-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Speeedfire
félisten
válasz barnam_ #133898 üzenetére
Az a baj, hogy felkerestem pár ilyen céget itt a környéken. De vagy nem működik, vagy nincs is nekik.
tboy93: Itt zuglóban is van pár ilyen hely. Nem kell olyan messzire menni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
gzbotii
nagyúr
válasz Speeedfire #133908 üzenetére
Egész Budapest ilyen
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
rbalint88
addikt
válasz Speeedfire #133908 üzenetére
Kwikfitekben is van razopad
-
-
Peter.70
addikt
-
hacki87
senior tag
-
barnam_
nagyúr
válasz Speeedfire #133908 üzenetére
Amit írtam, ott van és működik is. Rázattam velük már a Mercit is... "vicces", ahogy megemeli az egész autót, miközben benne ülsz
-
kisza25
félisten
Saint_ -al mi történt?
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
nagyúr
Magussal volt valami egyet nem értés. Hogy mennyi időre kapott pihit én sem tudom.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gzbotii
nagyúr
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Elektrosokk
addikt
Hamarosan Laptiming GTV V6TB
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
veterán
válasz Elektrosokk #133927 üzenetére
Vajon lenyomja a téli gumis Vitarát?
Tippem: lenyomja 0,5 másodperccel.
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #133932 üzenetére
+1, en is nezegettem anno a GTV-t, mert nagyon csabito az a v6 hang, de nem kene.
Ismerosnek volt, egyreszt van vele szivas, masreszt nehez (ezert annyira nagyot nem megy), harmadreszt orrnehez, igy orrtolos is. Lehet vele viszonylag gyorsan menni, de nem sok elvezet van benne.A beszerzesi arat leszamitva nem nagyon van olyan parametere, ami arra motivalna, hogy GTV-t vegyek, mondjuk a 350Z elleneben.
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #133936 üzenetére
350Z-vel összevetni egyébként is elég merész.
Igazából riválisa sem volt, Celicanal komolyabb, 406 Coupe puhányabb, talán a TT az, amivel összevethető.V6 turbó csak az olasz adózás miatt jött létre, egyébként a 3.0 V6 könnyebb és jobbat is lép. A 3.2 lenne a legjobb több szempontból is, de a 3. facelift utáni nagymaszkos orr nem szép (szerintem).
Itthon normálisat szerintem nem is lehet találni, nagyrészt elhanyagolt, gányolt valamik vannak. Az alkatrészellátás ami sarkalatos, komoly problémák nincsenek vele (V6-tal, TS-t már nem vennék). Olaszoknál vannak csodák, de 10e eurótól indulnak 25-ig.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz Elektrosokk #133934 üzenetére
Kipihentem; egész hétvégén ágyban döglöttem hányós-f.s.ssal.
Ha minden jól megy, délután mehetek az új fejfájásomért.
Szerény To Do lista, így hirtelen:
- átíratás,
- rendszámkeret csere,
- garancia-átíratás,
- szélvédőjavítás (kavics),
- egyik első fényszóró cseréje (árában kapom)
- j.e. ajtó alsó kédere lóg
- bőrjavítás (mintha egy fél centit kifeslett volna a varrás),
- felnijavítás (sómart 18" szálhúzott felni) + szerezni felnit kölcsönbe
- gumi vásárlás (télivel adják),
- ablaktörlő beszerzés + egyéb szirszarok ha kellenek
- festékleverés javítása (pöttyözés),
- wax,
- bőrápolás + belső takarítás
- motortér takarítása
- LED hátsólámpa DE-ből, (még kitalálom, hogy kell-e 100 ezerért...)
- LED rendszámvilágítás KínábólSzumma 5 percet nézegettem eddig az autót, lehet tartogat még mást is. Megfelelő áron vásároltam.
-
Doki16
addikt
-
veterán
válasz stickermajom #133939 üzenetére
... félévvel.
Itt is ez a cél. Most úgy tervezem, hogy 3-4 hét múlva elkezdem hirdetni, addigra talán a lista végére érek.
Aztán ki tudja... lehet, hogy tovább marad; évek óta szerettem volna Android Autot, ebben működik.Rendszám LED: 2 db 4-5 USD az Aliexpressről, az előzőbe is vettem, plug&play, foglalattal együtt van.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Doki16 #133940 üzenetére
Azt beépítettem, adtam az autóval együtt, az eredetit eladtam külön, így olyan 40-50 ezerbe fájt. Most csak drágábban találtam (270 €), ebből majd lejön az eredetiért befolyó összeg. Nem kapkodom el.
Ebben nincs LED DRL, bután konfigolták, így 300 e. volt a xenon felára, a LED-es verzióval 400 lett volna.
Igazándiból elgondolkodtam azon, hogy eladom a lámpákat és veszek bele full LED fényszórókat az Osramtól; ez a végén megállna kb 100-150-ben, de asszem' hagyom. Helyette beállítom VCDS-szel, hogy a ledes ködlámpa legyen a DRL.*
Ebben a DRL a lámpák hűtőrács felé eső részén vannak, szép sárgán világítanak. (Esetleg ezeket az izzókat cserélem LED-re?)* Most jut eszembe; ez nem biztos hogy menni fog. Biztosan csak a coming / leaving home-ot lehet átállítani ide.
[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
jó referenciákkal rendelkező tuningműhelyt keresek szoftveres optimalizálásra, olyat, ahol padon is lemérik a teljesítményt előtte-utána. Ár nem fontos, megbízhatóság és minőség az elsődleges szempont. Győr kb. 150 km-es körzetében tud ilyenről valaki?
Köszi!
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Integrale
veterán
válasz kovacsroli #133943 üzenetére
Bp-n van egy pár, ahol az Erőmérőt "forgatják" is van.
"Bad reklám is reklám too"
-
Doki16
addikt
válasz focvis #133942 üzenetére
Másként szerepel benne azt hiszem. Valami Scandinavian light vagy ilyesmi néven lehet benne aktiválni a DRL-t.
Ilyen Osram ledet vettem a Passatba. Simán erősebb volt mint a hagyományos sárgás P21W. Csak végül azért vettem ki, mert zavart, hogy állandóan kiégetnek jelezte. Talán egy hónapot ha használtam. Az Aurisba meg nem tudom betenni sehova mert a japánok mindenhova idióta W21 és W16 foglalatot raktak.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #133946 üzenetére
De kilehet, csak akkor az összeset kikapcsoltam volna. A többi azért fontosabb volt, minthogy ledes legyen a nappali fény.
Toyotában még ezt is kispórolták. Észre se vettem, hogy kiégett a féklámpa, a szervizben látta meg a szerelő. Nem is gondoltam volna, hogy egy modern hibrid autóban még egyáltalán izzó van bármiben, de ha van is az nincs figyelve CANBUS-on. Erre kiderült, hogy a féklámpa az egyedüli ami még izzó a kocsiban. (Az index is, de az láttam, meg azt hamar észreveszem ha kiég )[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #133945 üzenetére
Mert az nem a DRL azért más a neve. A scandinavian funkció azért van mert Lappföldön ha elindul a motor akkor kötelező a tompított bekapcsolása - ha nincs külön funkciójában egyedülálló DRL. Itthon a szegény ember meg ezt használja DRL helyett.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #133948 üzenetére
Igen, tudom. A tied a legpontosabb megfogalmazás Pont én voltam aki kampányolt a másik topikban ellene, hogy én akkor sem aktiválnám ha nem lenne gyári DRL a kocsiban. Egyszerűen nálunk szabálytalan a használata.
Már 15k Ft-tól vehető teljesen legális baromi jó Osram DRL. Én is azt használtam Megane-ban.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #133949 üzenetére
A tehén csoportban vn nagy hiszti ebből. Akinek 2008ig van tehene az mind veszi a ledes menetfényes 2008utáni lámpákat elektronikával mer' az kő! Jah meg a kormány és váltógombcsere is megy... komolyan mint az óvodások, már le is szoktam a csoport használatáról
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest