- SkyShowtime
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- foobar2000
- Milyen NAS-t vegyek?
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 11
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #12645 üzenetére
hát, pedig ez eléggé messze van a fizika doktori szinttől, hogy be lehessen látni józan paraszti ésszel is.
visszatérve pár szó erejéig a tálya vs e36 esetre, azért szép dolog, hogy a renault 4*-ot kapott az euro ncap-en, de bennem azért van egy olyan gyanú, hogy erősen a tesztkörülményekre lett optimalizálva a törésbiztonsága, a való életben közel nem bír annyit, mint amennyit a tesztek alapján várna az ember.
van ugye a modus vs régi volvo törésteszt, amiben bemutatják, hogy mennyire kurvajó az új autó, de az is egy sztenderd félátfedéses karambol, nem valami random crash, ahol nincs minden milliméterre beállítva. azt már csak halkan teszem hozzá, hogy szerintem nem teljesen fair dolog összehasonlítani egy ki tudja volt-e törve, abból hogy volt visszajavítva, mennyire rozsdás 15-20 éves autót egy újjal, aminél sokkal jobban kiszűrhetőek ezek a dolgok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen