-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Rivaul
addikt
válasz maglew #13850 üzenetére
Fent volt a rozsda fólia. Az sötétbe elég ijesztő Amúgy egy jobb váltózár sok plusz percet jelenthet és nem is veszélyezteti a garanciát. Ha vinni akarják akkor mind1 mit csinálsz mert viszik.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
BlacKSouL
addikt
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #13849 üzenetére
Asszonynak nagy kedvence. Mondtam, hogy jöhet, de csak Abarth es nyitható tetővel.
Same rules apply!
-
Mijapics az a ÖAMTC?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
maglew
aktív tag
válasz Rivaul #13853 üzenetére
Nekem azt mondták hogy a sárga kerek (nem tudom milyen márkájú angol, 40 ezres) kormányzár sokkal jobb mint egy váltózás (automata váltós kocsi lesz)
Más meg azt mondja hogy le lehet kapni a kormányzárat 1 perc alatt mindegy milyen erőset veszek rá.
Esetleg Car-Őr?
http://caror.hu/csomagok-es-arak
-
Rivaul
addikt
válasz maglew #13867 üzenetére
Szerintem nem jobb a váltózárnál de ez az én véleményem. Automata kocsinál is használhatóak. Sokat olvasgattam anno és ismerős szerelő stb is aláírta hogy semmivel nem tudod megvédeni az autót ha vinni akarják. Arra kell törekedni hogy inkább keressen másikat. Tehát több megoldást kell belerakni. Én pl váltózár, immo, riasztó kombót használok. Immobol is valami egyedi kéne, de nem tudom hogy áll a garanciakérdéshez az ilyesmi.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tresh
addikt
válasz Rivaul #13868 üzenetére
Immobol is valami egyedi kéne, de nem tudom hogy áll a garanciakérdéshez az ilyesmi.
Nem szól bele a garanciába főleg ha számlás helyen csináltatod szakszervizzel Amúgy én azt javaslom valami egyszerű üzemanyag ellátás megszakító relét tegyél be aztán plusz egy ok amiért nem fog vele tökölni De ahogy írtad ha akarják úgy is elviszik
-
trassher
addikt
válasz MunezXBK #13871 üzenetére
Igen, rosszul tettem fel a kérdést csak már kifutottam a mod időből. Ezeknél a féltengely az egyik szűk keresztmetszet. Eddig mindenki erre panaszkodott akivel találkoztam, a motorról pedig jó véleménnyel voltak. Érdekes hogy mikor megjelent nem tetszett de ma már igen.
Redmi Note 7
-
TaaT
veterán
Rustang
Give them hell Ukraine!
-
Declare
őstag
Volt nalam egy napig egy Mazda 6. Gondoltam leirom a tapasztalataimat, mert megdöbbentett az a kocsi. Nem kicsit vagyok bmw fan, de megmondom öszinten komolyabban szemmel fogom tartani ezt a mazdat is.
Onnan indul a dolog, hogy 8 milliobol kihozhato egy meglehetösen full extra mazda 6, a 2 literes 150 lo körüli skyactive mocival, Bose hangrendszerel, full bör, xenon, navi....sok minden. Az anyagok, üles, kormanyzas, valto...minden elkepesztöen patent Nem mondom, hogy pl egy audi vagy bmw design t megveri nalam, de teljesen rendben van. Ez a skyactive technika nem egy elveszett ölet, a kondenzator miatt gyakorlatilag nem fogja a motort, ha be van kapcsolva a klima . 6-7 liter között el lehet vele jarni. Nekem azert a 8-8.5 et sikerült tartani, de keveset forgott 4000 alatt nagyon szep hangja van es szepen epül fel a teljesitmeny, elvezhetö turbo nelkül is a motor. Nem egy sportgep, de teljesen jo es korrekt.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Dizel helpdeskre irnam a kövit :
Motor: astra H 1.7 cdti.
Jelenseg: Ingadozo alapjarat, meleg motornal. Ha a klima is be van nyomva, talan picit jobban ingadozik. Nem veszesz 100-200 rpm között lehet az ingadozas merteke. Kivülröl is hallanni. Nem okoz semmilyen gondot, indulasnal, menet közben meg plane nem, akkor tempomatnal nem is jelentkezik.
Kerdes: Mi lehet az ok? Egr pucolva lett nem reg, most tekertem bele 3000km t autopalyan, szoval elkoszolodas sem. Kap nehe dizel adalakot is, szoval plane nem hiszek semmilyen lerakodasban. Magasnyomasu szivattyu vagy injektor kezdödö problema okozhat ilyet esetleg?
Meg egy kerdes. Ez a kocsi megvetele ota megvan, szerintem nincs összefügges az elözövel, csak most igy eszembe jutott. Neha tempomattal ha megyek a km/h is csinal ilyen kilengest. A fordulatszam nem valtozik, meg nem is erezni semmi valtozast a haladasban. Szvsz tuti, hogy a müszer hülyül. Nem nagy a kilenges itt sem, 2-5 km/h fel le parszor, aztan abbahagyja. Veletlenszerüen es csak neha van. Ez mitöl lehet?
Köszi, ha valaki tud valamit tippelni
(#13877) tresh Jah igy van. Bar azert bö 2 eve kint van mar azert ez a 6 os, ennyi idö alat elöjöhetett volna azert mar ez az es az ellenmarketing, biztos lecsapott volna ra
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Elgondolkodtam mostanában komolyabban is ezen a csipcsipp-en.
Kolláréknál néztem, hogy a gyári 130lovas 1.9PD-ből kihoznak 165 lovacskát.(Passat)
Ahogy nézem ez 2-es árkategóriába tartozik. De ez mennyi zsetont jelent vajon?
[link] -
Mágus2
Közösségépítő
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #13882 üzenetére
Már várom, mikor megy tönkre a csiga és kap egy vadi új gyári turbót.
Ok, akkor addig hanyagolom.
Mindenre elég, de azér na... Jó az ha van még ménes a motortérben.Mondjuk mostanában elég sokat gondolkozom egy 170 pacis SuperB-en.
Tomcsi: Maga a csipsz.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Elemental
addikt
válasz szőröscica #13890 üzenetére
szuperBÉ
-
Gyick
őstag
üdv!
Ha lejár az autón a kötelező és elkapnak vele az mekkora büntetés nagyságrendileg kb?
H Astra gtc 1,4
[ Szerkesztve ]
-
-
tomcsi23
veterán
Ha valamilyen okból elmaradunk az esedékes díj befizetésével, akkor a biztosító erről 30 napon belül értesítést küld, és összesen 60 napig továbbra is vállalja a kockázatot.
Tehát nem történik semmi, ha csúszol egy kicsit a díjjal.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Dying Light 2
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Robotporszívók
- További aktív témák...