet szokni, de azért sok autópályázásnál zavarna, ott már minden gyorsításhoz bömbölteti a motort. -
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #134735 üzenetére
Indulás előtt bizti megköt, online forgalomba visszahelyez, és semmi gond.
-
bbubby00
őstag
válasz
kelna91 #134727 üzenetére
Szomszéd elég butaságot csinál, ha zsebből akarja kifizetni. Tegyük fel csak fújni kell az elemet. Az 30K alsó hangon.
Ha lebiztosítóznátok, akkor évente kb 2-3ezerrel fizetne többet 2évig. Ezért van a kötelező!! Na mind1.
Te jobban jársz, mert egyből zsebben lesz a pénzEladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
-
válasz
bbubby00 #134742 üzenetére
Nem tudom neked mi lesz a biztosításod. Azt tudom hogy minden horzsolást kp intézek tehát nincs lejelentve ha valami történik és ennek ellenére az elmúlt években hiába léptem 4 bonusz kategóriát felfelé minden évben többet kellett fizetnem mint előtte.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Fejegység beszerelésével kapcsolatban szeretnék segítséget kérni tőletek, sajnos a Hifi-s topik annyira nem ég.
Sajnos bátortalanul nyúlok hozzá, mert korábban sikerült egy Suzuki-nak a biztosíték tábláját lángra lobbantani a nem megfelelő test miatt (Kínia szabvány rádió)...
Most vettem a Fabia-ba egy Kenwood fejegységet, amihez vettem fantomtápot is.
Viszont olyan kérdésem lenne hogy a fantom tápon található kék kábelt mire kell rácsiptetnem?
Illetve van a rádióhoz ISO csatlakozó, ha megnézem és színre passzol az átalakítóba, ami a műszerfalból jön ki vezeték akkor nagy mellé lövés nem lehet ugye?
Vagy mit tanácsoltok hogyan, miképpen álljak neki a cserének?Köszi a segítséget előre is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen