- Milyen routert?
- DIGI internet
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz stickermajom #133451 üzenetére
Körmérkőzés lesz, igazi Mortal Kombat
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #133450 üzenetére
Én nem használom a szivargyújtót, utálom ha lógnak kábelek, meg nyitva vannak fiókok az autóban.
Ez a bajom a Yatour-ral és Loudlinkkel is, hogy vezetékek lesznek mindenhol, vagy elrejtem a kesztyűtartóba, de akkor meg szét kell fúrni a belsejét, de akkor lehetne kormányról vezérleni a hívásokat is, viszont nem írja ki, hogy AUX, hanem CD-t fog írni, ami elég ratyi, tekintve, hogy nem CD-ről megy.
Minden bajom van ezzel."Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #133454 üzenetére
Nekem szerencsém van, hogy pont egymás mellett helyezkedik el a kettő.
Ez a "CD-t ír, mikor nem is az" dolog engem is zavar amúgy. Meg akkor folyton hurcibálnom kellene az adathordozót, ha egy-egy új trekket rá akarok másolni...
Ez így sokkal egyszerűbb.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #133454 üzenetére
Inkabb irjon ki cd-t es lehessen a fejegysegrol/kormanyrol vezerelni, mint auxot, de a telefonon kelljen matatni eddig ahany autoba raktuk, nem kellett furkalni (splash, focus2, a4b6) ahhoz, hogy a kesztyutartoban legyen. Popecul viszi telefonrol bt-n a zenet, ugyhogy adathordozot se kell cserelgetni
-
veterán
Facebook VOLVO PHEV, lécci nézze meg valaki: NLE224
Köszönöm szépen!
Köszönöm a gratulációkat; a hirdetett áron adtam el + adtam mellé a téli kereket. Pénz a számlámon.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #133458 üzenetére
Nekem teljesen zárt a kesztyűtartó, azt mindenképpen meg kell fúrni belülről.
Adathordozó cserebere engem nem érint.footy: Ez nem integrálódik, annyira nem okos. [link]
A telefontól jobbra lent látható 3 vezetéket kell bevezetnem a kesztyűtartóba."Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elektrosokk #133472 üzenetére
Így szokja a villanyos közlekedést a tisztán belsőégésű után.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #133457 üzenetére
Úgy értem, a régi, AAC nélküli BT-s cuccommal (olyan, amilyet Integrale is linkelt) elég gyatra volt a CD-hez képest a minőség, kb. mint az FM-rádió, úgy szólt. A Firefly-jal meg nem veszek észre különbséget a CD és a BT stream között, és pont ez volt a célom.
Tudom, hogy egy otthoni hifi sokkal jobb (itthon is van egy velem egyidős - '95-ös - Technics rendszer, csak hangfal kellene hozzá, a régiek szétmállottak), de az összehasonltást csak a Jazz sajátján megszólaltatva értettem.
(#133458) rbalint88: Ez a Tunai is automatice csatlakozik a forráshoz, Apple Watchról meg 2 érintéssel indul a zene, valamint léptetni is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
Eltelt újabb másfél hónap, tehát muszáj egy kis helyzetjelentést adnom: az asszony Kiájára tavaly vásárolt Conti szokás szerint szöget kapott, hál'istennek kötöttünk rá garit, úgyhogy anyagi csőd nélkül úsztuk meg a dolgot.
A Civiccel túlvagyunk a 40k-s kötelező szervizen, az enyémmel egyidőben volt egy szintén 1.0 x.gen 240 ezres szervizen (1 év alatt ment bele), szóval ennyit a tartósságról.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-
stickermajom
addikt
válasz hülyegyerek #133480 üzenetére
Na mondjuk ilyen futásra sok értelme volt a kis benzinest vennie a tulajnak.
-
hülyegyerek
addikt
válasz stickermajom #133483 üzenetére
Ha benzinpárti, mint én, akkor tökmindegy mennyit megy.
Amúgy céges autó volt (Cardo), szvsz benzines van náluk a policyben.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
stickermajom
addikt
válasz hülyegyerek #133484 üzenetére
Ja, 2 literes fogyasztáskülönbséggel és 400-as benzinnel számolva úgy 2 millió forintnyira tök mindegy.
-
gzbotii
veterán
válasz stickermajom #133485 üzenetére
Ennyi a benzinhűség ára.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
hülyegyerek
addikt
válasz stickermajom #133485 üzenetére
Az 1.6d és az 1.0 benzin között kb. 1 liter a különbség, a dízel pedig drágább.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
stickermajom
addikt
válasz hülyegyerek #133487 üzenetére
Spritmonitoron 6,63-as nagy átlagot látok a benzinesre, 5,03-at a dízelre. Az elmúlt 12 hónap üzemanyagáraival számolva így csak ~1,2 millió a különbség a dízel javára. Hasraütésszerűen fél milliót levonva a dízel felárára még mindig marad 700k különbség. Bár nincs cégem, de ennyiért lehet már lehajolnék.
-
hülyegyerek
addikt
válasz stickermajom #133488 üzenetére
Ezek szerint nekik belefér, hogy ennyit feláldozzanak a zöldebb imidzsért cserébe, vagy járnak német nagyvárosokba is.
Azt is vedd azért számításba, hogy a benzinesnek 20k a szervizperiódusa, a dízelnek viszont csak 10, plusz kettőstömegű, plusz dpf.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
sutszi
veterán
válasz stickermajom #133485 üzenetére
Ezt 240 ezerre számoltad ha jól látom. 240 ezernél akkor nézzük meg a kettőstömegűt, meg a vezérlés cserét (többször is) stb... és még ki tudja mit lehet még eldobni ennyi km alatt.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
gzbotii
veterán
válasz sutszi #133490 üzenetére
Ha egy év alatt ment bele 240.000Km, akkor gondolom nem a Jászai - Könyves Kálmán - Orczy tér háromszögben került bele. Ha pályán megy 110-150 között, kétlem, hogy 1400rpm járna a motor.
Benzines láncos, vagy ott miért nem kell vezérlést cserélni?
(#133489) hülyegyerek: amit írtam a kettőstömegűről, az igaz a DPF-re is.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
stickermajom
addikt
válasz sutszi #133490 üzenetére
A konkrét példányt nem ismerem, de az új benzinesek nagy részében van kettőstömegű már, vezérlés ugyanúgy cserés, ha nem láncos, illetve szeptembertől ott a GPF. Ez már nem a régi szívóbenzin vs. turbódízel megbízhatósági kérdés, főleg nem a szétfújt 1.0-k, 1.2-k, 1.4-k korában. Egy modern közvetlen befecskendezéses turbó benzines szvsz van annyira bonyolult, mint a modern dízelek.
-
hülyegyerek
addikt
válasz stickermajom #133492 üzenetére
A Civicben kettőstömegű, gpf nincs, vezérléscsere meg 120 ezrenként esedékes.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
bajnokpityu
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #133495 üzenetére
260k km-nél még gyári DPF volt a TDI-nkben és gyári kettőstömegű. Szvsz túl van tolva ez a dolog sztem is.
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz hülyegyerek #133480 üzenetére
Ok, de azzal nem álltak meg, a turbó a hidegen hajtást és a melegen leállítást nem szereti. Azzal meg mentek napi 660 km-t, ha az év minden napján mentek vele
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #133497 üzenetére
EGR tönkrement ami teletolta kormmal a DPF-t, így az már cserés volt de a DMF köszöni jól van (280k km).
mod:
focvis: Támogatom. Megtaláltam a hirdetést, benne is van, hogy cserélve lett márkaszervizben a kompi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?
- Autós topik
- DIGI internet
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...