-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Elemental #12601 üzenetére
Jogos, az enyémbe csak 120k lett volna de még annyit sem voltam hajlandó kiadni érte ugyanezért. Mondjuk az enyémben normálisan elfér a teló a pohártartóban, nem kell így mókolni.
mod:
bitpork: Jah, ha becsukható lenne... de ez így fixen oda téve olyan nagyon gagyi hatást kelt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz szőröscica #12605 üzenetére
Ezért mondom h sajnálatos, de mondhattam volna ciki-t is
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Elemental
addikt
válasz szőröscica #12605 üzenetére
Nekem tetszik az összkép Gyors konfigoltam is 25 milláért egy cls-t Jobb felsőben lehet belső nézetre váltani.
-
-
parandroid
félisten
"Jah, ha becsukható lenne... de ez így fixen oda téve olyan nagyon gagyi hatást kelt."
Szegény hármas Mazda is kívülről annyira gyönyörű, hogy majd' összefosom magam tőle, de szerencsére beletették abba is ezt az otromba tabletet a műszerfalból kiálló tartóra, így már rögtön nem instant get. Ha lehetne konfigurálni, hogy az utolsó facelift előtti hármas Mazda beltere, és az utolsó külső dizájnja, akkor készen is lenne a (számomra) tökéletes autó.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #12614 üzenetére
Soha nem lesz olyan, nehogy már valakinek tökéletesen megfeleljen.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz parandroid #12614 üzenetére
Én a 6-os "mozijától" kapok agyf@szt: mélyen van, kicsi és ronda is.
Amúgy +1.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
parandroid
félisten
válasz fi:zi'k #12616 üzenetére
Mondjuk az ötösnek a belterével én szinte 100%-ig elégedett vagyok. Na jó, egy kulcs nélküli indítás, meg egy start-stop gomb (és rendszer) még elfért volna benne, de ezt is csak azóta tudom, amióta a Miniben hozzászoktam. De úgy műszerezettségre, összerakottságra, felépítésre és ergonmómiára tekintettel nekem tökéletes. És még tetszik is. Mondjuk a naviért elkértek plusz 600 EUR-t, de ebben az árban benne volt a komolyabb zene és a tolatókamera is, szóval összességében az is megérte.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
feka007
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz feka007 #12619 üzenetére
Milyen tiszta a bmw légszűrője! Tuti nem rég volt cserélve.
mod:
tomcsi23: Jaja, képzelheted, hogy mehet...
peterkeT: Hát igen, azt a 3-asban is eltolták.
Ma elmentem megnézni a Mazzag cx3-at. Nem rossz de azért látszik, hogy a 2-esre épül, elég kicsi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Burt1793
veterán
válasz fi:zi'k #12616 üzenetére
A faceliftes 6osnak már ugyanolyan táblamozija van, mint a 3-asnak, de nem lóg ki annyira és nem is néz ki olyan rosszul. A mercikben nekem a szellőző rostélyok sem tetszenek. Szerencsére az E és S osztályok nem így néznek ki. Külsőben meg az idegesít, hogy a C és S összekeverhető tükörből nézve, C elől nem húzódom le, de egy S elől muszáj.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #12625 üzenetére
Hát ez arra is van. Delegalább a motor rendbe van téve.
#nincsbennetarcsi
-
VegyesTamás
senior tag
válasz rbalint88 #12599 üzenetére
hát nemtudom, 65-71lovas samarával tudok (tudtam sokszor meglepit okozni) csak egyes embereknek le kell szokni arról, hogy kiállok a másik autó mögül u.a sebességgel, és akkor nyomjuk, néha visszaváltás nélkül, mert miaz...ezek az emberek általába nem 120as skodával, ladával, waresszal, trabival stb vel kezdték,és azt sem tudják,milyen az, hogy lendületből...
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Snoop-y
veterán
válasz runner 125 #12625 üzenetére
Ez mondjuk egy pont egyben levo auto. Nemreg lett nagyszervizelve Niesz ferinel...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Burt1793
veterán
Ma majdnem egy csúnya baleset tanúja voltam. M7-es Bp felé, Fehérvár után, 3 sávon szakasz.
Egy régi swiftes csóka kb 125-tel ment a legbelső sávban, én utolértem 130-cal, de nem ment lejjebb, pedig sokszor üresek voltak a jobb oldali sávok (kb 2 km-en keresztül követtem, de már előtte is ott ment...). Mivel tele volt biciklikkel és emberekkel az autó, levettem 120-ra a tempomatot és kiálltam jobbra. Ekkor jelent meg egy B7-es paszuly, kicsit gyorsan. Amikor a suzi mögé ért közvetlenül, dudált és feltolta a refit, kicsit szlalomozgatott, de nem érdekelte a swiftest a mutatvány. A passatos megunta, kirántotta a kormányt jobbra, hogy megelőzze, de hirtelen jött egy astrás mögötte, aki látva a jelentet, nem lassított, jobbról előzött is volna rögtön. A passatos miatt két sávot sorolt jobbra, igen ám, de pont volt egy felhajtó és egy autó a gyorsító sávból átment a jobb legszélsőbe, így az astrás gyerek kiment a gyorsító sávba. Mindezt mindenki gyorsan és hirtelen mozdulatokkal tette, szép látvány volt... szerencsére mindketten tapasztaltak voltak, így nem lett gond. -
rbalint88
addikt
válasz VegyesTamás #12627 üzenetére
"tudtam sokszor meglepit okozni" -> ezt ne, kérlek, a hitelességed megőrzése érdekében.
100-200 lóerő közötti autóim voltak, eddig mindegyiknél vissza kellett általában váltani előzéshez. legalábbis a v6tdi se harap nagyon 6.-ban 90-ről, meg az 1.8T se 5.-ben az 535i-ben meg már csak a hangja miatt is úgy vagyok vele, hogy jobb minél hamarabb letudni az előzést, úgyhogy max póver.Burt1973: szóval rutinos faszok voltak.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz VegyesTamás #12627 üzenetére
"65-71lovas samarával tudok (tudtam sokszor meglepit okozni)"
Ez olyan volt mint mikor egy lány ismerősöm (csak facen ismerem élőbe nem )azzal menozott facen, a sok madár meg be is vette h odab*szta 180nál az a6 ost az 1.5 ös ladajaval. Nem tudom milyenek a regi ládák/zsigulik (tudom neked samara van) de városba meg itt Érden látok 1-2 darabot aki csak erőlködni akar de peregni-pörögni mar nem nagyon tud Mondjuk erre ott van a VFTS de hat....
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #12634 üzenetére
Mind a kettő a 90-es évek gyümölcse volt.
joamilestoné
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz AMD Power #12635 üzenetére
Igen de te ugy írtad mintha ez ma is igaz lenne.
Amúgy nem tudom hogy sulhetett igy el a baleset valószínűleg nagyon nagy szerencsétlenségben keveredett a Renault sofőrje mert azert egy e36 nal jóval biztonságosabb a thalia. E 36 2 vagy 2,5 csillagos nem tudom. Renault meg mindig jó volt biztonságba.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #12636 üzenetére
Érdekes igen. Mert amúgy ugye ez a BMW a NCAP teszten finoman szólva is szaru* szerepelt. A Thalia/Clio II meg 4*.
-
F_Zolee
veterán
válasz roberto211 #12636 üzenetére
Azon a részen valamelyiknek elsőbbsége volt és nem igazán tartotta be az egyik.
-
parandroid
félisten
válasz roberto211 #12636 üzenetére
"Igen de te ugy írtad mintha ez ma is igaz lenne."
A fizika az még mindig fizika. Nyilván lehet nagy szilárdságú acéllal rásegíteni a dolgokra, meg karbonnal, meg gyűrődő cellákkal, de amikor a kétszer akkora tömeg találkozik a feleakkora tömeggel, annak a kisebb tömegű testre nézve elég súlyos következménye lesz (na jó, valójában nem a tömeg számít, hanem a mozgási energia, de abban meg az van benne vastagon) - nyilván remek dolog a passzív biztonsági felszerelések tömkelege, de azért akármennyire modern és biztonságos autó egy 1-es BMW például, nyilván azért szívesebben ülnél egy X5-ösben, ha már tutira csattanás lesz.
Amúgy valószínű, hogy a BMW oldalról, vagy félig oldalról kapta el a Thaliat, azért onnét eleve nem olyan védett egy autó, másrészt gyanítom, hogy a BMW jóval nagyobb sebességgel érkezett, mint a talán eléje kikanyarodó, talán az utolsó pillanatban még állóra is fékező Renault, szóval képzelheted a mozgási energia viszonyokat...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #12641 üzenetére
Ezt itt soha nem fogják elfogadni mar en is probalkoztam vele.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #12642 üzenetére
hátha ettől elhiszik: 4* audi q7 vs 5* fiat 500
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #12645 üzenetére
hát, pedig ez eléggé messze van a fizika doktori szinttől, hogy be lehessen látni józan paraszti ésszel is.
visszatérve pár szó erejéig a tálya vs e36 esetre, azért szép dolog, hogy a renault 4*-ot kapott az euro ncap-en, de bennem azért van egy olyan gyanú, hogy erősen a tesztkörülményekre lett optimalizálva a törésbiztonsága, a való életben közel nem bír annyit, mint amennyit a tesztek alapján várna az ember.
van ugye a modus vs régi volvo törésteszt, amiben bemutatják, hogy mennyire kurvajó az új autó, de az is egy sztenderd félátfedéses karambol, nem valami random crash, ahol nincs minden milliméterre beállítva. azt már csak halkan teszem hozzá, hogy szerintem nem teljesen fair dolog összehasonlítani egy ki tudja volt-e törve, abból hogy volt visszajavítva, mennyire rozsdás 15-20 éves autót egy újjal, aminél sokkal jobban kiszűrhetőek ezek a dolgok. -
Burt1793
veterán
válasz parandroid #12641 üzenetére
Ha összeütközik két autó, akkor ugyanannyi energiát veszt el az egyik, mint amennyit kap a másik (nagyjából). Ha a BMW is negyed felületén kapta az ütést, akkor a thalia is (persze az keskenyebb... ). De igen, igazad van, szerintem mindenki X5-ösben akar ütközni, de ez egyértelmű. Láttam hasonló baleseteket, X5-ös kontra valami régi autó, kanyarban. Csaj sminkelt az X5-ösben, áttért a másik oldalra. Az X5-össel fel tudtak állni a trailerre, hűtővize folyt el kb, a másik autó szarrá tört, helikopterrel vitték el a tulajt.
-
-v-
addikt
válasz parandroid #12641 üzenetére
Ott mentünk el mellette, majdnem teljesen frontális volt, thaliálnak talán picit jobbról.
Bmw-n hülyegyerek kipufogó volt stb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest