- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Aliexpress tapasztalatok
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- Hálózati / IP kamera
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Mobilinternet
- Microsoft Excel topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
válasz Typhoon47 #13428 üzenetére
Ilyesmit érdemes kitölteni inkább, ettől kevésbé menekülnek el a leendő vevők: Gépjármű kölcsönadási szerződés
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
rbalint88
addikt
válasz trassher #13652 üzenetére
szerintem ez a tablettéma túl van lihegve. menet közben nem kell annyit basztatni, autópályán és országúton elég egyenletes a tempó, hogy hozzá lehessen nyúlni épphogy amit kell, városi dugóban meg elég sok időd van rá, akkor se kell feszülni.
meg ez a hőmérséklet állításos vesszőparipa, ez nálam főleg kiveri a biztosítékot. kb be van állítva 24 fokra azt csókolom, nem piszkálom szerintem havonta 2-nél többször. -
rbalint88
addikt
-
Elemental
addikt
válasz rbalint88 #13654 üzenetére
Én sokat nyomkodom. Pl beszállok gyerekkel a 45 fokos kocsiba, akkor felnyomom 27-re, majd fokozatosan le 23-24-ig. Asszony a hideget szereti, ha utána ülök be mindig 21-en van. Szerintem, ha más megcsinálták ezt az érintős tabletet, ami alapból nagy marhaság, legalább a klímát hagyhatták volna meg normálisan.
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #13654 üzenetére
Szerintem meg elég sok, ultramodern autót kipróbáltak már ahhoz, hogy meg tudják ítélni melyik mennyire komfortos kezelés szempontjából. Most hétvégén elolvasom majd az Autocart, abban pont az XC90-t tesztelték, kíváncsi vagyok, hogy a világ egyik, ha nem a legjobb autós magazinja hogyan vélekedik majd róla.
Nekem tetszik kívül, belül. Nem tudom, hogy milyen kezelni (bár az érintőkijelzőnek nem vagyok híve, tiszta mancs lesz az egész egy hét után), viszont hatalmas baklövésnek érzem, hogy csak négyhengeres motorok kaphatóak hozzá.
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #13659 üzenetére
csak négyhengeres motorok kaphatóak hozzá
Üdv 2015-ben
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
A 90-es években még sok kommersz márka kínálatában is szerepeltek hathengeres motorok, most meg gyakorlatilag a prémium trión kívül már nem is árul senki. Bámulatos, hogy a kis motorokból mit ki tudnak hozni, én még a tartósságukat sem kérdőjelezem meg különösebben, de a járáskultúrát és a hangot nem lehet pótolni.
-
roberto211
őstag
válasz szőröscica #13661 üzenetére
Prémiumtrióban is van 3 hengeres motor.
Pld BMW i8? Elől villany hátul 3 hengeres benzinmotor.
Hangja is szep mivel hangszóróról megy az egesz.
Bar gondolom csak a villany. Ha átvált benzinre sztem normál motorhangja ha nem tévedek.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #13661 üzenetére
+1
-
Burt1793
veterán
válasz bitpork #13643 üzenetére
Azért azt láttad, hogy a sebességmutató a tuaregben ottmaradt 100 km/h környékén? Durva ütközés lehetett, ez egy kompakt autót eltüntetett volna, ezt legalább még fel lehet ismerni. Mellesleg a gyerek simán túlélte volna, ha bekötötte volna magát. Vajon nem volt benne "alvásérzékelő"? Még a Golfban is van, pedig ez is csak egy kicsit megtoldott comfortline...
Ilyenkor hogy tartják az apában a lelket?(#13662) roberto211: Jó eséllyel sose hallod meg a háromhengeres csettegőt.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Ha az amerikai piacon is szeretnének számokat látni, elő kell h lépjenek valamilyen több hengeres motorral.
Egyébként én piszkosul bízom benne, h amilyen óriási a donwsizing fellendülés, pontosan olyan hamar fog lepörögni ez az egész fasság._
mod. Nah igen, kamion ellen sajnos tök mindegy miben ülsz - betonfal.
Tényleg döbbenet h ez a két tonnás autó mennyire összeroncsolódott, bár ahogy kiveszem keményen megpréselte hátulról csórókat még a csónak is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
VegyesTamás
senior tag
válasz roberto211 #13633 üzenetére
hát ha azt megmondják hangról, és ezért kiszednek ritka peches napod van.. nekem a nyitott rendszer a mindenféle hörgéssel durrogással lánggal nem szúrt még szemet nekik pedig van hang
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
roberto211
őstag
válasz VegyesTamás #13666 üzenetére
Akkor szerencséd van úgy néz ki
Hangrol nyilván nem deríthető ki hogy melyik elem hiányzik de ha már magasabb a hang az gyanút kelt hogy itt valami nem teljes.
Nem hiába szedik ki az 50-60as rendszerrel rendelkező kocsikat.
Jó mondjuk egy 1.6 vti re megértem h raknak alà 50es nyitottat,vagy hasonlo autókra.
De neha látok olyat hogy 1.2es b corsa ,literes corsa,F astra 1.4 ilyenekre miert kell ? Oke h magasabb hang de ettől nem megy jobban. Vagy ha igen max 1-2%al.
Nekem full gyari a rendszer annyi van csak h nincs benne kat,mert csörgött már kicsit . 1.3 16v vagy 1.6ra mar tennék másmilyet de ezekre fölös szvsz.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #13667 üzenetére
Pont mélyebb lesz, nem magasabb.
Nekem is volt B Corsa-n, külön ahhoz a motorhoz gyártattam. Aztán hangos lett oszt kiszabtam a csába.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Elemental #13657 üzenetére
ha beülsz a 45 fokos kocsiba és feltekered 27-re, akkor a 27 fok eléréséi a klíma ugyanúgy maxon fog menni.
MunezXBK: nekötekegggy!!4!
joamilestoné: alapvetően egyetértek azzal, hogy a klímát nem kellene beépíteni a fedélzeti rendszerbe, hanem meg kellene hagyni a kezelőszerveit. de emellett is azt mondom, hogy azon vernyákolni, hogy a hőmérséklet állításhoz (amihez kb negyedannyit nyúlsz, mint a rádióhoz vagy navihoz) is a kijelzőn kell tapicskolni, szerintem túlzás. pont azért, mert ezer más dolog miatt sokkal többször tapicskolsz a kijelzőn. asszem pont a volvonál volt egy olyan kimutatás, hogy a tulajdonosok többsége beállítja a hőfokot és benyomja az auto gombot a klímán és utána nem is nyúl hozzá.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz roberto211 #13667 üzenetére
hátnekem 1.3as samarán van, és pont a hang miatt, hogy visszahörög, meg durrog legtöbbször a hangmiatt...amúgy meg nagymotorhoz kell a nyitott, gyorsítókkal, de utcain általába a hang miatt van
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #13637 üzenetére
Azta...tipikus olyan baleset aminél akármibe ülhetsz esélyed nincs túlélni.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13661 üzenetére
A premium trio jelentos resze (Audi) is inkabb csak dizelbol arul, szivo v6 ill. sorhat meg nincs. Ellenben a japoknak (Lexus, Infinity) meg vannak finom szivo v6jai.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Rivaul
addikt
válasz VegyesTamás #13674 üzenetére
A sarokig sunnyogni azt ahogy nem lát a gazdi ki kell nyomni a szemét
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Rivaul
addikt
Nézegettem ezeket a gépeket és 280 az átlag futásuk. Így nem lenne kitűnő a tömegből. Persze a pofátlanság sokszor határtalan az igaz
Erről jut eszembe: most lépte túl a 390 ezredik kilométert / Valaki majd visszatekeri úgy 240-re, aztán elviszik valahová keletre. Ezt egy nepper ajánlotta.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
-
-
Reaper
őstag
-
Rivaul
addikt
válasz Reaper #13688 üzenetére
A santa fe drága már nekem sajna pedig jó lenne. A kiát néztem de van egy rio a családba. 10 éves és mindig mindent megkapott de folyton meghullik benne valami, így annyira nem bízom bennük. A Jeep grand cheroke és a chevrolet captiva ami ár/érték arányba közel áll hozzám most.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
Reaper
őstag
válasz Rivaul #13689 üzenetére
Nekünk is volt a családban Rio, azóta már a 2ik Ceed van, és a második Tuscon. Érdekes látni a fejlődést, mert a Rio (ráncfelvarrott) produkált érdekességeket, pl egyszer kinyomta az olajat, alig volt benne 20k Km, a front maszknál a "bajuszról" nagynyomású mosóval lejött a festék
Az első Tusconnak szinte újkorától kezdve szar volt a kuplungja, és nem tudták sose megcsinálni, csörgött, rángatott, úgy kellett vezetni a dízelt, mint egy benzinest, azon kívül asszem kerékcsapágy volt csak.
A Ceedekkel semmi gond nem volt, és a mostani Tuscon már a 170 lovas, kevesebbet eszik, jobban megy, és végre a kuplung is jó. Pedig az utóbbit kivéve mindegyik újként került a családba, és volt nálunk évekig.
Én akárhogy néztem bár szeretem a JEEPeket is, főleg a külső miatt, de nem bízok benne. A Captiva nem tudom melyik évjáratra gondolsz, de a 2006 körüliek nekem kicsit kicsinek tűnnek, pedig a belső nagyon bejövős.
Amiket én végigzongoráztam általában mindig a Sorentonál kötök ki, a 2007es ráncfelvarrott, frissített modellnél, ezek viszonylag jó árban vannak, elég nagyok, és egy jó nagy buta common rail dízel van bennük, ami talán nem szívathat annyira meg (ezt már csak én gondolom hozzá )
Ami kicsit zavar, és ez a JEEP tulajdonsága is, az a merev hátsó híd, ami rossz úton (itthon akad egy pár) nagyon dobálja a kocsi farát. Az XC90eket is nézegettem persze, de azok messze drágák nekem is sajnos -
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #13693 üzenetére
Ez fura, respekt erte a VWnek. Ultem par Polo ban, Golfban, es sirtam. Egyik ex szuleinel volt egy elso tulajos, 2005os Polo. 130 koruli futassal szakadt karpit, malo kapcsolok, stb. Az 5 evvel idosebb Corollam jobban egyben volt, pedig abban 200e korul volt mar.
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #13696 üzenetére
Persze a máló gumírozás a 2007-s FL ig megvolt és élő probléma. Arra akartam utalni hogy akinek bevallottan 400k+ kmrel ilyen jól néz ki az autója az költött rá. Csak jó vásár lehet, ha a műszaki vizsgálat sem ordít.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #13696 üzenetére
Amiben én ültem, az már nagykorú volt, de ha tippelnem kellett volna, felére tippelek. Teljesen egyben volt, pedig az óra abban is régen nem egyessel kezdődő hatszámjegyű számokat mutatott.
Érdekes, amit mondasz, nekem a VW pont azért jön be, mert kortalan, kb 3-as (de inkább 4-es) Golf, illetve az azzal egykorú Polok óta marha nehéz róla megállapítani, hogy egyáltalán mennyi idős, vagy menniyt futott. Persze lehet, hogy a szakadtabb példányokat már mind elhordták a keleti nepperek.
Most voltam amúgy éves szervizen a Mazdával, 185 EUR lett - semmi különös, csak olajcsere, meg szűrők, meg átvizsgálás. Most direkt megnéztem, az Astrának Mo-n az első szervize még 2007-ben 17k-t kóstált, utána egészen 2013-ig erősen szórt 25 és 35k HUF között, gondolom attól függően, hogy miket cseréltek még benne.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- MG4 menetpróba
- Apple asztali gépek
- Milyen egeret válasszak?
- Elektromos autók - motorok
- Főzőcskés topic
- Autós topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Formula-1
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- További aktív témák...
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000