-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz roberto211 #12636 üzenetére
Érdekes igen. Mert amúgy ugye ez a BMW a NCAP teszten finoman szólva is szaru* szerepelt. A Thalia/Clio II meg 4*.
-
F_Zolee
veterán
válasz roberto211 #12636 üzenetére
Azon a részen valamelyiknek elsőbbsége volt és nem igazán tartotta be az egyik.
-
parandroid
félisten
válasz roberto211 #12636 üzenetére
"Igen de te ugy írtad mintha ez ma is igaz lenne."
A fizika az még mindig fizika. Nyilván lehet nagy szilárdságú acéllal rásegíteni a dolgokra, meg karbonnal, meg gyűrődő cellákkal, de amikor a kétszer akkora tömeg találkozik a feleakkora tömeggel, annak a kisebb tömegű testre nézve elég súlyos következménye lesz (na jó, valójában nem a tömeg számít, hanem a mozgási energia, de abban meg az van benne vastagon) - nyilván remek dolog a passzív biztonsági felszerelések tömkelege, de azért akármennyire modern és biztonságos autó egy 1-es BMW például, nyilván azért szívesebben ülnél egy X5-ösben, ha már tutira csattanás lesz.
Amúgy valószínű, hogy a BMW oldalról, vagy félig oldalról kapta el a Thaliat, azért onnét eleve nem olyan védett egy autó, másrészt gyanítom, hogy a BMW jóval nagyobb sebességgel érkezett, mint a talán eléje kikanyarodó, talán az utolsó pillanatban még állóra is fékező Renault, szóval képzelheted a mozgási energia viszonyokat...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SzlobiG
félisten
válasz roberto211 #12636 üzenetére
Ezt kár vitatni a thalia egy karton doboz az e36-hoz képest ami meg is látszott a képen, akármennyi csillagot kap ncap teszten.
Meg lehet nézni a regi klasszikus swift baleseteket is rommá törtek állandóan ha egy komolyabb autóval találkoztak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest